Yeah... de vriend van mijn moeder gaat morgen een soort van slee maken waar ik de MC op/in kan zetten!!! t wordt helemaal een eigen brouwsel en t onderstel wordt gemaakt van 2 handdoekkenrekjes maar who cares... ik niet als dat betekend dat ik dan niet meer aan huis gekluisterd ben als er sneeuw ligt!
ben er ook.. ben het weekend alleen. m is bij een vriend in egmond en blijft daar slapen, ze zouden morgen een halve marathon lopen maar die is afgelast. Ik kom straks nog wel even reageren denk ik. eerst maar even door het huis want morgen logeert die vriend hier. @ukkie leuke foto!
@mum, ben benieuwd hoe het word , echt een uitkomst ja haha En de buikdrager wil dat niet? Of vind je dat eng ivm gladheid?
Ooh gelukkig maar... zit me toch te vervelen met dat vreselijke weer hier.. bah bah! Gaby.. welk spel speel je?? Mum.. Ja lekkere happert he. .. maillot is van de Prenatal.. wattan??
Emma.. jij zit dus alleen thuis met je mannetje met dit weer.. trek je het een beetje?? Succes met soppen!
Hier dus een vreemd ritme vandaag.. aangezien Sophie dus nite in de mc slaapt en we boodschappen moesten halen is ze 3 uur achter elkaar wakker geweest.. nu slaapt ze sinds kwart voor 2 en nog steeds! terwijl het alweer 4,5 uur geleden is.. dat wordt dus een late avondfles vanavond
@ Emma: De buikdrager vind ik idd doodeng, ben vorige keer alleen al onderuit gegaan... en bovendien kan mijn jas niet dicht als ik Dimara in dat ding heb hangen dus is voor mezelf ook een beetje koud nu! @ ukkie: Ik heb 'm al vaker gezien die maillot maar nooit in de winkel en ik zou ook graag zoiets hebben maar heb 'm ook bij de prenatal nooit kunnen vinden!
Mum.. wat gaaf zeg! Ben benieuwd hoe het gaat worden.. en idd waar het van gemaakt wordt maakt niet uit.. als het maar werkt
Mum.. ik moet van de week toch naar de prénatal om mn doos op te halen.. dus als je intresse hebt wil ik hem wel voor je halen en evt opsturen..
@ gaby: Zoiezo vind ik het doodeng om dat ding nu te gebruiken met deze kou, en ik vind het zielig om Dimara zo aan de kou en wind bloot te stellen als ik haar boven me jas hang... ik loop nog maar zij "hangt" daar maar hé... is wel erg koud! @ Ukkie: idd.. las net ergens op internet dat iemand haar kindje in een wasmand had gelegd met dekens en kussens en zo vooruit kwam hahaha dat zou ik dan weer nét niet doen, maar voor de rest kan t me niet zoveel schelen!
mum: oh zo.. k d8 gewoon je kan je jas toch eronder dicht doen.. maar k zou nu ook niet met zo'n ding gaan lopen hoor.. die wind is ijzig koud...is idd zielig voor die kleintjes en voor ons ook
Hey @Bos: nee, nog niet ongesteld.. Zal wel weer eerst een paar dagen last hebben voordat t doorzet, net zoals de afgelopen maanden @Ukkie: Leuk filmpje! Het huilen in de MC en de auto ken ik heel goed Maar Yentle doet t hier eigenlijk alleen als ze heel moe is. Wat ze dus heel vaak is de laatste tijd dus hier is t ook bijna continu raak. Hopelijk is t bij onze meisjes gauw weer wat rustiger @Mum: ben benieuwd wat hij ervan maakt! Kan me er nu totaal geen voorstelling bij maken @All: Zo, we zijn toch overstag, we hebben net een buggy gekocht haha. Aangezien we heel binnenkort een midweek weg willen is t dus wel handig om m nu al te hebben, scheelt namelijk een hoop ruimte in de auto! De Mura neemt ontiechelijk veel ruimte in in ons kleine autootje Deze gebruiken we nu dus voor als we grote boodschappen moeten doen (en dus autoruimte nodig hebben) en als we dus eens een paar dagen weg willen (vakantie, of naar mn moeder bijv.). En straks als er een tweede bij komt moeten we m sowieso hebben, want dan moet de kleine in de Mura Ook hebben we meteen een campingbedje gekocht, dus volgend weekend (als t weer t toelaat) gaan we naar mn moeder en kunnen we blijven slapen! De kinderwagenbak wordt namelijk te klein voor Yentle om in te slapen. Ben iig heel blij met de buggy! Was wel een stuk duurder dan gepland, want die ene die ik laatst liet zien was echt flut in de winkel dus we hebben een beter model gekocht. (deze was nu met 20% korting nog 167 euro ) Deze is t geworden:
@ kristel: Ja ik ook nog niet maar als t maar werkt haha, toch om voor een buggy? wij gaan binnenkort eens kijken!
@ gaby: ow lekker ik denk dat ik die morgen maar eens voor mezelf ga maken... de laatste keer was toen ik zwanger was en toen vielen ze niet zo lekker
hoi meiden, heb niet bijgelzen want was 7 pagina's ofzow, beetje veel en ayden is nu een beetje huierig.. is moe maar vertikt het om nog ff zijn oogjes dicht te doen. @yvi babyshower: zag laatst bij zo'n show een babyshower en hadden ze een race met een buggy en een neppe baby en dan bijv dat de een een luier om moet doen de ander hem aankleden dan een parkoer lopen met de buggy daar flesjes pakken en naar de finish ofzow.. maar is misschien meer wat voor in de tuin.. verder is het leuk om veel zoetigheid en kleurig snoep neer te leggen in schaaltjes of cupcakes... en dan nog geblindoekt luiers verschonen ofzoiets.. uhmm ff denken wat nog meer nee verder komt er ff niks in me op veel succes @de rest ga lekker ff bankhangen fijne avond
@Mum: Ben benieuwd welke buggy jullie gaan kopen! Wil je dan ook een 'meisjes'-buggy of gewoon een neutrale kleur? Ik wilde eerst een neutrale, maar toen bedacht ik me dat, aangezien we vanaf volgende ronde (of die daarna) voor een tweede willen gaan en t zou snel gaan we straks toch 2 buggy's moeten hebben. Als de tweede in een buggy kan zal Yentle er ook nog wel regelmatig in moeten, want lange afstanden kan ze toch nog niet lopen als ze 2,5 is ofzo. (er vanuit gaande dat t minstens 6-12 maanden duurt voordat ik weer zwanger ben) @Ukkie: Waarom wilde je man deze absoluut niet? Ik vind t een heel fijn ding, rijdt fijn, je kan m plat leggen, dus als Yentle even wil dutten erin kan dat, etc. Of vindt hij de kleur helemaal niks? @Eten: Ik ben er nu mee bezig, ben aan t wachten tot de aardappels gekookt zijn zodat ik ze daarna even kan bakken We gaan dus gebakken aardappels eten, groentenmix met room enkruiden en een zigeunerschnitzel
@ Kim: Hier ligt boven nog zo'n eigenwijsje Fijne avond meid! @ Kristel: ik denk dat het bij ons deze gaat worden: http://www.titaniumbaby.nl/index.php?p=buggy&product=snooze al moeten we 'm nog wel even in t echt keuren! ik wil denk ik wel een neutrale kleur aangezien wij nog wel even willen wachten met een 2e kindje... misschien als de inzet los te koop is voor niet heel veel geld dat we dan wel de roze nemen!