Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie beter dat je dan thuis lekker blijft met hem

@ryanne snap je wel ik dacht dat ik gek werd na die 3 dagen dat hij zo ziek was dus kan me een beetje voorstellen dat je er wel doorheen zit. maakt neit uit hoor (sms) je hebt nu wel wat anders aan je hoofd. maar het was heel leuk en druk vooral. maar heb er echt zin in dus dat is mooi.
    succes met werken

@papfles ik heb dat een tijdje gedaan maar dan drinkt hij dus geen fles leeg :S en geef ik hem een schepje meer in de laatste fles dan drinkt hij hem wel leeg.
    maak ik hem wakker om 11 ofzow voor nog een fles drinkt hij hem niet op en word hij 4 uur later weer wakker dus om 3 uur inplaats van 6 hihi :D is een jongetje met een gebruiksaanwijzing :p en hij heeft wel een tijd doorgeslapen maar houdt nooit lang stand hier. dat hield ook in niet meer af en toe wakker voor zijn speen

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: idd een ventje met gebruiksaanwijzing ja :p Doe jij 'm ook sávonds in bad? ik doe Dimara altijd in bad met slaap zacht van zwitsal, die lavendel... je hebt het ook van Natusan... misschien dat proberen? ik heb anders ook geen tips voor je helaas!

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nee ayden gaat eigenlijk nooit meer alleen in bad. dus altijd in het grote bad met ons of onder de douche maar niet elke dag om de dag eigenlijk. en ook dan slaapt hij niet beter. maar ja komt wel. vanochtend was ik om 6 klaar met de fles heb ik meteen koffie en boterhammen voor frank gemaakt want een kwartier later ging toch de wekker dus op zich is het neit zo erg. en daarna slapen ik weer tot 8 of 9 met mijn moppie verder :D en dan word ik wakker met vrolijk gekrijs (naast je oor) dan ben je wel meteen wakker zeg

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@kim wat vervelend dat Ayden nog niet door slaapt zeg, kan me voorstellen dat je er soms even genoeg van hebt en een nacht gewoon wil blijven liggen
    's avonds in bad gaan wil vaak goed helpen, of even met jullie mee onder de douche
    Ook een massage is altijd heelm rust gevend en slaap verwekkend, maar weet niet of je babymassage gedaan hebt?

@ryanne he meis wat goed dat je zo netjes ongesteld bent geworden uit jezelf!
    En ook al na 4 weken, wow dat is heel mooi!
    Zielig dat F nog steeds zo ziek is zeg, is zo vreselijk om je kindje zo ziek te zien
    Gelukkig is papa vandaag thuis en hoefde ze niet naar iemand anders toe
    Denk je ook een beetje aan jezelf?

@mum hoe gaat het met het solliciteren meis?
    En wat een leuke jas zeg, en die prijs, das helemaal super!

@bos weer gewerkt zie ik!
    Kan me voorstellen dat je sommige kindjes niet meer herkend hoor, het gaat ook zo hard met die kleintjes!
    Hier ma weer beginnen, en denk dat ik ook die fout ga maken ;)
    Waren er veel nieuwe kindjes en ouders?

@juffei he wat vervelend dat C net wat verhoging hebt, goed dat je even naar de ha hebt gebeld hoor, hij is nog zo klein!
    Waarschijnlijk is die verhoging niet zo erg, maar dat hij zo afwezig is en niet goed reageerd lijkt me niet goed
    Succes strakjes!

@ukkie hoe is het nu met het meisje?
    Nog wat verhoging las ik?

