@suus: Jaa het is gelukt!! Het regent hier nu ook..een klein beetje maar dat maakt niet uit @kim: Idd een canvas doek is best duur Ik zou het ook niet weten wat je met die muur kan doen haha..maar 12 meter lang? Dan heb je vast een grote woonkamer..Die van ons is bijna 9 meter lang.. @mum: Jaa het gaat echt hard.. Maar dat moet ook ..
@ Kim: Ik snap wat je bedoeld over dat haarbandje, ik geef 'm haar ook nooit om/op, was echt ff voor de foto, maar ze kijkt zoooo lief op die foto dat ik 'm toch wel heel leuk vind! Wat gezellig dat jullie straks de stad in gaan met Ryanne en F. wat lullig zeg van die rekening!
@maris ja is ook echt lang hoor. is ook nog een uitbouw van 3 meter dus vandaar en daar zijn we wel heel blij mee want dat creeerd echt meer ruimte in de keuken en straks als speelruimte voor ayden. canvas doek was een klerstcadeau van het werk van frank dus was gelukkig gratis maar zijn idd duur @mum ja ze kijkt ook wel heel onschuldig op die foto ben ayden ff zijn bananen hapje aan het geven maar meneer loopt ermee te spelen
@kim: ja dat is wel beter ja! oh gratis haha..Dat scheeld weer Nou ik ga nog even dweilen en dan even zelfgemaakte kippen soepje eten Heb reuze honger..
@ mum, oh jakkes gisteren alweer sneeuw! Is er veel gevallen? Hier echt heeeeel weinig maar het regent nu al ongeveer de hele dag dus het dooit flink weg. @ matta, ik vind de Joolz ook mooi! Maar die is geloof ik ook heel erg duur he? Kan me voorstellen dat het raar is om opeens bij een andere club te gaan softballen. @ emma, spannend dat je op gesprek mag komen bij Vogele! Waar zou je liever werken denk je, Kruidvat of Vogele? Jij had bij trekpleister gewerkt toch? @ dreamer, wat lief dat je dat boek hebt gekregen van een forumvriendin Ik vind het ontzettend knap hoe je met jullie situatie om gaat. Kan me heel goed voorstellen dat het nu toch ff moeilijk wordt. Erg lastig dat je zo weinig ervaringen kunt horen van anderen. Kan me voorstellen dat je wel een beetje wilt weten hoe het allemaal in zn werk gaat en wat het met je doet. @ dees, ja ik moet mn vent natuurlijk wel een beetje verwennen nu hij zo ver weg zit. Ze zeggen altijd dat het voor het thuisfront het zwaarst is, maar de impact voor de militair moet ook niet onderschat worden. J heeft totaal geen vrijheid daar, je wordt dag in dag uit geleefd! Ze hebben ook geen vrije dagen en weekend. Elke dag moet er wel iets gebeuren. Daarnaast slapen de meesten met 4 in een fab (hij heeft mazzel want ze zijn met 3), dus je hebt ook nog eens geen privacy. De enige ruimtes waar je dat hebt, is op het toilet en in de douche. Als je dus ff alleen wilt zijn, wordt dat je niet gemakkelijk gemaakt. Daarom probeer ik hem zoveel mogelijk leuke dingen te sturen enzo, zodat het zijn tijd ook makkelijker maakt. Verloskunde is voorlopig ff van de baan. Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt dat ik eerst voor een gezin wil gaan en daarna zie ik wel verder! En nu ik die keuze heb gemaakt, voel ik me daar helemaal goed bij @ gaby, hoop dat je ongi gauw doorbreekt! (wat klinkt dat raar he..) Snap wel dat je daar op je bruiloft vanaf wil zijn. @ mariss, fijn dat je zwager je laptop weer in orde maakt! Nog 2 dagen en dan heb je de "magische grens" alweer bereikt. Poe zeg, wat gaat de tijd toch hard!!! Ik hoor je eigenlijk helemaal niet over kwaaltjes, geen last van?? (alleen maar beter natuurlijk!) @ ryanne, fijn dat F wat beter heeft geslapen vannacht! Ieeww wat vies dat de poep gewoon door haar kleren druppelde! @ suus, wauw Elena heeft ook lekker geslapen! Haha de foto bij het verkeerde topic ik heb daar ook wel eens aan meegelezen. Maar het gaat zoooo snel! @ kim, ben benieuwd naar de canvas!! *ziet hem nu* wat een knap kereltje! Wow 12 meter lang jullie woonkamer???? *is jaloers* Die van ons maar 7.5 meter... @ all, hier verder niet echt nieuws...
