goeiemorgen! @Chamaro: Hoe laat heb je de echo?? @All: Ben weer weg Even mezelf en Yentle omkleden en dan naar de Etos!
goeiemorgen Ben op mijn werk we gaan wafels bakken met de bewoners straks om 1 uur mijn mannetje ophalen
@Bos en Kim, werkse! @Chamaro, 'k heb wel een paar buikfoto's maar de laatste is van 30 weken geloof ik. Zal zo even naar boven lopen dan doe ik 't gelijk oke haha Veel plezier met de echo! Haha dat zou wat zijn als het er 2 zijn! Ik zal hier ff opruimen en boodschappenbriefje maken. Straks met de hond naar de trimsalon. Die is daar ongeveer een uurtje of 2, kan ik ondertussen even shoppen mits ik natuurlijk niet steeds naar de wc moet... zucht. Hier waardeloos geslapen vannacht, 6 keer eruit geweest, om 6 uur ook maar ff wat gegeten, zo'n honger had ik. pas toen gaan slapen maar ja ging die stomme wekker om 8 uur. Hoop dat 't beetje wil om de hond te knippen, wondjes genezen nu wel. Heb calendula wondspray gekocht en dat helpt wel goed. Vindt hij alleen niet zo leuk.
Nou.. niet daar de Etos dus.. mevr. is alweer moe Ligt op bed maar vecht nog tegen de slaap.. Hoop niet dat ik weer een uur-2 uur bezig ben.. (ben bang dat t geintje van gister met die speen 1-malig was.. ) @Red: Ben benieuwd naar je buik! @Kim: werkse!
zo.. puk is lekker lang uit geweest.. red: balen joh zo'n nacht.. kristel: jammer dat je nu niet naar de etos kan.. mischien straks chamaro: veel plezier bij de echo
@kristel, wat goed dat ze zo wou slapen! het is ook wel lief van kimo dat hij haar van je overnam toch? Nu kon jij nog even lekker slapen. twas vast goed bedoelt? Maar ik snap je frustratie, mannen moet je soms letterlijk vertellen hoe en wat, dat voelen ze ook gewoon wat minder aan. Ik moet ook letterlijk zeggen wat er moet gebeuren kwa verzorging voor j. Slaapt yentle niet onder het wandelen/winkelen? j slaapt altijd in de kinderwagen als ik ergens naartoe moet. Hopelijk wil die speen nog! @desiree, gelukkig is het al een stuk beter! en ook mooi dat de bv goed gaat! Ik zou me geen zorgen maken om dat spugen, echt alle babys doen dat , gaat straks vanzelf beter. Zoalng hij maar geen pijn van het zuur krijgt. hm niet zon leuke winkel dus.. nou ja ik zie het wel. het zou wel ideaal zijn kwa tijden. Buikspieroefeningen, de een raadt aan om 6 weken te wachten maar mn gyn zei dat je beter 11 weken kon wachten zodat de spieren echt goed sluiten. Anders loop je het risico dat je spieren blijven 'uitpuilen' . Ik ben dus vanaf 11 weken begonnen met oefeningen. En nog leuke kleertjes bestelt? @gaby, succes met je proefmakeup! @mum, dus dimara druk aan het oefenen ? j kan nu rollen van rug naar buik maar dan moet ik hem weer terugrollen steeds want dat kan hij nog niet haha veel plezier met zwemmen en succes bij het cb @hilli, wat fijn dat alles zo goed gaat! @bos, werkse! @mariss, heel veel succes bij je echo!!!! @agneta, wat vervelend dat ze is afgevallen en dat je nu naar een kinderarts moet! hopelijk valt het mee @dreamer, ja volgende ronde miss wel voor het eggie!! @ukkie, lieve foto! @juffie, vind je dat niet vermoeiend om steeds na te kolven? Voed je sochtends niet lekker in bed? kun je nog even doorslapen haha. Ik leg hem gewoon lekker naast me en als hij is uitgedronken leg ik hem weer in zn bedje en ga ik verder slapen. Ooja dat wou ik nog vragen, hoe vaak moet je dat kolfschild (?) steriliseren? voor elk gebruik? @red, mooie buik, idd bescheiden nog @kim, werkse @all, hier een korte nacht gehad.. kon niet slapen.. zo maar aan de koffie. Vanavond komt er weer een logee, diezelfde jongen weer, anders zit hij alleen op de kazerne zich te vervelen en dat is ook saai..ach ja ik vind het wel gezellig. j gaat hopelijk even een uurtje slapen nu dus ik ga ook even slaap van vanacht inhalen
@ red mooie buik hoor! @ desi je hoeft niets te voelen hoor. Gewoon een testje kopen? 2voor 5 euro bij kruitvat @ chamaro hoe laat mag je voor je echo? @ ágaat wat een gedoe met Julie zeg Wat zei de HA? Hier gaat het een stuk beter. F. gister om 19.15 op bed gelegd, om 00.00 heeft ze slapend 100 gedronken, toen kwam ze om half 7 en heeft ze een volle (!!!) fles gehad (eindelijk) en weer verder geslapen tot over negen uur. Nu zit ze ff tv te kijken en ik ga strijken. Ik denk dat ze wakker werd van har poepbroek, ze zat tot in haar nek vol :-s bleh en dat op de vroege morgen...
