@ Red Goed idee van je! Ik ga maandag ff naar prenatal en tot die tijd maar even op de rug.. Zo ik heb de was al opgevouwen, nieuwe opgehangen en nog weer een was aangezet. Vandaag wil ik echt even stofzuigen en dweilen en de badkamer soppen.. Is zo vies, en dat mag niet he met zo'n mooie badkamer Verder nog even boodschapjes doen.. Even wat groente halen!
Op de website van het voedingscentrum staat trouwens en heel duidelijk filmpje over borstvoeding.. Net even zitten kijken.. Ohh en ik heb die eettest gedaan, maar er kwam uit dat we al goed op weg zijn! Toch wel opgegeven voor die tips.. Mn man moet echt mini. 15 kilo afvallen!! En ik wil nog 10 als het lukt Geen goed voornemen hoor, maar gewoon het moet
@ dees: Wow wat een verhaal zeg!!! Je hebt iig hard moeten werken om kleine Jason op de wereld te zetten....heerlijk he zo'n ruggeprik!!! Las dat je een borstontstekeing hebt gehad balen!!!! Maar het harde werken met bv gaat zijn vruchten af werpen hoor!!! Geloof mij,....de eerste 2 maanden zijn zwaar maar dan is het makkelijk en heerlijk en kun je er cht van genieten~!!!! Thanx nog voor je krabbel onder onze gezins foto!!!! ?Nou lekker genieten want vooor je het weet is het jaar al weer om!!!!! En laat je niet gek maken!!!!
Hier geen c1000 in de buurt helaas... maar bij de plus ook weer leuke aanbiedingen aankomende week! k moet zeggen dat ik er nu meer op let als voordat Dimara er was... maar nu heb ik ook tijd om de aanbiedingen af te gaan hihi wij gaan even boodschapjes halen! doei doei
Goedemiddag meiden, @juffie he wat eng dat hij op zijn buikjes was gedraaid zeg, maandag snel naar de prenatal! @kim jij was vroeg uit de veren dus, hoe is het verder met Ayden nu? Is hij weer opgeknapt? @dees wow meis wat een heftig verhaal zeg Jullie kleine mannetje is echt met al je laatste kracht geboren! Geniet maar lekker met elkaar! @gaby veel plezier meis! @aanbiedingen, hier ook net het krantje van de c1000 in de bus, altijd leuk die euro aanbiedingen! Ik kijk er altijd wel naar hoor, scheelt toch weer wat centjes! @mum shopse, kijk je uit met al die sneeuw Hier ging ik net met de wagen ook ff naar de winkels, in de sneeuw, maar ging bijna onderuit Hier net het mannetje op bed gelegt, maar hij schreeuwt alles bij elkaar helaas, zo maar troosten Heb trouwens vanmorgen zo maar tot 10 uur uit kunnen slapen, dat was heerlijk!
