Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: zo dat was een spannende rit dan gelukkig heb je het gehaald. wanneer moet tie naar de garage.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb morgen om 9 uur een afspraak.. dus dan gaan ze hem maken.. gelukkig.. was idd een spannende rit haha..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Gelukkig was ie nega! kan me voorstellen dat je even wil checken hoe en wat als je je zo misselijk en moe voelt!

@ Gaby: Gelukkig toch weer heel thuis! morgen maar gauw naar de garage! t schiet idd al op, misschien is t voor het weekend nog wel af...

4. gaby1986

mum.. als t goed is moeten er alleen nieuw boegies in.. dus hoop wel dat ze morgen al klaar zijn.. want woensdag moet ik gewoon weer werken en heb ik mijn auto weer nodig..

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Het blijft zo rond de 50 cc per keer dat ik kan afkolven. Ik denk dat ik nog wat geduld moet hebben :)

@Bos: Wow, ik zou in paniek geraken denk ik, moest mijn schouder uit de kom springen. Doet dat niet ongelooflijk veel pijn?

@Romantiek: Hier absoluut geen romantische vriend. Ik heb, in de (bijna) 8 jaar dat we samen zijn, welgeteld twee keer een bos bloemen gekregen :D

Hebben of hadden jullie kindjes dit ook? Sam die valt na het drinken bijna altijd in slaap met zijn oogjes open. kVind het best wel vies, dan zie ik zijn ogen helemaal wegdraaien. Of het lijkt of hij dwars door je heen kijkt. Maar dan hoor ik aan zijn ademhaling dat hij in slaap aan het vallen is ... gek.

Ik heb vannacht per ongeluk melk in Sams oogje gespoten. Ik wilde even voelen of de melk niet te warm was en er zat iets meer druk achter het straaltje melk dan verwacht. Alles op zijn gezichtje en in zijn oogje. Ik denk niet dat hij er veel last van had. Hij heeft geen kick gegeven. Het ziet er ook nog normaal uit :)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Bos.. dank je! Nee ze sliep in de badkamer.. zodat wij niet zachtjes hoefden te doen :) het toilet was los van de badkamer dus dat kwam perfect uit.

Mum... zo zo jij hebt veel gedaan zeg!

Kim.. negatief dus.. gelukkig dan maar..

All.. wie is aleens een weekend met de baby weg geweest? en wat was de reactie daarna? Hier is Sophie zo oververmoeid dat ze niet in slaap kon vallen.. heb haar nog nooit zo intens horen krijssen als vanavond :( alles geprobeerd en uiteindelijk hielp inbakeren..

Ryanne.. jij weet dat vast wel.

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

kim gelukkig was ie negatief. of had je liever positief?

gaby vervelend zo'n auto ik had dat met mijn vorige auto als je voor het stoplicht stond viel ie steeds uit en ook bij het terugschakelen vreselijk!

mum zo jullie schieten op zeg. kunnen jullie ff hier langs komen? haha

ik ben vanmiddaag bij het cb geweest (weer) en ze was 160gram gegroeid! joepie!! eindelijk. en ze heeft haar prikken gehad. nu moet ik volgende week maandag weer terug om nog een keer te wegen. hoop dat ze weer wat is angekomen.

ukkie ga ook ff op je hyves kijken! ben gek op foto's!!!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hilli.. Sophie heeft dat ook heel erg gehad en soms nog wel..dan raakt ze in stuipen en draaien de ogen weg of gaat ze "lachen" niks ernstigs.. dan verwerkt hij alles van de dag. Laat hem er maar gewoon in zitten. Is beter dan hem wakker maken.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: lars draaide ook vaak met zijn ogen. erg eng om te zien maar is vanzelf overgegaan.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Agenta, fijn zeg dat ze is gegroeid!
    @Bos, oei pijnlijk!
    @Mum, druk bezig ja!
    @Kim, gelukkig negatief... tenminste lag niet bij jullie in de planning toch?
    @Hilli, das normaal hoor, dat ze met de oogjes wegdraaien. BV in oogjes is geen probleem hoor (helpt goed tegen ontstoken oogjes)
    @Gaby, fijn dat ie morgen wordt gemaakt!

Hier aardappels, sla en sucadelapje gehad. 'k Twijfel of ik nog even wat was ga opvouwen... scheelt me morgen weer maar heb niet zoveel zin haha

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@Agneta: Fijn dat Julie aangekomen is! :D Hopelijk blijft t zo doorgaan :) Hoe gaat t nu met haar? Welke voeding geef je nu?

