Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo de strijk is weg, nu nog een volgende mand, maar die komt morgen wel weer ;)
    Zo eerst ff verder opruimen hier en me haar enzo doen
    Dan het mannetje maar eens wakker maken, hij wat drinken en ik wat eten en dan nog ff naar de winkels
    Zla blij zijn als ik dat allemaal gehad heb, dan kan ik ff lekker op de bank hangen met een kruikje
    Bah nu weet ik weer waarom ik ongesteld zijn altijd zo vreselijk vond, die rot pijn ook :(

@krsitel, hij krijgt nu 2 keer per dag 1 ml
    Moet morgen ff de ha weer bellen, want moest nog wel een keer terug komen, ook al ging het beter
    Zal het voorlopig wel moeten blijven gebruiken denk ik

@sammie jammer dat je niet terug komt meis, was gezellig geweest!
    ik hoop dat alles goed met je gaat!

@juffie oh wat heerlijk dat jullie strakjes lekker weg gaan met zijnd rietjes, dat is een fijn vooruitzoicht zo zeg!
    Heerlijk!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Gewoon meekletsen als je dat wilt! :)
    T was idd uit de hand gelopen, maar dat is alweer een tijd geleden ;)

Hoe gaat t met je?

Ik durf t trouwens bijna niet te zeggen, maar ik had al zo'n gevoel dat je heel binnenkort terug zou komen hier..
    En dan nog die droom die ik een hele tijd geleden had dat je een posi test kwam showen hier op de avond nadat we een meeting hadden met zn allen..
    Zou dat dan toch allemaal gebeuren? ;)
    Aangezien je nu alweer een beetje hier bent en dan uiteindelijk misschien toch ook meegaat met de meeting? ;)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: zo weinig? Hmmz, Yentle krijgt hier al 2x per dag 3,5 ml..
    Toen wij begonnen ermee kreeg ze 2x 2ml.
    In de gebruiksaanwijzing staat dat ze max. 0,5 ml per dag mogen per kilo lichaamsgewicht, maar hier in t ziekenhuis raden ze aan om 1ml per kilo lichaamsgewicht te geven per dag verdeeld over 2 keer.
    Dus dat zou betekenen dat Kylian 2,5 ml 2x zou mogen krijgen.. Misschien eens overleggen hoe dat zit?
    Want misschien is 1 ml per keer niet genoeg?

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    (En idd, ik ben nog niet aan t opruimen ;) Yentle slaapt net eindelijk en ben bang dat ze wakker wordt van t lawaai, dus ga pas beginnen als ze weer wakker is)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel hmmm dat si zeker raar dan ja....
    Heb het idee dat het sinds gister avond eigenlijk weer minder goed gaat ook, misschien komt dat dan toch doordat het te weinig is wat hij krijgt?
    Het is wel beter dan zonder hoor!
    Zal het toch eens navragen iig!
    Ze hadden wel gekeken naar zijn gewocht, maar goed hij was toch 5,5 kilo dus dan zou hij toch iets meer hebben gemogen zou ik zeggen

Krijgt Yentle het nu nog steeds?

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: goed bezig meid!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby haha als je het zo leest wel, maar ondertussen kom ik elke keer hier weer spieken, dus erg snel gaat het allemaal niet, maar goed vind dat ik het wel verdiend heb even rustig aan te doen haha

@all vind het trouwens toch aan de andere kant wel lekker dat ik nu ongi ben geworden, zit ik er volgende week niet meer mee als ik weer moet gaan werken :)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Ja, als je t idee hebt dat t te weinig werkt zou ik eens overleggen met de arts. Ik weet ook niet waarom ze hier meer aanraden, maar t werkt wel, deze dosis, lagere dosis werkt niet bij Yentle.
    Ze krijgt t idd nog steeds, we hebben 3 weken geleden nog geprobeerd of ze zonder kon, maar na 2 dagen begon t gedoe weer; zuur ruiken, veel spugen, veel opkomende voeding wegslikken ed. Dus ik ben bang dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn..

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Ik had nooit last van mijn ongi maar na de zwangerschap heb ik echt hele erge stemmingswisselingen, rugpijn, buikpijn etc etc...

Ik heb gister alleen de was opgevouwen, ik moet vanavond nog gaan strijken. :(

10. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    pff zo ziek vanacht weer last gehad van me maag zweer 4uur werd ik wakker zo een pijn medicatie in genomen na 3 kwartier nog niet normaal na een half uur al een advil gepakt nog niks nog maar een medicijn gepakt hiel ok nie echt gelukkig rond 7 uur nog even in slaap gevallen tot yvi wakker werd om half 10 pff vergeten brood tekopen dus geen eten had er nog een die was uiteraard voor nyvi ze moet goed eten

heb vanacht bijna ziekenhuis gebeld.. zo erg was het nog nooit...ff gebroken

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby vervelend is dat dat het na een bevalling en zwangerschap allemaal opeens zo veranderend kan zijn he.
    Ongesteld zijn is al niet fijn, en als je er dan nog allemaal kwaaltjes bij hebt is het helemaal zo vervelend

Pff jij ook al zoveel strijk en was, ik heb er best een hekel aan moet ik zeggen, laat het ook altijd te lang liggen, maar nu met ene kleintje moet ik toch echt wel elke week, want anders liggen er wel veel hopen haha
    Zeker nu met al dat spugen heeft meneertje een hele hoop was

Succes met strijken straks!

