Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: wil zeg gezellig de hele dag bij je zijn :D.
    we hadden twee jaar garantie bijgekocht want de vorige ging ook kapot net na een jaar (toen was inderdaad de garantie afgelopen) deze hebben we nu twee jaar en in totaal 3 jaar garantie. ben hem wel waarschijnlijk 10 a 15 werkdagen kwijt snik snik maar het is nie anders. ik ga maar snel verder met mijn film maken van de verbouwing misschien kan ik die nog afkrijgen voordat hij weg gaat.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: auwts klinkt pijnlijk zeg hoe jij je piercing in moest krijgen....succes bij de makro. wat kosten de luiers daar nu als ik vragen mag?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: T was sowieso al pijnlijk door al t frunniken dus ik voelde dit al niet meer :p ;)
    Bij de makro zijn ze maar iets goedkoper dan bij de Etos, scheelt niet zoveel hoor. Bij Makro betaal je nu 6.43 per pak (incl btw), dus per 3 pakken scheelt t maar 71 cent ;) (je moet dan wel 3 megadozen meenemen waar er dan 3 in een doos zitten, dus in totaal 9 pakken)
    Zonder btw is een stuk goedkoper, maar helaas moeten wij dat gewoon betalen :( ;)
    Maargoed, ze hebben nog wat meer dingen in de aanbieding, anders had ik ze gewoon bij de Etos gekocht.

ben nu echt weg! *zwaai*

4. DREAMER WHOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEE wat goed zeg!!
    *Danst achter haar bureau*

@ kim heb twee kaartjes, had je de bankgegevens gemaild maar ik krijg je mail retour :s

@ all ben nog aan t werk, ff tempo maken dan kan ik naar mn meisje

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: Ja zeker alweer een grote dame!
    @dreamer: Omg wat een geweldig nieuws zeg!!! :D Super zeg..Heb de vreugde tranen in me ogen staan..Hoop echt gewoon dat dit jullie jaar wordt!! Ik gun het jullie echt onwijs..:)
    @mum: Nee ze heeft echt helemaal niks..Maar 18 feb is ze jarig dus dan weet ik wat ik haar cadeau kan geven :D Mijn ouders en zus gaan haar ook een cadeau geven..Echt lief van ze..Nou ja we zijn nou druk aan het zoeken op marktplaats..en morgen gaan we naar de kringloop enzo..Tja je moet toch wat.

6. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hee meide

de zieke ik hier ;)
    niet veel te vertellen :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Oww wat lief van jullie zeg! Hoop dat haar familie ook cadeautjes voor haar huisje koopt!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @yvi: Beterschap!

Nou ik ga maar even naar de winkel..Moet lopen..:( en het is zo koud :p Ik haat kou!!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum: Ja lief..en mijn tante heeft nog allemaal spullen die zie niet gebruikt..en die wil ze schenken aan haar..:D Buurvrouw van mijn moeder heeft een box voor haar..(in ruil voor een bos bloemen) Maar op haar verjaardag komen alleen haar vader en stiefmoeder..verder heeft ze geen contakt meer met haar familie..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Ahh wat sneu zeg dat ze er zo alleen voor staat!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa best wel sneu ja..maar ja dar heeft zij ook helaas niet voor gekozen..maar goed :p

Wat gaan jullie eten??

Wij halen even een patatje op :p (slecht)

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal.. hier ff snel bijgelezen maar geen zin om te reageren.. ben kapot.. vandaag een zwaar emotionele dag gehad.. alles wat me dwars zit |(en waarom ik naar de psych moet) aan manlief verteld.. manlief is hierdoor ook lekker bij me gebleven vandaag en we hebben een Quinny Zapp gekocht.

Mum.. had hem nog weer even met de Titanium baby vergeleken en die is ook prima alleen voor ons (manlief is 1.94 en ik 1.80) is hij te laag qua duwstang. En als klap op de vuurpijl was de Zapp ook maar 99 euro!

Eten.. hier ook patatjes en frikandellen!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Wij hebben net Aardappels met Andijvie en een slavink gegeten!

@ Ukkie: ja je moet het zelf weten hoor, ik zag de zapp ook bij de babysuperstore in t krantje staan voor 99 euro!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Grrrr ik ben even boos en verdrietig :( ik heb afgesproken met D. dat ik vanaf Januari weer wilde gaan lessen met de paarden en zou dan met die vriendin (eigenaresse van de paarden) vrijdagavond naar de clubles gaan, dit kan niet op een andere dag omdat de clubles alleen op vrijdag is, en ik afhankelijk ben van mijn vriendin voor t vervoer van de paarden!
    D. doet zaalvoetballen en dit is altijd op Maandag of Vrijdag, dit seizoen vaker op maandag als op vrijdag dus ik dacht dat we het zo mooi konden regelen!
    nu blijkt dus verdomme dat D. nu na de winterstop voornamelijk op vrijdag moet gaan voetballen... daar gaat dus mijn paardrijavondje :( wil Dimara ook niet elke week wegbrengen omdat wij dan ons pleziertje hebben...

zeg net tegen D. dat ik hier ontzettend van baal en dat ik dus t paardrijden wel weer vaarwel kan zeggen, zegt ie heel lomp:
    Nou dan stop ik wel met voetballen...
    echt op zo'n toontje om mij een schuldgevoel aan te praten!!!!

