mum: wij hebben 2000 euro aan vaste lasten en daar zit wel een hypotheek in van 1200 euro.....ook excl boodschappen!!! Red: meis wat erg!!!!! Succes met vinden...... ik kom vanavond verder kletsen....heb al wel wat dingen gelezen maar onze kleine schat is wakker!
mum ze wil niet drinken niet om de 3 uur en ook niet om de 4 uur. het vervelende is dat ze nooit vraagt om eten.
@Agneta: Misschien helpt t om zelf dan te proberen om haar te stimuleren. Elke 2 uur bijv 100cc. En dat dan 7-8x per dag. En dan voordat je haar te drinken geeft goed wakker maken door bijv de luier te verwisselen en haar in haar romper oid te laten zodat ze t niet al te warm heeft? (en dus niet suffig wordt daardoor) Hoeveel drinkt ze überhaupt op een dag? Misschien heeft ze gewoon niet zoveel behoefte aan voeding en doet ze t gewoon prima op wat ze nu krijgt. De ene baby drinkt meer/minder dan de ander! Wat op verpakkingen staat is t maximale wat ze op een dag mogen krijgen bij het gewicht wat erbij staat! ben nu echt weg..!
ze drinkt nu ong 600 cc per dag binnen dus als het goed is is dat genoeg en hoeft ze niet perse meer. maar alle baby's om me heen die drinken zo makkelijk elke 4 uur hun volle fles leeg en dat wil ik ook! maar ze wil gewoon niet. ik dwing haar ook niet want dan gaat ze huilen en dat vind ik niet nodig en zielig.
@ Suus: als kindjes heel onrustig zijn en zichzelf daardoor wakker houden, wordt vaak aangeraden om ze in te bakeren, ze krijgen daar door het geborgen gevoel van de BM waar ze ook zo strak inzaten! @ Kristel: Jawel we hebben wel een huistelefoon maar daar zit een snoer aan, onze modem kan op de 1 of andere mysterieuze wijze niet samen met een dect telefoon... heb er vanmorgen weer over gebeld, hoop dat ze iets kunnen verzinnen want omdat er een snoer aanzit pak ik mijn mobiel, zodat ik door kan gaan waar ik mee bezig was! @ Eten: Aardappels, Cordonbleu vink en prei @ Agneta: Dimara vraagt ook echt niet om haar fles... vandaar dat ik vrij snel op 4 flessen zat! ik zou t gewoon eens proberen, om haar om de 4 uur te voeden hoor...
elena is ook een moeilijke eter.. maar zolang ze tevreden is hoef ik me geen zorgen te maken bij het consultatieburo.. sommige kindjes hebben gewoon niet zoveel nodig Elena drinkt nog steeds maar 90 cc en die fles drinkt ze lang niet elke keer leeg
ja misschien maak ik me veelste druk om haar voeding. en moet ik het los laten. maar met die pepti lijkt het wel veel beter te gaan!
@ Agneta: Fijn dat het in ieder geval met de Pepti een stuk beter lijkt te gaan... nu nog een vergoeding zien te regelen!
elena slaapt echt heel erg weinig vandaag.. Ze is wakker geweest van kwart voor 10 tot half 12.. en van kwart over 1 tot 4 uur.. had haar net in bed gelegd rond half 6.. en nu is ze alweer klaar wakker.. ligt nu met grote ogen op mijn schoot wel heel tevreden..
@Mum, dat is niet eens zo hoog hoor. Iedereen in de omgeving met geen super hoog inkomen zit al gauw rond de 1400 euro. Hier 123 euro per maand aan gas en licht, maar heb 't omhoog gezet aangezien essent waarschijnlijk geld van ons krijgt. 30 euro water per 2 maanden. 2 auto's waaronder 1 diesel dus dat tikt ook aan. Wij hebben ook een verplichte levensverzekering bij de hypotheek van 96 euro. 2 mobiele tel. hier maar even druk solliciteren, hopelijk is er wat te vinden. @Juffie, super thnx he! Als jullie nu even massaal bubbelbaden gaan verkopen.... haha ze moeten 100 per week verkopen wil manlief kunnen blijven werken. Ze hadden er nu 20 per week.
@ Red: haha als ik geld had gehad voor een bubbelbad had ik geholpen echt waar! ik zie het idd dat het niet zoveel is...
he meiden.. heb gelezen maar geen zin om op alles te reageren.. heb echt vette koppijn! Net stampot rauwe andijvie willen maken.. alles was klaar..aardappels gestampt en spekjes er zelfs doorheen.. gooi ik de andijvie erdoor ruikt die zoooo zuur.. dus alles weg kunnen gooien.. nu eerst aan een pizza.. kom straks wel even uitgebreid reageren. Red.. balen zeg!!
@redd: ook geen geld voor een bubbelbad hier hoor en geen plek @ukkie: balen dat de andijve zuur was.. zonde.. maar kan je weinig aan doen.. ben begonnen met babyspullen op te ruimen.. de kleertjes en kadotjes zijn al weg.. alleen de kaartjes hangen nog.. wel kaal hoor