Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ Emma klinkt als een heerlijk dagje
    zou willen dat ik zussen had waar ik is mee kon shoppen :)
    lief van m dat hij op de kleintjes past

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Ohh lekker een dagje shoppen met je zussen! Ik wilde ook altijd een zusje, maarja, na mijn geboorte waren mn ouders klaar met kinderen, ze hadden hun handen vol aan mij :p Helaas.. ;)

@All: Hmm, heb haar nu op bed gelegd en ze is alweer flink aan t protesteren.. Ik laat haar maar ff gaan.. Ben benieuwd hoe lang t gaat duren ;) Ze is echt een volhouder wat dit betreft.. (alleen ben ik er niet zo goed in... :p)

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: overdag ligt hij nog ingebakerd (heb nog 2 maanden om dat af te leren) in de nacht ligt hij heerlijk met zijn armen breed uit in de slaapzak :D.
    haha dat zal dan zeker ook een groot deel hormonen zijn ja. ach je moet iets de schuld geven toch :D

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben nog steeds bezig met de film te maken van de verbouwing van ons huis. wat een werk zeg voor een uurtje film pfff. maar is toch wel leuk om te hebben. weet alleen niet zo goed wat voor muziek ik eronder wil zetten. moet wel opschieten want de laptop moet terug en dan moet hij af zijn.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: wat lief dat mark ook op wil passen op de kleine van je zus. hoe oud is tie nu? (De kleine he niet mark :D)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Ohh echt fijn dat t dan 's nachts iig zo goed gaat! Hopelijk binnenkort ook overdag :)
    Verbouwing van jullie huis? Heb ik iets gemist, wat is er verbouwd dan?

@All: Wij hebben gisteren besloten om binnenkort de woonkamer te verbouwen ipv een nieuwe bank te kopen!
    We hebben namelijk een houtkachel + schouw/schoorsteen en dat ding ontneemt veel ruimte. We willen die dus weghalen en dan komt er meteen een nieuwe vloer op de hele benedenverdieping omdat de vloer die er nu ligt niet doorloopt onder de kachel, dus t moet wel..
    Maar we hebben even gekeken wat t kost en t kost net zoveel als een nieuwe bank, dus dan liever dat ding weg zodat we écht meer ruimte hebben :D
    Als we nog geld overhouden willen we ook de badkamer gaan doen dit jaar! :D Dan gaan we eindelijk een bad krijgen :D

Verder binnenkort even langs verschillende garages/autobedrijven om te kijken hoeveel wij voor onze auto kunnen krijgen en of we voor dat geld een andere, grotere terug kunnen krijgen. Hoop t echt, want dit ding is echt veel te klein :p

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Vraagje nog... Als jullie kindjes doodmoe zijn en ze dus gewoon echt moeten slapen maar ze vertikken het.. Hoe gaan jullie daarmee om?
    Laten huilen enzo doe ik nu dan, maar ik trek dat echt niet langer dan 5-10 minuten.. :)
    En op een gegeven moment als ik al een aantal keer terug geweest ben om te troosten en t wil nog steeds niet word ik gewoon steeds bozer.. Dan denk ik echt 'verd*mme, doe je ogen nou gewoon dicht en ga slapen!' Ik laat mn boosheid niet aan Yentle merken natuurlijk, maar ik moet soms dan wel ff naar onze slaapkamer om mn frustratie in ons bed te slaan.. :) ;)
    Hebben meer dit??

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ja helaas wel, nu koppijn net een migraine aanval gehad, ga er eens op letten of ik dat steeds heb als ik ongi ben...
    Fijn dat je wel genoeg plek had, is het lastig of niet? zit er ook nog steeds over te twijfelen... Lekker ff shoppen voor Ayden!

@ Bos: lekker zo'n nacht... hou er rekening mee dat de pyama's van de action erg groot vallen!

