We hebben er 10 maanden over gedaan, en dit is de eerste ronde met clomid. De testen met de streepjes vond hij nog al vaag. Of het niet van iets anders kon zijn?! De digitale geef hem wat meer duidelijkheid. We kunnen het allebei nog eigenlijk niet geloven. Ik heb ook nergens last van. Alleen van jeuk echt overal... Ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Zijn ouders komen donderdag terug van vakantie en ik denk dat ik zijn ouders en mijn ouders uitnodig om te komen eten vrijdag. Ik vind het allemaal wel erg spannend. Ik denk dat het kindje dan eind april komt. Volgens de calculator rond 26 april en bij jou?
ik ben rond 8 april uitgeteld....de juek kan volgens mij van je lever/of milt komen die zend een stofje uit waar je jeuk van kan krijgen..... ik moet eerlijk zeggen ik kan het ook nog moeilijk geloven...en word elke ochtend wakker met ojah ojah ik ben zwanger!
@suhe, gefeliciteerd! Nog een april-mama Ik besef ook nog steeds niet dat ik zwanger ben hoor. Heb ook ineens overal puistjes en wordt met de dag misselijker ale: Hopelijk gaat dat snel weer over @Alle nog niet zwangeren: Jullie worden vast ook snel zwanger, zet 'm op!
Suhe! Mamma Suhe! Gefeliciteerdddddddddddddddd meis Wat gaaf meis, meteen ronde 1 clomid raak Ik ga je zo roze maken! En even heel ego nu: ben ik de enige die het moeilijk vind? De mensen in de nod topics ofso die ik verder niet ken heb ik niet zo'n moeite mee, maar als er dames die hier al even schrijven zwanger worden hakt dat er best in eerlijk gezegd Ben echt wel blij voor alle zwangeren hoor, absoluut! Maar ik wil ook
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 24: wendyvanliemde, 4e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde September 2: Dreamer83, 4e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Sammie88, 3e ronde
nee hoor dreamer je bent zeker niet de enige... ik vind ook moeilijk ben alweer bijna een jaar verder... en nog steeds niet een baby in me buik... dan zegt iedereen wl je hebt er al 1 en weet ik veel wat weet ik ook wel! maar dan nog mag ik het moeilik hebben vind ik de wens naar een 2e is zeer groot, en ivm hoop dingen za het eindelijk onze echte eerste zwnagerschap helemaal samen zijn! maar dreamer meis we geven niet op ! onze tijd komt hopelijk snel echt waar! *dikke nuf voor jou*
Sterretje: heb je al getest? Het is weer 2 dagen verder, dus .. vertellll Nog andere dames die al stiekum een positieve test in handen hebben? Gisteravond toen we thuis kwamen toch nog geklust. Mn ei gaat toch vandaag of morgen komen, dus dan kon het wel. dag 12-13-14 klussen dan en op dag 14 of 15 mn ei. Dag van ei klussen heeft voor mij al geen zin. Mn ei komt smorgens en mn man is pas rond 5 uur thuis. Aangezien een zaadje er 8 uur over doet om daar te komen red je het niet in die 12 uur. De belangrijkste dagen hebben we dan toch wel geklust, dus hebben we een goede kans. Mn ovu test was vanmorgen negatief. Dus gezien de andere 3 ovu test rondes zal mn ei uiterlijk morgen komen. Temp was vanmorgen iets hoger dan gisteren, maar die heeft de afgelopen week maar vaag gedaan. Dus kijk daar maar niet teveel naar. Zal zo ff foto's van de ovu testen in mn album zetten. Ow ja .. even een stomme stunt van gisteren ... Ik had thuis een foto genomen van mn ovu testen voor hier. Mn fototoestel meegenomen naar mn ouders om mn nichtje te kunnen fotograferen. Ik zet mn camera neer, zie ik 5 minuten later mn oom er ineens mee lopen en mee zien klooien Nu weet ik dus niet of hij mn testen heeft gezien of niet! Slimme aktie of niet
Ben blij dat ik niet de enige ben! En voor jou is het net zo moeilijk als voor iedereen of je nu voor een eerste of een 10e kind gaat. Als je het wil en het lukt niet is dat moeilijk! Wij gaan gewoon deze ronde zwanger raken 8) Onze nod's zitten bij elkaar in de buurt, dus gaan we gewoon samen zwanger worden 8) Deal? *ook een dikke knuff voor jou meis!*
@Suhe: JEEEEEEEJJJJJ Echt superGEFELICITEERD meis! @Dreamer en Natas: Jullie zijn niet de enigen hoor Ik heb het net zo... Alleen zie ik het bij mij nu al helemaal niet meer zitten dat het snel gaat gebeuren. Als het al gebeurt is de kans groot dat t toch weer een mk wordt namelijk. Ik zal eerst behandeld moeten worden voor die B12 en dat duurt wel even dan volgens mij voordat de waarde weer op een normaal niveau is.. Dus gezond zwanger zijn zit er de komende maanden niet in bij mij ben ik bang
@ Dreamer,Natas en Kristel, Ik ben wel nog niet zolang bezig, maar voel precies hetzelfde. Ben hartstikke blij voor diegene die zwanger zijn maar denk dan wanneer ben ik aan de beurt...
Blijkbaar voelt iedereen het dus zo. Zal dan wel normaal zijn denk! @Kristel: het is toch geen 100% zeker dat je met een b12 dingus een mk krijgt? Kan toch ook gewoon goed gaan? Of kan je geen normale zwangerschap hebben met dat? Wanneer ging je nu ook alweer naar je eigen dokter? @Sammie: ik weet niet hoe het t nu zit met je ei. Als je dat open rondje is iets naar beneden doet (als je later bent opgestaan is je temp meestal iets hoger) Misschien geeft FF dan wel een kruis?
oh... alle niet zwangeren: hoop zo dat jullie ook snel zwanger zijn! Moet ik nog wat hcg strooien?: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg pas op hoor, je wordt er wel misselijk van! @Dreamer: niet zo'n slimme actie van je camera! De volgende keer meteen de foto's op je pc zetten en van je camera af gooien! Heb je er geen commentaar meer op gehad?
Heb de hele tijd dat ik naar de wc ga omdat ik het gevoel heb dat ik ongi ga worden ,alleen zit het nu meer aan de rechterkant dat gevoel...