Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo pannenkoeken waren lekker :) zometeen ff naar mijn moeder :)

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ff vraagje waarom zulke duren buggy's als je een wandeleagen hebt en dat lijkt me toch het beste voor de lange afstanden??
    Wat doe je dan met je grote wandelwagen?

Wij hebben de stokke en vind het zonde om zo vaak met zo'n buggy te lopen die niet echt fijn zijn met 4 wielen en van die mini wieltjes die zo rammelen meestal
    waarschijnlijk halen we hier zo'n super goedkope voor als je ff snel ergens moet zijn maar ga er niet zoveel geld aanbesteden

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: Have fun bij je moeder!

@ Kim: Wij hebben gewoon een hele lompe wagen en ik zou gewoon een fijne buggy willen hebben voor als we gaan fietsen zodat die meekan, en voor de snelle boodschap ook voor als er straks een 2e kindje is dan kan ik voor de snelle boodschap ook de buggy pakken en de MC erop zetten (buggy's waar je met adapters de mc op kan zetten zijn duurder) als we lang gaan wandelen ofzo of naar een pretpark waardoor ze dus de hele dag in dat ding zou moeten zitten, nemen we wel de grote wagen mee!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @ukkie, ja ik vermaak me wel hoor :D we hebben boodschappen zat in huis dus ik hoef er ook niet uit. Morgen komen mark en die vriend hier logeren dus het is maar even gelukkig.
    Wat een slapertje heb je! Wil ze in de auto niet slapen? J gaat meestal wel slapen in de auto . Staat er een filmpje op je hyves? Ga ik even kijken zo

@Mum, ja lijkt mij ook eng nu hoor! maar goed als je niet anders kunt..
    Ik kan bij de bugaboo de stang de andere kant op doen zodat de zware wielen voor zitten, op die manier is het best te doen door de sneeuw nog gelukkig.

@kristel, mooie buggy! wij kopen er geen denk ik, we hebben gewoon de bugaboo als wandelwagen straks, die kan ook lekker plat. We hebben een station dus dat past zat. Misschien dat ik tzt nog een goedkope wil hebben die je op je fiets kunt doen. zijn die er eigenlijk? haha heb me er niet in verdiept..
    Gebruik je de kinderwagenbak nog? J ligt nog gewoon in de kinderwagen hoewel het nu krap begint te worden.
    Slaapt Yentle nog zoveel?

@gaby, lekker pannekoeken! hm miss maak ik ook wel 1 :D

@Kim, ik zag gister nog iemand lopen met een stokke als wandelwagen, echt mooie dingen vind ik het! Helaas vriendlief niet.
    Een goedkope buggy is idd handig voor snelle dingen. Mn zus heeft er ook 1. Nadeel is wel dat het niet zo comfortabel is, dus mn nichtje begint snel te jengelen, wat ze niet in de bugaboo doet. Maar goed, het is dan ook maar voor even!

@all, kan een buggy aan de fiets? ja toch? Halfords - STECO BUGGY MEE DE LUXE
    heb het al gevonden ;)haha. dat is wel handig, aangezien wij geen twee autos hebben...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Kim: Zo dacht ik dus eerst ook ;) maar die goedkope buggy's zijn echt flut heb ik wel gezien vanmiddag!
    Ik gebruik voor t normale wandelen en dagjes weg ook gewoon de grote wandelwagen, maar voor grote boodschappen, weekendje weg en op de fiets is deze toch wel een stuk makkelijker ;)
    Zo'n goedkope loopt niet fijn, kantelt heel snel en Yentle zit er niet goed in (hangt erin en zakt helemaal weg doordat er geen verstevigd zitgedeelte in zit), dus vandaar dat wij met zo'n dure thuisgekomen zijn.