@ Emma: lekker zo'n dagje voor jezelf met je zussen, wat lief van M dat hij op J en je nichtje past! lekkere vuurdoop :p

@ Kristel: haha ja idd heb wel een hekel aan die rotsprongen, baal ook nog steeds dat ik 30 euro aan dat boek heb uitgegeven, ik lees het bijna niet!
    Hier ben ik ook benieuwd hoelang DImara het volhoudt, dimara was om half 8 wakker en daarna van half 9 tot 10 uur geslapen, normaal slaapt ze tot 11 uur ongeveer en dan houdt ze het wel vol naar haar fles van 12 uur, maar nu betwijfel ik het!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ze was zo overstuur... heb haar maar heel primitief ingebakerd :( Soms weet ik t ook gewoon niet meer hoor?
    Had een omslagdoek daar heb ik haar ingedaan en heb m met veiligheidsspelden vastgemaakt. Ze is rustig nu, ben benieuwd?! :(

De speen werkt nu namelijk ook niet.. En laten huilen ook niet, want ze wordt alleen maar overstuurder erdoor.. *zucht*
    's avonds valt ze heerlijk in slaap, dan leggen we haar nu dus wakker in bed, ze pakt haar duim en ze slaapt direct, maar overdag is t echt een drama..

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden kom ook 's ff langs. Lekker uitgeslapen tot 10 uur. Zal zo de hond uitlaten en dan maar eens aan de schoonmaak. 'k Moet er nu toch echt eens een begin mee maken, anders is 't huis nog niet schoon als onze uk komt.
    Met de hond gaat het al een stuk beter. 'k Denk dat hij gisteren haast niet durfde te lopen omdat hij die romper aanhad en dat over z'n wond schuurde. Hij is nu tenminste weer een beetje levendig. Wondje heelt al mooi, nu hopen dat ie er afblijft.

Ben ondertussen even aan't kijken voor een vakantiehuisje voor de zomervakantie. Wilden eerst naar een vakantiepark maar heb geen zin om daar bijna 1000 euro voor te gaan betalen. En zou ook wel leuk zijn als de hond meekan. 'k Heb gisteren m'n vakantieaanvraag binnen maar heb helaas een week later vrij dan de eerste van de bouwvak, dus maar 2 weken met manlief. Vorig jaar had hij maar 1 wk vrij en jaar ervoor hadden we na elkaar vakantie. Grr... wordt ons gewoon niet gegund om 3 wk tegelijk vakantie te hebben! Naja hoeft kleine uk 4 wk lang niet naar de oppas dus dat is een voordeel. En willen nu ook echt even lekker een week weg met elkaar.

@Mum, hihi nee 't is hier gewoon Turbo ;) 'k denk er wel ff over na over de meeting maar spreken jullie maar gewoon af en dan zie ik 't wel.
    @Gaby, goede brief hoor! Hoop dat je goed met 'm kunt praten. Hier 't eerste jaar hoop ruzie gehad over de huishouding maar gaat nu een stuk beter. 'k heb inmiddels ook moeten leren dat kerels heel veel dingen gewoon simpelweg niet zien en niet altijd doorhebben. Dus moet ik 't hier maar gewoon aangeven als manlief een handje moet helpen. En als te gek wordt doet ie wel wat uit zichzelf.
    Ben benieuwd hoe 't straks met de kleine gaat.

Blijven de pyjama's van de action een beetje mooi? Volgens mij vallen ze wel een maat groter of niet?

@Kristel, zou mooi zijn als jullie kunnen verbouwen! wel een bubbelbad dan he van villeroy en boch kopen ;) Hoop dat jullie nog wat centjes voor je auto terug krijgen.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    O ja raar op 't werk van m'n man. Ze hebben 't nu smoordruk omdat ze de levertijd van 4 weken naar 2 weken hebben gezet aangezien de klant dit graag wil. Nu denken ze er over weer uitzendkrachten te laten komen en als 't straks rustig is wordt iedereen er weer uitgeknikkerd :( Nu maar hopen dat er veel orders blijven komen. Vanaf maart t/m september/oktober is 't meestal druk dus als hij deze 2 maanden eerst maar overbrugt.

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo hier is alles opgeruimd.. de was staat aan.. en de vaatwasser ook.. ziet er weer netjes uit allemaal..
    puk is ook geweest..

nu wachten op suus..

