heb even de lijst geplaatst.. ik vind arnhem wel goed.. ik stel zaterdag 10 april voor.. dan kunnen de meeste.. van maart heeft nog niet iedereen gezegd of die kan Ik ga nog even naar het dorp.. kwam erachter dat mijn shampoo op is.. even snel naar de kruidvat dus..
@ suus, ik kan 10 april denk ik wel, maar moet toch ff met vriendlief overleggen. Die komt 1 april thuis dus ff vragen of hij dan mee wil naar de meeting. 4 april is trouwens 1e paasdag, weet niet of dat handig is?
@deb wat goed nu hopen dat er serieuze mensen bij zitten he @ dreamer ja idd voelt wat rustiger aan nu die gedachte. want eerst was ik wel aan het twijfelen @meeting.. ik hoor het wel. kan de meeste datums maar als het ver weg is en de mannen gaat niet mee en ryanne ook niet ga ik niet 300 km (op en neer) rijden in mijn eentje en zou het wel leuk vinden als we iets gerichts gingen doen, dus niet met 10 kinderwagens winkelen ofzow.. lijkt me namelijk echt een nachtmerrie
@ debby, ga je ook mee? @ mum, wow 4 maanden alweer! Ze zal wel denken *eet maar lekker mama, dan hoef ik dat zure fruit niet* hahahaha @ all, ik ga de pagina vast afsluiten! zometeen een overleg met het hoofd van de afdeling over wat ik voor mijn scriptie wil doen... Vanavond lekker bankhangen!!! Fijne avond allemaal!!
@ meeting, winkelen lijkt mij ook niks! Ik ben voor ergens iets drinken of misschien zelfs picknicken (al zal dat er ivm het weer wel niet in zitten...) nu ga ik echt
Arnhem is prima!!!! Er ligt hier een ventje over mn schouder te slapen ahahh in zn skiepak, we gaan zo even naar de winkels toe.. Uhh dierentuin niet echt mijn ding.. maar wie weet @ EMMA ja ik ben net verhuisd, juni maar we gaan nu weer We hebben bekeken we kunnen tot 370.000 gaan, maar dan moet ik dus wel blijven werken.. Mmmm, okey we zullen zien Ohja en bij die woning die we willen bekijken maar de makelaar moeilijk doet gaan we een briefje in de brievenbus doen dat we toch willen komen kijken maar dan wel eerder zonder de makelaar erbij.. Hi hi christian ligt echt te snurken op mn schouder lol! en hij had net een spuitluier, hij zat er helemaal onder onder..Snappen jullie hem? tot vanavond, ik ga de kruidvat, hm overvallen
@ Juffie: das een lekker bedrag zeg! Ik hoop dat als Daan of 2 boekjaren op papier heeft of in vaste dienst zit wij ook een leuk huis kunnen kopen. Maarja, eerst naar Ijsselstein dan kijken we vanuit daar maar weer verder. Groot gelijk dat jullie een briefje bij hun door de bus doen.
zoo dat is nogal niet een bedrag zeg juffie! Ik geloof dat wij tot 300.000 kunnen maar dat willen we zelf niet aangezien met de maandlasten.. we betalen nu 350 euro hypotheek oid dus we kunnen doen wat we willen
Als t op10 april is dan waarschijnlijk niet... Of jullie moeten met z'n alle op m'n verjaardag komen. hahahaha Jullie zijn welkom hoor!
*%&$#*& klote *&)#%$ zooi..Mijn laptop kan ik niet meer opstarten..Moet alles opnieuw er op pleuren..alleen nu kan ik die cdrom van windows niet meer vinden...:x Baal als een stekker nou zeg! Maar jeetje wat praten jullie veel zeg!!! @mum: Gefeliciteerd met Dimara... 4 maanden alweer zeg! @emma: Wanneer ga je een test doen dan? Spannend! @juffie: Ja wij hadden wel condooms gebruikt..Door voorvocht ben ik wel zwanger geworden..Wel stom maar ja @debby: Voor jou ook spannend zeg Als je wel zwanger bent dan hoop ik echt dat het goed gaat! @dees: Nee ik ga me geen zorgen maken dat is slecht haha.. @ukkie: Wat een super leuk en schattig badpakje!! @hilli: Nou idd dat zou echt zwaar zijn..pff moet er niet aan denken haha.. @dreamer: Jaa het komt nu echt dichtbij!! Spannend hoor.. @meeting: Ik vind het wel best allemaal haha..alleen moet nog wel even kijken of mijn vriend dan niet moet werken..Want dan kan hij niet mee..Ja of ik moet dan vragen als hij vrij kan krijgen.. Winkelen dat lijkt me totaal niks..Met al die kinderwagens..Mensen zien ons al aankomen met al die kinderwagens in de winkels haha.. @debby: haha ja dan komen we met ons allen naar je verjaardag..gezellig toch
Hey, stelletje kletskousen! Ik dacht, ik kom even meekletsen, maar er is zoveel gel*ld dat ik t niet bijhou in zo'n korte tijd hoor! Zag iets over de meeting; Arnhem vind ik wel prima haha! Kimo komt ook mee, gezellig Dus andere mannen, meekomen! Pff en of er hier iets te doen valt.. vast wel! Ben niet zo heel bekend hier, erg he?! maargoed, winkelen sowieso niet, is niet te doen met zn allen met al die kleintjes. Dierentuin kunnen we doen, maargoed, denk niet dat dat leuk is voor die hele kleintjes, dus dat zal wel afvallen. Zal eens rondkijken wat we zouden kunnen doen. We hebben sowieso wel wat natuur in de buurt, dus misschien dat we daar iets mee kunnen bedenken? Ik ben geen held in uitjes bedenken, dus ideeën zijn zeer welkom! En dan kan ik kijken of dat hier in de buurt te doen is Denk ook dat iets binnen het veiligst is ivm dat je niet weet hoe t weer zal zijn! Ben meteen maar weer weg.. Yentle slaapt wel heel lang vind ik, dus ga haar ff wakker maken, anders slaapt ze straks niet meer. En we moeten boodschappen doen Tot vanavond, misschien
@ Mariss: hmm door voorvocht zwanger geraakt... @ Kristel: succes met de boodschapjes! @ Knarboor: ow dat vind ik wel moeilijk pff ik zou zeggen 3 euro per uur ofzo... Pfff wat zijn die beebs toch eigenwijs.. ik had Dimara om half 4 een half potje mango gegeven (ben na een half potje gestopt anders vreet ze t hele potje leeg) dus ik dacht dat de fles van 4 uur wel even kon wachten, om stipt 4 uur begint ze te mekkeren, honger! dus heb toch haar fles gemaakt en de 2e helft ging er niet van harte in, maar als ik 'm wegzette was het krijsen (mevrouw moet echt luchtzuigen uit de lege fles voor ze geloofd dattie op is!!) dus uiteindelijk toch de hele fles op en ja hoor met t boertje kwam er weer een hele golf uit... hoezo eigenwijs? nu ligt ze te gillen in haar wipper omdat ik vind dat ze daar maar even moet uitbuiken laat ik haar liggen ook!
jemig zeg komt mijn vriendin op de koffie en doe ik ff de strijk lullen jullie gewoon even 3 pagina's vol. nu ga ik koken want moet om zes uur weg heb vergadering om half zeven.