MC Mura is gewoon heel zwaar, groot en neemt ontzettend veel ruimte in in de auto. Als wij daarmee een weekendje weg willen kunnen we geen kleding meer meenemen want daar is dan geen ruimte meer voor :p ;)
    Een andere auto is natuurlijk ook een optie, maar dan is een buggy toch net even iets goedkoper :D

Enneh, straks met een tweede kindje.. Ze kunnen niet samen in de Mura en 2 wandelwagens in onze auto gaat helemaal niet, dan mag ik op t dak gaan zitten :p ;)

@All: ben er vandoor, eten is klaar!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Haha ja beter een nieuwe buggy dan station hihi.
    Ik ben er nu niet zo mee bezig dus vandaar dat ik het nut misschien ook niet zag maar het is op de fiets wel makkelijk idd

ayden wou net gewoon zijn laatste fles niet eens normaal hij is echt aan het huilen zo ken in hem niet dus frank is hem nu zijn pyama aan doen en naar bed denk dat hij doodop is.

Is niks op tv en de videotheek had ook al niks leuks

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ emma: ja hoor een buggy kan mee aan de fiets!

@ Kristel: Die goedkopere buggy's zijn vaak ook heel laag hé? jullie zijn vandaag wezen kijken toch?

@ Kim: Als ik een lichtere wagen had gehad dan had ik misschien ook niet zo'n dure hoeven hebben, maar onze wagen is gewoon lomp zwaar en daarom wil ik t onderstel van de buggy straks met een 2e kindje ook kunnen gebruiken met de mC erop!
    Dimara is hier ook doodmoe maar wil niet toegeven aan haar slaap... hoor dat ze zo haar flesje goed leegdrinkt en dan gaat ze lekker naar bed! de tv is ook niks op zaterdagavond hé tegenwoordig?

Ik heb the proposal gedownload, misschien dat we die straks maar gaan kijken... wilde ook eight below downloaden, is ook een supermooie film maar die loopt steeds vast :(

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hier word het ook een simpele goedkope buggy hoor. makkelijk voor vakantie dan hoeft dat grote ding nie mee en verder zal hij waarschijnlijk nie veel gebruikt worden.

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ Emma bugaboo is trouwens ook een mooie wagen maar vind hem met het liggedeelte erg laag

Proposel is een leuke film vooral het eerste stuk is hilarisch
    wij gaan nu narnia nog wat kijken die hadden we opgenomen afgelopen week

10. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

all: wij gaan geen buggy kopen voorlopig niet in ieder geval. vind het zonde van de wagen die we nu hebben.

julie is ziek ze heeft koorts en is huilerig. heb haar net een paracetamol gegeven en ze slaapt hoop dat ze een beetje blijft slapen.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Ja leuke film dus? thnx :D haven fun met de film die jullie gaan kijken!

@ Agneta: Arme Julie, hoop dat ze lekker slaapt vannacht!

@ Bos: Hoe gaat het ontbakeren met Lars?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
  13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Heel mooi ventje hoor!!! Nog zo klein hi hi..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    haha idd zo klein :p mijn moppie is alweer 7,5 kilo hahahaha! als ik zo die bevallingsverhalen bij de januari-mama's lees begint het bij mij toch ook weer te kriebelen...

Hilli heeft trouwens een hele snelle bevalling gehad, als ik het goed begreep binnen 4 uur!

15. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    oh wat een lekker mannetje! en mooi!

mum ja he als ik het hoor danwil ik ook wel weer. het is echt een verslaving! haha. ik wil er wel 10!! hihi

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Agneta: haha met alles eromheen zou ik er ook wel 10 willen maar de bevalling 10x doen... nee dankje :p

Dimara heeft vanavond voor t eerst een fles gekregen van 210/7 ze heeft 'm helemaal op maar wat een gedoe zeg... t past allemaal niet in een gewone S-fles van Difrax, die brede fles weigert ze, die speen is te breed... heb nu alles gemengd in de brede fles en het toen verdeeld in de grote S-fles en een kleintje...
    zijn er meer meiden die zulke grote flessen moeten maken? en hoe doen jullie dat?

17. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    ff een foto kijken of het lukt

18. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066