Kim.. huwelijksbegroting maken is wel zo belangrijk want anders gaat het echt veel geld kosten. Wij waren ongeveer 10.000 euro kwijt voor de hele dag (belachelijk eigenlijk) wij hadden hiervoor de kleding,ringen,bloemen(boeket,corsages en auto boeket), auto, het trouwen zelf bij de gemeente, een lunch voor de daggasten(20 personen) en dan na het trouwen met de daggasten taart en champagne en borrelen met hapjes en het diner allemaal op locatie. En na het eten het avondfeest voor 100 gasten met een welkomsdrankje, koffie met gebak van de bakker, onbeperkt hapjes en drankjes (Binnen en buitenlands gedestileerd) en na afloop broodjes met beenham en hamburgers (is overgens echt oosters)
@debby ja ben ook benieuwd hoelang het duurd bij jullie. ik heb ook zoveel ideeen maar weet begod niet hoe je het allemaal hoort te doen. ik wil bijv het liefst ergens op een locatie trouwen wat we zelf mooi vinden en in ook daar het feest sávonds houden en diner.. maar dan moeten we dus of een mooi historisch hotel ofzow of kasteel vinden en nog een optie is in curacao trouwen maar dan kan niet iedereen er bij zijn.. en we kunnen ook erna op vakantie.. moeilijk allemaal. ik weet in ieder geval wat ik wil kwa thema dat is al iets he
@ukkie wow dat is best duur ja. wij hebben misschien geen vervoer nodig omdat ik het leuker vind om te trouwen en hem dan voor het eerst te zien als je naar het sltaar loopt en niet ophalen dus dat valt al af. ik denk ook dat we het trouwen wat later op de middag doen en daarna even feliciteren en dan een diner en daarna een feest.. dus moet echt gaan uitzoeken wat we meoten gaan sparen
Hoi meiden, Hier een PIEPnacht gehad.. Meneertje heeft gister bij Johan op de bank geslapen van 20.00 tot 24.00 en toen heb ik om 00.30 gevoed.. Na die tijd had hij ineens besloten om niet te willen gaan slapen.. Ben tot 02.00 met hem bezig geweest!! Toen begon hij om 04.30, had zo iets de groeten met je, hij kwam daarna om 06.00 gevoed, en om half 11 werd hij net weer wakker.. Nu ligt hij te brullen in de babygevangenis, ik zal hem even pakken..
@ Juffie: Heerlijk hea die nachten... NOT!!! Ik hoop dat hij een beetje lief voor je is de rest van de dag en dat je met hem mee kan slapen.
hier bruiloft totaal: inc huwelijksreis 18.000 euro excl. jurk en johans pak 40 daggasten, 80 avondgasten
zo ging net ff plassen. en puk had een krantje te pakken.. nou er liggen dus echt overal snippers. is leuk voor joey straks als die thuis komt haha..
ik dnek dat wij met alles erop en eraan.. ff denken.. ik dnek dat wij rond de 4000 euro zitten hoor met ons huwelijk.. oh we gaan ook nog weekje weg.. 4600 euro dan.... jurk van mijn moeder gekregen.. dus dat scheelt..
hey meiden! Heb niet zoveel tijd, dus reageer ff niet.. Vanochtend om 7 uur wakker zodat we op tijd in t zwembad konden zijn. Yentle om 7.30 wakker gemaakt, maar ze was t er niet mee eens hoor! Was heel chaggie en dronk slecht, uiteindelijk waren we pas om 9.45 in t zwembad Wel nog ff lekker kunnen zwemmen en wat foto's gemaakt! Hoop dat ze gelukt zijn want de camera besloeg steeds door de warmte Straks maar ff kijken dus. Meteen na t zwemmen Yentle bij opa en oma achter gelaten en nu ff thuis om Angel uit te laten. Daarna naar de stad, shoppen! Hopelijk komen we met wat leuke dingen thuis Kom later weer meekletsen Niet te veel kletsen vandaag anders hou ik t niet bij *zwaai*
Bruiloft was hier overigens alles bij elkaar zo'n 14.000.. Wij hebben dus bijna geen spaarcentjes meer want direct daarna bleek ik zwanger te zijn en moesten we alles voor Yentle kopen Nu ben ik echt weg!
wij waren niet zoveel kwijt.. denk ongeveer 500 voor feest 251 gemeentehuis 185 voor de ringen makeup en haren 50 euro 150 voor de auto 250 euro voor fotograaf jurk schoenen en pak hebben we gekregen.. volgens mij heb ik nu alles