Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Suus.. hier hetzelfde als Mum.. voor de snelle boodschap dus!

Eten.. net pasta gegeven.. had zelf wat verzonnen... paprika,uien,gehakt,cremefraish en rode pesto.. en lekker dat het was! Hmm

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie

Stuur maar even een portie door naar Utrecht, poffertjes voeden dus voor geen meter!

Net even Christian in bed gestopt die zich om de 15 minuten nog even laat horen; gezellig.. weet ik dat hij nog ademt (klinkt heel stom maar maak me zorgen om mn knulletje!)
    Als hij begint stop ik het speentje weer in zn mond en is het verdriet weer over. Hij heeft krampjes, je hoort hem scheten laten waar je u tegen mag zeggen!

Ik heb net de badkamer ff gesopt en de glazen tussendeuren.. Nu een zeer ruggetje dus het is weer klaar voor vandaag.. Ik heb trouwens de glazen wanden in de badkamer met natuurazijn schoongemaakt, en al het kalk is nu verdwenen. Veel beter dus als al dat agressie dure schoonmaakspul (wat niet doet wat het beloofd!!)

Wat gaan jullie vanavond doen?

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ukkie: knap dat je dat kan.. zo zelf verzinnen en dan ook nog lekker laten smaken..

misschien dat ik ooit ook nog wel een 'kleinere' buggy koop.. maar dan niet zo'n dure.. :p

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @juffie: ik heb dat soms al bij elena.. ook al is ze niet ziek.. maar soms ligt ze zo stil te slapen.. dat ik haar een beetje wakker maak om te kijken of ze nog reageert..

Wij gaan gezellig genieten van onze avond zonder kraamvisite en gaan we lekker filmpje date movie kijken :D komt op rtl 5

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Suus/juffie.. hier ook hoor.. dan ga ik boven haar hangen met mijn oor en dan kan ik horen of ze nog ademt is niet stom maar normaal.

Ik ga lekker tv kijken denk ik maar.. heb niks te doen vanavond.. dus hier wat chillen en met manlief op de bank!

Juffie.. Vangen!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@Kinderwagens: Ik koop ook nog een losse buggy erbij hoor, maar dan gewoon zo'n supersimpel ding wat heel makkelijk in te klappen is! Voor de rest gebruik ik gewoon de wandelwagenopzet van de maxi cosi ;)

@Eten: Wij hebben boerenkool met worst gegeten ;)

@All: Ben doodmoe (waarvan? :( Denk B12, moet ook weer injectie) dus ik ga nog even op de bank hangen en dan vroeg mn bedje in! Yentle ligt er ook al lekker in :)

Fijna avond en slaap lekker allemaal!

7. Hoi. Pff wat een dag vandaag. Telkens met Jason in de weer geweest. Dacht ik dat ie wou gaan slapen, ging ie weer huilen ;) wou hij weer aan de borst. Kon pas om half 3 aan mijn ontbijtje zitten. Daarna Jason in bad gedaan en is ie eindelijk gaan slapen. Toen was ik moe ervan. Ik vind het ouderschap zo wennen! Terwijl hij echt wel een lieve baby is.
    Het heeft hier als een gek gesneeuwd! 's Middags door de sneeuw gewandeld. Sander staat nu in de file.. 32 km op de A9.. gezellig!! Duurt nog ff voordat ik m'n turkse pizza heb.
    Heb nog iets stoms ik krijg plotseling haast niets meer uit mijn ene borst met kolven.. heb weer harde plekken ook.. zou toch niet weer een borstontsteking krijgen he? Ik blijf stug volhouden met kolven en masseren.. maar als ik weer een borstontsteking zou krijgen houd ik het echt voor gezien met de bv.
    Al met al heb ik het ff gehad zeg pffff..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus en juffie: Hier heb ik dat ook heel erg gehad in het begin, nu maak ik haar dus niet meer een klein beetje wakker maar ga ik erboven hangen en hoor ik haar ademen!

@ Suus: Tja ik wil eigenlijk ook niet zoveel geld uitgeven voor een buggy maar die goedkopere daar kan vaak de MC niet op en dat vind ik toch wel makkelijk want Dimara zal nog wel ff in de MC in de auto gaan! en voor een 2e kindje is dat dan ook weer handig!

