Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ukkie: hier precies dezelfde ervaring met kruidvat 2, 1 ging nog wel...
    nee we gaan zo, Dimara krijgt nu haar flesje, vriendlief is de auto sneeuwvrij aan het maken en dan kunnen we gaan!

@ Red: fijn dat je iig geen hoge bloeddruk hebt! hoop dat jouw mannetje straks alles snel oppikt! succe3s met de babywas!

@ Bos: wat goed van Lars zeg! hier ook alleen snachts nog maar
    hoor... eerst dat maar weer eens goed krijgen! hier wel een babyfoon, wij horen haar dus echt niet als we beneden zitten, hoor wel de buurvrouw plassen :( ook snachts de babyfoon aan ivm verslikken ozo, wat ze in het begin heel erg had!

wij gaan zo dus lekker zwemmen!

tot vanavond denk ik..

doei doei

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. veel plezier!!

Bos.. hier wel babyfoon maar alleen met lampjes. Dus kijk gewoon elke keer eventjes.. hij staat in het zicht.. want als de radio of de tv aan staat moet ze behoorlijk hard scheeuwen willen we het horen.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

@Mum: Pfft wat een rotnacht zeg! D had idd zelf ook wel ff de fles kunnen geven als hij ook de moeite kon nemen om met Dimara naast je bed te gaan staan en je wakker te maken :( Mannen :( (Ben ik toch blij dat de mijne niet zo is..)

@Emma: He bah, nieuwjaarsborrel met zoveel mensen.. Of heb je er wel zin in?
    Ik hou zelf helemaal niet van die drukte :p

@Ukkie: Haha, leuke foto :D Scheelt weer dat ze t zelf kan he ;) :p

@Luiers: Ik vond de kruidvatluiers vreselijk! Veel te hard en stug idd. 1 keer een pak gehad en daarna nooit meer!
    Wij gebruiken Pampers, AH en Etos luiers, ligt er maar net aan wat er in de aanbieding is. We kopen dan iig altijd een heleboel dus wij hebben voorlopig nog genoeg liggen! (nog 9 pakken ofzo nu) Maar ookal hebben we dan nog liggen, zodra er iets in de aanbieding komt koop ik gewoon weer nieuwe, je kunt immers nooit genoeg hebben van luiers ;)

@Ingeleide bevalling: Nou, zo snel ging t hier niet hoor! Was t maar waar :p
    Ok, ik ben niet zo lang bezig geweest als Mum en Dees bijv, maar t had best wel wat sneller gemogen hier ;)
    Ik bleef, ondanks de weeënstormen gewoon hangen op 5cm ontsluiting + ontiechelijke persdruk (auw!).
    T is dat ik een ruggenprik kreeg en daardoor iets kon ontspannen, daardoor is de ontsluiting ook gevorderd, zonder ruggeprik had ik zeer waarsch. een ks gehad.. (was ook bijna gebeurd, maar toen bleek dus dat de ontsluiting toch nog was gevorderd)
    Ben 14 uur bezig geweest en heb bijna 1,5 uur gepersd zonder resultaat ;)

@All: Pfft, hier straks ook nieuwjaarsborrel in de straat.. Heb er echt helemaal geen zin in!! Ik ken die mensen amper waar t is en ik heb ook helemaal geen zin in al dat geouwehoer met mensen die ik niet wíl kennen :p
    maarja, Kimo wil er wel heen (volgens mij ook alleen maar omdat ie bang is dat mensen ons anders raar vinden als we niet komen) dus hij gaat maar lekker alleen ;) Heb er echt geen zin in..

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Ik vind die van de kruidvat beter aansluiten als pampers maar meneertje krijgt er luieruitslag door..

Ik heb toevallig een hele tas en een pak vol maat 2 kruidvatluiers gekregen van mn schoonzus. Ga ze dus wel proberen maar als het echt niet bevalt gaat het dichte pak naar het goede doel, Dorcas. Kunnen ze het meenemen voor hulpgoederen :D

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Dan heb ik dus echt geluk gehad? Maar ik had die pijnbestrijding met dat pompje, dus toen die aanstond had ik de weeenstorm iets minder door.. Of was het dragelijker..

Ventje net gewassen heerlijk lief lag hij erbij en toen BV gegeven.. Nu ligt hij lekker in de box...

