Goedemorgen allemaal! Bos.. dat klinkt al geruststellend.. op haar buikje is al weer heel veel weg maar nu heeft ze een warm en rood kinnetje :S ik heb ook het gevoel dat het van het fruit komt en ik ga dus nu zeker wachten tot 6 maanden! Dan maar alleen flesjes hoor.. sinds dat we fruit geven is het zo dus grote kans. Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Mum.. enjoy met zwemmen.. Gaby.. nog maar 9 dagen! Wiejoeeehhh Kim.. hoe voelt Ayden zich vandaag en heeft hij jullie en zichzelf een beetje rust gegeven vanacht? All.. nou hier een heel mooi boekje van forerver friends gekregen van manlief met allemaal verjaardag tekstjes erin.. zo lief.. werd er helemaal emotioneel van hebben een heerlijke groepsknuffel gedaan zo verliefd op mijn mannetje en vrouwtje Sophie was voor haar doen vroeg! 7:15 en toen uiteindelijk om 7:45.. ze ligt er nu ook alweer in dus ik kan alles ff voorbereiden voor vandaag
Goedemorgen meiden!!! Hoe gaat het hier? Hebben jullie kleintjes jullie lekker laten slapen? Levi was vanacht bij mijn schoomoeder, daar kon ik niet van slapen. Meestal hoor ik Levi zijn slaapgeluidjes en nu was het zo stil. Oeps... heel m'n bericht vergeten te plaatsen is al van een uur geleden. hahaha
@ukkie, gefeliciteerd!!! @Gaby, fijn dat je auto weer gemaakt is! Trouwdag komt nu dichtbij he! Hoest nu tussen jou en Joey? @Kim, gaat 't al wat beter met Ayden? @Suus, hoe was 't bij de hap? 'k Heb hier gisteravond maar een waterdichte molton op bed gelegd hihi... Wel spannend zo! Straks naar de vk... zal gelijk ff urine inleveren bij de huisarts, even voor de zekerheid nog een keertje controleren. manlief smste dat de orders daar wat achteruit lopen... heel hard duimen dat 't toch goedkomt!
Debby.. thanks! ja dat is echt genieten! Dus niet lekker geslapen.. jammer is dat.. en slaapgeluidjes?? dat hoor ik nooit (gelukkig, want daar zou ik wakker van liggen)
@ Red: jeetje bij jou komt t ook al dicht bij hea meid? Spannend hoor. Succes bij de vk. Ik hoop voor jullie dat de orders binnen blijven komen en dat hij er nog lang mag werken. Daan heeft nu ook bijna geen werk. Gelukkig mag hij een maatje helpen met tuinbanken, stoelen, barren etc maken. Ze gaan volgende maand naar Frankrijk om daar een kroeg te bouwen, dus zijn nu voorwerk aan het doen. @ Ukkie: Levi is al een tijdje verkouden, niets ernstigs hoor, maar daardoor hoor je hem wat knorren in zijn slaap. En de gedachte dat hij niet thuis is speelt natuurlijk ook een rol. Ben blij als het april is en hij gewoon elke avond thuis kan slapen. De bezichtigingen zijn beide op niets uitgelopen. 1 meid was helemaal verliefd op ons huisje maar heeft uiteindelijk besloten voor een 3 kamer appartement te gaan. We wachten geduldig op de volgende potentiële koper.
goeiemorgen! @alle verkouden beebjes, beterschap! heerst wel zeker, jorick is nog nooit verkouden geweest gelukkig. Ik ben het nu wel hopelijk steek ik hem niet aan! @debby, lijkt me ook moeilijk, je mannetje uit logeren doen! is op je werk alles alweer goed? @ukkie, verstandig om met bijvoeidng te stoppen denk ik, hopelijk is het snel over! @red, ja komt nu wel dichtbij he?! spannend! @dreamer, balen dat je sk weer te snel is! ik zou idd ook wachten met halveren. Ook al ga je minderen, is halveren niet veel te snel ineens?? hoop niet dat je gaat hyperen vreselijk gevoel is dat vind ik. Hoop echt dat dit de iui niet in de weg gaat staan!! @bos, kunnen slapen? sorry wie ik vergeet! ben een week alleen en heb net nu keelontsteking en erg verkouden bah. straks maar even naar het centrum wandelen voor strepsils ofzo. ik heb nu trouwens een nieuw schema waarmee ik overdag niet hoef te voeden of te kolven! handig voor als ik straks weer werk. Ik doe nu dit: 7:00 ene borst voeden, andere borst kolven 11:00 flesje gekolfde melk 15:00 flesje gekolfde melk 19:00 ene borst voeden, andere borst kolven. rond 23:00 voeden beide kanten. Wat ik kolf krijgt hij dus overdag. Ik ben nu bezig dit erin te krijgen. Is wel lastig aangezien hij de fles weigert.. maar ik blijf proberen. zal even naar mn mannetje toe, die is niet zo vrolijk vandaag!