Hier een mannetje dat niet wil slapen, hij is oververmoeid en al vanaf vanmorgen vroeg wakker
    Na het dirnken wilde ik hem weer laten slapen, maar daar had hij geen zin in
    Toen nog tot kwart voor 10 bij ons op bed, daarna weer tot half 11 aan het spoken in bed
    Net ff wat te drinken gegeven, en nu dan maar weer naar bed
    Maar hij heeft er geloof ik geen zin in
    Gelukkig huilt hij nu niet, maar is wat aan kletsen, daar ebn ik al blij mee
    HOpoelijk valt hij zo vanzelf in slaap

HIer vanmorgen wat bloedverlies(rozig) en een lage temp, dus mijn ongi gaat er nu echt aan komen
    Afwachten of het vandaag doorzet of morgen
    Zit vandaag op 10 dpo, dus daaraan hoop ik morgen, want een lf van 10 dagen is wel net op het randje vind ik

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie;
    Koorts

Tanden krijgen gaat vaak gepaard met koorts, maar het is een sprookje dat er een verband tussen zou bestaan. Het toeval wil wel dat ze tegelijkertijd voorkomen, maar de koorts wordt nooit veroorzaakt door de opkomende tanden van uw kind.
    Baby's en peuters kunnen overigens koorts hebben zonder echt ziek te zijn en – omgekeerd – ziek zijn zonder koorts. Bovendien gaat de temperatuur bij baby's en peuters vaak snel omhoog, en stijgt hij hoger dan een volwassene gewend is. Bij baby's en peuters is koorts dus geen bruikbare indicatie om te bepalen of er echt iets mis is. Het gaat eerder om 'het totaal': slap, afwezig, anders-dan-normaal.
    Bij baby's en peuters (tot zo'n jaar of twee à drie) kan het dus voorkomen dat uw kind plotseling 40°C koorts heeft, veroorzaakt door een onschuldige infectie als verkoudheid, griep of keelontsteking. In dat geval kunt u het zelf af (uitleg volgt hieronder). Maar als het kind zich ook ernstig ziek gedraagt, moet u de dokter raadplegen. En wat moet je nou doen bij koorts? In ieder geval niet dik inpakken, maar luchtig kleden! Ook geen dik dekbed gebruiken, en zeker geen dicht kribbetje (beter is een open bed met spijltjes). Sommige artsen hebben er geen bezwaar tegen om af en toe een baby-zetpil paracetamol te geven (bijvoorbeeld om een nachtje goed te kunnen slapen), andere zijn daar wat terughoudender mee omdat koorts functioneel is. Het dient ergens voor.

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    juffie; wat te doen bij koorts hier staat het heel uitgebreid op en erg intressant

fijn dat je bij de ha terecht kan.

Sophie is net wakker en die had me toch een luier! Nondejuu! Dat ben ik niet gewend van haar ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey meiden!

@Ukkie: Jeetje, gem 20 uur slapen per dag?? Ze zeggen dat het normaal is voor baby's, maar ik heb t nog nooit meegemaakt met Yentle ;)
    Zij slaapt normaal gesproken gem 15 uur per dag. Sinds een paar dagen wat meer, maar dat komt door t sprongetje (ook nog nooit meegemaakt dat ze dan meer slaapt dus t is echt helemaal nieuw voor me :p)

@Dreamer: Kan me voorstellen dat je zo lang gedaan hebt over zo'n korte mail! je wilt natuurlijk wel gewoon goed overkomen en t is logisch dat je dan onzeker wordt, t gaat niet zomaar ergens over.
    Hopelijk krijg je gauw een positief bericht terug!
    Ik droomde van de week trouwens dat je een hele dikke buik had en op t punt stond om te bevallen, t was winter. (Hopelijk dus komende winter!! :D)

@Debby: Whaha, doos :p Lekker wakker worden dan zo!
    Ach ja, achteraf is t best grappig ;)

@All: Hier schrokken we om 10 uur wakker, Yentle lag nog heerlijk te slapen! Ze is gisteren om 20.00 uur in slaap gevallen en ze is helemaal niet meer wakker geworden. We hebben haar dus maar om 10.00 uur gewoon wakker gemaakt, al was ze t er niet heel erg mee eens :p
    Slaapkop dat ze is!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim; haha lekker wakker worden zo ja! gelukkig kun je in ieder geval na de vroege fles nog ff lekker slapen!

@ ster: Helaas wil het solliciteren dus echt niet.. maar ja 15 Jan. weer een gesprek bij het UWV dus we zien het allemaal wel!
    Hoop dat kylian lekker gaat slapen zo! en als je ongi vandaag doorbreekt is het netjes toch?

