Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo hehe site doet 't weer... ff kort berichtje... moet hier nodig wat gaan doen. Net kwam er iemand om de watermeter te vervangen. Is dat ook maar weer gebeurt. Gaan vandaag de box in elkaar zetten... tuurlijk ben ik weer eigenwijs en wil ik 't eigenlijk zelf gaan proberen hihi. Maar moet van mezelf eerst andere dingen doen.

@Chamaro, hier blijven hoor! Wat lullig van je zus, probeer 't niet teveel op jezelf te betrekken. Had ze 't maar eerder aan moeten geven. Hier gebeurt het ook wel eens dat we niet naar een verjaardag kunnen, nou jammer dan, dan gaan we een ander keer.
    Hoelang blijft je vriendin nog bij je?

@Gaby, fijn dat jullie gepraat hebben! Snapt 'ie 't wel een beetje?
    @debby, spannend!!! Werkse he!
    @Kim, zwembad erbij is ook wel erg lekker!
    @Mum, wow dat zou wat zijn als dat wat zou worden!!! Duim voor je!!
    @Suus, nog steeds buikpijn? Elena is alweer een maand!!

Shit, shit, zag dat m'n striae nu ook flink boven m'n navel begint :( pff... er is geen houden meer aan he.... 'k zal 't er maar mee moeten doen.

Hadden jullie trouwens ook zo'n honger'? 'k moet 's morgens om 6 uur echt wat gaan eten, zo'n honger heb ik. Heb nu al 2 bakken yoghurt en 2 sneetjes brood en eierkoek gehad, maar blijf honger houden. Straks maar even goed eten en hopelijk hou ik 't dan even vol tot 't avondeten... blijf bezig.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja joey snapt het.. gelukkig wil hij eraan werken.. ben benieuwd of t lukt...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Chanell: wat een leuke foto :D maar is Chanell zo klein of is de dochter van jouw vriendin zo groot haha ze schelen niet veel zo te zien! Fijn dat je blijft meid! gezellig!
    Balen zeg dat je zus zo kinderachtig doet!

@ Suus: ow meid doe je wel voorzichtig? niet zo'n stuntpiloot als ik worden hoor! geen last van je wond? en idg gelukkig had je Elena niet vast!

@ Kim: ow dat is jammer dat je precies op die dag moet werken, maar je kan het ook zelf doen als je zelf gaat zwemmen... wij tellen altijd tot 3 op 3 blazen we een keer zachtjes in t gezichtje en dan dompel je ze even onder water, gewoon vasthouden dus en weer naar boven halen.... misschien kun je t een keer samen met Ryanne doen!

@ Debby: Ow spannend hoor dat vandaag de kijkers komen *zijn er nu als het goed is*
    hoop dat ze enthousiast zijn!

@ Red: Volgens mij maakt jullie meisje nog even een groeispurt zo te horen... geniet er nog even van!

Hier weer een lekkere nacht... Dimara lag er om 20.30 uur in en vannacht om half 6 werd ze huilend wakker, D. heeft haar speentje gegeven en ze sliep meteen weer verder, om 7 uur schrok ze wakker van een toeterende malloot hier in de straat, gelukkig toch weer in slaap gevallen tot half 9 en toen had ik haar haar speentje gegeven en ben ik gaan plassen, normaal maak ik dan haar flesje als ik bovenkom maar nu was ze weer in slaap gevallen tot kwart voor 9 hihi :D

Vanmiddag weer een gesprek met mijn werkcoach, die leuke vent NOT :( heb er al helemaal zin in maar niet heus, ben benieuwd wat hij nu weer te zeiken heeft, op de terugweg nog ff pampers inslaan bij de appie!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @mum, ja dacht ik ook al. M'n buik is soms ook lekker gespannen, kleine ligt aardig in de weg. 't Wordt nu wel zwaarder. Kan niet meer alles wat ik eerder ook deed maar goed dat geeft niet. Slapen wordt ook wat minder maar goed houden 't nog wel een poosje vol.

Manlief was hier ook nooit te spreken over z'n werkcoach! sterkte!

