Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    tenminste als het dezelfde hilli is als di ehier komr maar denk het wel

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, wat een gezeur weer met t forum zeg!
    Nu doet ie t dan eindelijk weer, maar t is superrrsloom.. ;)

@Agneta: Ik had ook even bij de januari-mama's gekeken en Hilli is idd bevallen 5 januari!!
    Jammer dat het hier niet even gemeld werd, Mecha praat daar ook..

Maargoed, bij deze:

@Hilli en Hilli-man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sam!
    Hopelijk gaat het goed met moeder en zoon en kom je binnenkort even langs om te vertellen hoe het gegaan is en hoe het nu gaat! :)

3. jaaaaaa hij doet t eindelijk weer :d

@ Hilli & Hilli man GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SAM!!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hilli en man ,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sam!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Breekt even in*

Hili, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sam!

* Breekt weer uit*

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo hehe kan hier eindelijk weer komen op de site. Ben hier erg gaar vandaag, lag gisteren pas om 0.00u in bed, moest oppassen en was erg mistig waardoor ik maar 30 kon rijden op 't laatst.
    Was hier vet sjaggie vanmorgen, was pas om half 11 beneden, één zooitje in huis en ik had om 1 uur de intake voor kraamzorg. Baalde echt flink. Ik moest gisteren om 18.15u al weg. Manlief had ook wel even de afwas kunnen doen en opruimen. Ik ben nu wel elke dag thuis maar ik wil ook wel eens wat anders doen dan de hele dag poetsen. Baalde ook gewoon dat het huis niet schoon was toen ik de intake had.
    'k Ga zo nog ff wat eten en dan zal ik er straks vandoor. Auto stond gisteren bijna in de fik toen manlief thuis kwam, rem zat vast. Nu moet ik straks proberen 20 km te rijden, dan gaat ie naar man z'n neef toe. Manlief zou eerst naar huis komen maar vindt 't ook zo wat dat hij 40 km moet gaan rijden om de auto daar te krijgen, dus ga maar een poging wagen.

@Hilli, gefeliciteerd!!!!!!!! Hoop dat je hier nog even wat laat horen van hoe en wat. Mooi gewicht nog zeg!
    @Agneta, super zeg dat je uit jezelf ongi bent geworden!

Pff moet dinsdag met de hond naar trimsalon alleen durf niet zo goed... echt erg! Hij had 2 maanden geleden al gemoeten en ziet er de laatste 2 wk echt niet meer uit. 'k Vind overal haren van z'n ondervacht en dikke knopen erin. Volgens mij heeft hij er ook last van want hij krabt veel waardoor alles weer in de knoop raakt. Schaam me kapot... vorige maand hadden we gewoon even het geld niet en maand ervoor kon het nog wel maar 't is nu echt heel hard nodig! arm beestje...

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo kan hier ook eindelijk weer op het forum, even snel want moet nog wat dingen doen en zo de ha bellen
    K moet toch naar de ka, dus dat ging de ha vandaag proberen te regelen en dan straks bellen wat er is afgesproken
    Hij had het erover dat de kans bestaat dat de ka k een tijd wil observeren en dat hij dan dus opgenomen moet worden!
    Nou dat hoop ik echt niet, lijkt me echt vreselijk
    En ik moet ook precies weer gaan werken, dus me werk zal niet blij met me zijn, maar ja dat is dan niet anders even k gaat voor
    Nu maar duimen dat het niet zo ver gaat komen!

@dreamer, meis wat een geweldig goed nieuws jullie gaan gewoon bijna starten met alles!
    Misschien in maart al een iui, wow dat is echt super!
    Ben heel erg blij voor jullie, echt geweldig!
    Eindelijk gaat er wat gebeuren nu, jullie geduld word eindelijk beloond!
    Super meis, ben zo blij!

Ben er nu snel vandoor, misschien kom ik straks nog ff en anders morgen pas weer

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hilli en hilli man super gefeliciteerd!!! met jullie mooie zoon sam!

kreeg net een smsje van een vriend zijn vriendin praat ook mee op het januari-forum en hij is net een uurtje geleden papa geworden van dochter sophie! helemaal leuk. ze was morgen uitgerekend.

eindelijk doet het forum het weer dacht dat het aan de laptop lag maar dat was dus niet zo.

ben net bij de ha geweest voor de kma van julie maar ze stuurdde me door naar het cb. en ze zei dat ik waarschijnlijk weer ff gewone met doen en als de klachten dan weer terug komen dat ik dan pas pepti vergoed zou krijgen. ik wist wel dat ze moeilijk zou doen. waarom kan ze niet gewoon het voorschijven? zovaak kom ik er niet en zo veel vraag ik niet!

