@agneta; wat een schoonvader heb jij zeg. zegt leon er niks van als hij zulke opmerkingen maakt? @dees: nou lekker dan die vistie van jou. hoop dat het eenmalig was zeg. dat mensen zo brutaal zijn snap ik echt niet. @ryanne; ach gut arme frederique.. hoop dat het snel beter met haar gaat hoor. vind het altijd zo'n leuk gezicht kinderen in een skipak. echt een en al skipak zie je dan en bijna geen kind haha @gaby: wat leuk dat je make-up mooi is geworden. hoe laat gaat het trouwen zelf gebeuren? @emma; inderdaad ff testje doen zou ik zeggen. @debby: jemig zeg lekker lullig dat het mailtje niet verzonden was. hoop dat het je niet je baan kost. krijg je weer babykriebels @juffie: past hij maatje 50 ook niet meer dan (broekjes) of worden die te kort. lars heeft van shirts altijd maatje groter dan broeken aan. leuk huis alleen beetje weinig foto's van binnen. wel mooie omgeving kun je lekker wandelen. condooms gebruiken wij wel hoor . Je man komt er vast wel overheen om nog een keer negen maanden met een chagerijnige vrouw te zitten hoor. wat is nou negen maanden op een heel mensen leven. je krijgt er toch iets prachtigs voor terug. @suus: wij gingen ook zwemmen met lars toen hij een week of negen was volgens mij maar volgens mij mag het wel eerder hoor. @matta; en al druk aan het poetsen @nen: jee bijna op de helft. hoop dat de tweede helft wat sneller gaat dan de eerste. wat balen zeg van je uren. hopenlijk zijn ze een beetje flexibel. sorry als ik iemand vergeten ben...
@ ryanne, kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je met de situatie van F aan moet. Heb je een goede ha met wie je hierover kunt overleggen? Of toch even overleggen met de dietiste? Qua laseren kende ik alleen die van het wegklappen van het hoornvlies. Wel vervelend hoor die napijn. Als ik zo lees waar je het mee vergelijkt....
zo mijn vloer is weer droog maar het nadeel is dat ik nu zit en geen zin meer heb om op te staan haha maar moet eigenlijk nog strijken....
@ Ryanne: Wat balen zeg die onzekerheid over de voeding van F. Ga op je gevoel af. Wij maken haar niet dagelijks mee. Als je het gevoel hebt dat ze zich niet lekker voelt, dan kun je de andere voeding proberen, toch?
@dees: het kunnen ook geboortepukkels zijn. schijnen ook veel baby's te hebben maar ja het kan zoveel zijn helaas. even in de gaten houden of het niet erger word en of hij er geen last van krijgt. @ryanne: kan het zijn dat ze er alleen last van heeft als ze op een dag meer drinkt zeg maar. dus de dagen dat ze last had had ze misschien meer op dan de dagen dat ze geen last had? ik zou wel die andere voeding proberen hoor. terug naar gewone voeding kan altijd. ze blijft nu immers ook spugen met deze voeding.
@debby: wat fijn dat je denkt dat het geen consequenties heeft. even iets harder je best doen voorlopig dan scoor je vast weer punten @nen: mooi dan teken ik mee goed kan tenslotte niet snel genoeg gaan.
@ Dees: Ik pas ook een heel groot gedeelte van mijn oude broeken (nog) niet en er zit nog maar een kleine 5 kilo aan zwangerschapsgewicht aan, maar ik heb ineens heupen gekregen, en ik denk dat ik die zal blijven houden... goed excuus om te shoppen... rode puistjes weet ik zo niet, dimara heeft alleen rode branderige vlekjes gehad! @ Ryanne: Wat betreft de voeding, ik zou die vraag eens bij de dietiste neerleggen, wat je zegt dat je ziet dat er iets mis is maar je weet niet wat blijft lastig he!
Dees.. melk pukkeltjes of geboorte pukkeltjes.. Sophie heeft soms ook wat pukkeltjes rond de mond en dat trekt het vanzelf weer weg.. Marktplaats.. hier ook voor sophie een Lief badpakje met plons van MP gekocht voor 5 euro! Kreeg hem net binnen en is eigenlijk helemaal nieuw! Ideaal dus Ryanne.. ik zou ook de andere voeding proberen.. wat bos al zegt.. je kunt altijd terug naar de normale voeding. Debs.. ga eens testen jij! Dreamer.. apart dat jeei eerder is geweest zeg! Feb nog een keer testen.. Nen.. fijn dat je nog een weekje extra stage kan lopen en straks dan lekker bij je mannetje bent! Inderdaad al bijna op de helft! Sorry als ik iemand vergeten ben!
