Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sprongetjes: idd, was de 5-weken sprong vergeten! maar iig, yentle is hier heel vroeg met alle sprongetjes :p
    Aan de 20-weken sprong begon zij al met 14/15 weken en met bijna 20-weken was ze er klaar mee (héél vermoeiend was ie!)
    Nu is ze bijna 23 weken (morgen) en ze is afgelopen week met de 26/27 weken sprong begonnen.. We hebben dus maar 2 weken tijd gehad om bij te komen en nu is t alweer herrie dus :p Hopelijk is deze wat sneller voorbij! ;)
    Ze heeft er iig altijd heel erg last van, leert ook ineens bijna alles tegelijk al voordat ze klaar is met de sprong :( En dat terwijl ze in t boek zeggen dat een kindje pas voor t eerst toegang krijgt tot de nieuwe vaardigheden als ze klaar zijn met de sprong en vanaf dan dus pas nieuwe dingetjes gaan leren en niet eens allemaal tegelijk? :( ;)
    Hebben meer kindjes dit eigenlijk zo erg?

@Eten: Wij eten gestoomde aardappelen + sperziebonen en verse worst :)

@All: En daar ga ik nu mee beginnen dus ik ben er vandoor ;) *zwaai*

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: en hoe ging dat in de slaapzak

@knuffel: nope hier niet alleen een muziekschaapje die doe ik aan als ik hem naar bed breng. wil hem ook niet wennen aan een knuffel want dan slaapt hij straks niet meer zonder en als je dat ding dan een keer kwijt bent is het drama.

@red: wat leuk dat je een boek hebt gekocht. hoop dat hij leuk is.

@emma: zo dan heeft jorick zeker weinig geslapen zeg. hoop dat hij vannacht wel wil slapen en morgen gewoon weer in zijn ritme zit..

@red; ik was ook niet zo dol op chinees toen ik zwanger was..

@sprong: moet zeggen dat lars er weinig last van heeft. soms slaapt hij juist meer heb ik het idee want dan merk je dat als hij uit bed is hij ineens iets nieuws doet. hoop dat het zo blijft.

@mum: haha echt grappig. maar ik zou toch zeggen doe maar allebei op 1 datum zetten als dat kan. (zijn ook rot datums allebei om jarig te zijn zeg)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ow balen zeg dat J zo aan het rommelen is... idd misschien ook een sprong (20 weken) Dimara slaapt sinds 4 nachten (snachts alleen) in haar slaapzakje :D
    ze is wel wat aan het rommelen maar afgelopen nacht heeft ze aan 1 stuk door geslapen tot 7 uur en toen heeft ze 2x gehuild tot 8.15 en toen heeft ze haar flesje gehad! ben trots op mijn meissie!
    Lekker geshopt zo te horen :D

@ Bos: De eerste nacht werd ze elk uur wakker, de 2e nacht elk anderhalf uur, de 3e nacht 4x in de hele nacht, en afgelopen nacht dus helemaal NIET tot 7 uur!
    hoop dus dat we in dit ritme doorgaan :p
    Nou idd rotdatums.. en ja allebei een eigen verjaardag is ook zoiets, zit je 2 dagen achter elkaar met je huis vol :(

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *voelt zich heel dom* maar weet iemand watvoor weer het in Noord Spanje is half Mei??

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    anders moet je even bij de extra info kijken bij de site van een reisorganistie. weet je ook waar je heen wilt in noord spanje (dan zoek ik ff met je mee)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Thnx, ik zat zomaar ff te kijken maar 16 graden vind ik nog best fris hihi...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: dan moet je naar de canarische eilanden gaan daar is het tussen de 20 en 25 graden.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja haha maar dan moet ik eerst een baan zien te vinden denk ik :p we willen ook met de auto op vakantie omdat dat goedkoper is!

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, dat ligt denk ik aan het feit dat Yentle wss hoogbegaafd is ;)
    Ik hoop voor je dat deze sprong minder lang gaat duren!

@Bos, ja ik hoop het ook, volgende week ben ik weer alleen dus zou fijn zijn als hij weer normaal doet haha.
    wat fijn dat lars meer slaapt met sprongetjes, ideaal, ruilen ?:p

@mum, wat super dat ze nu al in haar slaapzakje slaapt! En mooi dat ze al goed doorslaapt!
    J komt sinds een poosje weer steeds voor nachtvoedingen.. dat doet ie steeds rond een sprongetje helaas.
    Gaan jullie op vakantie in mei? Wij gaan ook met de auto, veel goedkoper idd

@vakantie, wat gaan jullie allemaal doen?
    Wij gaan 2 weken naar noord italie in een huisje.
    Waarvan 1 week met ons drietjes en een week met mark zijn ouders.
    dat vind ik wel fijn want dan hebben we oppas :p en kunnen we lekker met zn tweeen een dagje milaan doen, uit eten dat soort dingetjes :D. Eind januarie gaan we ook een lang weekend weg naar de zee met mark zn familie.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @regeldag: wat houdt dat precies in.. lees hier elke keer vanalles over.. maar kan niet zeggen dat elena daar last van heeft.. Ze is altijd zo tevreden.. alleen als ze honger heeft of last van krampjes huilt ze een beetje.. verder eigelijk nooit :)
    Ze is nu wel al vanaf 4 uur ongeveer wakker (is nu net in slaap gevallen volgens mij) :p maar wel nog gewoon tevreden :D Ligt lekker te relaxen in de box