hoi hoi alles goed hier? heb niet alles terug gelezen want jullie kletsen best veel vanaf vrijdag. las wel dat er wat beebjes vervelend hebben geslapen. wij zijn gister uit eten geweest want mijn sm werd 50. had me schoonzus gereserveerd komen we binnen zegt dat wijf van het restaurant ohh ik wist niet dat er een baby en kinderwagen meekwamen. ik zei ja dus??????? zegt ze kan die niet in de garderobe?? leon zegt wat denk je zelf dat ik me kind in de garderobe zet??? mafkees. zegt ze ok maar ik wil niet dat de andere gasten er last van hebben. leon zei toen nou moet je ophouden want zo'n goeie tent is het hier nou ook weer niet. nou de toon was weer gezet. je bent dus gewoon niet altijd welkom met een baby
@ agneta, dat is toch ronduit BELACHELIJK wat dat wijf vraagt???? En al zou je de wagen in de garderobe zetten, je gaat toch niet de hele avond je kind op schoot houden? Pff dat een dom mens zeg! Mooie opmerking van Leon dat de tent al niet zo bijzonder is daar hahahaha
Ik ben er ook weer... zijn naar kerk geweest en even naar lauwersoog gereden. @Agneta, wat belachelijk zeg!! pff... 'k heb hier last van m'n rechterzijkant. Eerst alleen een blauwplek gevoel in m'n zij ('k dacht de de kleine me daar geschopt zou hebben) maar nu doet alles zeer. Hopelijk trekt het weer een beetje weg. 'k Begin ook lekker vocht vast te houden in m'n enkels. Zit nu maar even met m'n benen omhoog. Iemand nog tips?
@Dees: Sam was in het zh 7% van zijn geboortegewicht kwijtgeraakt. Normaal zou hij tijdens die weging bijgekomen moeten zijn. Maar dat was niet het geval. Ik kolf nu telkens iets van een 40 à 50 cc. Zo spaar ik tot ik 100cc heb. Sam komt nu om de 4 uur voor zijn voeding. Ik denk idd dat het met de techniek te maken heeft, want het doet nog steeds pijn als ik hem aanleg. Maar kben al blij dat ik door het kolven toch nog bv kan geven Als is het in combinatie met flesvoeding, hij krijgt die antistoffen toch nog binnen hé. De verpleegster zei me dat ik 2 liter water moest drinken omdat ik bv geef. @Dreamer: Ik kan er wel inkomen dat het moeilijk voor je is, nu het zo dichtbij komt. Dan besef je alles des te beter hé. Ik hoop voor je dat je nog verhalen vindt, waar je steun uit kan halen. En natuurlijk dat jullie snel aan de beurt zijn! Sinds Sam flesvoeding krijgt is het een wereld van verschil! Hij slaapt echt heel de dag door, is zo tevreden. Hiervoor werd hij steeds wakker omdat hij heel de tijd aan het 'zoeken' was. Bij de minste prikkel aan zijn mondje werd hij wakker. Dat is gewoon weg Hij krijgt nu telkens 100 cc en dat drinkt hij om de 4 uur. 's Nachts moet ik hem zelfs wakker maken De momenten dat hij nu wakker is, is hij ook veel levendiger. Hij begint nu echt rond te kijken enzo. Ook het geel is eindelijk aan het wegtrekken. Zou dit echt allemaal een verband met elkaar hebben? Ik ben nu zo benieuwd naar dinsdag Was het al maar zover Trouwens, welke flesjes gebruiken jullie? Ik heb de eerste dagen de flesjes van Avent gebruikt, maar jeetje. Dit vind ik echt slecht! Sam drinkt zijn fles binnen de 10 minuten op. Dat wel. Maar de helft loopt langs zijn mondje. Hij drinkt zo snel dat hij elke keer veel te veel teruggaf. Nu heb ik vandaag een flesje van Difrax gebruikt. En wat een verschil. Hij doet er wel langer over, maar alles blijft binnen. kMoet er morgen maar wat bij gaan halen, want zo heb ik er maar één En om dit elke keer meteen te steriliseren ... In de loop van de dag vind ik dat niet erg, maar 's nachts ...