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ster.. net 37,5 dus dat gaat de goede kant weer op! Jammer dat je ongi doorgezet heeft!

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ben er vandoor.. mn moeder is er.. dus ff samen lunchen.. gaat ze eindelijk de fles geven! (moet nu wel want vanaf 2 feb moet ze oppassen ;) )

Tot later!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ongi's van mij mag het weg blijven :D vind het echt neit erg dat het 12 maanden weg is geweest.

@kristel nog zo'n uitslapertjes
    show off's :p

ayden is vandaag trouwens 5 maandjes :D gaat zo snel.
    ga zo denk ik maar de kerstboom aftuigen. ayden ligt nu in bed ff te slapen maar dat is altijd neit langer dan 3 kwartier

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum op zich is het wel netjes, maar een dag langer vind ik altijd wel fijn!
    Voorheen was mijn lf altijd 12 dus daar hoopte ik stiekem eigenlijk wel weer op!
    En moet vanavond naar het theater dus dan zit ik eigenlijk niet op een grote ongi te wachten, dus ik zeg, wacht maar tot morgen hihi

Balen dat het solliciteren niet lukt zeg, gelukkig binnenkort een gesprek en dan maar kijken hoe en wat ja

@ukkie veel plezier met je mams, en succes met de fles!

@kristel, wow wat een lekkere uitslaapdag zo voor jullie zeg!
    En voor yentle ook!
    Die zal het nodig gehad hebben denk ik!
    Maar zoveel slapen doet K ook niet hoor, dus je bent niet de enige hihi

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kim: ik moet er niet aan denken om nou ook weer ongi te worden.. heb nog steeds wel bloedverlies van na de zwangerschap maar word al steeds minder..

@ryanne: ik denk dat ik dan maar 1 pak maatje 2 haal.. en 2 van maatje 3 ofzo.. best moeilijk.. :p

@juffie: hoop dat christian snel weer beter is.. wel heel fijn dat je zo snel langs mag komen bij de HA.. je maakt je toch zorgen als je kleintje niet lekker is he..

@ukkie: ik geef hier de flesjes ook zelf.. schoonmoeder heeft gevraagd of ze het een keer mag doen maar ik doe het liever zelf.. Wel gezellig met je moeder lunchen.. heel veel plezier..

@mum: ik hoop echt voor je dat je binnenkort een leuke baan kan vinden.. valt ook niet mee..

@all: Elena heeft heel veel last van krampjes elke avond.. Nou was er gister kraamvisite en die had het over venkelthee?? weten jullie of je dat mag geven en hoe dan.. hebben jullie nog andere tips om krampjes tegen te gaan?? Haar poep is ook nog steeds erg hard.. ze krijgt wel elke avond zonnenbloemolie in de fles maar heb niet het idee dat dat helpt..

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben er ff snel.. moet even bijkomen. Zo nog even de hal dweilen en wc schoonmaken, dan is 't huis grotendeels weer schoon.
    Vriendin is onderweg dus die kan ook zo komen.

Hier heel goed nieuws.... manlief smste net, ze hebben vanmorgen over hem vergaderd en hij mag blijven!!! Ze kunnen niet zeggen voor hoelang, maar omdat hij zo'n goede kracht is wilden ze hem niet kwijt. Jippie!!!!!!!!!!

@Juffie, goed dat je ff naar de huisarts gaat, baby's hebben snel koorts maar kindjes tot 3 maanden mogen nog niet ziek worden.
    37,6 is opzich niet zo'n ramp, boven de 38 is koorts maar 't is wel belangrijk dat hij goed reageert enzo, dus wel verstandig denk ik dat je even heen gaat.

ik ga weer ff verder hihi loop gewoon te stuiteren!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @sterretje: is ook wel leuk toch als ze lekker veel wakker zijn :p

Elena heeft vandaag weer een slaapdag volgens mij.. ligt alweer in bed vanaf half 11.. en slaapt lekker diep :p
    Gister heel weinig geslapen.. dus zal wel moeten inhalen :p

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Ja, t gaat snel he?! Maar toch ook weer niet, t is net alsof Yentle al járen bij ons is :)

@Sterretje: Ohh ik hoop niet dat je ongi wordt hoor! Laten we hopen dat t een innesteling is :)
    Heeft Kylian nog steeds veel last van t zuur? Dat ie daarom niet goed kan slapen nog?
    Hoe lang geef je nu de medicijnen?

