@ Kim: Ow heerlijk zo'n nacht zeg hier trouwens ook wel een lekker nachtje, ik was bang voor een drama nacht omdat ze de fles gisteravond voor de helft weigerde, ze had volgens mij geen honger
mum: ja k ga nu pas om 1 uur beginnen.. jij bent al druk geweest.. ik moet nog beginnen.. nou ja .. de afwasmachiene staat al aan
@ gaby: Lekker hoor, ben je toch nog 2 uurtjes langer vrij! en de afwasmachine al aan, dan heb je ook al je best gedaan hoor! hier moet ie nog leeg, maar moet ook nog een aantal telefoontjes plegen enzo dus dat doe ik straks wel als Dimara wakker is, bellen lukt niet als ze wakker is haha
Goeiemorgen! Hoe gaat t met iedereen? @Gaby: lekker dat je om 13.00 uur pas hoeft te beginnen! kan je nog even lekker uitrusten thuis @Mum: Zoo, jij bent actief op de vroege ochtend! Ik word al moe bij t idee (op dit moment) Maarja, kamers opnieuw verven/inrichten is wel heel leuk om te doen! Ik ga komend weekend, als t me lukt, boven de gang en bij de trap schilderen, is nu nog spierwit en dat vind ik zo saai! Ik ga de muren donkerpaars/aubergine verven en allemaal leuke kleine fotolijstjes ophangen, heb er al helemaal zin in @All: Yentle heeft weer een goed nachtje gehad! T lag dus echt aan t campingbedje denk ik dat ze zo slecht sliep bij mn moeder. Ze werd om 9.00 uur wakker, zoals normaal Nu ga ik me gauw omkleden en Yentle naar opa en oma brengen zodat wij de hele dag de tijd hebben om langs autobedrijven te gaan. Ben benieuwd wat we voor onze auto kunnen krijgen qua geld of andere auto! Heb wat op internet rondgekeken en voor eenzelfde auto uit hetzelfde bouwjaar + ongeveer hetzelfde aantal km's betaal je nog steeds ±7.000, dus ik hoop dat we er iets leuks voor terug kunnen krijgen (ga er niet vanuit, maar hopen mag ) Fijne dag allemaal!
@ Kristel: Fijn dat Yentle nu weer lekker heeft geslapen, Succes met het rondrijden, hoop dat jullie een leuk bedrag terug kunnen krijgen! klinkt leuk je idee voor het trapgat, daar moet hier ook nog wat aan gebeuren maar alles 1 voor 1, eerst de slaapkamers en dan de tuin zodat Dimara daar van de zomer lekker in kan spelen en daarna zien we weer verder!
ha meiden @mamma's hebben jullie kleintje ook wel eens een dagje niet gepoept? hij doet altijd 1 of 2 x maar gister tot nu toe nbog niks, kan dat kwaad?
goedemorgen.. hier al vaatwasser in geruimd.. met mannetje opgehaald op het werk en met hem naar de huisarts geweest.. hij is door zijn rug gegaan.. zit nu thuis in de ziektenwet..
@ Suus: Ow wat balen zeg voor Pascal dat hij door zijn rug is gegaan, wel gezellig dat hij nu thuis is maar zal vast veel pijn hebben! @ Knarboor: kan geen kwaad hoor meid, sommige beebjes poepen maar 1x in de week!
@ Knarboor: met flesvoeding poepen ze idd wel wat vaker maar Dimara poept ook wel eens maar 1x in de 2 dagen!
