ik ben ook geen ster in lijnen.. red.. ik heb ook een boxer model met tankini..tja en inderdaad w.s. wordt het no wel meer.. bereid je er in ieder geval op voor.. bad.. was leuk totdat ze shampo ofzo van zwitsal in der oogjes kreeg... en dat spul prikt niet! Nou bullshit! heft een klein oogje en maar huilen en huilen.. net goed uitgespoeld en koud washandje op gedaan.. nu krijgt ze flesje van pappie en dan weer het bed in.
@ Gaby: als suus 'm heeft gezien dan ben ik helemaal nieuwsgierig en nee zal niet op je hoofd letten hoor...
@Striae, post-zwangerschapsfiguur en extra kilo's: Hier striae vanaf mn navel tot aan mn enkels, mn buik is heel slap en ik ga ook gewoon zwemmen hoor!! Eerste keer scheet ik in mn zwembroek, maar na 10 sec was ik eroverheen, mn aandacht ging alleen nog maar naar Yentle en t genieten van haar in t water (draag gewoon een tankini) Als ik t kan kunnen jullie t ook hoor! Niemand heeft zoveel striae als ik, geloof me maar op mn woord Ben nu ook meteen weer weg... filmpje kijken.. fijna avond allemaal