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ik lees t boek juist wel heel vaak, vind t wel interessant om te zien dat bepaalde dingen die ze doet gewoon door een sprong komen :) Dimara's ritme dus ook echt van slag.. Balen is dat he als je niet meer weet waar je aan toe bent?!

@Red: Pff, lekker gaat dat dan daar.. Hopelijk mag je man gewoon blijven! Al die zorgen kunnen jullie nu echt niet gebruiken.
    1000 euro voor een weekje naar een vakantiepark? Jeetje, dat is wel heel duur.. Kun je niet tegen die tijd kijken voor lastminutes oid? Scheelt een hoop geld!
    Wij gaan, als Kimo dan vrij kan krijgen, 8-12 febr naar een vakantiepark in groningen in een heel luxe huis met bubbelbad, sauna, zonnebank ed voor 330 euro.. Ook last minute ;)

@All: Belachelijk...!! Ik heb haar dus 'ingebakerd' in bed gelegd, speen gegeven en ze heeft geen kick meer gegeven en slaapt nu! :$
    Fijn dat ze nu slaapt, maar dan zit ik straks hier weer mee dat ze niet zonder wil/kan slapen? :( ;)
    Heb echt t idee dat ik nu t een (drinken) vervang met t ander (inbakeren)... :(
    En sowieso, ze is al bijna 6 maanden, dan is inbakeren toch helemaal niet goed eigenlijk? ;) :(
    Wat een zorgen weer haha!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    *egomodus aan*

Ik ben erg verdrietig.. Sophie die had vanaf de geboorte al een droge hoofdhuid maar nu wordt het dus ook rood en geirriteerd.. berg dus w.s. (eczeem) maar nu vond ik vanmorgen ook een kloein plekje op haar voorhoofd en op haar elleboog.. kent iemand dit? En wat doen jullie er aan? Ik ben zo bang dat ze hele erge eczeem gaat krijgen :(

*egomodus uit*

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ik vond het neit makkelijk heb salsa mambo, griekse dans en nog van alles gedaan.. die stappen onthouden is neit makkelijk ik heb echt een slecht korttermijn geheugen en dan gaat het ook nog super snel. met je kont schudden en borsten is wel lachen :p

@kristel jah is en goede.. als ik ayden in bed leg gaat tie vaak al automatisc uit zich zelf slapen en soms moet i k2 of 3 keer naar boven om zijn speen te geven geef ik hem een kus (praat niet tegen hem) en loop ik weer weg maar als hij echt over de zijk is van oververmoeid loop ik ff met hem rond totdat hij gekalmeerd is en dan leg ik ehm in bed, vaak schreeuwd hij dan weer dus dan blijf ik hem een beetje stevig vast houden bij zijn handjes en probeer ik heel rustig te gaan ademen en daar reageerd hij vaak op, na een tijdje gaat hij er naar luisteren lijkt wel en valt hij in slaap.. (meestal.. ) :D
    succes met yentle

@bos wel leuk dat je een film maakt.

ayden ligt al vanaf kwart over 10 in bed normaal slaapt hij minder dan een uur.. had zijn fruithapje al klaargemaakt net :D maar hij slaapt dus nog steeds..

ayden is trouwens echt een drammertje aan het worden tijdens het eten, het gaat hem nooit snel genoeg moet echt lepel na lepel na lepel in zijn mond duwen om hem tevreden te houden en omdat we gewoon met z'n drieeen aan tafel eten en ik zelf ook af en toe een hap neem begint hij echt te mokken haha, kennen jullie dit?? ik laat hem soms ook gewoon hoor. ik laat mij eigen eten echt niet koud worden omdat meneer snel wil eten..
    en met danoontje is het helemaal erg lijkt wel een bulldozer waar je alles in schuift :D

