hey lekker rustig geweest hier hihi voor mij wel handig als het forum er ff uitlegt hilli van harte gefeliciteerd met jullie kleine man sam. ben benieuwd naar je verhaal geniet maar lekker van jullie gezin. @mum: knuffel meid hoop dat je snel beter in je vel zit. @all: hier was vanochtend de stroom uitgevallen toen ik zat te ontbijten. handig maar gelukkig ging lars naar mijn ouders waar de stroom het wel deed.
@hilli: Gefeliciteerd met je zoon sam!! Leuke naam zeg.. @mum: Ja nou idd..Dit was gewoon maar voor 1 keer Vanochtend kwam ze gewoon weer om 8 uur..
@Desiree, je kunt bijv. op deze site zoeken naar eentje bij je in de buurt Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen k weet niet of je aanvullend verzekerd bent zodat je 't vergoed krijgt? Moeten naar Gouda vlakbij 't station en naar Bergambacht. zal morgenvroeg m'n moeder wel even bellen of we wel of niet gaan.
@Mum: zou goed kunnen dat je buien van de hormonen (pil) komen. Ga je nu voor een koperspiraaltje? @Agneta: ik zou ook mooi zeggen dat ze een terugval had met gewone voeding. Laat hun maar bewijzen dat je het niet geprobeerd hebt @Red: van deze kant van het land uit raad ik het je af om hierheen te komen. Plus het weeralarm wat ze afgeven voor morgen. Het is balen, maar hopelijk wordt het weer snel beter. @Ryanne: dikke knuff meis! Gek he, ineens niets te doen hebben @Hilli: jaaaaaaaaa je bent bevallen Gefeliciteerd meis! @Dees: fijn dat Jason het ook goed doet met afgekolfde melk. Je kan aan je gyn/vk vragen waar er een lk in de buurt zit.
Hey meiden ff snel vanaf mijn iPhone in bed want ben doodop @ hilli gefeliciteerd met jullie zoontje Sam @ mum dikke knuffel meid en je moet maar zo denken het komt er nu uit en dat is alleen maar goed ik snap je heel goed met dat geld enzo is echt een last maar komt allemaal goed en het is maar materiaal het gaat om wat je hebr, je gezinnetje ik moest vandaag weer werken en omdat er niet gestrooid was ben ik vanaf de crèche doorgereden naar mijn werk heb een uur en een kwartier over een stukje gedaan waar je normaal 10 min over doet dus was iets langer doorgegaan moest tot half 2 daarna ayden opgehaald en naar mijn opa geweest en nog gegeten bij mijn ouders en nu echt doodmoe stond km half 8 de auto al te krabben ben ik niet meer gewend slaap lekker allemaal
Hey meiden @Mum: Kan heel goed dat t idd van de pil komt! Ik heb ook altijd last van stemmingswisselingen (en dus boze buien zomaar) ed erdoor.. Hopelijk helpt t dus om ermee te stoppen! Wat voor anticonceptie gaan jullie nu gebruiken dan, condooms? Ga je dan niet elke keer stressen of t wel goed gaat? (Heb ik wel heel snel namelijk en dat maakt de sex niet bepaald ontspannend dan ) @Red: Hmm, ik denk dat ik thuis zou blijven en volgende week even zou kijken of t kan ivm t weer. Wij zouden ook naar mn moeder gaan (Limburg), maar ik durf dat nu niet hoor! @Kim: Zo, drukke dag heb je gehad idd! Hopelijk slaapt Ayden lekker door zodat jij ook goed kunt uitrusten! @All: Sorry als ik nog iemand vergeten ben.. Wij zijn net wezen kijken voor een midweek weg naar Texel voor in maart, maar is nog best prijzig nu! Ze hebben wel lastminutes en dan ben je alles bij elkaar incl alle bijkomende kosten 132 kwijt (voor een 6-persoons luxe bungalow ), maar dat is alleen voor midweken tot eind januari en ik vind t nu toch nog een beetje te koud Maargoed, Kimo kijkt of hij begin maart een week vrij kan krijgen en zoja, dan ga ik gewoon elke week even kijken of we dan ook lekker goedkoop een last minute kunnen krijgen Hoop t echt! Want we willen er graag even tussenuit met zn 3tjes Nouja, t is al laat dus ik duik meteen mn bedje in. *zwaai*
