He all.. Debby.. aha.. dat is een ander verhaal ja..en een papfles geven om 20 uur dan? Ik geef Sophie nu 180 water en 6 schepjes en dan 1 schepje rijstebloem.. daarmee slaapt ze nu altijd tot tussen 8 en half 9 en eerder werd ze vaak om half 7 al wakker. kristel.. ik zou het wel doen.. tis voor ons allemaal tenstotte.. en tot hoe lang heeft ze geslapen? Ryanne.. hoe lang heeft jou'n draakje geslapen.. mijn draak ligt er ook weer in All.. nou het KDV is echt leuk! Super leuke mensen! Volgende week dinsdag gaat ze 1,5 uur en woensdag een ochtend..om te wennen.. maar violgens mij is het meer wennen voor mij dan voor Sophie net kwam manlief thuis met een prachtige bos bloemen alvast voor mn verjaardag! zie ze hier;
@ ukkie ze werd pas om kwart over 4 wakker heb vanmiddag bezoek gehad van mn vriendin. Haar dochter is een week ouder. Daarna kwam Kim nog ff binnen met Ayden. Zo leuk om die kleintjes samen te zien. wat een mooie bloemen! F.pas twee flessen op vandaag. (wel 240 en 250) Als ze zo weer zó'n volle fles drinkt zal ze op drie blijven steken vandaag. Benieuwd hoelaat ze komt
@ Mariss: thnx voor de taart, en wat leuk dat jullie het hartje al gehoord hebben krijg je nu nog een 12 weken echo? Jammer dat je vriendin weg is, maar wat niet gaat gaat niet hé! 16 maart duurt niet lang meer... spannend! @ Ukkie: Mutsje zou ik ook mee oppassen hoor, baby's moeten hun warmte namelijk kwijt kunnen via het hoofdje! *ow zie dat dreamer je ook al had verteld* hoe was het op t kdv? mooie bos zeg! @ Debby: Van harte gefeliciteerd met Levi zijn halve verjaardag!! Jee wat eet Levi al veel zeg! pfff in zo'n schema kan ik dus over 2 maanden ook zitten haha, zie het nog niet voor me @ Ryanne: Fijn dat de osteopaat hetzelfde opnoemde als waar ze last van heeft! hoop dat het stoppen met bijvoeding helpt! @ Kristel: balen zeg zo'n dag! hoop dat haar spong snel voorbij is hoor! en Yentle drinkt wel weinig zeg! Dimara drinkt de laatste dagen zo'n 900/920 cc per dag! staat er nog iets tegenover bij dat onderzoek? *ow lees het al verder* @ Hilli: Fijn dat Sam gegroeid is! ook al reflux.. krijgt hij nu medicijnen ervoor? @ Ryanne: ja lekker gesjopt, weer wat leuke kleertjes voor Dimara gekocht en een rok voor carnaval, wij gaan maar 1 dag en mijn moeder gaat van dezelfde stof als mijn rok, een jurkje maken voor Dimara ow ja en heb ook nog fotolijstjes gekocht voor t geboortekaartje Lekker zeg dat F. zo goed heeft geslapen vanmiddag! wat leuk die 3 kleintjes samen! ben ook weer benieuwd over 2 maanden
@ Ryanne: vergeet nog wat haha, heb helaas nog niets gehoord van mijn sollicitatie, maar heb de brief zaterdag op de bus gedaan, dus misschien issie vandaag pas aangekomen!
sorry mijn 3e berchtje maar ik weet niet of er nog iemand babybeddengoed nodig heeft? bij de hema hebben ze nu 20% korting!
