Dames.. ik ga.. the proposal kijken met manlief en de bak Ben % Jerry´s op de bank! Fijne avond en w..s wel tot morgen!
@ Gaby: lekker geshopt dus! Fijne avond meid! Wij zitten hier aan de bubbels, hadden we met oud en nieuw niet maar de freixenet was in de aanbieding nu en dat vinden we allebei errug lekker haha... hou het wel maar bij 1 glaasje, want ben het niet meer gewend hé haha!
@yvi: oh bah meid knuffel. misschien keer met je huisars overleggen dat je al een tijdje bezig bent? @sprong/regeldag: sorry ff in de war...
ik zie het niet meer zitte het lukt toch nie meer :'( mijn dokter zou 3 weken geleden een verwijzing geven voor de verloskundige maar pff als je belt hebben ze geen tijd
@ Yvi: Als ze geen tijd voor je hebben zou ik een andere huisarts gaan zoeken hoor... die man/vrouw moet er ook voor jou zijn hoor, ook al heb jij geen ernstige aandoening maar een kinderwens!! en anders zelf eens contact opnemen met een gyneacoloog (ik neem aan dat je die bedoeld, een VK kan nog net veel voor je betekenen) misschien dat je zonder verwijzing terecht kunt!
ik zou ook heel snel een andere dokter zoeken als ik jou was en niet zeggen dat je 11 maanden bezig bent maar maand of 14 ofzo. beetje extra erbij vertellen mag best word je vast wel doorverwezen. en je niet af laten schepen met je hebt al een kind dus probeer het nog maar even hoor. gewoon op je strepen staan en anders lekker potje janken werkt vast ook wel.
Heeft iedereen zulke makkelijke kindjes die niet zo'n extreme last hebben van sprongetjes ofzo? Aangezien niemand mij vertelt dat haar kindje t ook zo erg heeft @Suus: Regeldagen heb je idd eerder met BV, maar met flesvoeding kan idd ook. maar dat merk je dan vanzelf wel als Elena een regeldag krijgt En sprongetjes, tja, de ene baby heeft er héél erg last van (zoals Yentle ) en de andere baby heeft er vrijwel geen last van.. Hoelijk hoort Elena bij de laatste groep, want t is niet zo leuk zeg maar @Yvi: oh meid, wat balen!! Ik zou idd maar eens een andere HA gaan zoeken, want dit is echt niks zo! Zo voel je je ook niet op je gemak als ze eens een keer wél tijd voor je hebben. @All: Zo, heb net ff 2 uur geslapen Was op de bank in slaap gevallen
wat is het hier rustig vanavond? ik ga er ook maar vandoor ook optijd naar bed vanavond. lars slaapt voor het eerst zonder bakerdoek dus ben benieuwd wat hij doet vannacht. duimen jullie voor me? fijne avond meiden
@ Kristel: lekker hoor zo'n tukkie... Dimara heeft van de eerste sprongetjes wel flink last gehad, maar ik moet zeggen dat ik nu al een tijdje niet veel aan haar merk, in ieder gavel niet dat ik zeg: Dit MOET wel een sprongetje zijn... haha maar je had zelf ook wel gemerkt dat ik haar gerommel niet meteen als een sprongetje herken! @ Bos: IK duim met je mee hoor meid! is hij wel lekker ingeslapen? hoop dat hij net zo lekker slaapt als Dimara afgelopen nacht of nog iets Beter misschien (en Dimara dan ook ) Slaap lekker alvasT!