Goeiemorgen/ goeienacht.. Zo even kort mijn dagje, sommige zullen het wel op mn hyves hebben gelezen maar het was een spannende dag. Gister met de dominee van onze nieuwe kerk gesproken, hij vertelde dat er 24 januari een doopdienst was en dat hij met het moderaam zou bespreken of wij er al bij mochten. Gisteravond zou het laten weten want vandaag was de doopgesprek/zitting. Helaas gister niks gehoord, vanmorgen gebeld.. Om 12.00 belde hij met goed nieuws Er was positief gestemd Yes!!! Christian wordt in Huizen gedoopt Alleen op de valreep nog oppas moeten zoeken, mn schoonzus wilde wel oppassen En wij dus vanavond naar de kerk in Huizen geweest, goed gesprek. Er worden 4 jongetjes tegelijkgedoopt, Christian is de jongste van het stel Nog een goed nieuwtje; mijn schoonmoeder wil 1 dag in de week op Christian passen. Ze heeft het nu al 3 keer gevraagd/ aangeboden en we hebben het aanbod dan toch maar aangenomen. Verder gaan we vragen of mn schoonzus tegen betaling op de kleine wil passen op de donderdag Johan en ik gaan het verder zo plannen dat wij om en om de vrijdag vrij hebben Kortom, een goede dag!! Christian ligt te pitten, ik ga ook maar pitten, morgen weer een lange dag.. We gaan proberen om naar Enkhuizen te rijden naar mn moeder, tenzij de Lelydijk afgesloten is.. We zullen het morgen wel zien Slaap lekker allemaal! En ohja UKKIE, dat slaapje is er niet meer van gekomen hoor vanmorgen. Ik heb lekker de keuken gesopt.. Christian stopte wel met huilen na precies 15 minuten
Goedemorgen allemaal!! Hilli.. Super gefeliciteerd met jullie zoon Sam! Prachtige naam! Ryanne.. fijn dat het beter gaat met F. eindelijk! Dat verdienen jullie.. en dat je er geestelijk een beetje doorheen zit is niet zo gek.. aangezien je al zo lang weinig slaap gehad hebt.. dat vreet wel aan je! Hopelijk heb je vannacht een beetje bij kunnen tanken. Mum.. vervelend zeg, denk je dat het van de pil komt? Hopelijk werkt het! En wat betreft de stess met geld e.d. lijkt me ook erg frustrerend. Als ik jou was geweest had ik me ook ziek gemeld. Gewoon doen dus. Dan kun je rustig opzoek gaan naar banen en zit er niet zo'n haast achter en hopelijk haalt dat wat druk van de ketel! Dikke knuffel! Kristel.. dat is een lekker vooruitzicht! Wij gaan volgend weekend dus van vrij-ma naar zandvoort.. denk dat wij het ook wel koud gaan krijgen.. dan maar zwemmen in het sub.trop zwembad hele dagen! :-D Juffie.. Super dat alles geregeld is wat betreft de doop van C. fijn dat het in Huizen kan. En niet meer geslapen.. net zo eigenwijs als mij dus All.. gisteren met Sophie wezen zwemmen. We hebben 1,5 uur in het water gelegen en wat vond ze het geweldig! Op mijn hyves staan twee foto's.. Ook ben ik er zeker van dat Sophie in een sprong zit! Ze kan ineens echt op haar armen staan(zie foto) en ze kan zich van de buik naar de rug rollen en andersom bijna (met een beetje hulp) ben zo trots! Vandaag (zodra ze nu wakker wordt) krijgt ze haar eerste hapje (peer) Ze is vandaag precies 3 maanden dus vind het weleens tijd.. kijken hoe ze erop reageert. Verder vandaag boodschapjes doen en vanavond naar vrienden.. alles voor de vakantie doorspreken Jullie??
