Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ ukkie gefeliciteerd!!!
    Als ik je niet meer 'spreek' heel veel plezier met jullie weekendje weg!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Hier ook maar dan kwijlt of spuugt ze in mijn gezicht haha... en dat kan dus i.v.m. het spugen ook niet echt! fijn dat je je contract getekend hebT!

@ Ryanne: Ja Dimara lacht ook de hele dag eigenlijk maar echt dat dubbel liggen van het lachen dat is nog wel zeldzaam, en moet je echt heel wat voor uit de kast halen! ik denk dat de buren vaak met een vragende blik hier naar binnen kijken van wat is die aan het doen hahahah...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: hier gaat hij lachen als we gekke bekken trekken. als we in zijn vetjes 'knijpen' in zijn been of als we hem kietelen. ook met kiekeboe met een doekje over zijn gezicht of als we hem kusjes geven met speeltjes.

ik ga ff de kleine man douchen want hij is doodop.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Zo ben er weer van het cb (al een hele tijd maar goed haha) En Chanell die weegt nu 8,5 kilo en is 66 cm..Prima in het midden van de 2 groene strepen :D
    Oh dat haarbandje..Wat duur zeg! Ik weet niet meer wat ik er voor heb betaald volgens mij ook zo rond die prijs..Ik heb em bij babyplanet weg...en jij?

Nou ik ga even eten..Ik heb een keer spaghetti gemaakt :D

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. dank je! ff een vraagje aan je.. hoe deden jullie dat met F. met haar slaapjes enzo?? Gingen jullie savonds al vroeg de kamer op of hoe denden jullie dat??

Mum.. geen goed idee dus, Sophie is ook heel goed lachs.. en lacht ook eigenlijk om bijna alles.. zodra we smorgens op haar kamer komen krijgen we al een grote lach *smelt* wat we ook altijd doen is prrrprrr zeggen snap je? dat helpt hier ook heel goed!

All.. hier zo nog kraamvisite.. kennissen van mn ouders.. vast wel gezellig.. dus ben er vanavond denk ik niet "echt" meer... en morgen vertekken we al redelijk optijd.. maar ach.. heb een iphone.. als ik jullie echt mis dan merken jullie het wel.

6. @ ukkie als we gingen zwemmen namen we de reiswiegbak mee naar binnen. Daar heeft ze tussendoor in haar badjasje in geslapen. S'avonds zijnw e dd in het huisje gebleven zodat ze op tijd op bed kon. Maar F. slaapt niet zo goed ergens anders. Als sophie wel overal kan slapen kun je haar s'avonds gewoon meenemen.

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. thanks voor de tip.. we zitten in een hotel kamer.. we nemen maar monopoly mee :p en Sophie slaapt normaal gesproken wel goed maar laat ze nu net in een sprong zitten :( en dus niet goed slaapt

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Yentle lacht heel veel, ik hoef haar maar aan te kijken of ze lacht al, maar dat is idd een gewone big smile. Hardop lachen doet ze niet zoveel hoor ;) Daarvoor moet ik ook alles uit de kast halen en dan nog kijkt ze me vaak aan van 'wat ben jij voor een mongool?!' ;)
    Ze gaan vanzelf wel meer hardop lachen :)

@All: Sorry dat ik verder niet reageer.. Kimo is een avondje weg en Yentle ligt lekker op bed, dus even een avondje voor mezelf :) ga lekker WoW spelen dus! ;) :D

Wij gaan as woensdagavond trouwens naar Avatar 3D in Ede in de bios samen met schoonbroer en -zus! Kimo's ouders komen dan hier thuis oppassen :) Ben benieuwd hoe dat zal gaan als zij Yentle naar bed gaan brengen.. ;) Ben er nu al zenuwachtig voor haha, bang dat ze t niet goed doen met t badje enzo :( :)

*zwaai*

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: kietelen wil heel af en toe werken, de rest wat je opnoemt vind ze niet interessant haha

@ Mariss: Netjes hoor.. ik heb het haarbandje bij the woodpecker vandaan, is een klein winkeltje hier met veel houten speelgoed en merkkleertjes!

@ Ukkie: Nu nog kraamvisite :0 moet er niet aan denken zeg! Have fun t weekend!
    dat Prrr prrr werkt hier ook niet, ja ze lacht wel maar niet hardop en daar gaat het me om!
    ook blazen met je tong naar buiten zodat je spetters krijgt (snap je?) is grappig maar niet zo grappig dat ze er hardop om gaat lachen!