Kom alleen ff zwaaien, Yentle heeft een ik-wil-de-hele-tijd-bij-mama-zijn-dag en is dus heel hangerig.. *zwaai*
hoi meiden heb eerst maar even wat dingen in huis gedaan voordat ik mijn pc aanzette want anders komt het er niet van jullie hebben weer veel gekletst @suus is idd druk, succes @dees hopelijk gaat word het snel minder, bij ayden had het ook tijd nodig. hij was allergisch voor de zantac en toen kreeg hij losec en bij het slapen omhoog leggen en ook naar de osteopaat toen werd het minder maar hij spuugt nu soms nog hoor. dat kan duren tot een jaar. @deb vervelend meid van je werk. en wat leuk dat je het er met daan over hebt(2e) of dnek je dat je al zwnager bent.. ik was vorige week echt ff bang dat ik zwanger was ondanks dat ik toch (een rare) ms heb gehad maar de angst is nu gelukkig weg.. had wat dingentjes waardoor ik het dacht maar dat heeft me wel laten realiseren dat we echt nog even willen wachten want kreeg er bijna een paniekaanval van.. zag me al lopen met een 1 jarige die net kan stappen en nog een maxicosi en dan alles doen wat ik nu ook doe (werk, boodschappen..) dat gaat gewoon echt niet. moet er neit aan denken, wil echt wachten nog zeker een jaar.
@ Kim: ik weet niet of Daan er echt al aan wilt hoor... We praten er verder over als we verhuist zijn. We praten er nu alleen maar over omdat ik wat kenmerken vertoon... hahaha @ Ukkie: Super leuk!
2e kindje.. ik zou wel willen maar ik denk dat het meer komt doordat ik zo'n k*t zwangerschap gehad heb en dat ik nu een x een leuke zwangerschap wil mee maken.. ik denk wel dat er ooit een tweede kindje komt maar in onze omgeving heeft bijna iedereen 1 kindje en dat is ook best leuk en handig.. we willen in ieder geval verhuist zijn
@ ukkie, ja ik ben er ook blij mee hoor! Dat weekje is wel belangrijk om weer even te 'wennen' aan elkaar. Dat klinkt misschien stom, maar je hebt natuurlijk 4.5 maand uit elkaar geleefd. Ik heb hier mijn eigen ritme en hij moet zijn ritme weer zien te vinden dus dat moet je wel weer een beetje in elkaar gaan passen. Wat een leuk badpakje!!! @ suus, danku danku @ zwanger zijn, kan me best voorstellen dat het voor de meiden met een jonge baby ff schrikken zou zijn als je zwanger bent. Niet dat het ongewenst is, maar gewoon hoeveel tijd je nu kwijt bent en hoeveel drukte er dan bij komt. Wat een tegenstrijdigheden soms hier op het forum dan haha. De een probeert zwanger te worden, de ander wacht op haar duivels, weer een ander probeert het juist te voorkomen om zwanger te worden. Maar ik vind het heel erg gezellig dat we hier met zijn allen door blijven kletsen! Het is echt wel een hechte club geworden! Over hechte club gesproken, hoe zit het met de meeting? Ik kan helaas niet meer zo vaak online zijn, maar zou het erg jammer vinden om de meeting te missen!!!
@Debby: je buik zet op zodra je ongesteld gaat worden, misschien is het daarvan? En een dikkere buik zegt niet dat je aangekomen bent hoor. Als ik een dikkere buik heb ben ik juist afgevallen (en als ik denk zo, strakke buik, dan ben ik aangekomen ) Gewoon testen als je denkt zwanger te zijn. En je hoeft echt een zw niet af te breken door een spiraaltje hoor! Je wilt niet weten hoeveel kinderen er met de spiraal in de hand geboren zijn. @Nen: nu dag 12/13 mn ei (werd rond 12 uur savonds pas ongi, dus weet niet vanaf wanneer ik moet tellen) Super dat je een weekje extra stage hebt kunnen regelen! @Kim: wel fijn dat je nu zeker weet dat je nog even wilt wachten. Geeft misschien wat rust? @Ryanne: zou de dietiste gewoon even bellen en het voorleggen. En anders doen wat voor jullie goed voelt.