Hier straks ook lekker voor de tv hangen denk ik!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: klinkt als een heavy dagje zeg! Dikke knuffel voor jou!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er nog eventjes, even wachten op Kimo, is aan t douchen :)

@Dees: Pff echt een zware dag idd zeg! Hij zit niet lekker in zn vel dus vandaag :( Hopelijk gaat t gauw weer beter, want je gaat hier echt kapot aan.
    Oh nee, hoop echt niet dat t weer een borstontsteking is! Goed blijven masseren en kolven idd, hopelijk is t dan snel weer over.
    *knuffel*

@Mum: Waarom moet er per se een MC op? Je neemt toch een buggy voor de handigheid en waar ze dus gewoon rechtop in kan zitten?
    Je haalt Dimara uit de auto, zet haar in de buggy en je bent klaar..?
    Snap even de clou niet waarom er dus een MC op moet kunnen..
    Vanaf 8-10 maanden kan ze al in een normaal autostoeltje..
    En heel binnenkort kan ze rechtop genoeg zitten om dus in de buggy te zitten ipv MC.. En op de fiets neem je geen MC mee... of heb je zo'n standaard daarvoor?

Heb ik nu iets gemist? Ik vind t namelijk heel onpraktisch klinken hoe je nu vertelt waarom je een duurdere soort wilt :p ;)

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mum.. hier weer dezelfde reden... ik noem die andere altijd "knaken buggy's" heb nog even met een kennisje over de titaium en de zapp gehad.. zij is gastouders en heeft een jaarlang een titanium gehad en dit is wat ze er over zei;
    -omdat hij vet zwaar rijdt, en het verstellen is irritant, kortom : ik zou het je afraden de zapp kun je met 1 hand besturen en de titanium niet. En de rem werkt bijna niet.

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. het is ideaal zo'n kleine buggy.. onze andere auto.. de clio past de grote wel in maar dan moet ik de wielen eraf halen dus dan liever een kleine voor de snelle boodschap zodat de MC er op kan staan als je ff snel naar de AH moet oid dus het is vreselijk praktisch en ach.. hij ziet er nog mooi uit ook.. die knaken buggys daar wil je je kind toch niet in zetten?? Voor de rug e.d.??

13. juffie2008

@ Dees

Meis meis meis, het zit je echt niet mee he?! Pas om half 3 je ontbijt?? Een regeldag duurt meestal maar 1 dag hoor, dus als hij nu nog steeds om het uur wil dan klopt er iets niet...(denk ik)
    Je moet wel goed aan jezelf denken hoor meis.. Ik laat Christian soms echt even 5 minuten huilen zodat ik zelf even een bammetje kan eten. Ja, je moet ook zelf eten anders lukt de BV ook niet.

Dees, heeft de kraamverzorgster jou ook de volgende voedingstips gegeven; het brengt je BV goed op gang.
    - cashewnoten en paranoten
    - een bord havermout
    - venkelthee
    - muisjes (ja! beschuit met muisjes ;) )

Ik weet helemaal niet of dat je probleem is, maar dacht wil het toch eventjes tegen je zeggen!!
    Ohja en als je Jason gaat voeden zet voor die tijd 2 glazen water naast je neer en een lekker koekje dan weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt.

Ik snap dat je er even helemaal doorheen bent! Ik vind het knap dat je toch doorzet en inderdaad er is een grens hoor; FV is ook goed :D

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dees.. ik ben het met juffie eens! denk aan jezelf he meisje! Als jij je niet goed voelt dat voelt Jason dat ook en dan krijg je een visieuze circel! DIKKE KNUFFEL

15. juffie2008

Meiden:

Op HM is de nieuwe collectie te zien :D Ik heb zo'n lief pakje voor Christian gezien... Ga van de week ff kijken voor ons ventje :D

Alleen ik moet deze maand niet zoveel geld uitgeven haha! Moeilijk want ik zie al die leuke kleertjes :D

Hoelang hebben babys ongeveer maat 62 aan? En hoelang maat 68?

