Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    chamaro: ik negeer je niet hoor.. lees misschien wel eens ergens overheen.. niet weggaan!! je hoort er bij!!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Chamaro: Niet je hormonen de overhand laten nemen he?! ;)
    Nee, soms is t gewoon zo druk dat er soms wat berichten bij inschieten, t is écht niet persoonlijk hoor! Gewoon blijven :D

@Mum: Haha, jij hebt t over je bril he.. Doet me denken aan afgelopen zondag:
    Ik had Kimo's haar geknipt (was een beetje erg lang geworden) en net toen ik klaar was werd Yentle wakker. Dus Kimo ging naar boven om Yentle uit bed te halen. Kimo had zn bril niet op ivm knippen.. Hij komt de kamer op, Yentle ziet hem, ze kijkt m met grote ogen aan en barst daarna in huilen uit haha.
    Ik had haar getroosd en toen kwam Kimo weer, zonder bril, en meteen weer huilen.. haha echt sneu! Papa zag er wel heel vreemd uit, haar eraf en zonder bril :p Maarja, toen hij zn bril weer opgezet had was t nog even wennen voor Yentle en toen was t gelukkig weer goed :)

@All: ik ga weer verder spelletje spelen ;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Mariss: Nee volgens mij is het ook echt zo'n plaatselijk winkeltje haha ;) wat rot dat je je zo voelt meid... t is vast niet de bedoeling van de meiden hier om je te negeren... het is de laatste dagen weer heel druk hier merk ik, en ik merk ook dat ik niet op iedereen kan reageren... hoop dat je gezellig mee blijft kletsen hoor! niet weggaan!!

@ Bos: Ja tuurlijk durf je wel!!

@ Agneta: Fijn dat het goed gaat met Julie bij je moeder! scheelt toch een hele hoop! heb je nu weekend? enne ook jij durft te komen hoor naar de meeting...
    maar jullie kunnen dus beide de 24e niet... hmmm jammer!

@ Suus: Hoop dat Elena met de nieuwe fles beter gaat drinken... was ze niet goed gegroeit zoals je het zegt? jawel toch?

@ Kim: Aaahh wat schattig dat Ayden zo gaat lachen als ie "achter mika aangaat" dat blazen doe ik idd ook wel eens, maar wat je zegt daar schrikt ze van... nu doen we bij het babyzwemmen ook in het gezichtje blazen voor ze onder water gaan, en daardoor neemt ze een hap lucht snap je?
    Zwembad(je) meenemen is toch ook een idee? en je gaat vast naar zee... kan je ook zwemmen in dat kanaal?

@ Kristel: Hahaha gek hé dat die kindjes daar zo van kunnen schrikken, nu zet je me trouwens wel aan het denken, D. ging gister met Dimara douchen en toen begon ze ook ineens te krijsen, maar toen had hij natuurlijk ook zijn bril niet op... misschien dat ze daardoor ineens zo begon!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    huh heb ik iets gemist?? ik reageer geloof ik altijd op maris als er iets staat en ik heb terug gelezen..

wij willen dit huren FLUVIA 22 is niet echt uitgebreid

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ik heb hem nog nooitonder water gedaan vind het doodeng :D
    het kanaal kan je neit echt in zwemmen met al die boten die er in varen en die benzine enzow

6. @ mariss het is ook zeker niet mijn bedoeling om je te negeren meid! Ik vind ook dat je er helemaal bijhoort. Ben de laatste tijd beetje met mezelf bezig en is voor mij lastig om op iedereen te reageren. Doe mijn best..!
    Ik ga nu alvast naar bed. Mijn monstertje slaapt maar erg onrustig dus ben benieuwd wat t geeft. Morgen nog werken en dan weekend!!

7. enne mariss Ik denk dat het de hormonen zijn en dat je het je inbeelt want als ik zie hoeveel mensen nieuwsgierig waren naar je echo en om je gevraagd hebben... :-D

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne slaap lekker meid en werkse morgen
    hier nog een die morgen moet werken. dus vroeg uit de veren
    moet er nog steeds aan wennen

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Ow nee dat is niks dan idd :( maar dat onder water doen is de eerste keer ff spannend, maar ik denk er nu niet eens meer bij na!

@ Ryanne: Hoop dat jullie gewoon een lekkere nacht hebben hoor! Succes ermee vanavond!
    en slaap lekker

10. @ suus wij zijn ooit ook eens in Marmaris geweest, hebben we een topvakantie gehad!

11. @ kim gewoon eens doen. Die vrouw op zwemles zei ooit eens dat ouders hun kindjes bang maken voor water. Ouders vinden het vaak griezeliger dan de beebjes.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: ja ik kan me indenken dat dat wennen is...

Er staat de perfecte vacature voor mij in het regionale krantje hier... parttime als tandartsassistente voor zowel balie/telefoonwerk als assisteren aan de stoel, 2 jonge tandartsen (man en vrouw) en een jonge assistente beide hebben zelf 2 kids!! Ga morgen keihard mijn best doen op mijn sollicitatie brief!

Is er iemand van hier wel eens in Tessenderloo (belgië) geweest? en zo ja is daar iets te doen? of in de omgeving?

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

chamaro: zit, blijf.. en klets!

all: joey is douchen.. zo ff w88 tot die terug is.. hij heeft t gelezen dalijk nog ff praten.. maar hij is in ieder geval niet boos.. en staat open om eraan te werken..
    pffff valt me hier toch een last van mijn schouders! nu nog zien of t waargemaakt kan worden..

14. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    mum wat een perfecte vacature voor jou!!! ga zooo hard duimen voor je dat het wat word!

kim ik durf julie ook niet zo onder water te doen hoor! doodeng.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: Fijn zeg dat Joey niet boos is en dat hij ervoor open staat om eraan te werken! hou je taai meid!

@ Agneta: Thnx voor t duimen meid.. :D wat ik net tegen kim zei, de eerste keer is het ff spannend maar ik weet al niet beter en Dimara vind het helemaal niet erg...

Ik ben er vandoor meiden,

ga weer lekker vroeg naar bed!

Voor de meiden die morgen moeten werken: Werkse meiden, bijna weekend!!

Slaap lekker allemaal!

16. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    welteruste mum!

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ook naar bed

18. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    truste bos

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik zie dat ik me het dus vergist heb..En wat kristel en ryanne ook zeiden..Vrees ik dat mijn hormonen met mij op de loop zijn gegaan..
    Ik weet idd dat het op dit topic heel druk is..
    Maar zo voelde ik mij gewoon..Zoals jullie mischien wel weten, ben ik heel erg onzeker over mezelf..Waarom weet ik niet..(veegt traan weg)
    Ik maak mij eigen druk om niks..en denk altijd dingen die helemaal niet aan de orde zijn..

Ben de laatste tijd ook gewoon heel erg moe en down..
    Maar goed ik ben hier niet om medelijden op te wekken..;)

Sorry dat ik zo heb gedacht..en fijn dat jullie willen dat ik blijf..:)

@gaby: Fijn dat Joey er goed op heeft gereageerd..en dat hij er aan wil werken :)
    @mum: Welterusten meid!

Ik wou even een foto laten zien..:)
    Chanell met haar 3 maanden oude vriendinnetje..(dochter van mijn vriendin die bij me in woont..)

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    welterusten bos!

Share This Page