5. gaby1986

mum: zo dimara heeft goed geslapen zeg.. jeetje.. fijn hoor..

all.. zo nog ff een wasje aanzetten.. puk is al geweest..
    en vanmiddag gaan we naar de karwei... ff wat dingetjes voor t huis halen..

6. hier weer drama nacht. Om 21.00 op bed en ging goed. Daarna werd ze wakker om 22.15. Ze begon te zeuren zo half in slaap. Heb haar terug op bed gelegd en haar late liggen. was t zo beu. Ze heeft een half uur gemopperd en toen sliep ze weer. Maar om twaalf uur was t weer raak. Zag en rook dat ze weer had overgegeven in haar slaap (wel maar een paar mondjes)
    Heb haar bij mij in bed gepakt en daar heeft ze geslapen tot zes uur. Toen begon ze te mopperen en ik dacht dat ze honger had. Maar na 60 te hebben gedronken sliep ze weer tot half 9.
    Vannacht ga ik haar laten liggen, als ze naast mij ligt doe ik zelf geen oog dicht.
    Het is dus geen honger. Ik heb t idee dat het de slijm is wat haar dwarszit want na een fles hoor je het ook in haar keel.

Ben ff wanhopig L en MOE!!!

7. @ mum klinkt goed die Job in dat blaadje. Ga je reageren?

8. gaby1986

ryanne: vervelend dat ze steeds wakker word.. is t niet zo als je t matrassje wat schuin legt dat dat helpt tegen t sijm.. omdat ze dan niet helemaal ligt.?

9. gaby1986

whahaha puk is echt stom.. hij liet een scheetje.. kijkt die helemaal verbaasd achterom.. en gaat die aan zijn eigen kont ruiken.. van wat was dat? hahahaha stomme hond..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Even snel hoor:

@Mum: Ohh, hopelijk wordt t wat met die baan, zou echt super zijn!
    Fijn dat Dimara beter geslapen heeft weer :D

@Gaby: T was dus een goed gesprek? Hopelijk heb je wat meer rust erover en gaat Joey er wat aan doen :)

@Debby: Ohh spannend! *duimt dat de kijkers superenthousiast zijn*

@Ryanne: Pff, weer zo'n slechte nacht :( Dat slijm wat ze heeft, daar heeft ze ook in haar neus last van he? Want dat kan ook een allergische reactie zijn.. Misschien dat ze toch nog niet zo goed tegen bepaalde dingen kan?
    Yentle krijgt sinds een paar dagen bijv kikkererwten.. na de eerste dag had ze weer wat uitslag op haar gezicht en na de tweede dag zat haar neus weer dicht, net als in t begin van de KMA. Nu krijgt ze t dus even niet meer om te kijken of t weer wegtrekt, zoja, dan kan ze er dus gewoon (nog) niet tegen..

@All: Hier weer een goede nacht gehad, ze ging om 19.30 uur naar bed en werd om 8.00 uur wakker :) Om 10.00 uur werd ze weer moe en heb ik haar meteen weer 'ingebakerd', ze was 3-5 minuutjes aan t schreeuwen en is toen in slaap gevallen! :D
    En ze slaapt nog! Het werkt dus blijkbaar :D *klopt nog even af* :p

Als ze wakker wordt gaan we weg, naar mn moeder in Limburg en blijven daar een nachtje slapen. Ben benieuwd hoe ze slaapt in t campingbedje! Anders komt ze maar lekker tussen ons in liggen :)

11. @ gaby haha vieze puk ;)
    We hebben nu een kussen onder het matrasje gelegd. Het waren eerst boeken maar dat was misschien niet hoog genoeg.

@ kristel ze krijgt helemaal geen bijvoeding op t moment omdat we even wilde kijken wat t nu was. e kan ook niets een want zodra t dikker is als de voeding in de fles komt e aan t kokhalzen. Gister die andere voeding geprobeerd maar die is zo smerig dat R. er zelfs bijna aan t kosten van kwam. Vandaag nog eens proberen of ze wil maar ze duwde de speen eruit

12. gaby1986

op msn.. blijft mijn status afwezig staan kei irri.. k kan hem op alles zetten en als k hem online zet... staat er nog afwezig...

