@Samen puffen: Kimo mocht absoluut niet puffen van mij, ik vind dat zo belachelijk, IK moest bevallen en verder niemand, dus ga dan ook niet als een mongool staan puffen Verpleegkundige die bi jde bevalling was ging mij ook ff vertellen hoe ik t moest doen en ze deed t voor.. Ik werd daar zo chag van! Ik had t bij haptonomie heel anders geleerd en dat ging hartstikke goed. Gelukkig stopte ze er gauw mee @Dreamer: Ja, dat dacht ik ook al.. Dus vandaar dat ik t even vraag Ik werd namelijk in eerste instantie witheet toen ik t las.. En toen ging ik pas nadenken (jaja, vaak is t bij mij eerst doen, dan denken.. ) @Kim: Sorry als ik verkeerd overkom Wil t gewoon ff weten (beter eerst vragen dan dat ik iets verkeerds zeg en we straks ruzie hebben om niks toch?) @All: ben echt weg nu! *zwaai* fijne avond allemaal
k had vernomen dat t over m'n moeder ging.. maar ja.. als k dat boek bestel laat k haar t ook wel lezen.. maar ja.. heb een collega van mij gemailt met mijn dilemma.. zei doet ivf.. heb t wel eens over haar gehad geloof ik.. ben benieuwd wat ze erop terug stuurt.. maar k ga ervan door.. lekker slapen zo.. tot morgen..
(goede) morgen.. k heb t ziekenhuis niet meer gebeld.. ongeacht wat ze hadden gezegd.. ik stop met de pil.... t moet m'n systeem uit! k voel me te slecht.. ben gister huilend in slaap gevallen en net met tranen opgestaan.. (speelt meer mee dan alleen t ziekenhuis) maar weet dat dit gevoel door de pil versterkt word.. joey laat me ook niet beter voelen en heb hem al laten weten dat k wil praten vanavond.. ben er over aan t denken om t op te schrijven omdat t voor mij gemakkelijker is om alles te zeggen en te verwoorden wat ik vind en wat k denk..
Morgen... *gaap* Wat zou ik graag de hele dag doof willen zijn vandaag.. Yentle is de hele nacht aan t spoken geweest, bah. Ze wordt sinds een paar dagen ineens zeurend wakker, maar dan ging ik er even heen en dan sliep ze snel weer en vannacht dus ook weer, maar niks hielp deze keer.. Ze is zeker van 1.30 uur tot 5.00 uur aan t zeuren geweest Niet eens huilen ofzo, gewoon echt zeuren en lekker hard gillen erbij. Ze heeft nog gedronken, maar hielp niks.. Toen is ze rond 5.00 uur in slaap gevallen en om 7.30 alweer wakker en nu is ze weer aan t zeuren. Ik haat sprongen..! Dus.. doofheid, deze kant op graag?
@ Gaby Meis, wat naar allemaal!!! Misschien heb je er niet zoveel aan, maar veel meiden/ vrouwen zijn erg onzeker voor de bruiloft.. Het is ook niet zomaar wat, je spreekt uit dat je de rest van je leven met iemand samen wil zijn. Misschien speelt dat ook mee in je emoties? Je zult zien als de bruiloft achter de rug is, dan zit je weer een stuk lekkerder in je vel (Dat hoor ik zovaak, en had het zelf ook ) Goed dat je met Joey gaat praten, dat lucht altijd op!! @ Kristel Ohjee, is Yentle een spookje? Foei, Yentle, laat je mama eens lekker slapen Anders kom je ook maar op les bij Christian hoor.. Is een kei in slapen Ik moet straks naar de dietiste, ben erg benieuwd.. Denk dat ik wel te horen krijg dat ik teveel spek eet als vlees en dat ik teveel chocola eet Is niks voor mij ben meer een zoutkauwer.. Vanavond komen er 2 mannen van de kerkenraad uit Huizen. Ben erg benieuwd.