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

mijn voorgevoel was dus goed, wat betrft hilli

gefeliciteerd met jullie zoontje sam... en nu genieten met zn 3tjes

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ow meid ik hoop echt van harte dat je in Maart gewoon zwanger bent!
    dat je dus al zwanger bent wanneer je eigenlijk dacht te beginnen!

@ gaby: owww een collega dat is helemaal stom zeg dat ze dan niks gezegd heeft!

@ Mariss: idd als Chanell honger heeft zal ze echt wel wakker worden, nu zeg ik niet dat je moet blijven liggen tot 2 uur smiddsags maar een keertje tot half 10 kan toch best?

@ Agneta: jeeej ongi geworden uit jezelf super zeg! hoop ook dat je gewoon een cyclus krijgt meid!
    Hilli dus toch bevallen :D Sam leuke naam! en net gewicht!
    Wat leuk dat je vriendin dus ook bevallen is, gefeliciteerd hoor!
    Aaarrgghh waarom doen die HA zo moeilijk tegenwoordig... dat Julie nu een heel ander kind is zegt toch genoeg lijkt me?

@ Hilli: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON SAM!!

@ Red: ow wat eng van de auto... doe je wel voorzichtig, en de hond gewoon wegbrengen hoor, als je t nu niet laat doen wordt het nog langer uitgesteld door de bevalling misschien wel en wordt het nog erger!

@ Ster: ow wat balen zeg dat K. naar de KA moet... hoop dat observatie toch niet nodig zal zijn!

Ik ben vanmiddag geestelijk en emotioneel even helemaal ingestort... ben al weken bloedchagerijnig en dat reageer ik onbewust af op vriendlief omdat ik geen andere uitlaatklep heb momenteel... waardoor ik zo sjaggo ben weet ik niet maar ik weet wel dat hoe hard ik ook mijn best doe het me niet lukt om er iets aan te veranderen... Ik ben gewoon mezelf niet! ikzelf denk dat t komt door de stress van t solliciteren en het geld wat nu ff niet lekker loopt doordat ik niet weet waar we aan toe zijn wbt mijn WW, weet niet wat ik precies krijg en wanneer ze t overmaken, maar de vaste lasten gaan natuurlijk gewoon door...
    hoop dat dat snel op orde is!

We hebben vanmiddag samen besloten dat ik weer stop met de pil, nee niet voor een 2e kindje maar misschien dat ik daardoor zo lichtgeraakt ben, kan echt kwaad worden om een scheet :(
    en vervolgens maak ik me weer druk omdat ik me schuldig voel omdat ik zo uit ben gevallen tegen vriendlief terwijl dat nergens voor nodig is en hij dat niet verdiend!

Ook denk ik erover om me ziek te melden bij het UWV, dat veranderd verder niet veel aan de situatie van geld oid maar misschien dat ik daardoor iets meer rust kan krijgen in het solliciteren... Ik MOET nu 2x in de week solliciteren maar het lukt me gewoon niet omdat er gewoon geen vacatures zijn...

Zo sorry voor mijn egoverhaal maar dat moest ik ff kwijt!

11. Stom forum, kon er vanmiddag niet op. Maar goed nu dan ff kort. Jason ligt toch nog te pitten.
    Gisteren is een finse vriendin bevallen :) die was ook bijna 2 weken overtijd!

@ Hilli gefeliciteerd met jullie zoon Sam!! 3350 gram he, en zag dat je bent ingeknipt. (hier ook een knip gehad, kloteding)

@ Agneta stom he die regels voor speciale voeding.. hoe lang moet je weer normale voeding geven?

@ Ukkie handig die quinny, maar die kan je nu toch nog niet gebruiken..? Hoe is 't met Eva?? Die zie ik hier nooit meer helaas. Leuke foto van Sophie en Senne samen!

@ Mum jeetje mannen ook :x dat toontje ken ik wel.. (gelukkig niet van Sander)waarom kan ie niet gewoon maandag voetballen?

@ Kristel die billendoekjes van Etos zijn fijn he :D hier ook een paar dozen ingeslagen. Wel fijn dat Yentle veel slaapt, maar vreemd zo plotseling. Misschien zijn die nieuwe dingen bij deze sprong best wel vermoeiend. Auw pijnlijk die piercing..

@ Dreamer wat spannend zeg dat jullie nu echt heel binnenkort gaan beginnen :D ik denk ook dat het de 1e x raak is bij je! Jaa binnenkort ben je gewoon eindelijk zwanger!!

@ Ryanne beterschap voor F. en hopelijk kunnen ze haar goed helpen in België!

@ Kim scooter is handig en niet zo duur, maar met deze sneeuw is het niks!! Wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt!