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @kim, hihi zie 't al helemaal voor me!
    @Gaby, goed bezig zeg! ik moet hier ook 's aan de slag.
    @Kristel, 'k vind dat ook veel te duur. Zat ook te denken aan last minute maar hebben maar 2 weken van de bouwvak dat we kunnen dus hoogseizoen. Willen 't liefst richting Zeeland en bij voorkeur Ouddorp. En moeten dit jaar gewoon echt eens een week weg dus boek toch liever maar iets op tijd.
    Maar probeer nu een huisje te vinden van 350, max. 400 euro voor een week. Vind ik wel genoeg geld haha.
    Zag wel eentje maar dan mag de hond niet mee en 'k wil 'm niet een week ergens anders onderbrengen. Wil gewoon straks lekker met ons gezinnetje weg en hond hoort daar ook bij.
    zal zo m'n moeder even bellen, kennissen van hun hebben een 6 persoonshuisje wat altijd werd verhuurd, wel erg oud maar goed, 5 minuten vanaf 't strand en geloof 350 euro dus zal 's ff informeren of dat nog wat is.

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vervelend zeg met Yentle! 'k heb ook niet echt tips.... misschien proberen te laten huilen tot ze overstuur raakt, dan troosten zonder wat te zeggen en als ze stil is weer wegleggen? en net zolang tot ze slaapt? 'k roep ook maar wat hoor...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Inbakeren kan gevaarlijk worden als ze kunnen draaien van rug naar buik dus vandaar dat het "niet goed" is!
    @ Ukkie: Ik zou het helaas niet weten meid, komt eczeem voor bij jullie?
    @ Kim: ow er zijn ook nog verschillende onderdelen, leuk! lijkt me idd ook best lastig ja..
    haha Ayden is echt een goede eter hé.. krijgt hij nu fruit, groente en toetje?
    Dimara is ook al zo'n drammertje, als het niet snel genoeg gaat begint ze te kreunen en te "wippen" in haar stoel, als ik er eerder mee stop als zij wil in het een pruillip en huilen!

Zo heb Dimara maar weer even ingebakerd op bed gelegd, ze was strontvervelend... vorige keer was dit ook de 2 dagen na haar prikken, dus hoop dat het huilerige morgen weer over is, ze huilt anders nooit! ben benieuwd wanneer ze nu wakker wordt want 12 uur is het flesjestijd! naja wat later vind ik niet zo erg, maar wil zo nog ff met mijn moeder de hort opff kijken want als het goed is is hier in de buurt pas een outletstore geoepend met kinderkleren!

Ben er nu dus ook weg van, tas klaarmaken enzo tot vanmiddag denk ik!

doei doei

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @ukkie: Sophie krijgt al fruithapjes toch? Misschien heeft ze iets gekregen waar ze (nog) niet goed tegen kan en daardoor dus uitslag krijgt??

@kim: Ja zoals jij het beschrijft doe ik ook al vanaf het begin.. Maar het heeft hier nog nooit geholpen helaas :(
    ik blijf ook volhouden en probeer t nog steeds, maar ik word er echt gek van.. Soms slaapt ze binnen 15 minuten, maar vaak ben ik wel 1-2 uur bezig met laten huilen, troosten, laten huilen, speen geven, troosten, laten huilen, etc etc.. (en dan kreeg ze drinken en sliep ze meteen, maar dat wil ik haar dus afwennen)

@Red: Dat doe ik idd al vanaf de geboorte.. Ik laat haar ook t liefst liggen tijdens t troosten, maar soms als t te erg is haal ik haar idd even uit bed. Dan is ze rustig, maar zodra ze dan weer in bed ligt gaat ze meteen weer schreeuwen..
    Ben bang dat ze misschien slechte associaties heeft bij haar bed ofzo (dat wij misschien iets fout gedaan hebben en zij slapen als iets negatiefs ziet ofzo? ik roep maar wat :() en daardoor dus zo moeilijk is?

Hopelijk kun je voor t hoogseizoen voor zo weinig geld een huisje vinden! Ik betwijfel t eerlijk gezegd... Zou wel heel fijn zijn als jullie in t huisje van die kennissen kunnen! Dan is t misschien een oud huisje, maar als je gewoon hebt wat je nodig hebt is t toch goed? :)

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ja dat is voor mij makkelijk praten want heb het heel weinig en ook nog eens als het zo is veel korter dus kan me voorstellen dat jij je geen raad ermee weet.

hij slaapt nog steeds.. :S ben net maar even gaan kijken maar alles is goed en ligt gewoon vredig te slapen.

Deel Deze Pagina