@Gaby: Goed dat je t even allemaal opschrijft en er met Joey over gaat praten. Zal hopelijk flink opluchten! En wat Juffie zegt komt me heel bekend voor Ik voelde me ook niet super vlak voor de bruiloft, t is toch een grote stap die je maakt! @Juffie: Normaal slaapt Yentle geweldig hoor, wel gem 14 uur per nacht Maar ze zit middenin een sprong en ze gaat dus steeds meer rommelen.. Kan steeds minder even alleen spelen, drinkt slechter, slaapt slechter.. Ik vind sprongen alles behalve leuk.. Hopelijk is ie gauw voorbij, al verwacht ik van niet.. Vorige duurde 5 weken en deze kan ook weer zo lang duren Waarvoor ga je precies naar de diëtiste? Ben heel slaperig, dus kan t me even niet meer herinneren... @All: Ik ga even douchen als Yentle t toelaat.. Straks nog even proberen te slapen! Hopelijk wil Yentle vandaag wat langer dan 45 min slapen tijdens haar dutjes, want ik kan wel wat slaap gebruiken Fijne dag allemaal!
@ Kristel Ik heb al 2 weken diarree en last van mijn darmen. Ik moet weer gist en suikervrij gaan eten.. Maar vanwege de borstvoeding moet ik dat met de dietiste allemaal kortsluiten.
t zal misschien ook wel een stukje daardoor komen.. maar ben nog helemaal niet zenuwachtig ofzo... maar t sit me gewoon erg hoog.. zal zo als k klaar ben laten lezen wat ik opgeschreven heb..
okeej ben klaar met wat ik wil zegge.. waar t me bij joey om gaat heeft niet aleen te maken met de behandelingen in t ziekenhuis.. maar met wat anders..
lieve schat, het is ondertussen al wel duidelijk dat ik me echt kut voel. en dat heeft niet alleen te maken met alle behandelingen en t ziekenhuis enzo. ik ga sowieso stoppen met de pil, omdat ik weet dat mijn gevoel daardoor versterkt word, en t mijn systeem gewoon uit moet. ik ben gisteravond huilend in slaap gevallen en vanmorgen met tranen opgestaan omdat ik t gewoon even niet meer weet, en omdat praten niet onze sterkste punt is, doe ik het even zo. ik weet gewoon even niet waar k moet beginnen.. maar hoop wel dat t dalijk duidelijk is voor je, en dat je er iets mee gaat doen, maar dat is jou keuze. ik weet dat als jij de hele dag gewerkt heb dat je moe bent s'avonds, maar ik ben ook moe na een hele dag.. ook al werk ik wat minder lang dan jou. als ik thuis kom, staat t huishouden nog te wachten op mij, en dat is ook niet erg.. en vind het ook niet erg om te doen, het hoort er ook gewoon bij. maar heb de laatste tijd wel t gevoel dat ik hier alleen maar ben als poets en meer niet. als je smorgens gaat geef je me een kus...doe je dat standaart omdat t hoort.. of wil je t graag doen. als je thuiskomt ook.. k krijg een kusje.. maar veel gevoel zit er niet bij,, altans dat lijkt zo. als k jou niet een keer knuffel.. gebeurd er ook niks.. en ik mis dat vreselijk... (en nee k heb t niet over sex) ik wil even een paar voor voorbeelden noemen waarvan ik me rot ga voelen.. t zijn misschien kleine dingen maar een hoop kleine dinge, is uiteindelijk dit resultaat. laatst toen je ging douchen was je shampo op.. de lege fles gooide je bij de wc op de grond.. met de bedoeling.. ruimt gaby wel op? doe je t zelf? of ben je t gewoon vergeten? de fles ligt er nog steeds. jij hebt de taak gekregen om de kliko en de prullebak bij te houden.. er staat vandaag al 5 dagen een pan op t aanrecht met eten erin wat naar de kliko moet.. zie je hem niet staan? of vind je dat ik