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Ja ok, zo snap ik t!
    Wij hebben ook een kleine auto en moeten ook altijd de achterwielen eraf halen, maar dat is zo gedaan. We zijn er ook zo aan gewend dat ik t geen probleem vind..
    Wij hoeven dan ook geen buggy waar een MC op kan, voor die paar maandjes dat dat nog nodig zou zijn vind ik t zonde van t geld.
    Net als die easy-fix dingen voor in de auto waar je de MC op kan klikken, vind ik ook best zonde van t geld.. Tis 5 sec werk om de gordel om de MC te doen ;)
    Maargoed, zo denk ik erover he :)
    Als een ander het wel t geld waard vindt en er baat bij heeft moet ie het ook gewoon doen! :D

Snap de opmerking alleen niet dat goedkope buggy's slecht voor de rug zouden zijn, als je kindje goed zelf kan zitten is er niks mis mee hoor ;) (+dat 'goedkoop' niet gelijk staat aan 'slecht' ;))

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. wij hebben ook een easybase ;) van MP voor 60 euro.. en ook dat vind ik ideaal! een vriendinnetje had een buggy van 't kruitvat en dat was echt vreselijk! Kindje zakte steeds in

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @ukkie: Fijn toch dat het voor jullie wel goed uitpakt zo'n easybase (was de naam kwijt ;)), maakt toch ook niet uit dan wat ik er verder van vind :p
    Alleen voor ons vind ik t niks, mij boeit t niet om even 5 sec te kl*ten met de gordel :)

En kruidvatbuggy, dat is dan ook weer t andere 'uiterste' he ;) (niet dat die dingen per se slecht zijn, misschien wel bij een kindje van 8 maanden ofzo, maar niet bij een kindje van 2 jaar ofzo?)
    Wij kijken wel wat we doen, ik zat te denken aan een buggy van tussen de 40 en 100 euro (weet niet wat de prijzen zijn!), zie wel wat er op ons pad komt :) Ik koop er voorlopig toch nog geen een.

@All: ben er vandoor! Even tv kijken nog en dan duik ik mn bedje in :)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Tja voor Dimara is het misschien niet zo hard meer nodig maar ik vind het straks met een 2e kindje wel handig als de MC erop zou kunnen, als ik dan even een snelle boodschap wil gaan doen kan ik de buggy ook al gebruiken, lijkt me makkelijker als met 2 kids ook nog eens met een zware wagen te gaan staan klooien!

@ Ukkie: Ik heb met de titanium en de zapp gereden bij de prenatal en voelde geen verschil in zwaar rijden hoor... ze wegen volgens mij allebei 6 kilo... al zat er toen geen kind in natuurlijk maar ik vind het toch wel een groot nadeel dat hij niet plat kan!

20. De turkse pizza's zijn ook nog eens op :x ik heb geeneens zin meer om te eten aah!!
    Heb Jason maar ff in de minimonkey gedaan.. maar snap de ballen niet van dat ding zeg. Net een kwartier zitten kutten ermee. Maar volgens de website moet het zo kloppen.

@ Juffie ja ik zat ook al in het H&M gidsje te kijken.. moest zo lachen om die barbapappa dingen hihi. 1 of 2 Pakjes voor Christian kan toch gewoon? Valt volgens mij wel mee qua prijs.
    Ik heb geen productietips gehad, omdat ik juist veel melk had. Het bleef maar stromen :$. Heb een notenallergie, havermoutpap eet ik toevallig wel. Neem altijd een flesje water mee bij het voeden! Ik doe over het voeden van hem vaak dik een half uur, soms wil hij dan na een kwartier weer dan zat ie kennelijk nog niet vol. Ik weet niet hoe vaak hij nou komt, maar niet ieder uur hoor, maar soms wel om het uur en het voeden duurt al een dik half uur en daarna wil hij nog een half uurtje vermaakt worden voordat ik hem weer instop (anders gaat ie weer huilen, daar kan ik niet tegen :) )

Hij wordt nu weer moe, ik leg hem snel in de kinderwagenbak hier..
    Vanaf wanneer vinden baby's trouwens een speelkleed leuk?

Deel Deze Pagina