@ Gaby Geniet van je proefkapsel!! En wij zijn natuurlijk erg benieuwd! Nu duurt het niet zo lang meer he voor de grote dag!! Spannend!
@ Emma: Nog niet wezen zwemmen? naja is niet erg toch? maar het is wel zooooo leuk toch binnenkort maar even doen ja haha nee hoor je moet niks! @ Bos: wat zijn het toch ook eigenwijsjes af en toe hé! heeft ie nog lekker geslapen in de wagenbak? @ Ukkie: Nou stuur maar hierheen hoor.. mijn slee is klaar (moet alleen nog geverfd worden) en nu kan ik 'm waarschijnlijk niet eens gebruiken heb de slee nog niet gezien trouwens! Up = Leuk @ Gaby: ben benieuwd hoor!! @ Red: Geen ervaring met Salty dog hier.. maar van Bakkaboe hebben ze ook hele mooie lieve witte jurkjes! ow maar na 3 weken al dopen hmmm bakkaboe is ook pas vanaf 62 geloof ik! Zooo schoonouders zijn toch nog geweest... viel gelukkig wel mee, heb Dimara lekker op zichzelf laten spelen, eerst even in de kinderstoel liga sabbelen en daarna spelen in de wipper, daarna de fles van mama dus niet gehaffeld net nog even met vriendlief een extra hangstok in de kast gemaakt van Dimara (Yes nog meer ruimte voor kleertjes ) en de kasten even makkelijker ingedeeld... ow ja en heb ook een gedeelte van de groeimeter (sticker) op de deur van haar kamertje geplakt, nu slaapt ze dus maak t straks wel even af!
@Mum, ik kijk wel even als ze er is haha misschien vind ik wel iets maar in 56 is 't lastig. arme hond heeft hier wondjes op z'n rug weet alleen niet of 't nu van z'n dikke vacht komt of z'n voedselallergie. M'n man heeft de knopen van 't krabben er weggeknipt en er een beetje calendulazalf opgesmeerd. nou hopen dat ie er een beetje vanaf blijft. Komende week maar even afwachten of 't beter wordt als hij is geknipt.
Hey meiden, Heb wel gelezen maar echt geen puf om te reageren, sorry. Hier een ontzettend slechte nacht gehad vanwege de pijn van mn ongi. Wist niet hoe ik moest liggen zo 'n pijn deed t en niks hielp ook.. Mocht van de HA de maximale dosis naproxen nemen verdeeld over 2x (dus 2x 500mg), maar na 1,5-2 uur komt de pijn er gewoon weer doorheen Heb ook al op doktersvoorschrift Diclofenac 75mg wat ik 2x per dag mag innemen, maar die werkt al helemaal niet meer (voordat ik van Yentle zwanger werd werkte die nog enigszins). T was echt net of ik aan t bevallen was zo'n pijn had ik Vandaag overdag dus ook niks gedaan/kunnen doen, lig al de hele dag op de bank.. Hoop dat t gauw over is en dat ik gauw naar de gyn mag, want zóveel pijn is toch niet normaal meer? T wordt met de maand erger
@ Emma.. aaah zwemmen is zo leuk! Maar het geeft niks.. wij zijn deze week 2x geweest en ik ga samen met eef en Senne babyzwemmen.. heb er zo'n zin in!! @ mum.. vangen!! Up is inderdaad leuk! Alleen was de DVD niet okie.. dus nog niet afgezien.. dus maar monopoly gespeeld (ik heb manlief snel plat gespeeld) en the proposal is geweldig!! Toch nog geweest dus.. gelukkig viel het mee en jammer van de slee zeg.. Je mag wel op de koffie komen.. kun je sleeën @ Gaby.. spannend zeg! Ben echt heel erg benieuwd! @ Red.. hier ook geen ervaring met Salty dog.. helaas! @ All.. hier dus lekker monopoly gespeeld.. erg gezellig.. niert naar buiten geweest.. veel te veel sneeuw en veel te koud.. wat eten we vanavond?? Hier sla met uitgebakken bacon, kaas, tomaatjes en croutons.. snitzel en pattatekes... ben er gelijk vandoor moet de snitzels bakken.. eetse!
@kristel, wat rot zeg dat je zoveel pijn hebt! hopelijk kun je snel terecht! dikke knuff! @eten, hier chicken tonight gehad. zal zo even verkleden, gaan straks nog even naar de buren, buurvrouw was jarig geweest. Dit is 't jurkje kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=10,12&af[g]=4,5&af[mt]=1,2,3&af[k]=1&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[k]=0&fs[t]=1&id=45659
Doop - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby allemaal babydoopspullen
eetse zo! we willen geen doopjurk, hebben we beide niet zoveel mee. dus gewone witte kleertjes. Vindt een jurkje dan toch wat leuker voor een meisje.. dus vandaar een beetje aan't rondkijken.
Kristel... knuff meid! Vervelend hoor. Juffie.. dat klinkt erg lekker.. hier het eten alweer op en het was heerlijK! even vraagje.. als je de pil slikt.. en dan heb je een stop week, na hoeveel dagen word je dan normaal ongesteld?
hoi hoi schoonmmoeder is weer weg was wel gezellig en julie was vrolijk. ik ben ook nog nooit wezen zwemmen met julie. vorige week vroeg mijn zus of we meegingen maar we zijn niet geweest. ze zei dat het er vreselijk koud was dus maar goed dat we niet zijn gegaan. moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo goed durf met dit lichaam.
red: zielig dat je hond wondjes op zijn rug heeft.. hoop dat die zalf een beetje helpt.. kristel: balen dat je zo'n last hebt van je ongi... hoop dat je gauw naar de gyn mag.. red: is wel een leuk jurkje hoor ukkie: ik werd volgens mij na een dag of 5 pas ongi na t stoppen met de pil.. all: zo.. ze hebben met mijn haar ongeveer 1,5 uur werk...