bah bah bah word zo gek van die laptop he ons beeldscherm knippert de hele tijd en meestal gaat het wel over na een paar keer het scherm bewegen maar nu niet zucht....
Dreamer, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!! WWWHHOOOEEEEHOOOOEEEEEE!!! *Doet een ontzettend wilde vreugdedans* Wow, eindelijk !! Niet alleen jullie droom gaat eindelijk uitkomen, ook die van mij Volgende winter ga jij gewoon bevallen!!
@bos dan zal je wel gek worden en hoofdpijn krijgen als je daar achter blijft zitten @ryanne had je nog iets gehoord over die kaartjes? hoe is het met F?? heb je al wat beter geslapen? gister trouwens papfles geprobeerd als laatste fles maar zoals ik al verwachte drinkt tie die niet op dus om half 5 werd meneer wakker voor zijn speen en om half 6 maar een fles gegeven want had een feestje in zijn bed en dan om half 7 eruit is wel ff wennen
@Dreamer, super zeg!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! hier even de uitkering stop gezet voor m'n man. M'n moeder is aan't verven geweest, dus ik ga even naar boven weer uit de verflucht. Heb de boel hier al wat open gezet, zodat het een beetje kan luchten. Ga weer ff wat kleertjes strijken
@Kristel: ik moest meteen aan jouw droom en de andere droom denken. De andere droom zei dat ik in Feb gebeld zou worden dat we konden starten en in ronde 1 zwanger zouden zijn. Dus dat klopt precies met bevallen in de winter, wat jouw droom was. Het zou dus uit kunnen komen @Bos: hmm das niet goed hoor! Zit er dan geen kabeltje los? Heb je niet iemand die ernaar kan kijken? *ziet Bos ineens voorbij rennen met een doos tissues en chocola in der handen* Joehoeeeeee hier zit ik @Juffie: durf mn banner nog niet te veranderen! Doe dat wel wanneer we het donorvoorstel hebben gehad @Ryanne: jeetje, wat een wachttijd zeg! Hopelijk kunnen ze haar in B goed helpen meis. Dikke knuffel voor jou! @Red: is het kamertje helemaal klaar nu? Iemand al iets van Hilli vernomen?
nope nog niks van hilli gehoord. heb net gebeld naar acer en kan hem opsturen want hij valt nog in de garantie. dat stomme ding doet het al heel lang niet goed maar het word steeds erger. en aangezien ik al hoofdpijn heb ga ik dit ding uitgooien ga zo lars fles geven en ff naar de etos lopen. daaag
@Dreamer, gefeliciteerd!!! geweldig nieuws! dat moeten jullie maar even gaan vieren. *doet ook een vreugdedanjse * @juffie, hier ook bijna een hartverzakking! haha zwanger.. grapjas @kim, dan is een scooter wel fijn ja! @maris, super dat ze een huis heeft! @all, ik heb nu net even een tommee tippee flesje gehaald. Hopelijk wil hij die wel! Word er moedeloos van. medela, difrax, dodie flesjes wil hij niet! Gisteravond was het weer drama.. meneertje weigert uit een fles te drinken.. ik wil toch wel een keertje weg/werken dus hopelijk werkt deze.. dit is hem Fles Tommee Tippee - oeiikgroei.nl die speen is net een tepel hahah
@Dreamer: Zou echt wel zooo geweldig zijn! Wel heel frappant dat iemand anders droomde dat jullie in feb gebeld zouden worden en konden beginnen en ik dan droomde dat je in de winter zou bevallen (Klein detail, er lag sneeuw, dus als dat óók nog eens zo zou zijn op t moment dat je gaat bevallen, dan word ik bang voor mn dromen ) Ohja, en je had een streepjesshirt aan (oog voor detail haha) @bos: Acer laptop? Hmmz, hier ook een Acer en ook heel vaak problemen mee (gehad)! Ik heb m wel 4x opnieuw moeten opsturen voordat t probleem enigzins verholpen was en nog heb ik er af en toe gezeur mee, maar ben t zat met dat ding @Emma: hopelijk drinkt J goed uit die flesjes! Hier liep alles erlangs tijdens t drinken... Mocht J er goed uit drinken dan heb ik er nog 2 staan voor je, als je interesse hebt.. 1 is 3x gebruikt en de andere is nog ongebruikt..
Meiden ik ga even douchen en daarna Christian eten geven, en ff naar de Dirx en de Dirk! (Nog even 10 pakken billendoekjes inslaan voor de toekomst ) Ciao!
@ Emma: Balen zeg dat M. onverwachts toch moest werken! @ Suus: Kruik in de kinderwagen dat hoef ik niet te proberen, Dimara zweet zichzelf kapot dan! @ Bos: Hmmm voel je je inmiddels al beter? zo niet dan beterschap hoor! irritant zeg jouw beeldscherm! @ Mariss: Owww wat fijn voor je vriendin zeg! heeft ze wel spulletjes om t in te richten enzo? @ Dreamer: Whaaaaaaaa wat goed!!! Super meid!! ben zooo blij voor jullie! @ Kim: Druk daggie zo idd! denk je wel een beetje om jezelf! balen zeg dat Ayden die papfles niet accepteerd.. bij de aug. mama's was er ook een meisje wat absoluut niet door wilde slapen, maar uiteindelijk na vol blijven houden met de papfles, slaapt ze nu wel door... t was net of die papfles moest aanslaan!
