Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @gaby: klinkt eng wat ze daar deden! Misschien dat er op de regionale zender ofzo iets op teletext staat erover?
    Nouja, wat een asociale vrouw zeg! Zou haar idd maar eens aanspreken. Is jouw auto wel nog heel?

@Ukkie: Ziet er goed uit die buggy! Hebben ze die ook nog in andere kleuren? En waar/hoe moet je de MC er dan op zetten?
    Ik ben namelijk van onze kinderwagen gewend dat er adapters opzitten en je de MC erop kan klikken, maar die zie ik hier niet? Of kan je die zelf erop zetten?
    Hehe, ja voor ons is dat ook lekker ontspannen op de bank film kijken met wat lekkers erbij :D Dus vandaar dat ik t zei :)
    Wij gaan dat straks trouwens ook doen, net een fles sangria gekocht (ben benieuwd of ie lekker is) en we hebben wat kleine hapjes :) We zijn LOTR weer eens aan t kijken op dvd, vanavond met de 2e film beginnen :)
    Welke film gaan jullie kijken?

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. je haalt dan de buggy inzet eruit en dan kun je adaptors(die erbij geleverd zijn erop klikken) zal ff een fototje maken voor je hoe het er hier nu uitziet.. ze hadden hem nog in het enkel rood en enkel bruin.. bij de babydump.. waren 2009 kleuren.. maar boeiend..

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja mijn auto is nog wel heel.. maar vind t gewoon aso..

en van die me'ers... zal wel op zo'n gelderlandse zender komen.. en wij wonen in brabant :)

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. bijdeze..

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: maakt zeker niks uit als t de kleuren van vorig jaar zijn, t is alleen maar mooi meegenomen dat ie daarom goedkoper is! (Ik zou ook niet zo snel meer betalen alleen maar voor een nieuwere kleur, tenzij het echt een ouderwets bloemetjesgordijnenprintje is wat je goedkoper kunt krijgen ;))
    Ah ok, dus met adapters, ik snapte t al niet helemaal ;)

Ik heb net ook even naar buggy's gekeken, ik denk dat wij ongeveer zoiets zullen gaan kopen tegen de tijd dat t nodig is (alleen niet in die kleur, tenzij een tweede kindje ook een meisje zal zijn ;))
    T gaat mij echt om de praktische kanten van dat zo'n ding makkelijk inklapbaar is en niet zoveel weegt en Yentle moet er natuurlijk goed in zitten, maar voor de rest gebruiken wij gewoon de MC Mura :)

Misschien moeten deze sowieso maar gaan kopen binnenkort :p Is bij de Prenatal nu afgeprijsd voor €87,20...

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Gaby.. gelukkig maar!

Nou om het af te leren spam ik nog ff snel een pic van Sophie en Senne.. zo kunnen jullie zien (voor de geintresseerde) hoe groot Senne alweer is..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @ukkie: Ohh zo doe je dat ja, nu ik t zo zie bedenk ik me dat ik vaker mensen heb zien lopen met zo'n wagen maar dan dus met de MC erop. Dacht alleen altijd dat t het onderstel van een kinderwagen was ipv buggy.

Wij kopen m voorlopig toch niet :p is ook eigenlijk helemaal niet nodig voor ons nog.. :) Misschien over een aantal maanden.. Zodat we m met de meeting mee kunnen nemen bijv, is een stuk makkelijker dan de Mura ;)
    We zien t wel, twijfel nog een beetje of we t wel echt veel gaan gebruiken of niet en of t nu al kan of da we echt moeten wachten tot Yentle wat ouder is (vanaf 12 maanden bijv?)

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. nee dat boeit mij ook niet... voor die 50 euro kan ik weer shoppen ;) Wij zaten ook tussen de Zapp en de mc claren gte wtijfelen.. alleen wij kozen wel voor de handigheid van de Zapp.. We hebben een roze gekocht aangezien we niks rozes hebben en dat bij een evt tweede een jongen is je de inzet kan vervangen voor 49 euro.. dus vandaar :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Het paardrijden is van 21-22 n het is dus niet zo dat ik daar om 20.30 kan zijn en om 22.30 weer thuis ben, ik moet eerst naar t huis van mijn vriendin daar de paarden mee inladen, en op de terugweg ook weer uitladen...
    de voetbaltijden van D varieren tussen 18.45 en 21.39 uur beginnen, en dan moet hij er vaak ook nog zo'n 20 minuten voor rijden en een half uur voor de wedstrijd aanwezig zijn... Dimara een avondje naar opa en oma brengen zie ik niet zitten, omdat ik haar gewoon uiterlijk om 21.00 uur in haar eigen bedje wil hebben anders zit ik het hele weekend met een kind wat uit haar doen is, want bij opa en oma (ouders van D.) krijgt ze zoiezo geen rust, die moeten haffelen wat ik dus absoluut niet wil! daarbij moeten wij haar dus daar weer ophalen en uit haar slaap rukken omdat wij zo graag willen sporten...
    ik zou mijn moeder wel kunnen vragen of ze hier op wil passen maar weet niet of ze dat elke vrijdagavond wil doen!
    Volgens mij kan dat vele slapen idd ook wel bij een sprong horen hoor...

@ gaby: Wat raar zeg van die me-ers! en wat een muts zeg dat ze niet even netjes kwam melden dat ze tegen je auto aan had gezeten!

@ ukkie en Kristel: klinkt als gezellige avondjes :D

@ Ukkie: Zo he die Senne groeit hard zeg!