red: gister niet je je dagje dus.. sterretje: k hoop niet dat k opgenomen hoeft te worden. hilli: gefeliciteerd met jullie zoon agneta: balen dat je huisarts je doorstuurd naar t cb.. hopelijk helpen hun je wel.. mum: jeetje wat naar dat je je zo voelt. hoop dat t helpt om te stoppen met de pil.. en je gewoon ziek melden hoor...ook aan jezelf denken. red: en ga je naar je opa en oma..? ryanne: fijn dat t met f weer een stuk beter gaan zeg....mario is leuk op de wii kim: zo dan heb je er echt lang op gereden als je er normaal 10 minuten over doet.. was t zoooo glad dan? juffie: fijn dat je nog bij de nieuwe kerk terecht kon, ukkie: ben benieuwd hoe sophie reageerd op t fruit all: goedemorgen, gister niet meer geprobeert om op t forum te komen.. en jeetje wat waait t hard zeg.. echt niet normaal..
k ga zo puk maar eens uitlaten en dan ff wiije ofzo.. waait me veelste hard.. maar ja puk moet ook uit.
goeiemorgen! @mariss, groot gelijk hoor dat je uitslaapt je bent tenslotte zwanger! Heb je al kwaaltjes? Mijn zus is nu 7 weken en zo misselijk en moe als wat helaas. @bos, irritant dat de stroom uitviel! Dan deed de kachel het ook niet toch? brr @sterretje, hoop voor je dat k niet opgenomen hoeft te worden! @agneta, pff nou lekker dan dat je weer met gewone voeding moet... wat een gezeik. super dat je zelf ongesteld bent geworden! @dees, gelukkig gaat het wat beter zo. Kolf je ook wanneer hij een flesje kv krijgt? dan bouw je een voorraad op en stemt vraag en aanbod beter op elkaar af en kun je weer volledig bv geven (als je dat wil dan he) Ik heb nog nooit kv gegeven, lijkt me echt niet leuk. Had jij er ook moeite mee? Kom jij nu ook wat beter aan je rust? echt knap dat je nog bv geeft hoor!! het neemt echt veel energie van je vooral in het begin. Went het allemaal al een beetje? Ik vond het in het begin zo vervelend dat er nog geen ritme is. @mum, ik las laatst ergens dat veel vrouwen rond de 4/5 maanden na de bevalling een soort 'instortmomentje' (kunnen) hebben. Het leven is dan weer 'normaal' je moet weer werken enzo en misschien zijn er nog onverwerkte dingen van de bevalling? kan idd ook heel goed van de pil komen! Ik ben ook gestopt sinds een tijdje nu en ik merk dat ik veel vaker echt vrolijk ben, niet zo vlak meer. Neem je nu een spiraaltje? Wij doen gewoon condooms tijdelijk, spiraaltje lijkt me niks. Goed om je ziek te melden trouwens @Ukkie, mooie fotos , had ze op hyves gezien wat knap dat ze al kan rollen! Jorick rolt nu uit zichzelf van rug naar buik en dan gaat ie soort van droog zwemmen haha, poging tot kruipen denk ik hihi hij is nogal zwaar dus hij krijgt zichzelf niet de lucht in en dan draait hij rondejs hahaha Is 3 maanden niet wat vroeg voor fruit? ben benieuwd hoe het gaat! Doe je gewoon een paar hapjes eerst? Ik wacht de 6 maanden toch maar af denk ik. @red, en ga je nog weg vandaag? @ryanne, gelukkig gaat het al beter! hopelijk kun jij je rust dan weer wat krijgen @kirstel, o lekker even eruit! Hopelijk komt het allemaal mooi uit en kan het. Wij gaan over anderhalve week een weekend weg naar de zee met mark zijn familie. @Juffie, wat super dat de oppas zo geregeld is! Hier kan dat niet helaas beide omas werken onregelmatig, ene zus ook en andere zus is zwanger van de tweede dus is veel te druk. Zou je wel de weg op gaan vandaag?? super dat Cristian daar gedoopt kan worden! wat krijgt hij dan aan? @kim, pff vermoeiend! hopelijk went het snel! Als je ergens nieuw bent neemt het altidj meer energie @gaby, niet wegwaaien he ? @all, hier is alles goed..j is gelukkig weer vrolijker. Zal hem nu even voeden en op bed gooien. Ik heb trouwens gesolliciteerd bij een kledingwinkel.. ben benieuwd. heb echt zin in een baantje haha