@Suus: Ik zou de flessen aanmaken met iets meer water. Dus ongeveer 10-20cc extra water per fles. Daar zou dr poep wat zachter van moeten worden en zo zou ze dus ook minder krampen moeten hebben.
    Yentle heeft t ook heel erg door de voeding die ze krijgt en wij doen bij elke fles wat extra water. als t écht niet lukt dan doen we ook wat olie erdoor (Rijstekiemolie) en als t dan nog niet lukt dan krijgt ze een fles rooibosthee van ong. 160cc. Daar doe ik dan 1 schepje voeding door voor de smaak :)

@Red: Wooow wat goed!! Geweldig dat hij mag blijven :D :D Gefeliciteerd! (felicitatie is wel op zn plaats lijkt me zo ;))

@All: Ben er weer vandoor, ik ga even eten en daarna onze slaapkamer een beetje opruimen en verbouwen ;) De kamer is 2 weken voor de bevalling omgegooid zodat er meer ruimte om het bed zou zijn voor de bevalling en sindsdien is het niet meer teruggezet zoals het was :p (Kast is verplaatst enzo)
    Dus dat wordt wel eens tijd haha.

Fijne dag allemaal!

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: extra water bij de fles doen had ik al gelezen dat je dat kan doen.. maar ze drinkt nog maar 90cc en die fles laat ze heel vaak staan.. dus als ik de melk dan verdun krijgt ze toch veel te weinig voeding binnen??

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @red wat een goed nieuws dat je mannetje voorlopig mag blijven,e cht super!
    Gefeliciteerd meis!

@suus mij hoor je niet klagen dat hij te veel wakker is hoor
    Zoalng hij zichzelf niet in de weg zit haha
    Als hij de hele ochtend wakker is en oververmoeid is en dan niets meer wil, dan hoor je mij wel ff en wil ik toch echt dat hij ff gaat slapen
    En dat doet hij nu :)

Vervelend dat elena zo last heeft van krampjes
    over venkelthee heb ik nooit gehoord, maar wat wij hadden wel wat van vsm voor darmkrampjes altijd
    Ehm cinaebaby heette dat geloof ik
    Hier hielp het echt heel goed, misschien moet je dat eens proberen?

Ben ff douchen, kan ik eindelijk aankleden nu k slaapt
    Als hij straks wakker is nog boodchapjes doen en nog een hele was die op me staat te wachten, dus moet nu snel aan de slag. tot straks!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, nog ff snel
    Ja hij heeft ook nog wel erg last van het zuur, het lijkt ook wel erger vandaag helaas weer
    Gelukkig is hij nu in slaap gevallen
    Vanmorgen had hij ook weer een hoop gespuugd
    Zijn gewicht blijft ook een beetje schommelen, de ene dag weer wat erbij, de andere dag weer wat eraf
    Gelukkig in vergelijking met vorige week ong wel 100 gr aangekomen, dus dat is wel netjes
    Hij krijgt zantac nu vanaf donderdag, dus opzich nog niet zo heel lang, maar zie wel echt een goede vooruitgang gelukkig

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje wat voor theater ga je heen?

@suus ik had eerst van vsm maar hielpt niet echt en daarna had ik infacol staat bij de kruidvat/etos bij de sudocreme dat hielp hier wel. venkelthee heb ik gehoord maar ook weer dat het neit goed zou zijn dus heb ik nooit gedaan.

@mum ik hoop dat jij ook snel een baan vind. bij mij dacht ik dat er nooit een eind aan zou komen maar dan opeens is het zover :D en heb je straks ook een leuke baan

Deel Deze Pagina