Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    deze maand toch maar weer de ovuliatie testen doen :S nov ok gedaan maar sloegen 4 dagen positief uit had 2 verschillende gehaald de predictore en de kruidvat nu heb ik besteld bij sensitest (klinkt echt wanhopig maar ja ) even gehaktballentjes draaien voor de soep

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeps nu doettie het wel... superlieve foto zeg!

uhmm mag ik vragen wat jullie per maand aan vaste lasten kwijt zijn? ik denk dat wij namelijk best veel kwijt zijn...
    +/- 1200 euro per maand en dat is excl. Boodschappen en Benzine... en dat zijn alleen nog maar de maandelijkse lasten en daar komen de jaarlijkse en periodieke rekeningen nog bij :(

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ja lief he :d net gemaakt :D kijkt ze weer zo lief op :D
    Ik weet niet wat wij voor vaste lasten kwijt zijn.. maar eens een keer uitrekenen..

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, wij zitten hier op ruim 1400 euro geloof ik, jaarlijkse dingen meegerekend. Dus zullen we aardig gelijk zitten denk ik.

Boodschappen gaat hier 50 euro per week doorheen, benzine 75 euro denk ik voor 2 auto's. Nu misschien wat minder doordat ik wat meer thuis ben.

Grr.... hier slecht nieuws... manlief is vanaf maandag werkloos :( Bah!!! Kunnen dit nu echt niet gebruiken. Kunnen met geen mogelijkheid van mijn loon leven, kunnen we de maandlasten niet eens van betalen. Hij heeft nog geen recht weer op WW. Moeten nog 1900 euro voor auto en UWV betalen... shit zeg!
    Er blijven 2 en zijn chef is erg pissig want die had mijn man en z'n collega willen houden. Er zijn nu 2 gebleven die van toeten nog blazen weten.
    Manlief wil morgen nog proberen of hij niet voor 1 of 2 dagen per week kan blijven en bij z'n oude baas (benzinepomp) gaat iemand weg maar dat is een weekendkracht, dus schiet ook niet erg op. maar ja alle beetjes helpen misschien.
    Grr... lekker zeg!

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @redd: wat vervelend zeg.. een hele klote tijd om nu je baan te verliezen :(

6. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    ohh wa een schatje...

@ vaste lasten

huur 439.07 water 26,00 energie 105 verzekering ongeveer 17 upc 70 euro telefoon 50..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben moeeee...

@Mum: Wij zijn +- €1500 per maand aan vaste lasten kwijt..
    ook exclusief boodschappen, benzine, etc etc etc.

Maar wij moeten onze uitgaven maar weer eens gaan bekijken en kijken of we bepaalde dingen weer wat kunnen bijstellen :) Doen we elk jaar aan t begin van t jaar.

@Yvi: Volle borsten krijg je door progesteron ;) Dat hormoon wordt na je eisprong aangemaakt en zorgt dus voor kwaaltjes waarvan vrouwen denken dat ze zwangerschapskwaaltjes zijn, maar t hoort gewoon bij een normale cyclus. Je borsten kunnen er ook pijnlijk van worden!
    Het zegt dus helaas niks over een zwangerschap..
    Dat je het nooit had voordat Yvi geboren werd is ook logisch, toen gebruikte je de pil en had je dus geen eisprong :)

@All: Sorry, ben zo moe, onthou echt bijna niks...

8. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ red wat vervelend waarom heeft hij geen recht

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @vaste lasten: geen idee dat gaat allemaal automatisch en de rest regelt vriendlief

@red; oh nee meid wat erg zeg dat hij nu weer op straat staat. wanneer zit het hem nou eens mee en vind hij nou eens een baan waar hij kan blijven. hopenlijk heeft hij snel iets anders

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ivy, hij is uitzendkracht en er is te weinig verkocht de afgelopen 2 weken. In maart trekt het waarschijnlijk wel weer aan maar daar hebben we helaas nu niks aan. Pff... hoop dat ie 't redt om voor volgende week gelijk weer wat te hebben.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: balen meis!
    Hoop dat hij snel nieuw werk heeft.

@Mum: ehh geen idee uit mn hoofd, maar ligt er ook aan wat je meerekent denk.
    Waar denk je dat je hoog mee zit?

@Yvi: je borsten kunnen zo 1-2 cupmaten verschillen gedurende je cyclus.

12. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ dreamer ow echt nog nooit van gehoord maar denk niet dar dat 2 cup maten is haha ben net pamela

@ red owke..en er is niks een regeling die jullie aan vullen kan zolang je man niet werkt ? nik weet nl dat dat in ehv wel het geval is

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Lieve Red,

Het zit jullie echt niet mee he :( Wat ontzettend naar voor jullie! Geen leuk begin als gezinnetje.

Ik zal aan jullie denken in mn gebed als je het goed vind?

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

er ligt een mopperig ventje op mn schoot haha!

Hij heeft het vandaag zooo ontzettend goed gedaan en nu is hij gewoon erg moe..Effe lekker kangeroeen!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ow meid wat ontzettend balen zeg!
    Hmm als ik jullie zo hoor zijn wij dus nog niet zoveel kwijt!

@ kristel: Bijstellen ben ik ook altijd mee bezig maar helaas is er niets wat we kunnen bijstellen...

@ Dreamer: Heb alles meegerekend behalve die 2 dingen die ik net noemde...
    Voor de zorgverzekeringen zijn we bij elkaar 235 euro kwijt, dat vind ik best veel maar krijgen ook 136 euro zorgtoeslag dus dat compenseerd...
    Mijn mobiele telefoonrekening is best hoog, maar daar moet ik gewoon op letten!
    ook aan gas en stroom betalen we best veel 66 euro aan stroom, en 67 euro aan gas... Nu heeft vriendlief zich van de week laten omlullen om over te stappen naar eneco voor 99 euro per maand voor gas en stroom... maar daar moet ik nog ff naartoe bellen op watvoor verbruik dat is gebaseerd!

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

red jeetje meid wat ontzettend naar dat je mannetje nu geen werk meer heeft! hoop dat hij snel weer iets vind!

suus wat een lief en mooi meisje zeg!

onze maandlasten ik weet ze niet precies maar weet wel dat het heel veel is.

wij waren zaterdag naar een verjaardag in noord-holland en zouden gewoon naar huis gaan maar het werd zo slecht weer m9esten we daar blijven slapen (had ik zo geen zin in) en achetraf was het gister net zo slecht als zaterdag maar goed waren gister pas thuis.

julie doet het zo goed de laatste dagen. ze is lief en rustig slaapt goed. alleen drinkt ze niet zo veel. nog steeds erg weinig. denk dat ze nu om de 4 uur wil ofzo. hoe regel je dat eigenlijk? wanneer gaan ze om de 4 uur drinken?

heb haar net op bed gelegd niet ingebakerd maar in een bakerzak. dat is een slaapzak waar ze wel met de armen in zitten maar niet strak dus ze kan wel met de armen bewegen maar niet omhoog met haar armen. en ze slaapt.

ik ben vandaag ook begonnen met lijnen! er moet minimaal 12 kilo vanaf.

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    o ze is weer wakker

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ agneta: Balen da jullie moesten blijven slapen zeg! Ik zou het gewoon eens proberen om de 4 uur voeden en dan kijken of ze meer gaat drinken, komt ze uit zichzelf nog steeds om de 3 uur dan? Dimara ging al heel snel naar om de 4 uur! ik moest haar altijd wakker maken, ze vraagt haast nooit om een voeding!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    er zijn best wat kindjes die worden ingebakerd.. of lijkt dat maar.. wat is de reden dat dat gedaan word??
    Wij gaan even eten.. vanavond komen opa en oma weer op visite..

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: hebben jullie geen huistelefoon? Mobiel is gewoon duur ;) Ik gebruik m zelden, heb abo van 8,50 per maand (kan bellen/smsen voor 17 pm)

Zorgtoeslag krijg ik alleen, 40 per maand..

@Agneta: Als Julie zelf goed aangeeft wanneer ze honger heeft dan kan je t gewoon aan haar overlaten en dan merk je t vanzelf wel wanneer ze minder vaak gaat drinken + grotere hoeveelheden per keer ;)

@Red: oh bahh, het zit jullie echt niet mee he?! Pff.. hopelijk heeft hij gauw iets anders!

@All: ben er vandoor, Yentle is wakker dus moet haar ff vermaken (kan ze totaal niet zelf nu > sprong ;)) en dan kan Kimo ondertussen koken :D Wat eten jullie?
    Wij sperziebonen, aardappelpuree en schnitzel

Deel Deze Pagina