Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    waar woon je dan matta?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Hier af en toe een paar vlokjes, als er een cm ligt op straat is het veel haha!

@ Bos: kan het me nog wel herrinneren dat je hier de link geplaatst had, maar weet zo de site niet meer!
    was het niet http://www.danger4kids.com/ kan het niet checken want hij doet t niet, maar daar kwam ik uit als ik pedofielen intoetste bij de zoekfunctie hier...

Ik ben er vandoor, ga Dimara op bed leggen en zelf ook op bed, lekker filmpje kijken!

Slaap lekker allemaal!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ga ook.. in bed filmpje kijken! Tot morgen!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: het was inderdaad danger4kids ofzo maar hij doet het inderdaad nie misschien uit de lucht gehaald. doeg doeg (heb je je schoonmoeder overleefd?

@agneta: hoe was jou middag..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook weg geloof dat er toch niemand meer is.

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ben er

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @zwemmen: Hier ook nog noooit met Chanell gezwommen..Wil binnenkort toch wel een keer een poging wagen..:p
    @gaby: Mooie jurk zeg meid..en geweldige krullen..:D
    @matta: Heeey welkom terug ;)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Wij gaan nu lekker naar bed morgen allebei werken gelukkig ben ik om 1 uur weer thuis vind het alleen kut dat ik met de fiets moet met dit weer maar denk met de auto weer een drama word
    zwemmen was leuk vanmiddag ayden had de grootste lol maar daarna was het brullen net als gister zo kennen we hem echt niet misschien toch last van tandjes want hij bijt echt op mijn vinger en op zijn bijtring hopelijk komen ze snel door zodat de pijn weg is
    weet echt niet wat het anders kan zijn ik weet het normaal altijd en dat is nu echt frustrerend

@ gaby mooi kapsel en jurk :)
    en dat huisje ligt er dan misschien in de buurt

slaap lekker

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ben even te moe om te reageren; morgen weer een dag :D Slaap lekker allemaal!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: jeetje Christian alweer een maand..gaat echt snel..:D

Nou ik ga er vandoor..
    trusten!

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

ik ben al klaar om te gaan werken maar heb nog een half uur, ayden ligt nog te slapen die kwam om half 7 voor een flesje
    mijn oma komt om 8 uur oppassen ben alleen wat angstig als zij oppast omdat ze toch al wat ouder is en dan ben ik bang dat ze valt of hem niet hoort en ze wiebelt zo met hem ze houdt hem nooit lang op een manier vast dus ben blij dat ik om 1 uur weer thuis ben maar weet dat ze het wel kan maar toch... Ik heb gewoon soms nog wat moeite bij bepaalde mensen kwa vertrouwen

tot vanmiddag

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen.. vandaag werken tot half 2.. dus lekker dagje..

kim: kan me voorstellen dat je t eng vind dat je oma oppast.. vind t al eng dat mijn opa met de bruiloft op puk past.. omdat die ook echt oud is en alles vergeet.. en af en toe flauwvalt omdat t lampje dan ineens uit gaat..

14. gaby1986

net met puk buiten geweest.. en t is nog echt gladjes hoor.. maar t is wel aan t dooien.. en k hoef niet te krabben :D alleen beetje sneeuw eraf halen maar zag dat joey dat al gedaan had voor mij :D

15. gaby1986

k ga nu werken.. tot vanmiddag..

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Gaby.. werkse!

Kim.. jij ook! En begrijpbaar qua vertrouwen.

All.. hier een vervelende nacht gehad.. Sophie kwam vanaf 12 uur elk uur met jengelen... uiteindelijk om half 4 ingebakerd en toen is ze gaan slapen tot kwart voor 8 en nu leg ik haar er weer in want ze is doodop..(en ik ook ;) )

17. juffie2008

at ukkie: vervelend meis

18. juffie2008

Goeiemorgen meiden,

Nounou Christian spant nu wel de kroon hoor.. Om 23.00 laatste voeding gegeven heeft hij nog eventjes in zn bed liggen huilen en heeft vervolgens tot 08.15 aan een stuk door geslapen..
    Ik heb net echt wakker gemaakt want hij moest even drinken. Ik was er om half 8 al uit mn borsten deden zo ontzettend zeer!!! 230 cc gekolfd!!! Ik heb Christian maar 140 gegeven, is nog veel las ik net in het consultatieboekje..

Nu ga ik even een bordje havermout naar binnen slurpen!

Fijne dag meiden!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@kim: Snap heel goed dat je je toch een beetje zorgen maakt, maar als je straks thuis komt zal t zeer waarschijnlijk gewoon hartstikke goed gegaan zijn!

@Gaby: Werkse! Lief van Joey dat hij je auto al sneeuwvrij gemaakt had :)

@Ukkie: Ohh wat een rotnacht idd zeg! Gelukkig dat t inbakeren voor wat rust gezorgd heeft. Slaap lekker nog maar even ;)

@Juffie: Zo, lekkere slaapkop is Christian :D Fijn dat dat zo goed gaat!

@All: Ik ben vanochtend om 6.30 uur al opgestaan zodat ik even lekker kon douchen en wat voor mezelf kon doen voordat Yentle wakker zou worden ;)
    Kimo is namelijk ook weer aan t werk sinds vandaag, dus ik moet t weer alleen doen. Wel zwaar met de pijn die ik heb, maar ik ga gewoon niks doen vandaag, lekker op de bank/bed hangen met Yentle!

Ohja, ik was nog vergeten te melden dat Yentle sinds 1,5 week helemaal los kan zitten! Terwijl ze zit houdt ze dan haar voetjes vast, echt schattig :D Zal eens een leuke foto ervan maken vandaag als t lukt!

Ben er nu weer vandoor, ik ga eventjes eten :)

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie... super zeg! Nou dan duurt het niet al te lang meer dat hij elke nacht gaat doorslapen! Super fijn meis!

Deel Deze Pagina