@Bos: fijn dat je hem mag opsturen. Hopelijk kan het gemaakt worden! @Kristel: hmz, ik heb niks met streepjes En voor de bevalling wil ik zo'n lang satijnen knoopshirt halen. Maar een streepjesshirt kopen dan? @Emma: hopen dat deze fles wel geaccepteerd wordt door hem!
@Dreamer: Haha, ik had al zo'n vermoeden dat je niks met streepjes had (ik ook niet hoor, voor mezelf ) nee, maar ik ben echt zo benieuwd wanneer het nu precies gaat gebeuren! Ik heb ook al een tijdje t gevoel dat t meteen raak zal zijn, waarom weet ik niet, maar ik ga er iig heel hard voor duimen! Pff, ik ben al hyper door je positieve berichtje, hoe hyper moet jij nu wel niet zijn zeg! Volgens mij stuiter jij het hele huis door @All: Voel me net een neger nu Yentle zat gister aan mn piercing te frunniken dus die raakte wat geïrriteerd. Heb m er dus uitgehaald zodat ik alles goed schoon kon maken, maar nu krijg ik m er niet meer normaal in Alleen verkeerd om, dus van buiten naar binnen ipv van binnen naar buiten.. Door t pielen heb ik nu een hele dikke lip..! Terwijl ie nooit dik geweest is toen ie gezet werd.. Probeer t zo nog ff een paar keer en anders laat maar zitten! :x Dan maar geen piercing, Yentle vindt m nu ook veel te interessant dus t is misschien beter om m uit te laten..
Haha ja ben echt hyper. Manlief is zo klaar met werken als het goed is, dus dan zal het helemaal stuiteren worden Had een sms gestuurd, maar die leest ie denk pas alsie klaar is. Was alleen geschrokken van het zinnetje wat ik pas de 2e keer las (als het later wordt) Dus toen was de ergste hyper wel weg. Ik heb ook al heel lang het gevoel dat de 1e IUI raak gaat zijn. Maar goed, dat had ik met ronde 1 ook en zie hoe dat uitgewerkt heeft Wil ook niet teveel hoop hebben, dan is de teleurstelling zo groot als het niet lukt. Maar dat gevoel kan ik toch niet stoppen. Haha oorbellen en piercings zijn geweldige grijpdingen voor beebjes Mn zusje der oren zijn compleet uitgescheurd door de kleine! Het zal de laatste keer dus niet zijn dat je piercing gaat ontsteken door Yentle
*Breekt even in* Dreamer, meis, echt super nieuws! 2010 word het jaar dat alle dromen uitkomen! *Breekt weer uit*
@dreamer: jaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk.. ben blij voor jullie @juffie: grapjas.. hier hoef ik ook niet op nacontrole bij vk.. wel in het ziekenhuis @kim: scootertje is wel fijn.. die heb je al voor niet veel geld.. wij hebben kymco gehad.. spijt van dat die weg is @redd: leuk he.. kleertjes strijken @bos: gelukkig nog garantie.. vaak gaan dingen kapot als net garantie afgelopen is @emma: hopenlijk wil hij die fles wel.. maar gauw keertje uitproberen @juffie: lekker douchen midden op de dag ik mis een bad @mum: elena vind dat wel lekker volgens mij ze heeft vandaag een ik wil bij mama liggen dag.. wilde haar net in de box leggen maar ze wil niet @all: nog een poging om elena weg te leggen en als dat lukt spuitjes schoonmaken en aardappelschijfjes maken tot straks!!
@mum: ja de douche heeft me goed gedaan en de paracetamol. heb nog wel zwaar hoofd maar is te doen gelukkig. heb ook al wat in huis gedaan dus dan gaat het beter he @kristel: balen van je piercing. hopenlijk is het snel minder dik anders is het zo zonde als hij uit moet. wanneer moet je terug voor je tatoo? je wilde hem toch nog bij laten werken. @all: ben toch maar ff met de auto naar de etos gegaan. had beetje veel om te dragen bedacht ik me toen ik de lijst ging maken (krijg je he als de luiers in de aanbieding zijn )
@Dreamer: Lekker hyper zijn, zolang je niet vergeet te ademen tussendoor Ja, ik snap heel goed dat je niet al te veel hoop wilt hebben, want mocht t niet gebeuren dan is de teleurstelling idd des te groter. Maar een beetje hopen kan geen kwaad he We gaan er gewoon voor dat t meteen raak is! Dat moet gewoon, na al dat gezeik van de afgelopen jaren moet t nu gewoon eens een keertje meezitten! Jullie krijgen niet te zien hoe de donor eruit ziet toch? Of wel? En wat mogen jullie allemaal van hem weten? @Bos: Ik ga morgen even bellen ervoor wanneer ik langs kan komen om m bij te laten werken, dus zal wel van t weekend en anders volgende week worden @All: ben er vandoor, even Yentle wakker maken (slaapt me een beetje te lang voor een middagdutje, slaapkop!!) en dan naar de Makro; pampers zijn in de aanbieding daar + nog wat andere leuke dingetjes Heb mn piercing trouwens ein-de-lijk ingekregen weer! Heb wel heel moeilijk moeten doen: Moest een plastic 'buisje' van een andere piercing eerst via buiten naar binnen doen en toen met de piercing die ik in wilde die plastice weer naar buiten duwen zodat die meteen goed erdoorheen ging weer. Snappen jullie t nog? *zwaai*