geen idee pilstrip duurt nog anderhalve week ofzo.. maar als k stop doe k dat nu en maak k hem neit af..
@Gaby: Meid, héél begrijpelijk dat je t k*t vindt om steeds zo veel te lezen over baby's. Als je het zelf nog niet hebt mogen ervaren en je bent al zo lang bezig (met de ONnodige tegenslagen) is t gewoon heel confronterend. *knuffel* Weet ook niet zo goed wat ik er verder op kan zeggen, t is gewoon k*t om er zo mee geconfronteerd te worden. Wel hoop ik dat je het ons niet kwalijk neemt? We zijn, zoals Mum ook zegt, gewoon 24/7 mama en dan is t moeilijk om er niet over te praten... Ik hoop dan ook dat ook jij heel gauw mag klagen over zwangerschapsklachten, bevallingsangsten, gebroken nachten, huilperikelen, maar ook over de leuke dingen praten als eerste lachje, eerste hapje, eerste geluidjes.. Gewoon alles! Ik gun het je ook echt en weet ook zeker dat je een supermama zult zijn! Wat betreft je keuze over de pil.. Het is voor mij 'makkelijk' praten, maar ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan ik zou stoppen met de pil en een maandje zou wachten met de volgende ICSI. Wat Dreamer ook zegt; het is niet niks wat je de afgelopen tijd meegemaakt hebt! Je moet je lichaam ook even rust gunnen. Maar ook jezelf geestelijk, geef t een goed plekje zodat je weer vol goede moed aan de volgende poging kunt beginnen.. En Joey: Doe niet zo lullig! Gaby doet al zóveel...! Jeetje, wat is zo'n telefoontje nou?! @All: Sorry dat ik verder niet reageer, ben dvd aan t kijken, maar vond dit wel even belangrijk..
kristel: dat jullie erover praten is nie zo erg.. maar k kan er gewoon niet op reageren omdat ik er niet over mee kan praten.. snap je.. en k ga er nog ff over na denken met de pil enzo.
@Gaby: als jij niet weet hoe je ergens op moet reageren, dan hoef je toch ook niet te reageren? Je moet jezelf niet zo verplichten hoor om overal op te reageren! Als jij je er niet goed bij voelt over wat je moet zeggen, dan maar niet toch? Misschien klinkt het heel makkelijk wat ik nu zeg, maar je bent echt niet verplicht om maar overal op te reageren
vroeg mijn moeder om hulp.. en k krijg terug.. wat ook vaak helpt om zwanger te worden is er niet teveel mee bezig te zijn.. :'(
@gaby: *Knuffel* Da's echt een KUTopmerking.. Alsof zaadjes en ei denken; joh, nu maar niet hoor! ze is er te veel mee bezig! Bah.. kan echt niet tegen mensen die dit soort dingen durven te zeggen.. (Niks tegen je moeder hoor, maar dit is echt een opmerking die mensen maken die niet zoveel problemen hebben gehad met zwanger worden....?) en sowieso; hoe kun je er in godsnaam niet veel mee bezig zijn als je continu moet spuiten ed?! Dat is onmogelijk..! :x @all: ben weer weg
Bahhhhhhhhhh echt zo'n opmerking uit de boekjes. Jammer dat je moeder niet snapt dat je er niet niet mee bezig kunt zijn. Die spuiten zetten zichzelf niet. Jeetje meis, wat zal jij je kut voelen op dit moment. En allemaal vlak voor je bruiloft, dat kan je nu helemaal niet gebruiken. Meis, als ik iets voor je kan doen weet je me te vinden he! Dikke knuff.
nog eentje.. je wacht al zo lang.. die ene maand kan er ook nog wel bij.. nee mama dat kan niet.. iedere maand is er een teveel is weer een maand niet zwanger...!
gespreksonderwerp is veranderd met mama.. niet veel hulp aan gehad... beetje jammer.. maar neem mijn moeder niks kwalijk.. ze snapt t gewoon echt niet..