@ Kristel: aha het is dus meer een fase.. ja wat jij zegt, Dimara lacht idd altijd, maar dat hardop lachen dat is t 'm!
    haha en dat aankijken van wat ben jij aan het doen?? ken ik maar al te goed...
    gisterochtend in de auto zat ze trouwens ook ff raar te kijken, ze had voor t eerst door dat ik een bril op had, en dat is vreemd voor haar!

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik wil even mijn gevoelens kwijt..
    De laatste tijd op dit forum heb ik een beetje het gevoel dat ik door sommige wordt genegeerd..(kan het ook mis hebben maar zo komt het bij mij over..) Zoals gister heb ik een bericht geschreven..en niemand die er op reageerd..En vandaag ook weer een bericht geplaatst en 1 iemand heeft erop gereageerd..Dus ik heb het gevoel dat ik een beetje tegen een muur aan het praten ben..Ik voel mij dan nog steeds een buitenbeentje van dit topic..iedereen praat gezellig met elkaar..over alles enzo..Allemaal leuk en gezellig..en ik zit er alleen maar een beetje bij..Maar ja zal wel aan mijn hormonen liggen ofzo..;)

Ik denk dat het beter is dat ik maar niet meer met dit topic mee ga praten.. omdat ik toch niet gezellig en over alles met jullie mee kan praten..Dat vind ik erg jammer :(
    Dit is hoe ik me nou gewoon voel..Kan ook wel aan mij liggen hoor dat weet ik niet..
    Hoop nu niet dat iedereen boos op mij is ofzo..Want dit is echt niet verkeerd naar jullie bedoeld ;)

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val.. :( Maar moest het gewoon even kwijt..
    *einde klaagmodus*

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Oh dat winkeltje heb ik nog nooit van gehoord ;)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @meeting: ik kan alleen het weekend van 24 april niet. de rest wel en dan DENK ik dat ik wel mee ga (als ik durf)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: sorry als ik niet op je gereageerd heb en dat je je buitengesloten voelt. het is zeker niet mijn bedoeling en wat mij betreft blijf je lekker hoor. zal proberen er op te letten oke....(als de dames niet zo veel lullen is het makkelijker bijhouden :D)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

zo ik heb voor het eerst 2 daagen achterelkaar gewerkt. en tjee wat wennen zeg. maar alles is goed gegaan en mijn moeder zegt dat ze zo lief is en zo vriendelijk dus dat is wel heel fijn m te horen.

ff over de meeting ik denk dat ik wel mee wil, als jullie het leuk vinden tenminste. vind het wel eng. (zo'n muts ben ik wel)

heb niet alle terug gelezen ik onthoud ook zo weinig. weet niet hoe het komt.

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik kan denk ik de 24e niet

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    elena is naar cb geweest vandaag.. ze weegt 3590 gram en is 51 cm.. verder was alles erg goed :D Gelukkig..
    vandaag heb ik ook andere fles gekocht.. kijken of ze dan beter gaat etenn.. had eerst difrax toen dodie en nu avent.. hopen dat het werkt.. daalijk gaat ze weer met papa douchen.. :)
    fijne avond allemaal

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden

kwam de hele middag niet op het forum

@emma jij vroeg dat geloof ik van hoeveel ik werk toch? ik werk 16 uur en aanvullend soms tot 24 uur.

@mum ik heb van die plastic blokken en als ik daar in knijp dan komt er lucht uit en als ik dat in zijn gezicht doe dan licht tie ook helemaal dubbel en achter de hond aan als ik hem vast heb liggend op zijn buik zeg maar vind hij ook helemaal geweldig, als we hem in de lucht houden en vliegtuigje doen lacht tie zich ook rot.. verder ook gewoon blazen in het gezichtje eerst schrok die altijd nu lacht hij erom.

@de rest ben ff de rest vergeten.. we zijn bezig met een vakantiehuisje voor de zomer te boeken, maar twijfelen
    we kunnen voor 770 euro per week een appartement met airco en gemeenschappelijk zwembad maar 1 slaapkamer of een vrijstaand huis voor 700 euro per week waar 2 slaapkamers bij zitten en een grote tuin aan het kanaal (is empuria brava dus alle huizen liggen bijna aan een kanaal waar je je boot kan aanleggen is heel mooi)
    maar nu twijfelen we. we kunnen in dat huis wel lekker vrij bewegen en op een balkon niet maa je hebt dan geen zwembad maar we dachten om een zwembad mee te nemen.. moeilijk :D

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
  19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is er dan niemand die ook wil dat mariss blijft kom op meiden...

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    chamaro ik zou het ook niet leuk vinden als je niet meer komt! vind het juist gezellig en het is mij ook zeker niet de bedoeling geweest niet op je te reageren of te negeren!!

Deel Deze Pagina