@Hilli: Dat wegdraaien met de ogen deed Yentle ook in t begin, gaat vanzelf over :) Volgens mij doen heel veel baby's dat (zo te lezen wel :))

@Ukkie: Hier afgelopen weekend ook weggeweest ;) Ze sliep toen niet zo goed, maar vannacht was t weer als vanouds..
    Overdag is t een rommeltje met alles, maarja, sprong he ;)

@All: Nou, we zijn dus langs verschillende autobedrijven geweest vandaag; de eerste vertelde ons dat we max. €2.200 voor onze auto konden krijgen en als we andere auto ervoor terug zouden nemen max €3.000.. Nou, ik dacht t niet he :p
    Daarna nog langs een paar geweest, maar daar zagen we niks wat we ervoor terug wilden dus ook geen prijsindicatie voor onze auto gevraagd.
    Later bij een ander bedrijf konden we wel €4.250 terug krijgen ervoor! (Dus die eerste autodealer probeerde ons gewoon te naaien, dat gevoel had ik al meteen toen hij met zn €2.200 aan kwam kakken :p)
    We hebben daar een mooie, grote auto gezien van €5.750, dus die gaan we kopen! Moeten we zelf nog €1.500 betalen en dan hebben we lekker veel ruimte :D
    T wordt een Kia Rio station.. Van binnen een stuk minder luxe dan we nu hebben, maar dat kan me niks schelen, daar is de prijs ook naar! We hebben gewoon lekker veel ruimte, hij is nieuwer dan onze auto en heeft ook nog eens de helft minder km's gereden dan onze, dus ik ben supertevreden!
    Deze auto is het: (ff plaatje van internet afgehaald)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: wat fijn zeg dat jullie geslaagd zijn wanneer kun je de auto ophalen?

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Aah phew hehe. Ik dacht al dat er wat mis was met Sam. Haha :) Wat maak ik me toch snel zorgen :D

@Kristel: Heerlijk is dat hé, een grote wagen. Wij hebben een Ford C-Max en daar ben ik echt heel erg tevreden over. Ik krijg zoveel weggestoken.

@Red: Het was net een flesvoeding. Kan dat ook geen kwaad?

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    hilli.. dat zit in je moeder gevoel dus dat is niet erg hoor!

Kristel.. gefeliciteerd met de auto! wij hebben een megane station en die hebben we ook wel echt nodig.. met dit weekend zat hij al afgeladen vol. ben benieuwd hoe we dat gaan doen in juni als we naar Frankrijk gaan ;)

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kristel leuk een nieuwe auto! wij hebben een megane scenic ook een grote auto en hij zit ook altijd helemaal vol!

16. gaby1986

wij gaan over een paar maandjes een renault senic kopen :):)

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Prachtige autos mega'ns :p

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik vind het een hele fijne auto alleen leon vind het niets

ukkie wat een leuke foto's!!

19. gaby1986

heb sinds vandaag steeds ongi buikpijn.. en nu weer.. hoop zo dat t doorzet.. en ik morgen ongi ben.. *hoophoophoophoop*

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi Dames,

pfieuw, gelukkig hebben jullie niet zoveel gekletst..
    Beetje dubbel dagje gehad, ontzettende spierpijn van zondag.
    Op het werk was mijn collega beetje kortaf, vertelde hij later dat zijn tante gister is overleden..:(, sneu hoor.. hij was ook snel aangebrand, dat verklaarde een hele hoop.
    ook hebben we te horen gekregen dat onze teamleidster borstkanker heeft. gelukkig nog niet heel erg, omdat ze er vroeg bij zijn en ze kunnen het meteen bestrijden..
    ze is alleen te 'positief' tot irritatie van collega's.. ze doet alsof het niets is.
    Verder net een visje gegeten en ben nu de pfaffs aan het kijken!
    hihi.. en straks nog maar even een wasje ophangen!!

@kristel
    leuke auto hoor!!!
    ik baal ervan dat lief geen ander merk wil dan alleen een volkswagen..GRRRR.. nou ja een Renault wou hij dan nog wel.
    wordt nog een grote strijd..haha..

@mum
    Jemig zeg, die kamer is net zo erg als die van ons!!
    wij hebben nog een snoopie kamer met geel behang en een snoopierand en blauw met printje er op vloerbedekking.. VRESELIJK!!!!
    en de andere kamer is okergeel (ons washok) met een grote winnie the pooh rand..(de oude winnie the pooh).. Sammie had die rand wel mooi gevonden..
    tijd dat dit jaar dat ook wordt aangepakt!

Waar is Sammie eigenlijk??

hoe agat het verder met iedereen??

Deel Deze Pagina