Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden, heb even een vraagje,

Ik heb j bijna een uur geleden op bed gedaan omdat ik zag dat hij moe werd.
    Alleen hij blijft maar huilen..nu troost/kalmeer ik hem om de 5 à 10 minuutjes even maar hij begint constant weer te krijsen zodra hij op bed ligt en ook helemaal hysterisch. Zouden jullie hem dan uit bed halen en naar beneden doen of gewoon volhouden? Zodra ik hem uit bed haar dan is het weer gebabbel en lachen maar hij is wel echt erg moe...
    Ik wil ook niet dan hij aanleert dat ik hem eruit haal als hij dat wil.. wat een rotsprong dit

(hij is trouwens net gevoed en verschoont)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ik probeer gewoon vol te houden, nu gaat Dimara (nog) niet helemaal overstuur gelukkig maar volgens mij is ze nu aan hetzelfde sprongetje begonnen, ligt nu ook te gillen in bed en als ik boven kom gaat ze liggen lachen!!

ben foto's van het jasje en Dimara aan t uploaden, zeg t expres zo want t jasje is best groot hihi

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dimara zwaait in haar nieuwe jas!! :D

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum
    ik heb volgehouden en het huilen ging weer over in gebrabbel maar nu is het stil :D.
    Hopelijk gaat het met Dimara meevallen! J heeft er nu al een poosje last van en het word geleidelijk steeds wat erger. Gister was het ook een drukte,een hysterische baby, mn nichtje waar ik op paste en een hyperactieve jack russel haha
    ben benieuwd naar het jasje!
    *zie hem al* wat superschattig! echt mooi

M heeft vanaf deze maand elke donderdag ouderschapsverlof, zijn er hier nog meer papa's die dat hebben?

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Ontzettend lief dat jasje

@ yvi
    Gelukkig maar dat ze dan goed luistert. Heb in dat geval niks gezegd..

Net naar Appie Hijn geweest, nu slaapt ie lekker nog even in de wagen.. Ik heb de aardappels alvast klaar staan en zal de spekjes alvast bakken..
    Wij eten vanavond: Rauwe Andijviestampot met een kipburger ding.. Allemaal Reclame eten haha! Leuk hoor Appie Hijn hamsterweken, C1000 1 euro aanbiedingen Super de boer toeterweken :D Kom maar op *Juffie slaat wel in hoor!!*

6. juffie2008

@ Emma

Moeilijke situaties zijn dat he?! Wij hadden dat gisteravond, heb hem toch eruit gehaald (hij is nog zooo klein)
    Wel goed dat jij hebt volgehouden ;)

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @juffie, leuk he aanbiedingen? deze maand is er ook veel uitverkoop, ook al zo leuk :D. Lekker andijvie! wij eten spaghetti. Ja idd moeilijk..maar ja als je weet dat er verder niks is dan moet hij maar eventjes huilen anders krijgtt hij nooit zijn rust! Ik deed het ook nog niet toen hij nog heel klein was eigenlijk sinds kort pas.

8. juffie2008

@ Emma

Inderdaad ook zo vervelend al die uitverkoop ;)
    Manlief had net een berekening in Excel gedaan qua maandlasten en het komt er op neer dat ik per dag 18,50 kan uitgeven.. Mwah is goed te doen toch?

Pff ik stort ff in hoor, ben moe!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Pfff nou ik hoop dat ik mijn wijze woorden aan jou zelf kan waarmaken, ben al 3 kwartier op en neer aan het lopen, en nu gaat ze dus wel flink overstuur, gaat helemaal hoesten en kokhalzen zo druk maakt ze zich :( Thnx... en dan zie je haar zo lief en vrolijk lachen op die foto, en dan hoor ik haar hier krijsen :(

10. juffie2008

@ Mum
    Verschrikkelijk!!! Sterkte meid!!
    Ik zal alvast de tafel dekken, verwacht dat Christian om half 7 gaat "spoken"...Dan moet ik voeden en kan me dus niet meer over die zaken ontfermen..

11. juffie2008

Ik ga even lekker douchen brb

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

@Juffie: Fijn om te horen he dat mensen t goed vinden dat de bv goed gaat :)
    Ik kreeg ook altijd complimenten dat mensen t knap vonden dat ik gerelacteerd heb, maar ik voelde me dan altijd opgelaten. Dacht dan altijd 'Wat is daar byzonder aan? Ik doe t voor mn dochter' ;)
    Maar voelde me wel ontzettend kl*te toen ik toch 'moest' stoppen uiteindelijk, heb me kapot gewerkt om uberhaupt een productie te krijgen, kolfde fulltime, slikte er zelfs tabletjes voor, gebruikte neusspray, dan ook nog eens t dieet en toen was ik echt gebroken..
    Vind t vaak nog steeds kl*te dat ik heb moeten stoppen..