@ Sterretje ah nu laat hij merken dat je genoeg hebt geslapen ben je nog steeds niet voor de 2e keer ongesteld geworden? @ Juffie wow ik ben jaloers hoe actief jij bent.. hier doe ik alleen strijken en een beetje schoonmaken in het huishouden momenteel. @ Kim ik denk toch dat onnatuurlijk opgewekte weeën zwaarder zijn ja maar zal het nooit zeker weten he, heb het niet allebei meegemaakt. Wil Ayden nu ook niet meer slapen? Wanneer begin je eigenlijk op je nieuwe werk? @ Nen je hebt geen idee hoe erg ik hoop dat jij, Dreamer, Gaby en Matta zwanger worden.. gun het jullie zo.. moet nu echt gaan lukken! Gelukkig was je jaarwisseling wel gezellig, nu aftellen voor je vriend er weer is dat de tijd maar mag vliegen he @ Jojo hey welkom terug, lang niet gezien jij ook een super 2010 en succes met de badkamer. @ Dreamer ja dan heb je ineens weer energie, die oerkracht. Hey ik las ergens iets over het verlossende telefoontje, kan je die deze maand verwachten?? Spannend ik hoop het zo!! @ Red hopelijk houdt hij het vol ja, zou zoveel geld schelen. Ik begon ook met 34 weken met wassen en strijken van de babyspullen. Hier ligt ook sneeuw, vind het geweldig @ Wonders thanks voor je reactie Bij Jason valt het op zich wel mee hij komt meestal om de 3 uur alleen afgelopen dagen had ie z'n regeldagen daarom wou hij maar drinken drinken.. nu ligt ie alweer ff te pitten hoor. Heb ook nog wel getwijfeld aan de borstvoeding, maar probeer er nog wel ff mee door te gaan. Over twee weken gaan we afgekolfde melk met de fles geven, laat ik Sander doen kan ik even wat anders doen Met jouw meiden alles goed? @ Juffie ja iedere keer schatten ze hem op 3 kilo toen hij nog in mijn buik zat, ze bleken er dus ruim 800 gram naast te zitten dat was de schrik.. 10 kilo afvallen, veel hoor, succes! Lekker gezond eten en sporten. @ Chamaro je lippen lekker vet houden met balsem enzo.. sterkte met je vriendin.. super dat je dat doet voor haar. @ adviezen thanks allemaal maak er gelijk gebruik van. @ de bevalling ja het was erg zwaar en ik moet het ook echt nog verwerken, aangezien het personeel in het ziekenhuis soms ook erg patientonvriendelijk was.. gelukkig kwam Sander zo goed voor me op.. hoe hebben jullie de bevalling verwerkt, voor wie het ook zwaar was?
dees: ik heb mijn bevalling ook echt moeten verwerken....het kwam zo plotseling en het was allemaal niet zo als ik het had voorgesteld zoals julian op de kinderafdeling en ikke naar huis en hem achter moeten laten.....heb er veel over geschreven in een boekje voor hem voor later en dat heeft toch wel geholpen....ik lees het nog afentoe om te verwerken! dikke knuffel!
Hey meiden @Dees: Wow, echt een heftige bevalling! Had ik ook wel verwacht toen ik de berichtjes van Dreamer las toen je bezig was.. Pff, echt zo zwaar Maar echt heel 'stoer' dat je het toch nog op eigen kracht hebt kunnen doen! Dat geeft toch wel wat voldoening denk ik? Ik kon namelijk niet meer op t einde en baal er dus van dat ik t niet meer volledig op eigen kracht kon Hoe ik t verwerkt heb? Hmm, door er veel over te praten en verder gaat t eigenlijk wel vanzelf. Ik praat er alleen met mensen over die t begrijpen. Ouders van Kimo snappen er bijv geen hol van en bachetaliseren (hoe schrijf je dat? ) alles en daar maak ik me echt pissig om, dat helpt dus niet echt om t te verwerken.. @Sterretje: Balen dat K zo huilt je had al medicijnen gekregen toch? Welke precies? Hoop dat t gauw gaat werken! Kan wel eventjes duren namelijk, hier duurde t een week voordat t eindelijk begon te werken.. @Rest: Ben t alweer kwijt.. sorry.. Net even naar de speelgoedwinkel geweest, we hebben een leuk 'wagentje' voor Yentle gekocht van Fisher Price Even fotootje spammen als t mag:
@Dees: Ik denk idd ook dat opgewekte weeën zwaarder zijn.. De weeën die ik had voordat ik t infuus kreeg waren prima te doen. In t begin met t infuus ook nog, maar die weeën bleken niks te doen dus ze gingen t infuus steeds verder ophogen totdat ik een ontzettende weeënstorm kreeg die, alles bij elkaar, denk ik zo'n 3-5 uur geduurd heeft Om de minuut weeën.. Denk dat ik dat zonder infuus nooit gehad had Maarja, je kan t idd niet weten, alleen als je een 'normale' bevalling gehad hebt.. @All: Ik ben er weer vandoor; even eten en dan naar de C1000
@dees: pittig hoor meid. hoop dat je het snel verwerkt. iedereen verwerkt het weer op zijn eigen manier hoop dat jij snel de manier vind die bij jou het beste is. ik heb het niet echt moeten verwerken maar ja of ik een zware bevalling had geen idee. denk dat elke bevalling zwaar is tuurlijk is de ene zwaarder dan de ander. ik heb er niet zo lang over gedaan maar kreeg wel een negenponder. knuffel meid @kristel: leuke foto's.
