@Hilli: ik heb wel eens een hele fles in mn nichtje der gezicht gegooid (dop zat blijkbaar niet goed dicht, arm kind ) Hebben ze niks van hoor! @Mum: oei, het kan er idd alleen maar op vooruit gaan ja @Bos: hopen dat er niks mis is! @Kristel: wanneer gaan jullie de auto ophalen? @Kim: je had laatst toch ook al getest? Of werd je toen ongi dat je gerust gesteld was? Lekker tegenstrijdig ook he, jij wilt een nega test en ik een posi
Agneta.. wij vinden hem ook erg fijn bedankt voor je compliment. All.. ik ga.. ff chillen op optijd bed in. Ik heb het gevoelo dat Sophie vanacht gaat spoken Tot morgen!
Hallo,, @mum: Heb nog wel een stukje in de koelkast..! @dreamer: Jaa 12 weken alweer..Vind het echt zoo snel gaan.. @emma: Ja de verjaardag was erg gezellig..Waren 8 uur thuis..en nu ligt Chanell klaarwakker in bed te gillen haha..(hopen dat ze zo slaapt haha) Film kijkse! @romantiek: mijn vriend is echt totaal niet romantiek..nou de eerste keer toen we hadden afgesproken, had hij allemaal kaarsjes enzo aan..nu na 3 jaar nooit meer gedaan @kristel: Wauw mooie auto hoor.. @matta: Ja hier gaat het prima En hoe gaat het met jou?? @emma: Had jij al getest of heb ik dat weer ergens gemist?? Sorry als ik iemand vergeten ben, want ik heb niet echt goed doorgelezen.. Nou ik ga een film kijken.."The box" Ben benieuwd..
@hilli: Haha, ja als moederzijnde kun je je ineens om elke scheet zorgen maken, hoort erbij @Auto's: Ja, het liefst had ik ook wel een andere auto gehad (heb een hele mooie gezien!! 40.000 haha) maarja, geld he Voor nu is deze gewoon super en qua ruimte gaan we er flink op vooruit! Woensdag gaan we nog even een testrit maken met Yentle erbij en de kinderwagen zodat we meteen kunnen kijken hoe het precies zit met de ruimte. Als ie dan nog steeds bevalt gaan we handtekeningen zetten en dan zou de auto vrijdag of zaterdag klaar staan @All: Ik ga nog even dvd kijken en dan slapen, ben kapot na deze lange dag van auto's kijken! Werd er gewoon melig van op een gegeven moment en ging dan ook in de meest dure auto's gek zitten doen.. Ik werd best raar aangekeken
@ Gaby: Volgens mij is dat zo gebeurd hoor! dus je zult je tuut morgen wel weer terug hebben! @ Hilli: K kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind dat Sam met zijn oogjes open in slaap valt! ik ken het niet! en melk in het oogje kan geen kwaad hoor, is hier ook weleens gebeurd! @ Ukkie: Dimara moest na ons weekje weg ook weer even aclematiseren (?) maar na een paar dagen was t weer goed! @ Agneta: jeej wat goed dat Julie gegroeit is! zit er toch vooruitgang in! hebben jullie t nog over de pepti gehad? @ Kristel: Mooie auto hoor! heerlijk al die ruimte! @ Gaby: Ik duim keihard voor je mee! @ Matta: haha jullie dus ook van die leuke kamers! ik was het ineens spuugzat en aangezien we al vanaf dat we Dimara haar kamer in orde hebben gemaakt, laminaat voor het "cola kamertje" hebben liggen, moet dat er ook maar eens in! @ Dreamer: leuk hé zo'n kamertje het ziet er nu al beter uit, zonder behang of verf @ Mariss: haha kom je dat stukje vanavond bij mij in de koelkast zetten Soep was heerlijK!
mijn lief is ook geen romanticus, wij zijn bijna6 jaar bij elkaar en heb alleen bloemen gekrgen toen ik 21 werd en dat waren wel hele mooie bloemen. 21 rode koningsrozen!! dat had ik dan ook niet verwacht.
@ Matta: Ow wat lief! Ik ben er vandoor, ga lekker naar bed ben moe van het behang krabben haha! tot morgen!