@ red, lastig dat je last hebt van pijn en vocht.. Volgens mij is een beenmassage ook goed! Van de voet omhoog masseren, dat stimuleert de vochtafdrijving. @ all, ik ga ff eten maken en dan lekker bankhangen. Fijne avond! x
@ hilli, fijn dat sam het zo goed doet op de fv! Ook beter dat de Difrax flesjes ervoor zorgen dat hij niet meer teruggeeft!
@hilli, 1x per dag sterilliseren is voldoende hoor. Verder gewoon goed schoonmaken. Hier ook meer een fan van Difrax. 20 min. is ongeveer normaal voor een fles. Fijn zeg dat ie 't zo goed doet! Misschien toch wat hulp vragen bij het aanleggen? Het aanhappen mag nog een beetje pijn doen, maar dat moet wel wegtrekken. @Nen, 'k zal m'n kerel straks eens opdracht geven
hilli wat jij net zei over sam dat ie nu zoveel levendiger is en meer slaap dat ken ik echt! sinds julie de fles krijgt is ze ook zoveel meer rustiger en levendiger. kan zichzelf vermaken en is liever. ze schrikt minder en huilt heel weinigg en voorheen huilde ze heel veel.
@nen: Jaa het gaat echt super snel..En dan nog 8 weken en dan weten wij alweer wat het is! Nee ik heb gelukkig geen last van kwaaltjes alleen erg moe.. @agneta: tjonge wat een belachelijke bimbo zeg!! Hoe durf je zoiets te zeggen..Ik had dat wijf toch een potje uitgescholden! @flesjes: ik gebruik hier de dodie fles..met 3 standen erop..Geweldige fles..
Hey meiden, ik ben er ook weer Heb even gekeken hoeveel ik terug moest lezen maar is me even te veel.. We zijn een dagje langer gebleven, want Yentle sliep de eerste nacht zooo slecht dat wij gisteren overdag echt doodop waren en echt niet naar huis wilden op die manier. Eerste nacht is ze uiteindelijk na veel gezeur en gedoe pas om 3.00 uur (!!) in slaap gevallen en om 7.15 uur was ze alweer wakker Niet gezellig dus! Verder was het wel heel erg leuk en gezellig en ben lekker 2 avonden met haar in bad geweest (mn moeder heeft er gelukkig wel een ) Yentle vond het geweldig! kan niet wachten tot wij ook een bad hebben! Verder brief gekregen van t ziekenhuis, eindelijk.. Ik kan pas 19 febr. terecht bij de gyn en dan ook nog eens bij de enige waar ik absoluut NIET naartoe wil.. Is echt een eikel! Morgen maar even bellen of ik bij een andere terecht kan, maar dan is t maar de vraag wanneer ik daar dan heen kan? Morgen gaat Yentle naar opa en oma zodat wij de hele dag de tijd hebben om met onze auto langs verschillende bedrijven ed te gaan om te kijken voor hoeveel we m kunnen verkopen en/of voor wat voor een grotere auto we m evt in kunnen ruilen! Ben benieuwd Ik ga nu gauw eten maken dus ben er meteen weer vandoor. Fijne avond allemaal!
Vraagje. Ik heb per ongeluk met mijn kin, iets te hard op Sams fontanel gedrukt. Dit was helemaal niet de bedoeling. Ik voelde het echt meegeven. Nu heb ik natuurlijk schrik dat ik iets geraakt heb ofzo. Hij heeft wel geen kik gegeven. Maar toch ... Wat ben ik weer bezorgd. Hoe gevoelig is dat eigenlijk?