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. Mannen zijn daar zo vreselijk suptiel daarin he! Ken je gevoel! bah! Knuffel.. kunnen jullie niet om en om?? of iets anders regelen?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Om en om is niet echt een optie aangezien ik allebei de paarden rij en die straks uit wil gaan brengen op wedstrijd, en ik met mijn vriendin had afgesproken dat we wekelijks afwisselen zodat we samen allebei de paarden rijden!
    zal nu al blij zijn als dat klotevoetbal afgelopen is voor dit jaar!

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sterretje: ja k was optijd.. maar gleed voor mijn werk door.. in plaats van parkeren.. oeps :)..

kristel: zoow yentel slaapt goed zeg.. :)

ryanne: balen dat t nog steeds niet goed gaat met f.. en niet fijn dat je zo lang moet wachten tot je terecht kan in t ziekenhuis .. in nederland dan..
    hopelijk kunnen ze haar snel helpen en voelt ze zich weer beter.

emma: balen dat m toch niet vrij was :(

juffie: fijn dat alles weer goed is met je mannetje.

dreamer: waaaah wat goed.. en wat spannend :) ben helemaal blij voor je.. is de hond uitlaten nog gelukt?

emma: ben benieuwd of de nieuwe fles werkt.

kristel: is dat die piercing die je laatst hebt laten zetten.. is wel zonde als je hem er nu alweer uit zou laten,

ukkie: fijn dat je mannetje lekker thuis is gebleven bij je.

mum: dat is niet leuk.. dat je niet kan paardrijden.. en dat d er zo op reageerd... :( .

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zoo, 3 megadozen luiers ingeslagen! Dat zijn dus 9 pakken en we hebben er nog 8 liggen, dus de eerstkomende máánden hoeven wij geen luiers meer te kopen :p Morgen nog even billendoekjes bij de Etos inslaan (Van eigen merk zijn ze nu 6 pakken voor 6 euro) en dan is dat ook weer geregeld!
    Ik ben echt erg met dit soort dingen, maarja, als t in de aanbieding is maak ik er gebruik van ook, je kan er niet genoeg van hebben denk ik maar ;)

@Mum: Pfft, wat een reactie van D zeg! Ik zou me daar echt kwaad om maken!
    is t voetballen en paardrijden ook allebei om dezelfde tijd?
    En anders is t toch ook niet zo'n probleem om Dimara een avondje naar opa en oma ofzo te brengen? Dimara zal dat leuk vinden, opa en oma vinden t leuk en jullie hebben beiden je ontspanning even, zo heeft iedereen er profijt van toch?
    Je moet ook wel een beetje wat voor jezelf kunnen doen hoor!

@Ukkie: Fijn dat je er even goed over hebt kunnen praten met je man en heel lief van hem dat hij thuis gebleven is!
    Lekker rustig aan doen vanavond met zn tweetjes, filmpje kijken, glaasje wijn erbij, toastjes ofzo..?

@Eten: We eten heel makkelijk; rijst met ragoût ;)

@All: Ik begin me nu een beetje zorgen te maken om Yentle.. Ze slaapt echt zóveel, ik ben dat echt niet gewend van haar..
    Vannacht heeft ze al dik 14 uur geslapen, tussen de middag een uur, vanmiddag al 2 uur (heb haar om 17.00 uur wakker gemaakt) en net in de auto is ze alweer in slaap gevallen :(
    Ze is nu alweer zo moe dus dat ze zo maar in bad gaat en dan naar bed..
    Kan dit ook bij een sprong horen, dat vele slapen?
    Want normaal slaapt ze echt véél minder!

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

was k ff vergeten te vertellen.. bij mijn werk in de straat.. lagen allemaal me'ers op de grond een auto onder schot te houden. heb er verder niks meer van gehoord.. dus ben wel benieuwd wat er eigenlijk was..

en toen ik naar mijn auto liep.. reed er een andere auto achteruit.. zo tegen mij auto aan.. en zij stapt uit. kijkt ze naar haar eigen auto stapt gauw weer in en rijd weg.. t was volgens mij een ouder van mijn werk.. dus als ik haar weer zie.. dan spreek ik haar daar wel op aan hoor..

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zoo nu ff de hele dag bij gelezen.. valt best mee.. gelukkig maar..

DREAMER..WIEEEJOEEEHhh... oo wat ben ik blij voor jullie! Natuurlijk beginnen jullie in feb en komt jullie beeb nog in 2010! * springt een gat in de lucht en dans in de ronde*

Ryanne.. he meisje toch.. goed dat jullie even voor jullie zelf kiezen om een nachtje door te trekken en hopelijk komt er snel wat uit bij het ziekenhuis in B.. goed dat je daar heen gaat.. 8 feb is belachelijk!!! nogmaals een dikke knuffel van ons!

Kristel.. heerlijke slaapkop die Yentle! en wat ken jij mij goed.. of doe je het zelf ook altijd zo? Wij hebben de wijn al warm staan en de film al kaar liggen ;)

All.. nou hier dus de Zapp voor 99 euro gescoord! Helemaal happy en weer 50 euro bespaard.. ook nog 4 Mexx shirtjes gekocht voor Sophie

dit is de zapp

Deel Deze Pagina