dat gewoon moet opruimen ofzo... ik ruim veel op schatje.. je bierflesjes die je laat staan.. de handoeken na t douchen die op de grond liggen.. de vieze kleren boven die je laat liggen..enz.ik kan niet achter je kont aan blijven lopen om je troep op te ruimen. en heb nog een voorbeeld.. zondag had ik alles mooi opgeruimd keuken schoon alles schoon.. toen ging jij eten... wat niet erg is.. maar je laat alles liggen.. jij zat te eten.. en ik ging je kruimels opruimen stukjes kaas die er lagen de boter.. en je mes. toen je klaar was met eten zette je je bord op t aanrecht.. die heb ik ook maar opgeruimd.. wat is nu de grootste moeite om je even een kwartslagje verder te draaien en om t in de afwasmachiene te zetten. misschien kom ik nu wel over als een zeur.. maar ik ben gewoon even zat. tuurlijk heb ik meer tijd dan jou.. en vind ik het ook niet erg om wat meer te doen, en ik weet dat ik af en toe tussendoor daagjes vrij ben en dan kan ik wat extra doen in t huishouden en puk wat vaker uitlaten. en soms.. soms om lekker een dag niks te doen. maar heb gewoon de laatste tijd het gevoel dat ik er alleen voor sta.. als jij s'avonds thuis komt.. ben je dan wel blij om me te zien? want zo lijkt t niet (meer). ik weet dat je van me houd.. maar dat is ook wel fijn om af en toe te horen te krijgen dat t ook daadwerkelijk zo is. ik weet ook dat de keuze om te stoppen met pil een goede keuze is.. misschien dat t me ook een stukje beter laat voelen, ik hoop ook dat jij me beter kan laten voelen schatje, want ik mis je. lieverd ik hoop dat je me bergijpt en je nu niet boos op me bent. hou van jou x let niet op de spellingsfouten.. de korte zinnen komt doordat k het ergens anders getypt heb.. en t hier geplakt heb..
Goeiemorgen hier redelijke nacht gehad ff om 5 de fles en toen nog tot 8 ff kunnen slapen @ gaby ik denk dat dat de beste keus is die je gemaakt hebt @ kristel ik hoop voor je dat je nog ff kan slapen vandaag hier helpt het om samen in bed te liggen dan slaapt hij langer en zo kan ik ook nog soms wat slaap meepikken @ juffie succes bij de diëtiste
@ Kim: Fijn dat je lekker gesport hebt.. is zeker wel druk bij die Zumba lessen? volgens mij is dat ineens megapopulair! Gelukkig heb je geen last meer gehad van je hart! Lekker dagje vrij vandaag! @ Red: Wat sneu zeg dat Tuppie (noem jij 'm niet zo? haha ik had vroeger een cavia die heette turbo en die noemde ik altijd tuppie ) zo triest is! Ik zou het leuk vinden om jou en je meissie ook in real live te zien op de meeting hoor! @ Gaby: Goed van je dat je een beslissing genomen hebt! en goed idee om alles op te schrijven, dan kom je vaak makkelijker en duidelijker over als een mondeling gesprek! sterkte en een dikke knuff meid! *lees nu je hele verhaal* Heb je supergoed verwoord meissie! Als hij dit niet snapt dan wee ik het niet! @ Kristel: ow meid een dramanacht dus.. bah! @ Kim: Fijn zeg dat Ayden jullie lekker heeft laten slapen zeker nadat je gewerkt hebt! Dimara is vannacht weer 5x wakker geweest en met haar speentje vervolgens weer meteen in slaap gevallen... vanmorgen was ze ook al rond 7 uur wakker, heb haar pas om 8 uur de fles gegeven omdat anders het hele ritme kwijt is, gelukkig zeurde ze er ook niet om... hoop dat t idd gewoon met een sprongetje te maken heeft en ze straks na de sprong weer gewoon aan 1 stuk door gaat slapen...