@ Sterretje: Hier ligt wel sneeuw, maar niet echt heel veel hoor, ik denk een ruime centimeter maar Lekker zeg dat jullie zolang hebben kunnen uitslapen! nu heeft K. geen slaap meer zo te horen... @ Kristel: Wat een ontzettend leuke foto's zeg en leuk karretje zeg! zo te zien vind ze t zeg ook geweldig! @ Dees: Hier ook alleen kunstmatige weeën(stormen) gehad, mijn lichaam deed het ook niet zelf... ik denk ook dat die zwaarder zijn als "eigen" weeën maar zeker weten doe je het nooit... wat betreft het verwerken... tja ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het verwerkt heb en óf ik het wel verwerkt heb... ik heb nergens last van) gehad, maar het zou kunnen zijn dat dat nog komt natuurlijk...
meiden ik heb bij baby en dreumes even een vraag gezet over het gewicht van Dimara, zouden jullie (als je zin hebt) ook even willen lezen, en als je tips hebt.... ze zijn welkom hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/182780-goed-groeien.html#post6280738
Iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2010 gewenst! @Dees: Wow meid, wat een bevalling! Wat ontzettend knap gedaan van je. Krijg er een beetje schrik door Hehe. @Juffie: Ik kan wel begrijpen dat je schrikt seg! Ik heb zo'n ding om mijn geboortelijst staan, omdat ik het zeker wil hebben. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er op zo'n manier iets met mijn kleintje gebeurd. En het is eigenlijk ook helemaal niet duur. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zich uitmaken. @Red: Hopelijk houdt je man het vol! Zou wel fijn zijn hé Hier gaat het allemaal nog goed. Ik heb wel heel de dag door menstruatiekrampen. Geen idee of dat wat wil zeggen. kHeb ook heel de dag door zo'n zeurende hoofdpijn. Best wel vervelend. Maarja.
hee meiden hier weer terug... zijn ff wezen shoppen. Manlief heeft aardig last van het stoppen, hoop dat ie 't volhoudt. Heb leuk shirtje gekocht van bakkaboe voor 3,50 en voor de kleine van m'n vriendin een broekje met 2 truitjes. Hij wordt volgende week 1 en ze had niet zoveel kleertjes momenteel en zitten wat krap, dus kan 't mooi gelijk als cadeautje. 'k Zal hier ff snel beetje opruimen en de afwas doen. Onze oppas komt hier zo misschien nog heen, ze kwam er niet helemala uit met de gastouderacademie, of ik wilde helpen. tot later!
@ Hilli: spannend die menstruatiekrampen, hoofdpijn is wel vervelend zeg! @ Kristel: ik zag het, dankje meid! @ Red: Lekker geshopt dus, Dimara heeft ook veel kleertjes van Bakkaboe!
Dees wat een verhaal zeg.. en ik denk ook dat opgewekte weeen erger zijn.. hier ook 17 uur lang opgewekte weeen en weeenstormen gahad.. heel veel succes met het verwerken meisje! Kristel.. schattig wagentje hoor! Mum.. leuk merk he bakkaboe.. van de week kostte de shirtjes 2 euro! Dus even ingeslagen Hilli.. ja meid het wordt nu echt spannend voor jou! Succes met de menstuatiekrampen! all.. net boodschapjes gedaan.. Ik ga vanavond eens uitgebreid koken voor manlief.. lekker tagtatella met verse spinatzie, cremefraiche en zalm. en daarvoor lekker een salade en stokbrood met kruidenboter en na Ben & Jerry's .. hmmm als afsluiter van de vakantie!