nu heeft sophie ook ineens allemaal bultjes op haar buik zitten misschien van de banaan ?? Het is niet rood oid dus het lijkt niet op eczeem.. heb er ook maar die lanette creme opgesmeerd.. morgen maar ff kijken.. maak me er erg veel zorgen om
@ukkie: haha, ook maar om een versierde stoel gevraagd? leuk is dat he! @Dreamer: Toch een versnelde schildklier dus.. Je had dat idee al doordat je eisprong een stuk eerder was toch? Hmm, die internist heeft er dus niet zoveel verstand van.. Is er geen mogelijkheid tot telefonisch spreekuur oid met een andere arts? Iemand die meer verstand ervan heeft? Ik zou misschien toch maar eens gaan bellen morgen, jullie wachten al zoo lang en dan zou t door een medicijnadvies van iemand die er niet genoeg verstand van heeft wéér langer moeten duren, dat mag gewoon echt niet! *knuffel* Al die onzekerheid steeds.. bah! @Rest: Sorry dat ik verder niet reageer, ben weer weg, heb weer heel erg hoofdpijn.. Komt doordat ik gisteren weer een week te laat was met B12 injectie en als ik al 2-3 dagen te laat ben krijg ik weer allemaal klachten (waaronder dus hoofdpijn, maar ook gewrichtspijn en spierpijn enzo). Hoop dat de injectie weer snel zn werk doet, want leuk is anders! *zwaai*
@ red: haha ja idd je krijgt vast nog een hoop, ik heb wel gemerkt dat je eigenlijk een hoop krijgt in grotere maten, heb heel veel 68 gehad, dus dat hangt allemaal nog in de kast! ik vond niet alles even leuk wat we gekregen hebben maar gelukkig niet echt iets spuuglelijks gekregen, ow ja wel 1 gebreid!! paasgeel vestje (echt afschuwelijk!) van een vrouwtje die we niet eens kennen (iemand op de camping) daar kan ze straks mooi mee spelen als poppenkleertje @ Kim: lekker schema! welke fruitsap geef jij? ik heb hier vruchtenmix maar volgens mij vind ze dat niet zo lekker! Fijn dat je het toch hebt volgehouden, morgen wel vrij?
mum; leuke kleertjes.. kim: nog niet helemaal lekker? dreamer: k zou ook morgen ff bellen en om duidelijke uitleg vragen.. t is ook niet niks allemaal en er komt steeds meer bij *knuf*
hoi.. elena is erg verkouden.. dus wil eigelijk daalijk naar de avond apotheek rijden om neusspray te halen.. maar mag ze dat wel hebben.. ze is nog zo jong??
@ Suus: Otrivin Baby is alleen maar zoutoplossing en mag ze wel al hebben hoor,heeft de kraamhulp hier ook aangeraden! ow de HAP? dat klinkt niet zo best, hoop niets ernstigs meid!
@ dreamer vervelend als iemand er niet alles van weet @ red nee vrijdag gelukkig pas @ mum ik heb roosvice rodefruitsoorten en soms een beetje sinaasappelsap met water @ suus neusspray mag altijd idd en met een neuspeertke kan je daarna vaak heel goed het neusje leeghalen Ayden is ook weer snot verkouden echt sneu en daarom word hij s'nachts ook zo vaak wakker
@ Kim: okeej misschien moet ik ook maar eens een ander smaakje roosvicee proberen dan! wat sneu dat Ayden ook weer zo verkouden is! is ie aangestoken op t KDV?
@Kristel: ja had al het idee idd, oa door mn vroege ei en mn kwaaltjes. Jij ook weer last zo te lezen. Gelukkig vanaf nu elke keer op tijd zetten! @All: mn internet ligt er de hele tijd uit, dus kan niks opzoeken ook. Maar ik ga morgen niet halveren. Ik wil eerst alles uitgezocht hebben. Even een stukje wat ik als eerste gevonden heb: Overigens hoeft men niet direct in paniek te raken als men zwanger raakt onder de combinatiebehandeling, omdat in het eerste halfjaar de remmer geen effect op de foetus kan hebben omdat die dan nog geen werkende schildklier heeft. Dussss... als ik het zo lees kan ik prima nu doorgaan met de combinatiebehandeling. Maar ja, eerst alles maar goed uitzoeken. Heel veel dingen van wat ze zegt kloppen gewoon niet, dus ik vertrouw echt niet op haar oordeel. Nou ja, maar eens zien of het internet het nu doet!
@ Dreamer: Als je het zo leestzou je idd voorlopig nog niet hoeven stoppen/minderen! hoop dat je eruit komt meid! @ Kim: het hangt ook overal in de lucht natuurlijk en het weer is ook wel om verkouden van te worden! hoop dat ie snel weer opknapt, en dat het niet zo erg wordt als de vorige keer!
Ik ben er vandoor, ga de zwemtas inpakken en lekker naar bed, heb hoofdpijn! tot morgenmiddag denk ik! Slaap lekker allemaal!
@mum: Wat een leuke kleertjes zeg! @verkouden: Chanell begint ook weer voor de zoveelste keer verkouden te worden.. Beterschap voor alle meiden en babytjes! ik ga er vandoor..even tv kijken en op mijn vriend wachten..daarna lekker op bed! Trusten!
@kim: kan wel he. de incubatietijd van verkoudheid is namelijk 2-5 dagen. @oma: slim dat je eerst alles wilt uitzoeken. beetje onzorgvuldige assistente zeg. knuffel meid hoop dat je er uit komt. @chamaro en mum: truste. @suus: oh hoop dat het meevalt bij de Huisartsenpost. neusspra is volgens mij al te gebruiken vanaf de geboort (staat er trouwens op zie ik nu) @gaby: je auto is weer gemaakt las ik op hyves. wel fijn sta je niet overwachts ergens stil (als de rest het ook blijft doen natuurlijk ) @hilli: wat fijn dat hij bijna weer op geboortegewicht zit. moet een hele geruststelling zijn dat hij nu gewoon groed groeit. @uitslag (ukkie geloof ik he? sorry weet nie meer wie) fruit is erg allergie gevoelig en het advies van het cb is beginnen met zes maanden misschien is 3 maanden echt nog te vroeg. grote kans dus dat de uitslag van het fruit is. even stoppen en kijken of het wegtrekt (wat soms wel een week of twee kan duren hoor als het erg is) @All: ik ga naar bed. kleine man heeft vannacht veel gehoest, grote man was erg aan het draaien en ik kon zelf mijn draai ook nie echt vinden omdat ik normaal altijd op mijn schouder ligt die nu zeer doet dus ga kijken of ik vannacht wat slaap kan inhalen. tot morgen meiden
Weltrusten allemaal nu maar hopen dat ons mannetje daar ook zo over denkt en wij een normale nacht kunnen slapen