@kristel, ja ga morgen gelijk ff bellen, nu kan het niet meer want ze zijn woe middag gesloten, misschien is het zowiezo dan wel verstandig om toch ff langs de kinderarts met hem te gaan, die weten er denk ik toch meer vanaf dan de ha zelf
    Bedankt voor je info iig
    En Yentle nog steeds dus, vervelend dat het toen je wilde proberen zonder het weer slechter ging
    Ze heeft het idd dan gewoon nog nodig
    Hebben ze gezegd tot wanneer ze het ongeveer zou moeten gebruiken?

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

c. heeft net 4 mondjes overgegeven over mn schone trui..pfff... en maar weer omkleden... flesje 110 cc gegeven, ben benieuwd... hij slaapt nu alweer tegen mij aan.. zooo lief

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh, mannetje is wakker, ga er snel vandoor, moeten het eten allemaal nog doen en dan naar de winkels, misschen ben ik er daarna nog ff, anders tot morgen, vanaaf ben ik er niet, lekker een avondje weg
    Word de eerste keer dat ik zelf K niet op bed ga leggen en dat manlief met hem alleen thuis is de hele avond, ben benieuwd, geloof dat als ik thuis kom gelijk naar zijn kamertje ren haha

Fijne dag meiden!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Heel veel plezier en laat even weten hoe die was... misschien wil ik er ook wel heen.

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sammie.. wat mij betreft ben je harstikke welkom hier!

Kristel.. kan Yentle niet tegen geluid dan? Ik stofzuig zelfs bij een slapende Sophie en ze merkt daar niks van!|Succes met de slaapkamer!

Juffie.. lieef!! en zonde he van je ondergekotste kleren.. dat was hier ook altijd zo :p gelukkig nu niet meer met het JBPM

Suus.. Sophie heeft ook heel veel krampen gehad en harde poep(eigenlijk nog steeds harde poep maar ze heeft er geen last meer van) tegen de krampen gebruikte ik cinababy van VSM wat een wonderspul zeg! ongeveer 3 min en dan waren de krampen weg! en met de hardepoep.. wij deden ook water in de fles maar das bij Elena dus niet handig.. zonnebloem olie mag ook maar je kunt ook iom de HA lactulose gebruiken 5 ml.. dat deden wij ook als het echt niet wilde. Sneu he als ze er zo last van hebben.. :( dat ging hier altijd door mijn hele lijf heen.

Ster.. jammer dat je de duivels op bezoek hebt :( wat betreft je NOD.. geen idee maar misschien oo de helft? rond de 35?

Emma.. jammer dat J lastiger is vandaag.. rot sprongetje :( succes!

Yvi.. vervelend zeg.. beterschap!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje nog nooit van gehoord maar musicals zijn altijd wel mooi :D veel plezier

@emma lekker dat je ff een dagje voor jezelf hebt, weet je al wat je gaat doen??

@yvi jeetje meid. klinkt niet best. gaat het nu weer een beetje?

over sammie dat mensen het eens zijn met wat ik zei toenstraks wil niet zeggen dat ik haar hier neit trg wil ofzow, dat is aan haar zelf. ik hoop alleen dat sammie niet het gevoel heeft dat dingen persoonlijk tegen haar bedoeld zijn. waardoor er soms discussies komen. maar ik heb er in ieder geval geen problemen mee en geloof andere ook niet dus sam als je lekker mee wilt komen kletsen gewoon doen ;)
    vertel is hoe het nu met je gaat?? en wat de plan de campagne is..

ik heb de kerstboom afgebroken, zit helemaal onder de krassen wat een pokke werk al die takken invouwen. maar het is gedaan
    is heel kaal hier nu :(

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: haha wat een begin van je dag :p

@Ryanne: jeetje wat zielig dat je meisje nog altijd zo ziekjes is.
    Hoop dat ze snel beter is.
    Denk je ook om jezelf meis?
    Super dat je netjes na 4 weken ongi bent geworden zeg!
    Hopelijk blijft dat nog een paar maandjes zo, dan weet je straks waar je aan toe bent.

@Mum: wat gaat het super met dat afbouwen zeg!
    Al nieuwe sollicitaties de deur uit gedaan?

@Bos: heftig ineens na zolang weer werken he.
    Veel plezier met je gezichtsbehandeling!

@Kristel: zooo wat een slaapkop zeg :D
    En je bent de 2e al in 2 dagen tijd met zo'n droom over mij.
    Wie weet!

@Sterretje: een LF van 10 dagen is prima!
    Ik ga voor je duimen dat je de 10 dagen haalt.
    *Lees net dat het doorgezet heeft.
    Het was waarschijnlijk ook geen goed ei, dus dan zal je LF ook anders zijn.
    (geen goed ei ivm lange groeiduur)

@Red: supernieuws meis, gefeliciteerd!

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Het eten zit er nog in... Yeah!
    We boeken vooruitgang ;)

19. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ ukkie dankje

@ kim pff nee word er helemaal gek van en ben zo duizelig bas is pas om 6 uur thuis :S

kaal he zonder boom haha heb ik nu nog steeds heb hem 2 jan opgeruimd ik had heel mij huis versierd de kasten de ramen de deuren de bank haha beetje door geslagen hobby en nu is het leeg bas zee al op na pasen zeker 8)

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    zooo.. ik wil graag de quinny zapp als buggy (nu al te gebruiken met de maxi taxi) en heb even de babydump uitegepeeld tegenover een andere winkel.. daar hadden ze hem n.l 20 euro goedkoper.. en nu mag ik hem dus vor die goedkope prijs ophalen!! Dus Als popje goed te pas is morgen gaan we daar maar even heen rijden :-D

Deel Deze Pagina