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: zo'n pompje lijkt me wel ideaal hoor! Dat je zelf kan bepalen wanneer je iets nodig hebt.
    maarja, ik was al zo ver heen dat ik er niet eens meer bij nadacht om iets tegen de pijn te vragen :p
    In t begin nog wel en toen kreeg ik een spuit in mn been, maar die hielp niet echt.
    TOen ik met 5cm en persdruk lag kon ik alleen nog maar heel hard 'HELP!' roepen :p VK heeft toen uit zichzelf de anesthesist gebeld..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik vind die luiers wel fijn.. ben ze ook gewend van het kdv als ik in moest vallen

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    pijnbestrijding.. zo´n pompje mocht niet bij mij aangezien ik nog maar 4cm had en ze niet wisten hoelang ik over de andere 6 zou doen en zolang mag je het niet gebruiken. Dus toen maar een ruggeprik.. en die wilde dus niet.. 3x mis! AUWW!.. en toen dus maar en keizersnee en die ruggeprik lukte de 2e x.. dus 5 prikken op 1 plek :( ik voel je plek nog steeds :(

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

op mijn werk gebruiken we kruidvat luiers.. vind er niks mis mee.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Oh bah.. 5x geprikt?? Hier is t 2x gedaan en ik vond t al vreselijk ;) Heb die plek ook nog een hele tijd gevoeld, heel vies gevoel is dat he?

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby en Suus: Ik vond Kruidvatluiers eerst ook wel 'fijn', omdat ik toen geen andere luiers kende (bij oppaskindjes), maar nu ik eenmaal andere merken ken vind ik in vergelijking de kruidvatluiers tot nu toe echt t slechtst.. ;)

12. gaby1986

ik vind pampers ook wel fijn.. maar ik vind die zo stinken als ze erin geplast hebben..

13. @ Juffie dat pompje is toch Remifentanil? Dat heb ik ook gehad, maar de dosis werd maar opgehoogd.. en toen epidurale gehad.. anders had ik denk ik zelfmoord gepleegd ;) van de pijn.

@ Kristel hier zo'n beetje hetzelfde die eerste 5 cm duurden zo ontzettend lang.. en de laatste 5 binnen een uur ;) typisch he met zo'n ruggenprik!

@ Ukkie ik kreeg dat pompje bij een kleine 3 cm al ik mocht volgens hen toen nog geen epidurale, dat mocht pas later :(

@ Mum haha die buurvrouw.. gezellig plasgeluiden terwijl je in de woonkamer zit :D

@ Bos hier ook een babyfoon, beneden is het anders niet te horen als ie huilt.

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemiddag,

hier een goede nacht opzich gehad, frank is om 8 uur opgestaan met ayden en ik had hem om 7 uur nog een flesje gegeven dus was blij dat ik kon uitslapen. nu liggen mijn mannetjes allebei boven in bed met z'n drietjes want mika ligt tussen ayden's beentjes te slapen onder de dekens hihi :D echt cute
    gister avond leuke avond gehad, wouden eerst met mijn oude buurmeisjes van 12 en 16 en buurjongen naar avater maar de 3d draaide niet :S dus dan hoef ik hem niet te zien.

@ukkie wat een mooie blonde haren heeft sophie toch :D echt lief

@mum mannen :p erg vervelend dat je dan alles moet vertellen hoe en wat..

ik ga even wat info weer opdoen voor morgen en ff wat ideetjes dat ik me iets zekerder voel als ik morgen voor het eerst moet gaan werken

15. @ ukkie wat een schattige foto van Sophie! Jouw ingeleide bevalling was ook heel heftig he..

@ Gaby kan je mijn kerstspullen ook inpakken :p alles staat hier nog.. zal ook nog wel ff duren ben ik bang.

@ Dreamer oh wat spannend dat telefoontje.. ik ga zo duimen en hopen dat dat verlossende telefoontje snel komt!

Nou hier drama geweest, hoelang kunnen die regeldagen maximaal duren?? Hij kwam vanmorgen ongeveer ieder uur en vannacht ook heel vaak. Ik ben zo blij dat hij nu eindelijk slaapt. Zou mijn bv niet goed zijn ofzo? Hij valt vaak half in slaap tijdens het drinken en ik krijg hem dan met geen mogelijkheid wakker..
    Ook blijft die ene borst maar pijnlijk, ik hoop toch zo dat dat ook snel over is! Ik begin zo te twijfelen aan mezelf en of ik wel bv wil blijven geven op deze manier.. soms heb ik helemaal geen zin meer om moeder te zijn. Daar voel ik me dan weer heel rot over. Want als ik hem dan zie dan smelt ik weer. Maar dat ie zo hongerig is, pff.. breekt me op zeg.. zo ook nog visite, ben lekker niet gedoucht en interesseert me niks.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Pijnbestrijding: Die pompjes hebben ze niet in elk ziekenhuis he? Ik heb ze er hier namelijk helemaal niet over gehoord?!
    Misschien eens een keer vragen, mocht ik weer zwanger zijn!

