Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga er weer vandoor.. ben er morgenvroeg weer.. fijne avond allemaal en tot morgen..

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Mooi ventje die Sam :)
    wij hadden Sam ook altijd als naam maar vind hem zelf iets te populair en dat vind ik wel jammer want vind het echt een leuke naam :(

@ mum ik gebruik avent en dat past prima ayden krijgt altijd 200cc

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    truste gaby

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes!

@Hilli: Zoo, wat een snelle bevalling! Doe mij er ook zo eentje de volgende keer :p
    Echt een supermooi mannetje is Sam zeg, wow!
    Krampjes.. Ik kan er weinig over zeggen, Yentle heeft van zoveel dingen pijn gehad de eerste maanden dat ik t niet kon onderscheiden.. En sinds ze speciale voeding krijgt heeft ze nergens meer last van, dus ik weet t écht niet, sorry..

@Mum: Is de speen van die brede fles niet hetzelfde dan dat ze eraan moet wennen?
    Yentle drinkt nog steeds uit de lange S-flessen, dus ik weet t zo ook niet..

@Dreamer: Ik heb die ovutesten van CB gebruikt! De allereerste ronde vorig jaar ;) Bevielen prima, zijn duidelijk met die smiley's, maar wel idd ontzéttend duur!
    De 2e ronde had ik er nog 4 over ofzo en die heb ik toen gedaan op de dagen dat ik van sensitest positieve testen had en de CB gaf het dus net zo goed aan. Sindsdien dus overgestapt op sensitest ivm de kosten ;)

@All: Toch ongi geworden vanavond rond 18.30 uur! Ik heb nu dus minder lang last van 'voorkrampen' dan met pilgebruik, dat scheelt dus weer. :D
    Met pil had ik namelijk wel 4-5 dagen ontzettende buikpijn voordat ik ongesteld werd en nu had ik die pijn pas vandaag zo erg.
    Cyclus is weer netjes 28 dagen, dus ik ben blij :) LF van 11 dagen dus ook netjes.
    Hopelijk kunnen we deze ronde voor een tweede wondertje gaan! Eerst even afwachten wanneer ik nu naar de gyn kan en wat ie zegt..
    Al ben ik bang dat ik daar niet op kan wachten haha ;)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ze zal nu rond de 7,5 kilo wegen en hoe lang ze is weet ik dinsdag... maar ze zal niet veel langer zijn, ze is een beetje een proppie...

@ hilli: Mooi zo hé als je 2 liefdes samen bezig zijn :D

@ Kim: Ja helaas vind Dimara Avent ook te breed :(

@ gaby: slaap lekker!

@ Kristel: nee die spenen zijn veel breder helaas :( ik dacht ook dat ze t zelfde waren, tot ik thuiskwam :(
    Fijn dat je nu minder krampen hebt zeg! enne spannend hoor dat jullie waarschijnlijk deze ronde alweer gaan klussen voor t eggie :D

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nog 1tje dan...

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum wat een schattie!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum die 2e vind ik zo lief!!!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Balen dan van die flessen! Hopelijk went ze er snel aan..! Want met 2 flessen kl*ten is ook niks..
    Ahh wat een leuke foto's :D Hehe, lekker bol koppie! Heeft Yentle ook, echt lief :)

@Dreamer: Een vraag die ik al héél lang niet meer gesteld heb:
    Wil je me op de NOD-lijst zetten? :D
    Ik ga maar even uit van 6 februari (cyclus van 28 dagen), maar t ligt eraan wanneer ik mn ei heb (ik temp nu alleen). Als ik mn ei eerder/later heb en daardoor mn NOD veranderd laat ik t tegen die tijd wel weer weten :) (cyclus wisselt tussen de 25 en 29 dagen, iig voordat ik zwanger werd van Yentle)

@All: ben er weer vandoor! Even film afkijken (dvd) en dan slapen! Hopelijk blijft Yentle ook slapen, ze is namelijk heel onrustig.. Heeft al 2x in dr slaap gehuild vanavond :(

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ agneta: ja het is een heerlijk moppie :D

Wilde net nog zeggen dat Julie idd een lekker wijffie is!!

ze zijn om op te vreten die moppies van ons!! hihi

Ik ben er vandoor meiden, ga mijn bedje opzoeken!

Slaap lekker allemaal!

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum komt vast omdat ze van september zijn! haha

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    goedeavond..
    @emma: ja nou idd haha..Nee hier helemaal geen kwaaltjes, alleen dat moe zijn..:p Balen dat je zus misselijk is enzo..