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. Senne is 6 maanden en even groot als Sophie dus daaraan kun je het goed zien dat hij te vroeg geboren is.. maar verder loopt hij prima mee!

All.. ik ben weg.. avondje begint nu! Morgen lekker zwemmen met Sophie, vriendin en baby.. Kom morgen wel even praten weer..

*zwaai, zwaai*

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Leuke foto! Senne groeit idd flink zeg :D

@Mum: Hmm nee als t zo laat is allemaal zou ik haar idd ook niet wegbrengen! Dan zou ik idd eens proberen of je moeder 's avonds wilt komen oppassen? Misschien dat ze dan om de week kan komen, dus 2x per maand en dat D 1x in de maand niet voetbalt en jij 1x in de maand niet naar de paarden gaat.
    Zo kan je moeder bijv week 1 oppassen zodat jullie beiden weg kunnen, week 2 ben jij bijv thuis en gaat D voetballen, week 3 komt je moeder weer zodat jullie beiden weer kunnen en week 4 blijft D thuis van voetballen zodat jij naar de paarden kunt..
    Snap je?
    Zo offer je beiden 1x per maand op, past je moeder 2x op en hebben jullie toch allebei jullie eigen ding, alleen dan beiden 1x minder dan de bedoeling is!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Fijne avond en have fun morgen!

@ kristel: thanx voor het meedenken, gelukkig hoeft D. niet elke week te voetballen, zo moet hij nu 3 weken achter elkaar (maar morgen gaan wij niet lessen ivm de sneeuw, dus dat scheelt al weer) en dan een week niet, dan weer 1x wel, dan weer 2 weken niet... dus misschien moet ik gewoon niet zo zeuren en vragen of mijn moeder een aantal keer op zou willen passen hier in huis! Dimara ligt toch grotendeels van de tijd in bed dus die zal er niet veel van meekrijgen, en ze is dol op mijn moeder!

Ik ben er vandoor, Dimara naar bed brengen en dan gaan we zelf ook lekker naar bed, filmpje kijken en op tijd slapen! ben moe maar waarvan?

Fijne avond meiden!

Tot morgen!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ukkie: zooo wat is Senne gegroeid zeg!
    Volgens mij trekken prematuur jongetjes wel sneller bij als prematuur meisjes, als ik dat zo zie bij Senne en Julian.
    Wat goed dat je alles eruit gegooid hebt meis.
    Hopelijk heeft het opgelucht.
    Have fun met film kijken!

@Kristel: misschien heeft ze een groeispurt?
    Dan slapen ze ook veel.
    Als ze maar goed alert is wanneer ze wakker is, dan is veel slapen niet erg.

@Ryanne: ga jij is even van je mannetje en vrije avond genieten meis ;)

@All: tnx voor de lieve berichtjes :D
    Manlief noemt me nu de hele tijd mams to be :D

We krijgen geen foto van de donor te zien.
    Bij het donorvoorstel krijgen we de volgende dingen te horen:
    van welk continent hij komt
    huidskleur
    haarkleur
    haarstijl
    oogkleur
    postuur
    lengte
    bloedgroep (zal O positief zijn, want dat heb ik ook)

Als wij akkoord gaan met het donorvoorstel krijgen we een afspraak voor het startgesprek.
    En daarna kunnen we direct starten wanneer mn eisprong is!
    Dus het ligt eraan wanneer het startgesprek is wanneer we kunnen starten.
    Als mn cyclussen niet teveel van slag raken door de zenuwen zal ik elke maand rond de 15e zitten met mn ei.
    Gok dus dat we februari niet gaan halen.
    Maar goed, 1 of 2x ongesteld en dan zwanger was het voornemen, dus als we 15 maart de IUI zouden hebben zou het kunnen :D
    We gaan ervoor :D

14. gaby1986

kom er net achter dat degene die tegen mij auto gereden is een collega is.. de vriend van een andere collega heeft t namelijk gezien.. nu nog erachter zien te komen wie..

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Aah meid wat balen zeg..:( Hopen dat jullie er snel uitkomen..

@all: Heb weer ruzie met R. Ik werd vanochtend om half 10 wakker.en Chanell ook..en dan gaat hij lopen zeuren dat ze om 8 uur de fles had moeten hebben..Nou als ze toch lekker slaapt waarom zou ik haar dan wakker maken? Of ben ik nou dom??
    En hij geeft nooit de fles sochends..nou ja hij is om 6 uur de deur uit nou..maar goed ik mag toch ook wel eens uitslapen? nou het zal wel aan mij liggen..

Einde klaagmodus.

16. gaby1986

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    dreamer jaaaaaaa eindelijk. wat een geweldig nieuws. heb zo'n zin in de winter van eind dit jaar want dan ga je bevallen!!!!! zoooo spannend! helemaal top!

mum wat vervelend dat die rot voetbal tegelijk met het paardrijden valt!

bos lekker je bedje in! en niet ziek worden he!

chamaro vervelend he die mannen soms. vertellen jou hoe je het miet doen terwijl ze het zelf (bijna) nooit doen.

zooooooo ik ben vandaag geloof ik ongi geworden!!!!! ben nog bijna nooit ongi geworden uitmezelf! hoop dat he zo blijft en dat ik een gewone cyclus krijg!

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik kom alleen even iedereen weltrusten wensen!!
    dus weltrusten en slaap zacht allemaal!!

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ikmben geen buddy van hilli maar ik las dat hilli bevallen is 5 januari!!!

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    een zoon sam heet ie en is 3350 gram.

Deel Deze Pagina