@matta: sammie komt niet meer lang verhaal. @kristel: arm nichtje hele fles leeg haha... @hilli: ja je kan je om de gekste dingen zorgen maken he. probeer het niet te veel te doen hoor. kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen (Dus nog tijd genoeg om zorgen te maken) @hier wel bloemen--> lees 1 x per twee maanden een bos ofzo. verder helemaal niet romantische. @mum: truste @gaby: hoop hoop hoop hoop met je mee dat je ongi doorbreekt vannacht/morgen. @chamaro: gaan de 12 weken nu sneller als vorige keer? @all: ik ga slapen. morgenochtend ff foto laten maken voordat ik naar mijn werk ga dus moet op tijd op want moet lars ook wegbrengen morgen. truste meiden
@ukkie, wij hebben ook een megane station, fijne auto he?! @all, kom even weltrusten zeggen! kom morgen weer even reageren.. vriendin is net weg.. was gezellig! j heeft een klokje ofzo want hij begint preices nu te huilen haha ik ga maar snel voeden dus.. truste!
wij hebben een renault espace 7 persoons Pascal had verkeerde beweging gemaakt toen hij de luiertas oppakte.. ik ga was ophangen,, flesje geven en dan slapen..,, weltrusten
Hoi meiden ik was idd ongi geworden maar door alles wat ik voelde was ik er nog niet gerust op maar ik ben blij dat hij negatief was bij ons idd nog niet in de planning @ dreamer ja idd heel dubbel dacht ik gister ook nog aan ik heb buikgriep gister hele avond koorts gehad en pijn, moest continu naar de wc vanachter was ook kut. Ayden wou zijn fles van 8 uur niet dus om half 1 werd meneer gillend wakker om half 5 weer en half 6 was hij alweer aan het spoken toen dacht ik bekijk het maar nu moet ik vandaag de hele dag werken dus ga het maar proberen want is wel mijn proeftijd als het niet gaat dan ga ik weer en laat ikayden ff o de crèche mijn moeder ging hem toch om 3 uur ophalen ik geef het weinig kans heb echt buikpijn en voel me slapjes ook warm en koud de hele tijd Grr heb ik weer fijne dag allemaal
kim: beterschap.. all: k dacht gisteravond toen ik ging slapen echt dat t bijna ging doorbreken.. had een veegje roze.. en echt buikpijn... en net ging ik plassen en weer alleen bruin.. maar heb wel echt buikpijn nog steeds,,
Ik ben op mijn werk maar voel me echt beroerd gelukkig heb ik als activiteit gezelschapspellen dus hoef ik me niet uit te sloven @ gaby fijn dat het doorgezet heeft dan ben je er voor de bruiloft vanaf
@gaby fijn dat 't doorzet! @hilli, no problem hoor! Ik ga hier ff snel m'n moeder ophalen. Die komt nog even deuren verven.. o shit moet ze ook nog schuren. Nou tot later
Goede morgen! @mum: Mooi dat de soep lekker was..Taartje heb ik ook bij je in de koelkast gezet!! haha @bos: Ja de 12 weken waren sneller voorbij dan mijn vorige zwangerschap.. @all: Ik ga even opruimen enzo..en dan moet ik om half 11 bij de vk zijn voor controle..Hoop echt niet weer dat ik die k*t stagaire heb..
He allemaal.. Perfecte nacht gehad.. onafgebroken geslapen van 8 tot 8. Emma.. ja hele fijne auto|! Vol proppen maar! Kim.. beterschap. Red.. succes met schuren en schilderen! Gaby.. fijn dat het heeft doorgezet! All.. ik ben best wel een beetje verdrietig.. Sophie heeft echt een hele droge hoofdhuid. Het schilfert.. en het is niet echt eczeem aangezien het niet rood is e.d maar ze blijft maar jeuk houden en krabben.. nu krijgt ze helemaal een kale plek aan de zijkant van haar haar nu zit ik dus in dubio of ik haar haar er af ga scheren om er zo beter bij te kunnen.. Ze heeft zulke mooie lange haren Sorry voor mijn ego maar heb het er echt moeilijk mee.
Zo ben weer terug van de vk.. We hebben het hartje gehoord.. Echt super leuk! nou ik ga gelijk even eten, want heb reuze honger!