Ken je het boek Open Zenuw Gaby? Ik heb hem zelf (Nog) niet, maar hoor er goede verhalen over. Lees wel vaker dat omstanders door dat boek beter begrijpen wat ze wel en niet moeten zeggen en wat voor impact de mmm heeft. Misschien een idee? Pff even heel ego, maar als ik dit zo hoor ben ik echt blij dat wij het geheim houden. Als ik zo'n opmerking zou krijgen van iemand terwijl diegene weet waar we mee bezig zijn .. ik denk dat ik zou flippen! Ik zou dat nu echt niet aankunnen. Gaby, ik denk aan je meis.
dreamer: k kan best veel hebben.. dat scheelt..(sommige dagen niet hoor) k ga ff op bol kijken voor dat boek..
@ gaby ja lekker makkelijk praten zo werkt het dus niet in het echte leven maar goed bedoeld @ meeting ik denk dat het maar gewoon zoiets moet worden als burger Zoo (is dat in arnhem) of dat gewoon dan heb je wat te doen en zit je niet gewoon op een terras met super veel baby's en ayden is dan 8,5 maand denk dat hij dieren echt wel leuk vind hij reageerd nu ook op honden en katten zumba was leuk echt wel heel vermoeiend en gelukkig geen pijn meer in mijn hart gehad hopelijk was het eenmalig. Slik nu trouwens geen medicijnen want heb al een lage bloeddruk en daar word het alleen maar erger van en val ik bijna om dat wil ik niet ga verder tv kijken ben morgen vrij dus dan denk ik ff mee over locaties voor de meeting
@Gaby, dikke knuff! Kan moeilijk dingen zeggen, 'k weet niet hoe 't is om in jou schoenen te staan. Doe wat je gevoel zegt! @meeting, 'k weet niet of ik mee ga. Zat te denken van niet maar ja als iedereen zowat gaat, vind ik het ook een raar idee dat jullie elkaar allemaal wel kennen in real live. Plan maar gewoon je ding en ik laat 't tegen die tijd wel weten. 'k Denk dat ik mijn kerel sowieso niet meekrijg. Emma, ga jij alleen of met je vriend? @Desiree, 't kan gewoon van de hormonen komen, de uitslag. Zijn 't kleine pukkeltjes? Fijn dat ze 'm waarschijnlijk kunnen helpen! Hier net de partneravond gehad van zw.gym. Was veel info maar manlief vond 't wel leerzaam geloof ik Moesten alleen tegen over elkaar zitten en samen puffen... hihi dat werkte niet helemaal bij ons. lagen constant in de deuk. 'k Zal de hond ff uitlaten als die tenminste wil. 'k Weet niet waar 't beestje last van heeft, hij eet wel gewoon maar ligt verder waar die ligt en kijkt triest. Neem 'm straks wel lekker mee naar boven, daar doen we 'm in elk geval een groot plezier mee.
@gaby: dikke knuffel meid. weet niet zo goed wat ik moet zeggen. hoop dat je snel een beetje 'hulp' krijgt van je dierbare @kim: gelukkig dat je geen last meer gehad hebt van je hart. @all: vergadering was saai zoals altijd. ga zo ook lekker mijn bed opzoeken..
Is deze opmerking gericht op Gaby's verhaal over dat ze t moeilijk vindt om te reageren op onze babyverhalen? Of op de opmerking van haar moeder? Wil t even zeker weten, voordat ik hier helemaal uitflip
Pff heel verhaal getypt, klapt internet eruit. @Gaby: goed dat je het boek gevonden hebt. Ik twijfel nog altijd of ik hem ga bestellen of niet. Ons verhaal is compleet anders als die van stellen die IVF doen natuurlijk. Als jij hem wel besteld moet je maar even laten weten wat je ervan vindt, oke? @Kim: pas je wel op met je hart? @Red: ik ga ook niet mee, dus niet iedereen kent elkaar irl Fijn dat je man er iets van geleerd heeft. Dat (samen) puffen lijkt me echt lachwekkend. Kan me niet voorstellen dat mij/ons dat zonder lachen zou lukken
@Kristel: ik gok dat ze de opmerking van Gaby haar mams bedoeld. Anders zegt ze niet lief bedoeld. Dus adem in, adem uit