goedemorgen.. vandaag van 8.30 tot 18.30 weer tot half 7.. blegh.. vind t zielig voor puk.. steeds zo lang alleen.. fijne dag allemaal.
Goedemorgen allemaal, Wat rustig nog hier zo op de vroege morgen! @gaby werkse meid, hopelijk was je op tijd! En echt zielig voor puk dat tie zo lang alleen zit ja, maar helaas is het niet anders! Heb je nog lekker vrij na jullie bruiloft? @mum en lekker geslapen in jullie nieuwe bedje? Veel plezier vandaag bij je vriendin! @mariss, fijn dat je het vergeod krijgt, is zo'n berg geld! Heeft je vriendin vandaag een huisje gekregen? Ik hoop het hoor! Hier net terug van het kdv, mannetje gaat weer ff een paar uurtjes wennen, als het allemaal goed gaat, houd ik hem morgen gewoon thuis hoor, vind er niets aan nu hij er niet is Wel kan ik ff door eht huis vliegen om eens flink te poetsen, heb zijn kamer en die van ons net al gedaan, zo aan de badkamer beginnen en dan boven alles stofzuigen Net ook de ha gelijk gebeld voor ehm, hij kan vanmiddag nog terecht, eens kijken wat we nog kunnen doen voor hem Hij was vanmorgen trouwens al om kwart voor 6 wakker, niet normaal vroeg... Heb daarna ook niet meer geslapen helaas, want hij wilde alleen maar feesten hihi
Hoi meiden Kom ff hoi zeggen ben aan het werk moet tot half 1 en dan weer met de fiets naar huis Tot straks
@ Mariss: ow wat fijn dat de meds voor spook voor 80% vergoed worden.. anders is het niet te betalen joh! hoop voor je vriendin dat ze een huisje krijgt! @ Gaby: Werkse meid! hier geen vlokje sneeuw gehad! @ Sterretje: haha ja heb de afgelopen 2 nachten heerlijk geslapen al zat dat niet aan het andere bed liggen want we hebben hetzelfde matras erop hihi.. Fijn dat je vanmiddag nog even met Kylian bij de HA terecht kunt, hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen... groot gelijk hoor dat je 'm thuishoudt als het goed gaat! hoe was het gisteravond? @ Kim: Werkse meid! Hier wel weer een goede nacht... rond 5 uur is ze even wakker geweest en daarna om 7 uur even gerommeld toen gelukkig weer in slaap gevallen tot 8.30 uur!
@sterretje: Ja ik hoop het dat ze het huisje krijgt toegewezen.. zou echt super zijn! Zo je bent alweer druk bezig geweest Beter dat hij vanmiddag nog terecht kan..Succes alvast
Goeiemorgen @Chamaro: Weet je al wanneer je een echo krijgt? @Kim: Doe je voorzichtig op de fiets? Ayden wil zn mama wel heelhuids terugzien he @Sterretje: Hopelijk gaat t goed op t kdv! Wel fijn dat je eventjes je handen vrij hebt en t huishouden kunt doen, is stiekem toch wel even fijn he? @All: Hier alweer aantal dagen ontzettend last van cycluspijnen, blegh... Nog 2-3 dagen en dan word ik ongesteld, als t goed is. Heb er helemaal geen zin in Yentle lag er om 19.00 uur al in gister, om 23.00 uur werd ze eventjes wakker, fles leeggedronken en meteen sliep ze weer verder tot 9.30 uur vanmorgen. Echt een slaapkop is het zeg
@mariss, thnx meis! Nou ik hoop met je mee voor haar hoor! @mum fijn dat je zo geod geslapen hebt, en dimara ook Musical was erg leuk, wel lekker zo'n avondje weg! Hadden van te voren lekker ff wat gegeten en daarna lekker naar de musical, was gelukkgi maar een beetje aan het sneeuwen, dus we konden veilig naar huis @kim, werkse nog meis! @kristel, ja wel lekker dat ik het huis nu goed kan doen, maar vind het toch niet zo fijn om hem weg te moeten brengen hoor Gelukkig heb ik genoeg te doen, dus dan denk ik er niet zo aan en is het zo tijd om hem op te halen Yentle slaapt wel super de laatste dagen he, heerlijk! Vervelend he ongesteld worden, die ongipijnen ook
goedemorgen meiden, Ik zie t ff niet meer zitten weer een waardeloze nacht. begint me echt op te breken.. Morgennacht gaat ze bij mijn vader slapen. Ff een nachtje doorslapen. Ik heb het idee dat de voeding niet meer z'n werk doet. Na elke fles heeft ze weer buikpijn en krampjes en huilt ze heel hard. Heel de nacht laat ze harde scheten die ontzettend stinken. Ga zo de dietiste eens bellen. Heb ook het ziekenhuis gebeld, we moeten naar de KNO arts omdat de dokter dacht dat haar neusamandelen te groot zijn. Het ziekenhuis in Maastricht gebeld, konden we op zn vroegst op 8 feb. terrecht. Nu gan we naar België en kunnen we maandag al terrecht. Srry voor mn ego berichtje!