@Bos: *duim* Hopelijk slaat Lars prinsheerlijk en merkt hij er dus niks van dat hij niet meer 'ingepakt' ligt! @Mum: Ik herkende t eerst ook niet altijd meteen hoor, meestal herkende ik t pas als de sprongetjes al voorbij waren Maar toen ze middenin die 20-weken sprong zat merkte ik t wel hoor, pffff, zó vermoeiend! Ik hoefde maar een meter bij haar weg te lopen of ze zette al een flinke keel op, en dat 5 weken lang Nu sinds een paar dagen weer.. Ze wil NIKS alleen, ze wil alleen maar op schoot zitten, maarja, dat kan niet altijd dus het is weer flink lawaaierig hier in huis regelmatig Ik merk wel dat ze nu veel eerder moe is dan normaal en ze doet nu sinds een aantal dagen ineens 3 $) slaapjes overdag. Weliswaar 3 hele korte, maar ik ben dat écht niet gewend.. Ze is nu echt na 2 uur alweer moe en dan gaat ze gillen, terwijl ze eerst zo 6 uur wakker was Nouja, laten we hopen dat t bij Dimara bij dat rommelige blijft en dat t niet erger wordt! Je komt echt nergens aan toe anders.. @All: ben er weer vandoor, nog even tv kijken dan weer slapen Slaap lekker allemaal!
@ kristel: Dat ze zichzelf niet kan vermaken en gaat gillen dat herken ik dus wel, maar volgens mij is dat hier gewoon "de aard van het kindje" om het zo maar te zeggen en heeft dat niks met een sprong te maken want dat duurt al veel te lang... Dimara is nu ook heel snel moe en houdt het vaak niet eens een uur vol om wakker te zijn... dat is wel lekker dat ze zoveel slaapt maar ook daar wordt ik wel eens onzeker van... slaapt ze niet TE veel, geef ik haar wel genoeg aandacht? pffff mama zijn is af en toe ook wel lastig hoor Slaap lekker meid!
nog ff snel zit nog aan de toastjes namelijk dus kan nog niet naar bed @lars is wel rustig in gaan slapen. hebben hem 1x zijn speen moeten geven. daarna sliep hij heerlijk met zijn handen nog onder de deken. ik ging net kijken en hij ligt nu met zijn handen helemaal gespreid als een T zeg maar haha...hoop ook dat hij doorslaapt (en dimara ook ) ben nou echt naar mijn bed.
@mum: Ja dat gaat wel goed hoor Het is wel gezellig.. Nee is niet te druk in huis.. @desiree: Ja ik heb blistex voor mijn lippen..maar nu heb ik ook nog koortsblaren op mijn lip grr hopen dat iesnel weer weg zijn.. @yvi: hee wat klote zeg meid! De moed er in blijven houden! Hopen dat je snel zwanger bent..! @eten: Wij hebben hier lasagne gegeten..En het was heerlijk!
AydEn is gelukkig weer beter hj is wel nog aan het hoesten maar verder gaat het goed @ Dees ja zou ik ook zeggen maar kom je toch nooit achter he misschien bij een tweede.. Of komt tie niet hihi?? Maandag moet ik bginnen heb er echt Zin in maar wel zenuwen Zitten nu bij mijn ouders met vrienden Aan de wijn dus ga er weer vandoor
@All: mn moeder vond de opgewekte bevalling veeeeeeeel zwaarder dan de 2 natuurlijke bevallingen. Opgewekt: 48 uur bezig geweest, natuurlijk: 2x een paar uurtjes. Weeën waren veel zwaarder. Maar goed, in 27 jaar tijd is er denk wel het 1 en ander veranderd aan het opwekken, dus misschien is het tegenwoordig anders? @Hilli: hou je de hoofdpijn in de gaten? Als het erger wordt even aan de bel trekken he! (ivm zw vergiftiging) Spannend hoor meis @Dees: ze verwachtte met januari een donormatch gevonden te hebben en dan zou ze bellen. Dus een superspannende maand! Super dat je de bv doorzet meis! Hoe gaat het met je meds? Goed in de gaten houden he.
goedemorgen @inleiding, mijn moeder is bij mij ingeleid en heeft verder 5 natuurlijke bevallingen gehad. Ze zou bij nr. 4 weer ingeleid moeten worden maar ze heeft het geweigerd tenzij het niet anders kon. Ze vond het een verschrikking, terwijl het wel in 5 uurtjes gedaan was. Maar veel heftiger. Andere bevallingen heeft ze allemaal rond de 6 uur overgedaan, bij de eerste 20 min. persen, bij de rest 1 of 2 keer, haha hoop dat ik dat geerfd heb gaan hier naar de kerk, tot later!