Ja het moet volle maan zijn nu.. mijn maansteen was 2,50 euro gekocht bij een zaakje in Rotterdam.. hoe duur is ie dan bij de tuinen? Daar is alles duur! Kristel, ik moet zeggen ik ben altijd nieuwsgierig naar jou. Er zijn een paar meiden voor wie ik dit topic speciaal lees, omdat ik wil weten hoe het met jullie gaat. En jou ook dus. Ik zie het zelf ook somber in hoor, ik word maar niet zwanger gewoon en telkens met die nieuwe mensen hier raak ik een beetje de kluts kwijt.. zoveel mensen die ik niet ken. Ik denk soms ik kan beter wegblijven hier, de meesten zijn minder lang bezig, en voel me als ik ff niet ben geweest ook wat 'vergeten' maar ik weet dat het onzin is. Zijn gewoon dingen die ik mezelf wijs maak. Ik hoop dat je me in ieder geval gelooft als ik zeg dat ik hier check om ook een berichtje van jou te lezen.. En dreamer ik bedoelde dat me kaartje vaag is dat ie weer zo anders is dan normaal, dat ie juist wel verschilt. En dat iedere keer eigenlijk
@ Kristel: Ik ken dat gevoel wat je beschrijft ook...waarschijnlijk is het idd zo druk dat mensen niet meer kunnen onthouden waar ze op moeten reageren of worden berichtjes tegelijk gepost... Wel rot zeg van die B12, en daardoor heb je al die ellende gehad? Je kunt er nu niks meer aan veranderen maar het lijkt me behoorlijk frusti! @ Lynn, hoe voel je je? @ dreamer (volgens mij )Ja, 29 is voor mijn doen wel erg bijzonder, aangezien ik voor de pil altijd een cyclus had van 30 dagen! Dus ik stond naast de teleurstelling nog raar te kijken ook... Ik heb tot nu toe deze cyclussen gehad: 33-33-37 (volgens mij de eerste "echte")-37-32-32 en dan nu 29 wat dus ronde 1 was ... Mijn vriend is een weekendje weg en hij smste net: "wanneer kunnen we weer?" haha...
Precies wat desiree zegt. Ik kijk ook vaak naar de berichten van de mensen die ik ken. Die veel schreven bij het topic jonge moeders. De andere vind ik ook wel interessant, maar ik kan niet alle verhalen van iedereen onthouden.
Ik probeer jullie ook allemaal bij te houden maar ios niet zo makkelijk, jullie gaan zo snel. Sorry kristel als ik je af en toe vergeet (Geld ook voor de rest) Maar ach het gaat zo snel, toen ik jarig was vergat het grootste gedeelte mij te feliciteren Ik word dement. Net een trailer gedownload, ging traag dus ik verder surfen. Was t downloaden klaar zegt mn vriend, kom we gaan m kijken. Ja is goed maar welke trailer hebben we ook alweer aangeklikt?
Bij de tuinen was een ding van nog geen cm groot al 10 euro. Bij Brigitte Bijou kost een steen van 4 cm ofso maar 1 euro. En aangezien een losse steen beter schijnt te zijn was ik daar naar op zoek. Ik vond je kaartje eigenlijk redelijk gelijk aan de andere kaartjes. Geen onwijze verschillen. Redelijk gelijk lopend met de blauwe uit mn hoofd (haha zegt oma die kleurenblind is ) Maar zag wel een soort terminal shift. Tis maar 0,1 graden, maar wel 3 dagen hoger. Ik hoop het echt voor je hoor
Jemig 10 euro, echt duur.. anders moet je toch eens in rotterdam shoppen.. in dat zaakje waar ik was had je zowel losse maanstenen als hangertjes ik heb van allebei eentje, voor de zekerheid zeg maar. Het is meer met me kaartje dat me temp niet wilde stijgen.. heel vaag.. normaal gaat ie al snel omhoog naar 37,3 of 37,4 maar dat was niet echt nu. Kwam zelfs al onder de coverline. Wat is dat Terminal Shift?
2e verhoging. Na je ei zit je al snel 0,2 graden hoger dan ervoor. Bij een 2e verhoging zit je ook zo 0,1-0,2 hoger dan de eerste week na je ei. En dat heb jij Zegt helaas niks, maar het kan wel wat zeggen. Nog 4 daagjes en dan weet je meer! Jij mag al testen op de dag dat ik moet klussen Ik hoorde dat in Noordwijk een speciaal stenenwinkeltje was. De verkoopster bij Bijou Brigiite vroeg waarvoor ik de maansteen zocht en heb voor het eerst hardop tegen iemand gezegd dat we bezig zijn met zwanger worden! Dat voelde wel heel gaaf Ik kan me dus niet voorstellen hoe gaaf het is om voor het eerst hardop tegen iemand te mogen zeggen dat we zwanger zijn! Dus ik ga eerst een keer naar Noordwijk. Als ze daar ook weer niks hebben moet ik idd maar een keer naar Rotterdam. Had je nog een ooievaar te pakken gekregen van Sammie Dees?
Hmm... ik zie dus spoken... Sorry, ben ook gewoon in de war door al het gedoe nu ineens Maargoed, het is wat jullie ook allemaal zeggen; Er komen zoveel mensen bij ineens dat het niet meer bij te houden is als je even een dagje niet geweest bent... @Desiree: Idd, de meesten hier zijn minder lang bezig en worden lekker zwanger (NO OFFENCE MEIDEN, bedoel het echt niet verkeerd!) en tja, wij zitten hier maar... Dat doet soms gewoon echt pijn.... Ik gun het echt iedereen, maar doordat er elke maand weer een ronde bijkomt + nu dit gedoe allemaal weer, wordt het steeds pijnlijker allemaal En echt, ik probeer altijd op iedereen te reageren, maar soms lukt het me gewoon echt niet.... Sorry voor mn gezeur meiden...
