Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Apenheul lijkt me absoluut geen succes met losse tutjes knuffels etc etc...

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: maar de apen lopen er wel los maar die komen niet meer bij je zitten he :) is ze afgeleerd met een plantenspuit omdat ze te brutaal werden.. zijn er zomer 2008 nog geweest

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    maar je hebt wel gelijk ;) stel dat er een brutale aap bij zit

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    apenheul nog nooit geweest.

@suus denk wel dat frank mee gaat als er meerdere mannen mee komen en als het in arnhem is dan kunnen we bij familie blijven slapen dus dat is wel fijn

ik denk dat een dierentuin wel leuk is, daar heb je inderaad van alles en kun je de kinderen lekker laten spelen. wel hopen dat het droog is dan :D

zometeen komen mijn ouders, mijn vader komt ff oppassen en dan gaan frank, mijn moeder en ik sporten. mijn moeder en ik gaan zumba doen. vorige week waren we te laat. ben beniewd. ik hoop dat ik geen last meer krijg van mijn hart want had vanochtend heel veel last ervan, leek net alsof er iets scheurde en deed ook pijn.. erg vreemd

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @meeting, burgers zoo is leuk! vriendlief moet er nog even over na denken en even kijken of hij dan niet op oefening is.

@red, ga je ook mee??

@ki, wat eng! moet je niet even naar de arts daarmee? krijg je nu ook nog medicatie? veel plezier met sporten

verder geen tijd om te kletsen helaas.. heb een ovenschotel in de oven en is net klaar..dus we gaan even eten.

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Meeting 24 April 2010

wie gaan er mee:
    sterretje
    Emma
    Knaboor
    Juffie
    Desiree
    Ryanne
    Nen
    chamaro

Met man:
    Ukkie
    Kim
    Mumtobe
    Kristel
    Gaby
    Suus

Zonder man:

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou dan gaat mijn mannetje ook wel mee hoor!

Kim. ielg dat klinkt eng.. moet je niet de cardioloog bellen?? In ieder geval succes

Emma.. hmm lekker ovenschotel.. eetsmakelijk

Eten.. hie paella gehad.. zo'n pak van knorr maar dan alleen met kippies..manlief lust geen visjes.. was een groot succes. Erg lekker!

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby: balen joh van die mail.. maar daarvoor gaan ze je toch niet ontslaan?

juffie: fijn dat c weer goed doorgeslapen heeft :)

ryanne: balen dat de nacht weer zo beroerd was zeg..

nen: balen joh van die uren..

emma: irri dat je zo misselijk bent en duizelig.. hopelijk is t gauw over..

matta: ook al hoofdpijn.. en al zo lang.. misschien naar de ha..

ukkie: ogen laseren.. lijkt me echt eng,,\

dreamer: ja de vragen staan op t lijstje... en t is de 21ste.. weet niet hoeveel dagen nog.. haha.. ff tellen..

spiraaltje: mijn moeder is ook een keer zwanger geworden door t spiraaltje heen.. is alleen op een miskraam uitgelopen.

desiree: nee geen foto gemaakt :)

bos: we trouwen om half 2 dus smorgens tijd genoeg om alles te doen,...

debby; wat goed 2 bezichtigingen

meeting: lk vind alles best....

kim: wel eng hoor met je hart en dat t zo'n zeer doet.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er eventjes snel;

Dierentuin is op zich wel een optie (al hebben de kinderen er nog niet zoveel aan denk ik), maar ik zit een beetje met t feit dat je in burger's zoo dus verschillende temperaturen hebt aangezien je bijv. de bush hebt waar je dus kan eten en drinken en daar is t heel erg benauwd, weet niet of dat wel zo goed is voor die kleintjes om van zo'n kou in zo'n ontzettend benauwde warmte te komen en andersom... ;)

Wat betreft spelen in de speeltuin.. je kan wel denken dat kindjes met 7 maanden goed rechtop kunnen zitten en spelen, maar er zijn genoeg kindjes die dat nog niet met 7 maanden kunnen ;) Dus echt veel spelen in de speeltuin zal er niet van komen denk ik?
    Ja, misschien glijbaan ofzo..?

Misschien denk ik wel weer veel te moeilijk (is 1 van mijn eigenschappen helaas :p) maar ik wil t wel even gezegd hebben voor t geval t dus een goed punt is waar niemand over nagedacht heeft nog ;) :p

Ohja, boodschappen doen ging supergoed! Yentle vond t geweldig in de buggy en gaf geen kick! Terwijl ze normaal de hele winkel bij elkaar schreeuwt ;) ze wil dus gewoon lekker alles zien! Dat gaat niet echt in de MC normaal :)

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoe slecht, ik heb helemaal niets gedaan.
    Zometeen ga ik na pfaffs even de kattenbakverschonen en de vaatwasser uitruimen en inruimen en de eettafel opruimen.