13. @ kristel kom je bij Kim en mij koffie drinken ;)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ja de laatste loodjes wegen het zwaarst maar je bent al een heel eind hoor, ver een goede week MAG jullie meisje al komen, het kan dus nog maar hooguit 5 weken duren!

@ Gaby: Ja heerlijK :D Gaan jullie klussen in huis? ik wil ook, mijn handen jeuken...
    ik ga eerdaags beginnen met het kleinste kamertje denk ikç daar zit nu nog coca cola behang op van de vorige bewoner, dat eraf en de muren gewoon wit texen, want als er een 2e kindje komt wordt dat de babykamer!
    Hahaha dat doet Bailey ook en dan staat ze op en loopt ze weg voor haar eigen lucht hahaha

@ Ryanne: ow meid wat een kl*tenacht weer... was je nu laatst met haar bij de HA geweest? waren haar longetjes schoon? hoe dan ook hoop ik dat het snel goed met haar gaat want dit getob is niks zo... volgens mij zijn jullie beide straks totaal oververmoeid!
    Jeps ik ga reageren op die vacature, heb vanmorgen al keihard mijn best gedaan op mijn sollicitatiebrief en ga 'm straks uitprinten en vanmiddag meteen op de bus doen! ik hoop zooo dat t wat wordt!
    Wat sneu zeg dat die nieuwe voeding zo smerig is!

@ Kristel: ja idd dat lijtk mij ooK!
    Lekker dat Yentle vannacht ook goed heeft geslapen! gezellig zeg dat jullie naar je moeder gaan, hoop dat Yentle goed slaapt in t campingbedje!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: ja, die voedingen tussen pepti en neocate in zijn idd echt smerig! (Snap ook niet hoe Yentle dat wegkreeg ;))
    Hmm.. Ik heb verder ook even geen idee meer wat t dan nog zou kunnen zijn :( Er moet gewoon iets aan de hand zijn lijkt me, want ze heeft niet zomaar last van zoveel slijm..
    Als deze voeding niet blijkt te werken, gaan jullie dan een stap verder met de voeding? Dus overstappen op Neocate om dat uit te proberen? Misschien is dat namelijk een optie, op die voeding is t onmogelijk om nog allergisch te reageren, dus als dat ook niet zou werken dan weet je iig zeker dat t niet aan de voeding ligt en kun je dat iig uitsluiten en verder kijken...? (en werkt t wel dan weet je natuurlijk ook meteen genoeg!)
    Hoop echt dat jullie er gauw achterkomen wat t nu is, want t is echt vreselijk om je meisje zo te moeten zien en dan ook nog eens die gebroken nachten erbij.. :( *knuffel*

Op de koffie komen? :p Volgende keer als we blijven slapen komen we wel langs ;)
    We hebben nu alles al volgepland.. We gaan naar mn vader, vriendin van mij en mn beste vriend komt nog langs vanavond waarschijnlijk, dus we hebben t heel druk al :)

@Gaby: Haha, gekke Puk! Zo'n hond hebben wij ook gehad :D Die liet zulke stinkscheten dat iedereen meteen wegliep en dan zag je hem kijken van 'huh? wat was dat?' en zodra iedereen wegliep van 'wat heb ik nou weer gedaan?' :p

@All: ben er vandoor, Yentle is wakker aan t worden. Ze heeft gewoon 1.45 uur geslapen! :D En dat terwijl ze maar 2 uurtjes wakker was tussendoor, dus ik denk echt dat ze zo goed slaapt door t inbakeren :D

Fijn weekend allemaal!

16. gaby1986

mum:joey wil isolatie halen voor t dak en de berging.. en hout.. maar waar dat voor is.. geen idee..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: hahaha heeft ie geheime plannen?

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kletsmajoortjes!!! Ik kan het niet bijhouden vandaag... Sorry!

19. gaby1986

mum: haha ja ik denk t .. ben wel een beetje nieuwschierig geworden waarom hij hout moet hebben.. ga hem ff smsen..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ gaby: haha nu ben ik ook wel benieuwd!

Deel Deze Pagina