Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

De was weer opgehangen nu ff kopje thee drinken.
    Christian slaapt nog heerlijk in de box.. Ligt prinsheerlijk op zn buikje.. Mn moeder zei dat ik maar wat gekookt water door de BV moest gooien, dan is het minder vet..

De huisarts vond het een goed idee dat ik Christian vandaag afgekolfde flesjes geef. Dan kan ik zien hoeveel hij precies drinkt.

Ik ga nu even kolven tot straks!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ff vraagje he: wat zouden jullie ervan vinden als sammie weer bij dit clubje komt :) ik zou het erg gezellig vinden..

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Sammie hoort bij dit groepje vind ik!!!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik vind het niet erg maar vind het jammer dat ze vaak dingen zich zo aantrekt waardoor er soms een discussie ontstaat wat eigenlijk helemaal niet nodig is. (begrijp me niet verkeerd) maar ik heb nooit gezegd dat ze niet meer welkom is en kan me best voorstellen dat ze dit groepje mist want ze klets ook al heel lang mee

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ow wat heeft Yentle lekker geslapen zeg, slaapkoppie!

@ Kim: Ayden alweer 5 maanden, tjee gaat echt hard idd! succes met de kerstboom aftuigen!
    ja ik hoop ook echt dat het straks ineens zover is!

@ Ster: Ow okeej, haha dan hoop ik met je mee dat t morgen pas doorzet!

@ Suus: ik zou idd een grotere maat inslaan en als dan blijkt dat je toch nog 2 nodig hebt, per pak bijhalen!t valt idd niet mee in deze tijd! tegen de krampjes zou ik infacol halen... dat haalt ook de lucht uit haar darmpjes en helpt hier heel goed!

@ Red: Wat ontezettend fijn zeg dat je man toch nog kan blijven!! echt super!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben het helemaal eens met t antwoord van Kim!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: ohhh wat fijn meis! Ben super blij voor jullie!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden, kom weer even hoi zeggen :)
    j is weer lekker lastig vandaag dus heb weer geen tijd helaas ..
    Hopelijk wil hij vanavond optijd slapen dan kom ik wel even reageren. Mark is donderdag vrij dus heb ik lekker een dag voor mezelf, heb er nu al zin in ! :D

@suus, ben het ook met kim eens!

@juffie, beterschap voor je mannetje! je kunt trouwens ook zorgen dat hij minder achtermelk binnenkrijgt, op die manier is het ook minder vet, maar dat is wel lastig denk ik.

@kristel, niet teveel tillen enzo he met die kasten?! ivm je bmverzakking

@bos, gelukkig was het leuk op je werk :)

@red, gefeliciteerd!!

@ryanne, ging het alweer wat beter met f?

sorry wat ik allemaal vergeet, het alarm gaat hier weer af haha..

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo lekker gedoucht, en gelijk helaas de duivels echt op bezoek gekregen
    Tcoh vandaag ongesteld helaas, nou ja dan maar het beste er van maken

Heb nu een cyclus van 67 dagen gehad, wow zo lang heb ik het nog nooit gehad
    Denk dat ik nu wel weer een kortere ga krijgen omdat mijn ei weer op gang is maar geen idee wat ik nu voor nod aan moet houden
    Wat denken jullie?
    Oh ja en weet iemand of ik nu gewoon ibruprofen kan gebruiken of moet ik paracetemol gebruiken ivm de bv?

@kim ga naar de musical joseph vanavond, ben erg benieuwd!

@suus ik zou het heel gezellig vinden als sammie weer mee komt kletsen, heb toen gemist waarom ze weg was, maar nadat ik weer een beetje bijgekomen was van de bevalling en aan k was gewend een weer kwam kletsen was sammie opeens verdwenen
    Van mij mag ze graag weer terug komen hoor!