@Chamaro: Dan heb ik dat gemist Krijg niet altijd alles mee hier, helaas.. Maar wel fijn dat je nu eindelijk terecht kunt! @Sterretje: Nee, wegbrengen is zeker niet leuk, maar soms wel even lekker voor jezelf, even rust aan je hoofd.. Ik mis Yentle ook altijd als ze er niet is (al is t maar 30 min), maar de rust die je er eventjes voor terug krijgt is toch wel even fijn.. @Mum: Nee, je hebt ook niet te klagen, Dimara doet t steeds beter met slapen he Wie weet slaapt ze over een tijdje net zo lang en Yentle en schrik je 's ochtends wakker omdat t al laat is en ze nog steeds slaapt @Ryanne: Ach meid.. Wat een gedoe zeg Had gehoopt dat t ondertussen wat beter zou gaan, maar helaas. Echt belachelijk dat jullie in M'stricht pas 8 feb terecht zouden kunnen! :x Gelukkig kunnen jullie maandag al naar Belgie. Hopelijk kunnen ze F helpen! Over de voeding.. Tja, het zou kunnen! Idd maar even goed doorspreken met de Diëtiste (ik weet niet of zij ook andere voeding kan voorschrijven?). *knuffel* @All: Ben er weer vandoor. Fijne dag allemaal
@Chamaro: Spannend.. bijna een echo wel heel leuk @Sterretje: Ik moet er ook niet aan denken om elena weg te brengen hoor.. gelukkig hoeft dat voorlopig nog niet.. ik ben benieuwd wanneer ik intake krijg op het kdv.. Hopenlijk is het snel tijd om hem op te halen.. @Mum: @Ryanne: amandelen te groot.. wat zielig.. het zit ook niet mee bij jou meisje.. @kristel: zoooo. die heeft lang geslapen wel fijn.. balen van je cycluspijnen @All: elena vannacht weer gewoon om 3 uur voor flesje en om 6 uur.. daarna om kwart voor 10 in bad gedaan en om half 11 de fles..
@ Ryanne: ow meid wat een rotsituatie zo zeg! hoop dat er een reden gevonden wordt waardoor ze steeds niet lekker is en zo weinig drinkt, en dat er iets aan gedaan kan worden! @ Kristel: Ach ik vind het ook wel lekker zo hoor dat ze om 8.30 wakker is, ik geef haar boven in ons bed de fles en tegen half 10 ligt ze er weer in en ben ik beneden... dan kan ik nog wat doen, als ik tot 10 uur in mijn nest blijf liggen is de dag ook zo om! als ze maar de nachten gewoon doortrekt en niet om t uur komt zoals vorige week dan vind ik t prima @ Suus: Lekker nachtje weer! Wat wilde je tegen mij zeggen? er staat alleen mum: hihi
hey meiden, kom jullie even een fijne dag wensen! hier weer druk..m was toch niet vrij vandaag helaas. Hij moest nog lessen geven vandaag en dat kon niet verzet.