@ Chamaro spannend dinsdag de echo :D hopelijk een mooi kleintje op te zien!

Nu ff pannenkoeken bakken..

12. @ Mum dikke knuffel voor jou.. vind het echt kut dat er zo weinig vacatures zijn!!

Hmm ik hoor gekreun, volgens mij wordt Jason zo wakker. Snel een pannenkoek nog erin werken.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: De wedstrijden zijn altijd op maandag of vrijdag, nu was t voor de winterstop voornamelijk op maandag, en nu moeten ze steeds op vrijdag helaas... is gewoon een competitie dus hij kan er weinig aan veranderen helaas!
    yammie Pannekoeken :D thnx voor je hug!

14. *stuurt een knuffelpannenkoek naar mum! en niet naar D. :p*

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: haha :D hij gaat zo voetballen en ik ga een tv avondje houden met een vriendin... de mannen voetballen en wij lekker op de bank hangen!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier ook weer. Heb 't gered met de auto, nu maar hard duimen dat het meevalt. met een beetje pech moeten de remmen + klauw vervangen worden, terwijl de remmen net een maandje eronder zitten. Naja we wachten wel af.

@Mum, hond gaat dinsdag ook echt wel heen, arm beestje! Zal gelijk in m'n agenda zetten dat hij over 3 maanden weer moet.
    Vervelend zeg dat er geen vacatures zijn! Kan me voorstellen dat je de moed dan laat zakken. Misschien wel verstandig om met de pil te stoppen, ik reageer er ook wel op hoewel ik er pas achter kwam toen ik stopte.
    @Agneta, belachelijk zeg!
    @Dreamer, super zeg!!!!!
    @Desiree, hoest nu met de voedingen? Al een lk gebeld?

Hier in twijfel, zouden morgen naar Gouda naar m'n opa en oma's met m'n moeder, maar weer is niet zo denderend. Hmz... m'n oma wordt steeds slechter en ben bang dat 't 'm anders niet meer wordt. manlief zit hier beetje paniek te zaaien dat we beter thuis kunnen blijven.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Hoop dat het meevalt met de auto hoor! ik zou het weer morgen even afwachten... er wordt overal paniek gezaaid maar wie weet valt het allemaal wel mee!

18. @ Red hier ook al gehoord dat het morgen heel slecht wordt.. als je naar Gouda gaat houdt dan wel rekening met erge gladheid enzo. In sommige buurten van Gouda zijn nogal gladde straatjes. Maar als je daar niet mee zit zou ik gewoon gaan! En anders volgende week een keertje, voordat het te laat is.
    Hier nog geen lk gebeld, van de week flesje met fv gegeven en toen sliep ie ineens heerlijk door. Gekolfde flesjes bv gaan ook veel sneller. Ik doe het nu combineren, 2x per dag een flesje fv en voor de rest nog bv.
    Ik zat wel te zoeken naar een lk, maar snap niet ech hoe dat werkt. Hoe vind ik zo iemand?? Naja het gaat nu best wel goed. Hopelijk blijft dit zo werken :)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er vandoor, vrienden zullen zo wel hier zijn!

Fijne avond allemaal en misschien tot straks nog ff!

Anders slaap lekker allemaal!

20. @ agneta dit moet je zo doen omdat de verzekering het anders niet vergoedt. Doet ze het goed op de pepti? Waarom doe je dan niet alsof je de oude voeding een aar dagen gebruikt hebt? eten zij veel... Wij hebben dat ook zo gedaan. Ik ga mn kind toch niet onnodig weer buikkrampjes enzo laten krijgen

@ desiree ik wil ook pannekoeken

@ mum dikke knuffel voor jou! Weet precies hoe je je voelt. Zit momenteel ook niet zo lekker in mn vel en vriendlief moet dat verduren :s

@ all F. is gister om 22.30 gaan slapen, kwam om 4 uur voor een fles, om 7 uur en toen doorgeslapen tot 10. Gaat alweer een stuk beter dus!! Vandaag ook super gegaan op de creche dus hoop dat de regelmaat weer terug komt. één ding weet ik zeker, de volgende keer dat ik vakantie heb gaat ze toch haar middagjes naar de creche want dat ritme moet erin blijven!

nog een beetje ego:
    Vriendlief is werken tot 00.00 en F. is slapen bij opa omdat ik eigenlijk voor mn werk weg zou zijn. Nu had ik besloten om niet te gaan want t is ruim een uur rijden en met dit weer ga ik me niets opzoeken wat niet nodig is. Nu ben ik dus helemaal in mn uppie thuis en weet ff niet wat ik ga doen haha.
    Heb supermario voor op de Wii gekocht en denk dat ik ook nog ff lekker in bad ga.

Deel Deze Pagina