@ mum ook al beroerd geslapen dus zumba is idd populair en was ook wel druk maar had genoeg plek @ gaby goeie brief je zegt hoe je je voelt en noemt er voorbeelden bij, altijd fijn voor mannen als hij hier boos om zou worden sorry dat ik het zeg maar dan verdiend hij je niet je maakt nu zoveel mee hij hoort je te steunen en wat last te ontnemen daar gaat het toch om in een relatie vind ik succes als hij straks thuis komt
@gaby: goeie brief meid. hoop dat hij het een beetje begrijpt en dat je wat meer steun krijgt van hem. @kristel: pfff lekker nachtje gehad jij zeg. misschien vandaag ff tukkie doen als de kleine yentle ook wil slapen vandaag. vind je het niet ontzettend zwaar als zei in een sprong zit en je bent straks weer zwanger? @mum: jij ook al zo'n nachtbraker gehad. @all: hier juist een slaapkont zeg. gister overdag weinig geslapen. na de fles van vier uur op bed gelegd dus hij sliep tegen half vijf en vriendlief moest hem wakker maken om half acht voor het bad en de fles toen om kwart voor negen weer gaan slapen en vanochtend vanaf zeven uur beetje rommelen maar hij kwam er pas om half negen uit vanochtend. jullie nog plannen vandaag...ik ga zo ff naar de action met mijn moeder kijken of ze nog leuke pyjama's hebben voor de kleine.
Ik ben hier ben mee aan het lezen via de iPhone ik moet ook nog pyama's hebben en nog wat truitjes want alles word te klein misschien vanavond maar ff naar Heerlen is toch korting bij prenatal en babydump?
@gaby, jeetje wat een opmerking... ja natuurlijk is het goed bedoelt maar je hebt er niks aan..Goed dat je stopt met de pil! brief heb je goed geschreven, zo moet hij het wel snappen en er iets mee doen! @kim, leuk dat het geslaagd was met zumba, lijkt me ook erg leuk! veel wakkere kindjes weer vanacht dus! hier ook een slaapkopje net als bij bos. m heeft vandaag ouderschapsverlof dus ik heb lekker een dag voor mezelf. Mn zussen komen hier zo, we gaan lekker met zn drieen winkelen, wat drinken etc.. zonder kids . M past op mijn nichtje en j . Druk dagje voor hem haha maar wel heel lief vind ik. O ik heb lekker uitgeslapen voor de tweede keer sinds zijn geboorte hahahah
@Gaby: Goeie 'brief' meid, je schrijft heel duidelijk waar je mee zit. Hopelijk denkt Joey er over na en kunnen jullie er goed over praten samen! Ik geef je trouwens groot gelijk in je verhaal hoor. @Kim: Fijn dat Ayden maar 1x wakker geworden is en je nog tot 8 uur heb mogen slapen Hopelijk binnenkort helemaal geen nachtvoeding meer! @Mum: Pff, ook al een dramanacht dus.. Ik denk dat jij, net als ik, ook een hekel aan sprongetjes begint te krijgen? Hopen dat t gauw over is bij onze meiden! @Bos: Lekkere slaapkop is Lars zeg Slaapt hij nog steeds ontbakert? (of hoe zeg je dat?) Ja, tijdens sprongen is t op zich wel zwaar, maar ik doe tijdens een sprong gewoon heel rustig aan met Yentle. Ik onderneem dan ook niet zoveel als t niet gaat en wat niet gaat dat gaat niet toch? Ben daar heel makkelijk in over t algemeen.. Dus dat zal tijdens een zwangerschap net zo gaan. Tuurlijk zullen er momenten zijn dat t emotioneel wat zwaarder zal zijn, maar dat zal veelal een hormonenkwestie zijn dan denk ik @All: ben benieuwd wanneer Yentle wil gaan slapen.. Is nu al sinds 7.30 uur wakker terwijl ze afgelopen 2/3 weken elke keer na 2 uur al moe was.. Misschien, doordat ze nu langer wakker is, dat ze zo wat langer zal slapen. Hopelijk wel dan kan ik ook nog ff pitten