@Mum: Wat een ontzettend leuke jas zeg! En helemaal fijn dat ie nu maar 12 euro was :D Dat maakt de jas nog leuker dan he :p

@4-maanden sprong: Pff, ik krijg meteen weer flashbacks van hoe t bij Yentle was.. Vreselijk! Heb wekenlang bijna alleen maar met haar boven op ons bed gezeten! Dan hoefde ik namelijk niet continu heen en weer te lopen maar kon ik op de kamer gewoon wat dingetjes doen ondertussen (was opvouwen bijv) en Yentle lag dan gewoon op ons bed. Was een stuk makkelijker ;)
    Gelukkig is deze sprong wat milder! *klopt even af*

@Bruiloft: Hier had t ook makkelijk goedkoper gekund hoor!
    Maarja, je trouwt maar 1x (als t goed is) dus we wilden t gewoon perfect doen :) (wat voor ons dus perfect is ;))
    We zijn getrouwd op een landgoed en hebben ook alles gedaan daar, heel fijn om niet steeds van locatie te moeten wisselen!

@All: Ben t verder alweer kwijt.. ben zooooooo moe van t shoppen!
    Voor Yentle hebben we een stuk of 6 shirts (lange mouwen) gekocht, 3 broeken en leuke handschoentjes + das.
    Verder voor mezelf een lang vest, een bolero, 2 shirts met lange mouwen en een shirt met korte mouwen, een nieuwe parfum (Scarlette van Cacharel, net nieuw en ruikt heerlijk :D) en 2 nieuwe piercings zodat ik eindelijk dat lelijke grote ding boven mn lip kan vervangen wat erin zit sinds ie gezet is ;)

Ik ga nu gauw met t eten beginnen en dan tijdens t eten dvd kijken en daarna vroeg slapen!
    We eten trouwens broodje hamburger (zelf gemaakt natuurlijk).
    We wilden eigenlijk naar de MC vanmiddag maar toch maar niet gedaan dus nu eten we thuis lekker hamburgers met lekker veel kaas :p Mag best een keertje toch ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Slapen: Als Yentle echt overstuur is dan ga ik naar dr toe om te troosten na 10 minuten, maar 9/10 keer werkt t niet, dus dan haal ik haar eventjes uit bed om te knuffelen en als ze rustig is gaat ze weer terug.
    Maarja, Yentle is vanaf t begin al gewend om tijdens t drinken in slaap te vallen en zonder drinken slaapt ze gewoon echt NIET.
    Gister weer eens geprobeerd, maar ze blijft dan gewoon 3 uur lang gillen. Uiteindelijk fles erin en binnen 10 sec sliep ze ;)
    Ik geef de moed dus wat dat betreft ook gewoon op om haar zonder drinken proberen te laten slapen, ze is t al zoo gewend van t begin (omdat ze toen zoveel pijn had, drinken verzachtte de pijn en zodoende kon ze dus pas slapen tijdens t drinken).
    Het zal vanzelf wel een keer beter gaan! Zo is Yentle nu eenmaal en ik accepteer t maar. Of t nu pedagogisch verantwoord is of niet kan me niet zoveel schelen.
    Ze heeft t al zo vaak zo moeilijk gehad in haar korte leventje, dan ga ik dit ook niet nog eens moeilijker maken voor dr :)

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier?

hier lekker weg geweest en net ff gerommeld in huis. Zo naar de verloskundige toe.

@nagels bijten, hier helaas ook en kom er maar niet vanaf. 'k Heb ze overigens niet extreem kort zoals ik ook weleens bij mensen zie maar mooie lange nagels zit er hier in niet.

@bruiloft, hier ook rond de 5000 euro. Jurk 750 euro, pak 700 euro, foto's 850 euro, gemeentehuis 180 euro, taart 30 euro (hadden ipv bruidstaart een fototaart om wat kosten te besparen) auto gratis, bloemen 150 euro (alleen de kosten), kerk gratis, broodmaaltijd 50 euro (zelf geregeld, dus alleen de boodschappen) feest incl. 's middags koffie + zaal huur 1650 euro, ringen 620 euro, weekendje weg 150 euro.

