allemaal bedankt voor julli reactie. De streep was niet net zo donker als de controlestreep, dus het zou wel niets zeggen. Lynnn ja das waar, die broeken heb je toch nodig, kan je ze net zo goed nu al kopen en dragen. Ik kijk wel eens op internet voor positiekleding. Er zijn best veel leuke dingen te koop.
@suhe je weet het nooit zeker.. nog niet opgeven of gewoon een zwangerschapstestje er tegenaan gooien @lili Lets hope so dat het een innesteling was! @iederen....ik hoop dat iedereen lekker binnekort zwanger mag worden ik duim voor jullie allemaal!
Laatste berichtje voor vandaag: ik heb net een zwangerschapstest gedaan en er staat een heel licht streepje! Een test van matcare, zo'n dipstick. Morgenvroeg nog maar een keer testen. Ik zit nu helemaal te trillen. Dit wordt niet slapen vanavond!
Suhe, wat zeg je nou? Een streep op je zwangerschapstest? JAAAA Die gaat echt wel duidelijker worden Eindelijk!
Vanuit mijn kant dan toch alvast een kleine gefeliciteerd met je eventuele zwangerschap. Ik ga voor je [-o<
@ Suhe, Ik duim voor je mee! @ Lynn, Die kleding heb je toch nodig. Als het goed ik vandaag eisprong gehad. Gister en vandaag wel bezig geweest dus hopen dat het prijs mag geven. Waarom duurt het wachten toch zo lang? Kon het niet wat sneller.. Zullen zien over 2 weken. xx C.
@suhe, Weet je al iets? : Heb je al een testje gedaan? : @alle, Nou ik moet gaan werken dus ik zie het straks als ik thuis kom. Dan heb ik weer meteen een heel draaiboek om door te lezen, want jullie babbelen wat af zo heel de dag door. Iedereen veel succes en tot later.
@ suhe Ik duim voor je! ik heb vanmorgen weer een test gedaan ze worden om de dag donkerder! Foto zet ik weer in mijn album
Hoi. Vannacht bijna niet geslapen en vanochtend weer een test gedaan. Er staat echt een streep! Ik heb mijn urine in de koelkast staan zodat ik straks als de winkels open zijn een test kan doen van clearblue. Als ik dat heb gedaan dan horen jullie het wel. De kleur is ongeveer hetzelfde als de testen van lana.
nou iedereen zwanger pfff... volgens mij slaan ze mij over.. ik wacht maar af meer kan ik niet doen alle zwangerre gefeliierd!
SUHE GEFELICITEEEEEEEEEEEEERDDD! ! ! ! \/ Woehoe! Ben zo blij dat ik dit ff zie tussendoor! Super meis, gefeliciteerd! @natassie, meis jouw tijd komt ook echt waar! Je hebt al een klein wonder rondlopen, dus je weet zeker dat het kan! Dus ik weet zeker dat het voor jullie ook niet lang meer gaat duren en je bent zwanger van een brusje voor je kleine meisje! Zo, dat zegt mijn zwangere intuïtie 8)
Natassie het duurt bij jullie nu ook niet lang meer! Ik heb net een digitale test gedaan en daar staat duidelijk op: zwanger Ik snap dat het voor een aantal best moeilijk is, weer zwangere erbij, ik heb er immers ook een hele tijd over gedaan. Jullie tijd komt echt!
mag ik vragen wanneer jij ook al weer bent begonneb....en wanneer ben je uitgeteld super leuk wij samen in april