Hoop dat je het baantje krijgt..welke winkel heb je gesolliciteerd?? en gewoon in je eigen woonplaats?
    @ukkie: Wat lief zeg!
    @hilli: Wat een mooi kereltje heb je zeg!! :D Hoe gaat het met jullie?? Met hoeveel weken ben je trouwens bevallen?
    @agneta: aaah wat een poppie..
    @mumtobe: Wauw wat een grote meid alweer zeg..haha..

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Vandaag zijn we dus naar Enkhuizen geweest, was erg leuk. Nou de reis was prima te doen, alleen de lelydijk was even spannend. Onderweg hebben we wel 3 heftige ongelukken gezien; mensen rijden ook erg onvoorzichtig en gespannen in mijn ogen.

In Enkhuizen heb ik de kleine gevoed en daarna aan mn moeder overgedragen haha! Manlief en ik zijn lekker de stad in gegaan, nieuwe schoenen voor hem gekocht Geox.
    Toen naar de babywinkel, we hadden een bon van 30 euro. We hebben een wipstoeltje gekocht hoefde maar 10 euro bij te betaling. Een rood wippertje met een speelboog, gewoon van topmark.
    Nog even bij de Hema in de uitverkoop wat rompertjes maat 74/80 gescoord.
    Bij de Trekpleister 2 pakken Huggies gekocht en dat was het wel weer.

Ohja deze week zijn de Pamper billendoekjes 9 pack voor 13 euro bij de Etos, en de Huggiesluiers 2 pakken voor 12 euro, ook bij Etos.

Verder hebben ze bij de Dirx, die hebben jullie niet, de babyweken :D Erg leuke aanbiedingen, daar ga ik maandag direct heen :D

Nou manlief is mijn zwangerschapspaginaverslaving een beetje zat ;) Dus ik zeg maar weer tot maandag ;) Dan is hij naar zn werk lol!!

14. juffie2008

goeiemorgen meiden.

Christian heeft van 00.30 tot 08.10 aan een stuk doorgeslapen :D Ben zelf nu ook heel erg fit! Heerlijk geslapen!

Heel erg, maar ik ga denk ik vandaag maar even wat grotere boodschappen doen, kan Johan op Christian passen..

Ohja donderdagavond mag ik even lekker alleen gaan winkelen. Moet nieuwe kleren voor de doopdienst, ben erg benieuwd of ik iets in de uitverkoop kan vinden.

Wat gaan jullie vandaag uitspoken?

15. gaby1986

goedemorgen

ff vraagje.. ik ben aan de pil gegaan.. maar volgens mij ga ik door de pil heen ongi worden ofzo.. heb al sinds gister oudbloedverlies.. wat moet ik nu doen.. stoppen? slik hem nog geen 2 weken...

16. juffie2008

@ Gaby

Nee gewoon door blijven slikken, dat kan doorbraakbloed zijn. Misschien is deze pil te licht voor je? Dat is wel vaak een teken als je doorbraakbloed hebt.

17. gaby1986

maar is dat dan maar 1x.... of kan ik dat deze maand dan vaker krijgen..

dit is gewoon de zelfde pil als die ik altijd geslikt heb....en die was eigenlijk zelfs te zwaar voor me.. dus kan me niet voorstellen dat die nu ineens te licht is..

18. juffie2008

@ Gaby

Je kan het vaker krijgen, maar het is niet wenselijk. Je hebt niet laatst de pil doorgeslikt of het ritme geprobeerd om te gooien?

Het zijn natuurlijk allemaal hormonen die je binnenkrijgt en dat kan gekke dingen met je lichaam doen. Heb je al de gebruiksaanwijzing gelezen? Daar staat vaak ook wel in wat je met een doorbraakbloeding moet doen.

Ik zou even kijken of het straks weer weg is, en anders morgen toch even met je huisarts overleggen?

19. gaby1986

okeej.. k ga straks wel eerst t boekje lezen dan..

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: het zal een doorbraakbloeding zijn idd.
    En door alle zware hormonen die je hebt gespoten kan het wel zijn dat je lichaam minder goed op de (veel lichtere) pil reageert.
    Ik hoop dat het snel over is en niet nogmaals voorkomt!
    Hoe staat het met de voorbereidingen van je bruiloft?
    Alles al helemaal klaar?

@Juffie: boodschapse! (hier hebben we wel dirx trouwens)
    Hier sneeuwt het nog steeds, dus weet niet wat we gaan doen.

@Kristel: ik ga de digi's ook als extra gebruiken.
    Wil gewoon zekerheid hebben of ze wel of niet mn lh piek aangeven.
    Zo niet moet ik elke keer heen voor echo's, dus hoop dat ze aanslaan (of niet, want echo's vind ik minder stressvol!)
    Ik zal je op de megalijst zetten :p

Deel Deze Pagina