@juffie fijn dat hij nog zo lekker ligt te slapen nu
    En goed da tje vandaag nu kunt zien hoeveel hij binnen krijgt, heb je toch een beetje een maatstaf he
    Succes met kolven :D

10. juffie2008

@ Red

Wat fijn zeg!!!! *Juffie doet een vreugdedansje voor Red en Redman en Redbaby*

11. @ suus ik had ook infacol. En ik geef (nu nog) de flessen met Bar le duc. Sinds we dat gebruikten waren de krampjes een stuk minder.
    En over sammie, volgens mij is zij zelf degene geweest die hier vertrokken is?? Ook ik ben het met Kim eens.

@ Kim Ayden wordt een grote vent

12. juffie2008

Ohja in april/mei gaan we met zn drietjes naar Saint Maxim in Zuid Frankrijk :D We gaan een villa met een zwembad huren :D

13. juffie2008

wat betreft sammie:
    Ik houd me er buiten; geen commentaar

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    jammer dat bijna iedereen het met kim eens is.. ze komt niet terug..

@ryanne: hier ook de flesjes met barleduc.. kan je inflacol gewoon bij kruidvat halen dus? ga ik zo even kijken

@juffie: wat een lekker vooruitzicht :D lekker zeg naar frankrijk.. :D

@sterretje: jammer dat je ongi geworden bent :( Hopen dat je volgende cyclus korter is :)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Oh, gelukkig zie je al verbetering! Hoeveel ml krijgt hij nu op een dag?
    Hopelijk is t gauw helemaal over en is hij weer lekker de vrolijkheid zelve :)

@Suus: Ik zou t leuk vinden als Sam weer terugkomt, was t toen alleen een beetje zat dat er zomaar uit t niets ineens weer discussiepunten bijgehaald werden. Heb ook nooit gezegd dat ze hier niet meer welkom is ofzo (niemand heeft dat gezegd), had t alleen gewoon ff gehad met al die discussies steeds ;)

@Emma: Nee, de kasten tilt Kimo, dat lukt mij sowieso niet! :p Of nouja, het lukt me wel, maar dan ben ik daarna een week uit de running en dat wil ik natuurlijk niet!
    Jorick weer flink hangerig vandaag? T is echt een rotsprong he?!
    lekker dat Mark donderdag vrij is, kan je idd even lekker bijkomen!

@Suus nog een x: Hmm, als ze de flessen niet leegdrinkt zou ik t idd niet doen, extra water.
    dan zou ik eens tussen 2 voedingen in een flesje rooibosthee geven. Dan maak je gewoon 90cc bijv en daar doe je dan 1 schepje voeding in voor de smaak (rooibosthee vinden de meeste kindjes niet lekker) en lekker laten drinken. Ze zal m niet leegdrinken, maar dat is niet erg. Al drinkt ze maar 20-30 cc, dat kan al een hele hoop schelen met t poepen :)
    Infacol oid zou ik niet geven, want je geeft zelf al aan dat de poep hard is en daar helpt infacol niet tegen, dat helpt alleen tegen overtollig lucht.

@All: ben er vandoor, Yentle op bed leggen en daarna opruimen! *zwaai*

16. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    babylaney welkom

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik wil alleen even zeggen dat Suus vroeg aan mij waarom ik niet terug kwam..omdat ze het jammer vind dat ik niet meer mee praat.

Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, maar kan niet verwachten dat jullie die ook vergeven.

Die discussie had ik nooit moet voeren, hormonen en spanning botste op dat moment elkaar, en dit is toen uit de hand gelopen.
    Sorry hiervoor.

18. juffie2008

Ik ga even ons ventje proberen wakker te maken en een flesje geven.. tot straks

19. @ sammie volgens mij is niemand ertegen dat je terug komt?

20. @ suus als ze krampjes heeft helpt infacol. (kun je idd gewoon bij het kruidvat kopen) Bij harde poep kun je met de thermometer proberen. Anders hier ff met het CB bellen wat je kunt doen hiertegen?

Deel Deze Pagina