@Dees: Ja echt vreemd idd dat zo'n ruggeprik dat kan 'veroorzaken'! Ik had hier de hoop al opgegeven dat t nog zou veranderen binnen 2 uur (moest binnen 2 uur anders zou ik ks krijgen) van 5 naar 10 aangezien ik over de eerste 5 al 11 uur gedaan had :p
    Ik zal nu ook zeker weten bij een evt. tweede bevalling eerder om een ruggeprik vragen! Maargoed, ik denk sowieso dat ik dan wil dat ze eerder wat met mn weeën en pijn doen en me niet weer laten rondlopen totdat de bevalling vanzelf begint als t weer zo gaat als bij Yentle.

@Bos: hier ook babyfoon hoor. Als wij beneden tv kijken ofzo horen wij Yentle niet hoor. Ja, als ze al helemaal overstuur is, maar dat is ze pas als we haar na 20 min nog niet gehoord hebben dus dat wil ik gewoon voor zijn door de babyfoon :)

@Kim: Lekker dat je uit kon slapen! Hoe laat moet je morgen beginnen? Echt spannend, ben benieuwd hoe je t gaat vinden :D

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Pff vermoeiend zeg! :( Kan me je gedachtengang goed voorstellen hoor, ik heb dat in t begin ook wel regelmatig gehad! (Hormonen spelen dan ook nog lekker mee wat t dus ook niet echt beter maakt..)
    Ik ga t jou nu ook vragen; Weet je zeker dat hij echt honger heeft en dat er niet iets anders aan de hand is?
    Ik kom vaak misschien overbezorgd over tegenover anderen dat er meer aan de hand kan zijn dan op t eerste gezicht lijkt, maar ik heb zelf zo'n vreselijke eerste periode met Yentle gehad, dat wens ik niemand toe dus ik wil dat, als er iets is, anderen er gauw bij zijn!

Yentle wilde vanaf een week of 2 ook bijna elk uur drinken. Ik dacht eerst dus ook steeds dat t regeldagen waren, maar ze dronk genoeg! (ik kon precies zien hoeveel omdat ik alles kolfde)
    Dus dat kon t niet zijn, helemaal niet toen bleek dat t heel lang aanhield.
    Ook viel ze vaak in slaap tijdens t drinken, zonder drinken valt ze niet in slaap, nog steeds niet. Waarschijnlijk doordat ze dat zo gewend is vanaf t begin.
    maargoed, hier dronk ze, (wat achteraf bleek) zo vaak doordat het drinken de pijn verzachtte in haar slokdarm van de reflux en drinken stimuleert de darmen en zo had ze wat minder last van de krampen veroorzaakt door de kma..

18. gaby1986

desiree: zou t voor je willen doen hoor.. maar je woont een beetje ver..

joey is nu puk uitlaten.. en ik ben eitjes aan t koken.. doen we zo lekker broodje eten.. en dan filmpje kijken. :)

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik moet morgen om half 9 werken tot 5 en ayden gaat naar mijn ouders die zijn allebei vrij dus dat is ook wel heel fijn.

@dees jeetje meid vermoeiend hoor. hopelijk is hij snel weer de ouwe

@gaby eetsmakelijk

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Even vanuit de auto;

dees ik snap je gedachte gang helemaal. Hier hetzelde. Ik twijfel ook vaak aan mezelf. En zie ik het allemaal ook niet meer zitten. Dus is heel normaal. Kijk het gewoon even aan met de BV wil het echt niet dan houdt het op en FV is niks mee! Je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.

Kristel die pompjes hebben ze iid niet in elk ziekenhuis. En het is echt een vervelend gevoel jah!

Kim. Bedankt voor je compliment! En wat lief van je mannetjes!

All ik wilde jullie nog vertellen over mijn HA bezoek van afslopen donderdag. Mijn HB was redelijk. Wel tegen de ondergrens aan en 3 punten verschil met voor mijn zwangerschap. Maar het grootste probleem waarom ik zo moe ben zit ws geeselijk. Ik ben een vreselijke pefectionist en dat breekt me nu op. Ik heb nooit na de bevalling rust genomen en nog steeds niet. Ik wil en moet van mezelf een 100% goede moeder, 100% goede huisvrouw, vriendin en geliefde zijn. Dus kind perfect, huishouden perfect en optijd het eten klaar hebben. Dus ik heb samen met de HA besloten om te gaan praten met een psycholoog. Vind het moeilijk om het toe te geven maar als ik het nu niet doe, doe ik het nooit. Ik hoop dat ik het snel los kan laten en niet alleen goed voor Sophie en manlief ga zorgen maar ook voor mezelf.

Sorry voor het ego-bericht

Deel Deze Pagina