@Agneta: Wat vervelend dat ze zo rommelt met haar gewicht @Red: ja dat is een heel bescheiden buikje maar wel heel mooi hoor! Ik mis mijn buik tot nu toe nog niet kBen blij dat ik weer alles kan Hier een hele korte nacht gehad. Sam is echt veel wakker geweest. Van 0.00 uur tot 05.00 bijna constant. Hij wilde steeds maar 'zuigen'. Nu denk ik dat dit komt door de tepelhoedjes. Het is me opgevallen dat hij veel minder slikt. Hij zuigt wel, maar volgens mij krijgt hij heel wat minder binnen. Ook moet hij tussendoor niet zo naar adem happen als anders ... kZal blij zijn als mijn tepels weer in orde zijn want volgens mij heeft hij heel de nacht honger gehad. kHeb hem ook echt om de twee uur moeten aanleggen en hij dronk dan telkens ongeveer 20 min van elke borst ... Stomme is, als ik hem weer in zijn wiegje legde begon hij te zoeken en te huilen. Vanmorgen zocht hij wel, maar lag hij gewoon stil in zijn wiegje. Waarom doet hij dat 's nachts niet?
Ze was klaarwakker in bed en werd zo vervelend dat ik maar ben gaan wandelen met haar en toen werd ze rustig! Dus meteen door naar de Etos en toen lag ze te slapen Thuis aangekomen haar uit de wagen gehaald en in bed gelegd, en natuurlijk werd ze wakker en wil ze niet meer slapen Terwijl ze maar 10 min in de wagen geslapen heeft.. Ze denkt echt dat dat genoeg is volgens mij! Ligt nog op bed en laat haar ff.. Nieuwe speen gegeven (grotere) maar volgens mij moet ze daar ook niet veel van hebben @Ryanne: Zoo, lekker wakker worden met zo'n megaluier Fijn dat ze een volle fles leeggedronken heeft! Krijgt ze al andere voeding? En zoja, welke? @Red: Mooie buik meid! Idd niet zo heel groot, maar een grote buik zit toch alleen maar in de weg @Emma: Hoe komt t dat je niet kon slapen? Ga zo idd nog maar even lekker bijslapen! Ja, t was ook goed bedoeld van Kimo, maarja, ik had m verteld hoe en wat en dan nog doet ie t niet.. Is gewoon frustrerend als ik Yentle iets probeer aan te leren en hij doet t niet. Zo raakt Yentle ook alleen maar in de war. Dan krijg je later als ze wat ouder is 'ja, maar van papa mag ik het wel!!' oid
@Hilli: Ik denk dat Sam zn dag- en nachtritme nog flink in de war heeft! Heel veel baby's hebben dat in t begin. Ik zou proberen om iets van een avondritueel te maken voor hem zodat hij beetje bij beetje doorkrijgt dat hij daarna de nacht in gaat. Wij hebben dat ook gedaan dmv Yentle in bad doen 's avonds. In t begin ging ze om 23.00 uur in bad, toen ze wat langer doorsliep om een uur of 21.00 en nu tussen 18.00 en 20.00 uur. Ze wordt daar gewoon lekker ontspannen van en slaapt dan ook goed daarna
Goeiemorgen! 2e voeding alweer gegeven, meneer zit nu in zn wipper kan ik ff broodje en havermout eten. We hebben samen een drukke dag, eerst is hier zometeen een technische keuring vanwege de bouw van een nieuw project naast ons, daarna naar consultatiebureau.. en daarna boodschappen doen als ik nog puf heb. @ Emma Ik kook ze elke dag 5 minuten uit. Niet langer want het silicoon is erg kwetsbaar. Na elke voeding spoel ik ze onder de kraan af en maak ik ze met de flessenafwasborstel even schoon.. En nee ik vind het niet vermoeiend het is een automatisme geworden.. DOe het niet na elke voeding hoor alleen in de nacht. of de eerste ochtendvoeding, dan zitten mn borsten zooo ontzettend vol!
@Kolfspullen uitkoken: Ik deed t 1x per dag, 's avonds voor t slapen gaan. Overdag waste ik t tussendoor gewoon af met sop.
ik begin langzamerhand te twijfelen of ik niet even met Christian weer naar de Kinderarts moet, hij geeft na elke voeding toch wel een paar mondjes over. Zelf heb ik een ernstige reflux gehad moest ook een maand in het ziekenhuis blijven.. Eens even zien wat het consultatiebureau zometeen ervan vindt.. Net heeft weer mijn schone kleren er onder gespuugt.... en mn badjas daarvoor..
@Kristel: Dat proberen we al We geven hem elke avond rond 23 uur zijn badje, daarna zijn voeding en dan bed in. Vorige twee nachten ging dat heel goed toen kwam hij één keer in de nacht en de volgende keer rond een uur of 7/8. Maar vannacht dus niet Ja hij is nog zo klein hé. Ik neem het hem ook helemaal niet kwalijk tIs nog zo'n schatje. Maar voor mama en papa wel vermoeiend Hoeveel hebben jullie je kolf betaald? Mijn vriend staat er wat sceptisch tegenover ... hij denkt dat het veel geld gaat zijn terwijl je het niet veel gaat gebruiken. Maar kwil eigenlijk binnenkort toch al eens een flesje gaan geven. Om het hem gewoon te maken.