@uitkoken: hier van de kraamverzorgster geleerd om elke dag uit te koken :) doe ik tegelijk als ik de voeding maak dus dan is het ook maar een kleine moeite.. half uurtje en dan heb ik altijd alle voeding klaar en alle flesjes schoon

@juffie: wij eten krokante kipsnitzel, aardappels en witte bonen in tomatensaus.. maar moeten wel opschieten want om 7 uur komt weer kraamvisite..(vriendin van mij) en andere kraamvisite is net weg (oom en tante van mij)
    Hele leuke slaapzak gekregen :) met lange mouwen van de prenatal :D

@bos: lekker zeg.. in de sneeuw hardlopen

@mum: hahahahah.. grappig :D wel heel apart.. een 2ling met een apart geboortejaar :D

@red: ja.. jou bevalling komt ook steeds dichterbij.. onwerkelijk he.. dat je straks een kindje hebt.. ik kon me dat niet echt voorstellen toen ik nog zwanger was :p

@emma: flink geshopt dus :D vind ik altijd wel erg leuk als het zo in de aanbieding is..

@kristel: ik houd neit zo van sperziebonen :p

@all: nou ik ga zo even eten.. want visite is er zo weer :( geen zin maja.. kan het maar gehad hebben.. wie weet word het wel weer gezellig :)

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @vakantie: wij gaan 7 mei een weekendje naar duinrel met gaby en joey..
    21 mei een weekendje weg met mijn ouders naar het vakantiepark het hooge holt in gramsbergen..
    Dan nog in juni een keer een weekje weg met schoonouders naar een vakantiepark in nederland (moeten we nog wel eerst boeken)
    18 augustus tot 1 september gaan we naar marmaris in turkije met mijn ouders en broer..
    en als het goed is gaan we in oktober nog een weekendje weg naar een vakantiepark in nederland (met schoonouders en schoonzusje) :D

Lekker veel.. heb er zin in :D

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: de eerste regeldag is ook meestal pas bij een week of 4 of 5 dus kan nog komen. dan leren ze nieuwe dingen maar doen ze vaak eerst een stapje terug. voor hun word de wereld even heel groot en willen ze graag terug naar mama. dus ze kunnen hangerig zijn. meer willen drinken. meer huilen, minder slapen etc.

succes met je visite

@mum: haha canarische eilanden word inderdaad lastig met de auto :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja ik ben een beetje rond aan het kijken voor een vakantie maar t valt nog niet mee als je én goedkoop wil én goed weer wil hebben haha
    hoop dat de sprong snel over is bij J.

@ Suus: hebben jullie de staatsloterij gewonnen dat jullie zo vaak op vakantie kunnen :p

@ Bos: Ja idd, helaas hebben we geen amfibievoortuig :p

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Vakantie.. hier met vrienden naar Zuid/Frankrijk of Noord Spanje.. naar een luxecamping aan zee met de auto twee weken in een huisje

eten was super.. echt een aanrader als je van gerookte zalm houdt

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ik had me trouwens aangemeld bij nutricia en kreeg wel post thuis maar weer geen cd hoor...

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ukkie: Wat een uitgebreid menu heb je gemaakt! :D Vooral die Ben en Jerry's als afsluiter is lekker :D
    De zesde ziekte, daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen de vijfde. Maar het is zeker dat Sophie die gaat krijgen?

@Boek 'Oei ik groei': Dat heb ik met Kerst van mijn broers gekregen :D kBen er wel heel blij mee :D

@Steriliseren: Ik heb het tutje ook al gesteriliseerd :) Dat zit nu mee in mijn vluchttas. Toen ik op kraamvisite ging bij m'n achterneefje (was toen 1,5 dag oud) was hij een beetje aan het zeuren. Wat doen zijn mama, die neemt een tutje dat nog in het kartonnen doosje is, haalt het tutje eruit en geeft dat aan de kleine. Ik wist even niet wat ik zag ... Zo'n klein moppie geef je toch geen speentje recht uit de verpakking? Dat ding komt recht uit de fabriek.

@Emma: Wow wat een korting heb jij gekregen op je handschoenen :D Netjes hoor!

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Bos

De eerste regeldag is bij dag 10 staat in de map van de kraamzorg..
    Ik ga even een uurtje slapen op de bank ben kapot!!

Ciao!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, volgens mij ben jij in de war met een sprong.
    @Suus, baby's hebben regeldagen rond 10-14 dagen, 3 weken, 6 weken en 3 maanden. Dan hebben ze vaak meer voeding nodig. Dit heb je met name met de borstvoeding en komen ze heel vaak zodat er meer melk wordt aangemaakt. Bij flesvoeding kun je het ook hebben, dan moet je de voeding wat ophogen. Maar Elena drinkt nog niet zoveel toch? Gewoon de voeding ophogen wanneer ze eraan toe is.
    Lekker zeg zo vaak weg!

'k Ga hier zo even naar de buren, manlief is daar al.

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kom even iedereen een fijne avond wensen.. zit ff op de laptop van joey,, bij de mijne doet internet het niet...

hier vanalles gekocht... ook spelletje mario smash brothers of zo iets.. en nog een ander spelletje voor de wii.. en een laptoptafeltje voor joey,, kan die de laptop op schoot houden.

k heb een silvere nijntje fotolijstje gekregen van joey.. :)
    en we hebben nog een aantal kleine dingetjes gekocht..:)

nou k ben er vandoor.. want we gaan fillms kijken.. die we ook nieuw gekocht hebben.. :D

tot morgen.

Deel Deze Pagina