Vriendinnetje kwam langs en we hebben even geshopt.
    Autorijden ging super goed!!!
    moet nu echt heel gauw mijn theorie halen!!!

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ooglaseren lijkt me wel wat!!!
    wat waren je sterktes??

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    matta -4 en -4,5

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    matta: wil jij mee naar de meeting?

14. Zo ben ook weer van de partij. Net 2 cheeseburgers naar binnen gepropt. Lekker gezond weer heh.. Zijn bij de osteopaat geweest voor 'n intake. Was erg positief! Hij kan Jason waarschijnlijk wel helpen, alle klachten bij elkaar hadden waarschijnlijk te maken door een druk op een bepaalde plek in de schedel, wat bij de geboorte is ontstaan. Vrijdag hebben we echt een behandelafspraak. Ik hoop zoo dat het gaat helpen, want hij zit maar te persen en te kreunen en er gebeurt verder niks. Vind het zo zielig!!

@ meeting hier een dierentuinhater dus dan ga ik niet mee, maar anders zou ik met mijn man gaan sowieso want ik heb geen rijbewijs.
    Arnhem is vanaf hier zo'n 125 km, maar wij vinden toch wel OK!

@ Ukkie wat 'n leuk badpakje!

@ Kim klinkt maar eng van je hart, is toch niet iets aan de hand nu??

@ Bedrag lenen wij kunnen zeer ruim lenen, maar maximaal lenen is ook niet alles echt geen aanrader hoor. Zit je altijd hoog in de kosten.

@ Red uitslag zit alleen op zijn hoofdje aan 1 kant, ik gebruik geen wasverzachter overigens en een neutraal wasmiddel.
    Ga er maar vanuit dat je straks nog grotere borsten hebt.. ik had voor de bevalling een cup D, maar nu cup E. Ik had ook een voedingsbeha in cup D gehaald, die pas ik nu ook wel hoor. Zit alleen wat krapper :p.

@ Dreamer haha je hebt onthouden dat ik niet zo van dierentuinen ben :p.
    Ja het is wel spannend voor jullie.. soms duurt het een tijdje voor je het je realiseert.. hier duurde het ook weken voor ik echt doorhad van o ik ben zwanger ja..

@ Juffie handig is dat he die kortingen, ik heb mijn hypotheek & alle verzekeringen op personeelscondities via mijn werk (grote verzekeraar) en dat scheelt zo ontzettend veel geld. En tenminste geen afsluitprovisie en al die rommel.
    Wat voor mobieltje heb je gekocht? O goed dat je dat zegt, ik mag m'n abbo verlengen en een nieuwe mobiel uitzoeken. Zo 'ns kijken.

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    dees.. dank je.. lekker hoor cheesburgers! hou ik ook wel van :p

Ik ga je even PB-en

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    #72836 matta1986, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
    @meeting
    wil opzich best wel mee..hangt alleen een beetje vanaf wanneer we gaan,.

@ukkie
    valt nog mee, ik heb -5 en min 4.50... ben echt blind zonder bril!
    had 2 nieuwe brillen gehaald, ik wordt helemaal gek met die brillen.
    ik voel me net een vis, alles staat bol en als je naar de wc gaat, lijkt het net of de muur na je toe komt! heeeeel stom..
    meot er nog maar even mee terug.

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik weet niet of manlief er zoveel zin in heeft... zal t vragen

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: idd er hoeft maar 1 brutale bij te zitten!

@ Kim: ow wat eng zeg dat je ineens weer last had van je hart, veel plezier met sporten!
    Bij burgers zoo heb je het grote voordeel dat er een hele hoop overdekt is! dus ook met iets minder weer kun je je daar wel vermaken!

@ Kristel: Ik denk dat kindjes het wel leuk vinden om naar de diertjes te kijken hoor... en als ze maar rond kunnen kijken is alles goed! De temperatuurverschillen lijken me ook niet zo'n probleem, als je ze binnen de jasjes o.i.d. maar uit doet.. nu ga je toch ook van -6 naar +20 als je je huis in komt... stel dat het dan 15 graden buiten is en binnen 30 dan scheelt dat nog minder ;)

@ Dees: jammer dat je niet meegaat als we naar een dierentuin gaan! Zou Jason graag willen ontmoeten :D

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    apenheul lijkt me erg leuk en de dierentuin ben ik al gweest, ik ga liever winkelen.. maar in de dierentuin vind ik het wel ltijd ergg leuk!!!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. kun je misschien ff op MSN komenl.. heb ff wat vraagjes..

Deel Deze Pagina