@ Ryanne: Ow jij herkent het dus ook kl*te hé! hoop dat jij ook snel weer beter in je vel zit! Dikke knuff ook voor jou! Fijn dat F. weer beter gaat slapen! gaat het drinken ook al beter? Lekker zo'n avondje voor jezelf! @ Bos: Ow dat is zooo irri als je ineens zonder stroom zit, dan merk je pas hoe geautomatiseerd wij leven! @ Dreamer: Nee voor mij geen spiraaltje, heb t ff helemaal gehad met mijn doos als kijkdoos... we gaan maar gewoon met regenjasjes klooien denk ik... t is niet dat wij t dagelijks doen dus t zal wel te overzien zijn denk ik! @ Kim: Thanx voor je oppepper meid! Druk dagje gehad zo gister! Nu weekend en lekker bijkomen van de hele week! @ Kristel: We gaan idd condooms gebruiken, stressen of het wel goed gaat zal ik wel niet doen, ik ben nooit echt heel straight geweest in mijn pilgebruik en gebruikte verder niks anders als ik een keer de pil was vergeten (gebeurde regelmatig) of ziek was geweest, en toen ben ik ook niet zwanger geraakt... buiten dat heb ik dan zoiets van ja als het dan toch gebeurd dan zal het wel zo moeten zijn ofzo! Klinkt lekker zo´n midweekje texel! @ Juffie: Fijn dat alles zo goed heeft uitgepakt gister! @ Ukkie: Thnx voor je knuffel! Ik zal zo de foto's eens gaan bekijken! Knappe Sophie hoor @ Gaby: idd lekker binnen blijven vandaag! op dagen als vandaag zou ik ook willen dat wij een Wii hadden Pffff vanmorgen weer wakker geworden met vette buikkrampen ben er maar uit gegaan en een pijnstiller en een kop thee genomen en nu heb ik alleen nog een weeeïg gevoel in mijn buik...
goedemorgen allemaal!!! Elena heeft net een flesje gehad.. nu ligt ze lekker op mijn buik uit te buiken Als pascal daalijk terug is ga ik eindelijk lekker douchen.. @mum: ik heb sinds gister nacht een paar keer steken gehad in mijn buik.. ter hoogte van mijn navel.. heb jij dit ook gehad? of iemand anders die ook een ks heeft gehad? maak me er een beetje zorgen om.. @hillii: gefeliciteerd met jullie kleine jongen Sam.. geniet er lekker van en geniet van jullie kraamtijd..
@ Emma: Spiraaltje lijkt mij idd ook niks dus wij gaan ook over op condooms... t zou idd kunnen dat t wat met dat instortmoment te maken heeft... ik hoop gewoon dat t snel over is! wat goed dat je gesolliciteerd hebt... ben benieuwd!
owja.. pascal zei gister trouwens dat ik nou niet verzekerd ben als ik ga autorijden omdat ik een ks heb gehad.. weten jullie of dit zo is.. pascal zegt dat dit pas mag als je 6 weken verder bent..
@ Suus: Nee dat ken ik niet ter hoogte van je navel, maar misschien zijn het je banden die ook weer terug gaan in oude positie.. ik had dat heel erg net boven mijn liezen...
oke ik kijk het wel even aan.. misschien gaat het vanzelf wel over.. weet jij iets over die vraag over het autorijden..
Hai meiden, Nou Christian heeft het wel erg goed gedaan vannacht.. om 00.00 laatste voeding en toen werd hij pas om 06.30 wakker Yeah! Nu ligt hij bij mn man lekker te kroelen in bed. Ben snel aan het ontbijten, spulletjes inpakken want we gaan toch wel naar Enkhuizen. We zien wel hoe het allemaal verloopt. In het ergste geval blijven we daar een nacht.. Mn moeder heeft (en das geen grapje!!) een babykamer zonder baby hahah! Dus in principe zou het heel goed kunnen.. Ik neem wel wat extra luiertjes mee. just to be sure Christian krijgt onze familiedoopjurk aan, daar ben ik ook in gedoopt Zoooo coool!!! Nou mn havermout is op, ik ga snel weer ff verder met de geldlasagna (cadeautje voor me zus ) Fijne dag meiden!