@mum: geen dank Nee ik krijg nu niet eerder dan 16 maart een echo.. Nee duurt idd niet lang meer haha.. @ukkie: Mooie bos met bloemen zeg
Mum.. nee dat weet ik.. wat ik ga doen is haar voor de avondfles insmeren en dan smorgens eruit halen.. dan hoeven der haartjes er niet af en hoef ik niks met mutsjes te doen.. zo komen we wel ergens! Mariss... dank je! zo.. nog lang wachten zeg! ga je nog een pretecho maken? Ryanne.. stoere meid zeg! Lekker lang geslapen! All.. Sophie ligt er sinds half 5 in en denk dat ze wel doorslaapt tot haar fles van 8 uur. dan de pyama aan en dan weer lekker naar bed! Manlief gaat zo slingers ophangen (schaam, ik lijk wel een klein kind) Ben net begonnen met de monchou taart! Hmmmm Eten.. wat eten we vanavond?? Hier sperzibonen aardappels en een cordonble-tje
@ukkie: Valt mee toch nog maar 8 weken..Nee ik denk niet dat ik een pretecho ga laten maken, omdat we het geld er momenteel niet voor hebben..en met Chanell hebben we het ook niet gedaan
hoi hoi meiden @oma: haha die nichtjes hebben het maar zwaar met jou haha @ukkie: ik zou ook niet kaalscheren hoor zonde. je kan de plekken best vet houden zonder te scheren. word het haar wel wat vettig maar ach dat was je er wel weer uit. waarom heeft sophie de hele dag een muts op (of begrijp ik het verkeerd?) hoe was het op het dagverblijf? @mum: hoop dat je snel wat hoort van je solicitatie @chamaro: jammer dat je vriendin weg is. kon ze zelf ook geen bijdragen geven voor haar verblijf zodat ze toch nog kon blijven (of is dat een brutale vraag?) leuk het hartje gehoord. schiet al op 20 weken echo. dan ben je al weer op de helft. pas je je broeken nog? @ryanne: wat goed dat de osteopaat kon zien waar ze last van heeft. hoop dat hij jullie kan helpen zeg. @debby: haha vreetzakje hoor die levi hihi... @flessen: hier vier van 210/7 @kim: heb je het nog een beetje volgehouden vandaag? @all: vandaag halve dag gewerkt. moest eerst even foto maken van mijn schouder maar aparaat was stuk lekker handig. toen naar mijn werk maar had behoorlijk last dus om twee uur weg gegaan en toen weer terug voor de foto. hoor donderdag of alles goed is. nu maar ff twee dagen rustig aan doen en hopen dat ik vrijdag weer kan werken. klein man ligt lekker op bed. grote man is weer eens te laat vertrokken bij de klant (was er zelfs nog om kwart over zes toen ik hem belde om te zeggen dat het eten klaar was want we eten altijd om zes uur) lekker handig en vanavond krijg ik twee ouders van mijn werk op visitie van de oudercommissie dus ben er niet vanavond.
@eten: hier sperziebonen, aardappelen en slavinkje bijna het zelfde dus als ukkie haha @slingers: ik hang ze ook altijd op voor vriendlief hij alleen nooit voor mij. vind het altijd wel gezellig staan.
Mariss.. nou 8 weken is ook zo om idd! Bos.. haha nee niet de hele dag mutsje op.. juist nu bijna niet.. ik wilde het doen omdat anders alles onder het vet kwam te zitten... ik smeer gewoon vanavond haar haar/hoofd in en dan was ik het er morgen weer uit
@ Ukkie: Goed idee, en dan gewoon een hydroluier onder haar hoofdje in bed! lekker monchou taart Hier aardappels met prei en een ribkabonaadje! @ Bos: ja dat hoop ik ook, hoop zoooo dat dit iets wordt! balen zeg dat het apparaat stuk was en je weer terug moest, je hebt er dus nog flink last van?
@Ukkie: oh haha sorry verkeerd begrepen. ik legde altijd gewoon een hydrofiele luier onder lars zijn hoofd als ik hem in gevet had. einde van de dag de luier in de was en klaar...misschien ook een idee.
@mum : ja was zeker balen maar ja kon er wel op wachten maar ze wisten niet hoe lang het ging duren en moest ook naar mijn werk. was een jongen achtermij die baalde want die was net speciaal voor de foto uit het gips gehaald en was beetje boos maar ja hun konden er ook niks aan doen. ik ga nog ff wasje vouwen (lars zijn kast raakt leeg )
ik heb bedacht dat ik de was tot morgen laat liggen en vandaag doe ik niks meer. heb genoeg gedaan voor nu.
@Mum: Leuk dat Dimara voor carnaval iets aan krijgt in dezelfde stof als jouw rok! Ben heel erg benieuwd hoe dat eruit ziet @Ukkie: Mooie bloemen! En slingers zijn hartstikke leuk hoor! Kimo hangt ze ook elk jaar voor me op Thuis nooit gehad, alleen toen ik heel klein was, dus t is wel speciaal voor mij Ik krijg ook altijd een versierde stoel haha. @Bos: Drukke dag zeg! Morgen maar even uitrusten als t kan. Hopelijk is t niet al te ernstig met je schouder! @All: Om 16.00 uur ben ik zelf ook even op bed gaan liggen onder t mom van: binnen een half uur/uur is Yentle zeker weten wakker, maar dan kan ik iig ook eventjes uitrusten. Yentle sliep toen al meer dan een uur. Om 18.30 uur komt Kimo thuis van zn werk en die loopt de kamer op bij mij.. Ik schrok me dood! T was al zo laat, ik lag nog te slapen, Yentle was nog steeds stil.. Ik dacht echt dat er wat gebeurt was in haar slaap en ze helemaal niet meer wakker zou worden.. Mevrouw lag gewoon nog heerlijk te slapen! Ze heeft dus gewoon bijna 4 uur (!!!!) geslapen vanmiddag, echt belachelijk! Dat heb ik nog nooit meegemaakt met haar overdag...