Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum ik heb even gelezen en ik ga even een grafiekje voor je maken.. Kun je op MSN komen?

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kheb hem al klaar en je hoeft je nergens zorgen om te maken hoor! Ze groeit keurig en wat ze op dat forum ook al zeiden.. de ene week groeit ze harder dan de andere.. Sophie groeit ook heel hard!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @Ukkie: Thnx... ik heb andere curves gebruikt en dan zit ze net ff boven de bovenste lijn! :(

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @ukkie: leuke grafiek ;) maar ik zie dat het een grafiek is voor kindjes die bv krijgen... Dus hij is niet helemaal reëel ;) (of zie ik het verkeerd?? :))

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    geen idee kristel... ik gebruik hem voor Sophie (die ook FV krijgt ) ook en die komt overeen met het CB dus het zal wel goed zijn.

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Oh ik kreeg vandaag te horen dat Sophie binnen nu en 5 dagen w.s. ziek wordt... die vriendin uit Leeuwarden vertelde me dat.. haar kindje (6 maanden) heeft de zesde ziekte (op Wikipedia staat dat uitgelegd wat het is). Het is vreselijk besmettelijk en de incubatietijd is 10-15 dagen. Ze krijgen eerst 3 tot 5 dagen koorts en dan over het hele lichaam kleine rode vlekjes.. totdat die weg zijn is het besmettelijk. Het is niet gevaarlijk en het kindje wordt er ook niet echt ziek van (lees; niet jengelig of vervelend)

Alle kindjes tot 3 jaar krijgen het omdat het zo besmettelijk is. Ook wij hebben het gehad. Als je het gehad hebt ben je er resistent voor en komt het nooit meer terug.

Afwachten maar.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @ukkie: Hmm nja, maakt ook niet uit verder :) Dacht alleen, ik zeg t maar, want bv-kindjes zijn over t algemeen iets dikker dan fv-kindjes en dus hebben ze daar vaak aparte groeicurves voor.

Oh balen als Sophie ziek wordt!
    Ik heb het nooit gehad, dus hoop dat Yentle t ook niet krijgt :p
    Maargoed, ze komt bijna niet in aanraking met andere kindjes, dus dat scheelt :) Over t algemeen zijn t ook kinderen die naar een kdv gaan die dit soort ziektes snel krijgen (no offense tegen mama's die hun kindjes naar t kdv brengen hoor!)

Hopelijk is ze er dan gauw weer vanaf als ze t krijgt! Lijkt me heel zielig om te zien :(

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kirstel.. ik heb geen idee.. dit kindje gaat ook niet naar het kdv (moeder werkt niet).. het is niks ernstigs en maak me er ook totaal geen zorgen om ;) en het wordt via de lucht verspreid en kinderen pakken dat nou eenmaal snel op.

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

christian heeft niet zo'n goeie dag, veel huilen en weinig willen slapen...pff net heeft hij zichzelf eronder geplast stomme pampers

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Juffie: Hij huilt wel vaak/veel he..? :( Of begrijp ik t nu verkeerd?
    Zie t namelijk heel vaak staan in je berichtjes..
    Weet je echt zeker dat er niet iets aan de hand is? Pijn ofzo? (Sorry als ik bemoeierig overkom, maar ik ga me een beetje zorgen maken door je 'slechte' berichtjes steeds...)

11. juffie2008

nou vandaag is hij idd erg ontevreden lijkt ook continu honger te hebben... zat al te zoeken of het geen sprongetje of regeldag kan zijn... regeldag lijkt me sterk.. weet jij of een sprongetje kan?

12. juffie2008

nu ligt hij te slapen opmn schoot..

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie.. een sprong kan heel goed hoor! Hij is tenslotte 4 weken oud en toen begon het bij Sophie ook :p

All.. hoevaak steriiliseren jullie nog??

14. juffie2008

en hij huilt weer :(

15. juffie2008

en slaapt weer

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Sprongetje kan zeker! Eerst is rond 8 weken, maar Yentle had m al met 3 weken ;)
    Tweede is rond 12 weken en die had zij met 7/8 weken al.. Yentle loopt dus echt flink voor met de sprongen, is nu alweer met de 6 maanden sprong bezig sinds een aantal dagen, misschien is Christian ook wel zo snel :)

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @Mum: nou dimara is niet te dik hoor. lars is zwaarder en die groeit keurig zeggen ze dus dan zal dimara ook wel goed zitten denk he. niet te veel zorgen maken hoor. zodra ze niet meer krijgt dan mag is het toch prima

@steriliseren: euh...fles gaat hier elke dag in de vaatwasser (soms sla ik wel eens een dag over) en spenen euh 1x per week sinds kort (deed t eerst elke dag maar dat vind ik beetje te nu hij al ruim vier maanden is)

ik ga nog ff dweilen en dan heb ik mijn huis weer aan kant (op de zolder na maar die staat vol was)

18. juffie2008

at kristel,

misschien ook goed om te vermelden dat wanneer hij poept of plast ook gaat huilen... maar ik denk dat het dan een sprongetje is... net zo'n snelle jelle asl yentle

19. juffie2008

ik kook alles elke dag uit in een pan

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @juffie, het eerste sprongetje is rond week 5 volgens het oei ik groei boek, dan met 8, 12 weken en daaran weet ik niet uit mn hoofd :p

Share This Page