Wij wilden niet meer dan 5000 euro uitgeven, meer hadden we ook niet. En we hebben gekeken naar wat we belangrijk vonden. Ik vond de fotoreportage belangrijk en ik moest van m'n man een jurk uitkiezen die ik mooi vond (had 800 euro wel als grens voor mezelf en heb in de winkel alleen de jurken in mijn prijsklasse gezien). Verder zijn we op donderdag getrouwd ipv vrijdag omdat dat wat goedkoper was.
    Feest hebben we gehouden in het dorpshuis wat gewoon een hoop geld scheelt.
    Al met al hebben we wel een geweldige dag gehad en binnen ons budget.

@Juffie, waarom blijf je kolven dan als je genoeg voorraad hebt? Als Christian minder drinkt dan er in je borsten zit, loopt het wel iets terug maar hij geeft het wel aan als hij meer nodig heeft.

@Mum, geweldig die jas! Is die van Bakkaboe? Volgens mij zagen wij die zaterdag, ze hadden 'm in maatje 80 maar durfde 'm niet te kopen voor volgend jaar.

hier een drukke baby in m'n buik... hoevaak voelde jullie je kindje in je bui? Ik hier wel minstens 20 keer per dag denk ik.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik voelde Yentle bijna de hele dag en nacht ;) Ze hield me zelfs nachtenlang wakker met haar gebeuk, ze was echt ontzettend wild in mn buik (zag ook vaak een hele dikke kont uitsteken of een schouder :p) en dat is ze nu nog steeds ;) Rustig liggen zit er bij haar niet in hoor, haha, alleen als ze slaapt!

@All: Zo, nu ben ik echt weg.. eten maken :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nou ze heeft een uur liggen gillen en ging zo overstuur dat ze er bijna van ging kotsen, ze ligt hier nu beneden in de schommelstoel (ook te gillen trouwens)

@ Kristel: ja idd dat maakt de jas nog ff wat leuker :D
    lekker geshopt zeg!

@ Red: Ja hij is van Bakkaboe :D hier hadden ze 'm ook alleen nog in 80 en 86, 74 hebben ze voor me uit een ander filiaal laten komen en waren er nog maar 2 in heel brabant (bij de Jola dan)

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Elena is nu beetje huilerig.. is wel goed als ik haar speentje geef maar die verliest ze steeds na 5 minuten..
    Als ik haar op pak is het ook goed.. maar moet haar dan wel hele tijd aandacht blijven geven.. en was net aan het koken.. pff.. lastige situatie.. pascal is douchen.. dus eten staat nu op klein.. moet hij zo maar of elena vermaken of koken..

net visite gehad.. 2 cadeaubonnen gekregen van villa happ van 15 euro..
    vanavond weer visite.. neef van pascal..

18. juffie2008

@ Suus

Herkenbare situatie!!! Alleen hier geen man die even kan oppassen..

Leuk zeg die cadeaubonnen..

Tot vanavond meiden, ik ga even het eten afmaken er komt een hongerige man aan ;)

19. hi meiden ben ik weer ff.
    Hier gaat t helaas nog steeds niet goed. Vannacht anderhalf uur slaap gehad en de andere nachten niet meer dan 3. Morgen t/m vrijdag ook nog werken :(
    Ze zit nu eindelijk heel ff in haar wipper dus ga ff wasmachine aanzetten en de was bij elkaar zoeken..

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Slapen.. gelukkig heb ik er hier geen last van.. ze valt gewoon wakker in slaapt.. in het begin moest ze 20 min jammeren, toen 5 min en nu helemaal niet meer dus ik mag van geluk spreken (en dat zonder speen! :)

Kristel.. fijn dat je zo goed geshopt hebt!

Mum.. super mooie jas! ik had hem hier ook al gezien! Hoe laat was ze nu wakker?? Sophie om half 4 ff gevoeld ivm koorts maar dat was niet zo en uiteindelijk werd ze om 4 uur wakker

Juffie.. Eetse!

Suus... hmm ook al een huilerig kindje.. komt er nood weer aan ofzo ??

All.. hier lekker gegeten.. had speciaal gekookt omdat de baan nu 100% zeker is! speciale gehaktbal.. salade met pijnboonpitjes, eitje,tomaatjes en parmakaas.. en had zelf aardappelstjes gekookt gesneden en gebakken met spekjhes en uitjes.. en natuurlijk een lekker rood wijntje!

Deel Deze Pagina