goeiemorgen! @gaby, lekker dat je wat later kunt beginnen @kristel, hopelijk vinden jullie wat! wat zoeken jullie? @mum, jij bent lekker bezig zeg! leuk werk he? @kim, zo ayden heeft dus eindelijk langer geslapen? goed zeg!! mooie canvas! @mariss, doe mij ook zon soepje ben het net vergeten in de supermarkt @nen, ja ik heb bij de kruidvat gewerkt idd. Ik weet het niet.. aan de ene kant kruidvat, omdat ik het werk in een drogisterij leuk vind en het is bekend maar aan de andere kant vogele omdat je daar met een heel nieuw team start..ik weet alleen niet of ik die winkel wel zo leuk vind. ben er nog nooit geweest hahaha.   @knarboor, ja hoor kan geen kwaad. je geeft bv toch of niet? dan is het normaal met fv weet ik niet hoe het zit. @suus, das minder! beterschap voor je man   @romantiek, hier ook wel een romantische man, eergisteren had hij een hartje uit appel gesneden en in de witlof salade op mijn bord gedaan hahaha. Ik vind ook af en toe lieve kaartjes briefjes bloemetje etc gisteravond kwam ik uit de douche, stap ik de slaapkamer binnen staan er allemaal kaarsjes en ik heb een massage gekregen @matta, ik heb een bugaboo en ik heb niet steeds het gevoel dat ik moet bukken.. maaar ik ben 1.63. Verder vind ik het echt een ideaal ding!! @agneta, zet je kind maar in de garderobe??? pfff moet niet gekker worden @red, ben benieuwd of je meisje nog even blijft zitten   @all, vanmorgen naar het cb geweest. Hij was 8 kilo, ik dacht huh is hij zo weinig gegroeid? Bleek dat het de vorige keer verkeerd in het boekje stond hahah hij was vorige keer 7100 en nu 8 kilo dus. En hij is 67 cm. Ze vond het een prachtig kind en hij was erg vlot met rollen etc, altijd leuk om te horen hihi ben weer trots op mn mannetje. Jorick heeft ook licht eczeem, hij heeft nu ook wat droge plekjes op zijn lijfje weer. Het jeukt verder niet gelukkig. Ik moet dus echt wachten met bijvoeding tot hij 6 maanden is en zo lang mogelijk bv blijven geven.. nou dan doen we dat maar he. m is weer een weekje op oefening, maar vanavond komt een vriendin filmpje kijken dus dat is wel gezellig
k ga zo er van door.. meot zo aanrijden naar mijn werk.. ff hopen dast mijn auto t vandaag nog ff doet.. morgen naar de garage.. nou tot vanavond..
@poepen: Chanell poept ook weleens 1 dag niet..En dan de volgende ochtend heeft ze me toch een dikke poepluier haha. @all: nou ik ga der vandoor..zwager van R. is vandaag jarig en daar gaan we heen..hmm lekker taart haha.. Fijne dag dames!
@ emma: het leuke werk moet nog komen behang kabben is minder leuk maar komt goed! Jeee wat is M. romantisch zeg J. goed gegroeit dus! balen dat je weer een weekje alleen bent, maar lekker vriendinnenavondjes houden en dan is de week zo om! @ Gaby: Werkse! @ Mariss: Have fun op de verjaardag! hmm stukje slagroomtaart zou ik ook wel lusten Nou heb net de 3-deurs kledingkast alleen uit elkaar gehaald, en het kamertje helemaal leeg gehaald (onze slaapkamer staat nu helemaal nokkie vol haha) ben nu weer begonnen met behang afsteken! Als Dimara strakjes naar bed gaat ga ik weer verder!
*komt even zwaaien* Bezig met grote schoonmaak. F, is net wakker maar mn zusje komt zo en gaat met haar wandelen zodat ik het af kan maken
@Ryanne: super dat de grotere speen goed werkt! En dat kindjes slecht slapen in stilte komt vaker voor. De 1 kan niet slapen door rurring en de ander niet slapen zonder. Misschien dat een radiootje met rustige muziek op de kamer kan helpen? Ik schrijf altijd alles op, dan is het idd rustiger in mn hoofd en zichtbaar voor mezelf. En yakkie, altijd lekker zo'n poepverhaal tijdens een broodje pindakaas @Kim: dat dingen je minder kunnen schelen heb ik nu al. Wel op een andere manier dan jullie. Maar ik kan me nu niet meer zo druk maken om 'kleine' dingen. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn. Dus het resultaat is hetzelfde, alleen de grondslag is anders, maar snap dus wat je bedoeld. Ik denk ook dat het 'makkelijker' wordt als we een kindje hebben. Dan is het allemaal echt, tastbaar en je voelt alle liefde. Nu voelen we wel liefde, maar weten niet waarvoor. Mooi canvasdoek zeg! @Bos: ben benieuwd wanneer jij met een kotsverhaal aankomt, want vaak als je zoiets zegt gebeurd het vlak erna @Mariss: jeej, morgen al 12 weken! @Nen: hoe alles in zn werk gaat weet ik wel. Maar wil graag weten of de gevoelens en gedachtes die ik nu heb normaal zijn. Maar omdat het bij ons heel anders in elkaar zit dan bij de meeste stellen die voor KID gaan heb ik geen vergelijking en dat is moeilijk. Heb je alweer iets gehoord van je mannetje? Of zit ie nog steeds buiten de poort? @Agneta: naja zeg, lekker belachelijk! @Gaby: nog 3 daagjes en dan gesprek toch? Ik hoop dat je alle antwoorden krijgt die je zoekt. Ongi al doorgebroken? @Hilli: fijn dat Sam het zo goed doet op fv! Lukt het al beter met meer bv krijgen? @Mum: van plan snel voor een 2e te gaan dan dat je zo fanatiek bezig bent?