Ik heb laatst al een ooievaar gepikt hier in de buurt.. vast vergeten te zeggen! maar ik pik er zo één bij Ik merk wel of ik ongi word woensdag. De poes hier wil telkens op mijn buik liggen, ook zo stom.. Snel naar Noordwijk jij, dan kan je 'm met de volgende maan opladen.. ik hoop voor je dat het niet nodig is dat je die ooievaar gelijk aan een ander kan doorgeven! Dus lekker zwanger zijn Ik moet nu weg, lekker slapen zo en me man wil nog ff internetten. En Kristel wel zo nu en dan wat laten horen hè en anders ga ik je stalken op hyves ook Tot snel
hallo dames. Even over dat negeren he...ik heb ook het gevoel dat sinds ik zwanger ben ik er niet meer bij hoor...maar goed dat zal wel meevallen. over de ooievaar...toen ik nog niet wist dat ik zwanger was hab ik 2 dagen ervoor ooievaars in de dierentuin gezien....en weet je wat die beesten eten kuikentjes...ieks... verder voel ik me de ene dag heel goed en de andere dag echt heel vervelend.... dames ik lees alles mee wat jullie schrijven maar het is zo veel dat ik ook niet meer weet of iemand er al op heeft gereageerd of mijn mening wel gewenst is! nou dames ik ga vandaag lekker winkelen
Gatver, eten ze echt kuikentjes? Dat haalt het romantische wel van de ooievaar af zeg Iedereen wordt hier gewoon gelezen en gewaardeerd. Of je nu 1x in de week komt of 10x per dag. Niemand is ongewenst of onbelangrijk of wat dan ook. Geloof oma's wijze woorden maar Hier was mn temp vanmorgen wat hoger, maar nog lang geen ei-gehad-hoog. Bmm trekt zich al wel verder terug naar boven, dus heb echt het idee dat mn ei eerder gaat komen deze maand. Zou heel prettig zijn, want dan kan mn man in alle rust zn oogoperatie ondergaan Ik ga straks fietsen met mn nichtje van 17 maandjes, mits het weer meewerkt natuurlijk.
Goedemorgen... Hoe gaat het hier? Over negeren, volgens mij denkt iedereen dit op dit moment ,omdat het te druk word in het onderwerp... Ik lees van iedereen altijd alles. Maar kan niet op iedereen altijd reageren sorry... Hier verder alles goed.. maar denk helaas niet dat het mijn ei geweest is.... Vanochtend was temp weer een stuk gezakt... Verlies geen eiwit met oud bloed er doorheen meer... FF heeft ook geen kruis gezet... Snap nu helemaal niks meer van mijn lichaam. * zucht *... ( Zie mijn album voor temp kaartje)
Kan wel gewoon je ei geweest zijn hoor Sammie! Ik heb ook vaak een dip na mn ei. Gewoon nog even afwachten dus. Ik doe net een ovu test en zoals ik al dacht, mn ei gaat eerder komen Mn ovu test was dik positief! Alleen .. nu ben ik even aan het kijken wanneer we nu moeten klussen. We wilde natuurlijk minder klussen deze maand ivm weinig zaad na veel klussen volgens mn man. Nu hebben we gisteren geklust. Op zn vroegst komt morgen mn ei, maar ik gok eerder pas dinsdag. Ik weet nu dus niet of we vandaag moeten klussen of morgen. Voor mn gevoel vandaag en morgen en overmorgen, maar ja, dan denkt mn man dat er niks uit komt. Maar als we morgen pas klussen heb ik toch nog wel genoeg zwemmers in me van gisteren toch? Lastig zeg
Zaadjes kunnen zo'n 48 uur blijven leven, dus als je vandaag je ei hebt, heb je nog zaadjes van gisteren. Klus je morgen en heb je dinsdag je ei, dan heb je nog zaadjes van morgen... ofzo Sinds vannacht ben ik ineens heel misselijk ale: En last van rommelende darmen! vanochtend bordje yoghurt en bakkie thee naar binnen gewerkt, t is allemaal blijven zitten en nu gaat het wat beter.... gelukkig maar
Sammie, ik denk wel je ei, alleen nog even 1 dag afwachten dan zal FF waarschijnlijk wel een kruis zetten.. mits je temp iets hoger is. Nog ff afwachten weer. Deze keer kreeg ik ook pas op 4 DPO mijn kruis terwijl ik een positieve ovulatietest heb genoteerd en HSO bij bmm, en mijn eisprong op dezelfde dag heb altijd.. Dreamer, doe morgen klussen, maar dan niet 's avonds laat.. wat is jouw ervaring met ovu testen, als je je eerste positieve test hebt hoeveel later komt je ei? Ga daar van uit. En je moet nog genoeg zwemmers hebben hoor vooral als je eggwhite afscheiding hebt dan blijven ze erin zwemmen he Verder is het hier gewoon te druk inderdaad denk ik, lynn jij hoort er voor mij helemaal bij, ik zie alleen nooit een berichtje van jou hier, vaak ga ik dan zoeken of je nog ergens hebt gepost om te kijken hoe het gaat.. Winkelse! Slangen eten ook kuikentjes, eek.. Ik ga alvast mijn maansteen dragen vandaag, al zal ie voor deze ronde geen nut meer hebben ik heb 'm dan alvast bij me. Maarja vanaf woensdag vermoed ik al de volgende ronde. Waarom ik dat denk? Ik was vorige keren ook niet zwanger, waarom nu dan wel..