@ukkie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wat lief van je mannetje (het cadeau) je dochter was vast vroeg wakker omdat haar mama jarig is @emma: jemig en staan je borsten niet op knappen dan als je overdag niet kolft. wel fijn als je het zo kan doen zeg. hopen dat hij snel de fles pakt. @red: haha slim ik had ook zo'n molton op het bed en dat was wel nodig ook zeg mijn hemel wat een bende was dat @gaby: goede morgen meid moet je weer weken vandaag @debby: nog even volhouden meid dan slaapt hij heerlijk elke nacht bij jullie lijkt me ook raar hoor om hem weg te brengen voor de nacht. jammer dat de mensen niet willen kopen. hopenlijk komen er snel meer bezichtigingen. @slapen: ik heb heerlijk geslapen vriendlief mag vaker een wijntje nemen voordat we gaan slapen is hij tenminste rustig. kleine man heeft ook netjes geslapen en begon vanaf half acht pas te hoesten (of ik hoorde hem pas vanaf toen dat kan ook) en zit nu al lekker gedoucht en al aan mijn ontbijtje. ga zo ff de film van onze kleine vent vast op dvd zetten.
Goedemorgen meiden, @dreamer, wat balen dat je schildklier weer niet goed is Voorzichtig met de medicatie hoor, zomaar zoveel veranderen lijkt me niet goed! NU maar duimen dat dit niets tegen houd voor de iui, ik duim meis! @emma heb denk ik wat gemist, maar heb je de baan gekregen? Goed dat je nu dat schema hebt, dat gaat wel werken denk ik! En niet kolven dat gaat prima hoor, ik voed als ik thuis ben wel overdag en als ik werk niet, en dan is het heerlijk als het mannetje 's avonds gaat drinken, maar op klappen sta je niet hoor! Succes met je keelontsteking, zo vervelend! @mum veel plezier met zwemmen meis! @gaby werkse vandaag meis! @ukkie jij een hele fijne verjaardag! En wat een super lief cadeau, zwijmel! Enne goed dat je gestopt bent met fruit, grote kans dat het idd daar van is! Gewoon over een tijdje weer eens proberen! Fijne dag vandaag iig he! @debby oh het lijkt me zo moeilijk voor je dat levi steeds uit logeren moet, kan me voorstellen dat je dan niet zo lekker slaapt! Wat balen dat de bezichtigingen niets zijn geworden zeg, hopelijk snel een nieuwe potentiele koper! @red oei, ik hoop dat het wat beter blijft gaan bij je man op zijn werk en dat hij gewoon kan blijven! Succes bij de vk en goed dat je nog ff urine inlevert, kan nooit voor niets zijn! Gaat opschieten nu he, spannend allemaal! @bos fijn dat je zo lekker geslapen hebt, dat mag ook wel eens he! Heerlijk dat je vriend zo rustig was hihi! Succes met je film! @kim en hoe heb je vannacht kunnen slapen meis? Hier erg druk allemaal, moet er toch best wel aan wennen dat ik weer aan het werk ben hoor Het werk gaat allemaal prima, maar heb het opeens zo druk allemaal Steeds zo'n hoop te doen, kom dagen te kort lijkt het wel Mannetje nog steeds bezig met zijn sprongetje, dus nog steeds gebroken en korte nachten hier, gelukkig kunnen we het tot nu toe allemaal wel aan, gewoon wat eerder naar bed haha Verder zelf ook verkouden en keelpijn, dus lekker veel strepsels en thee naar binnen werken Vandaag probeer ik heel de dag thuis te blijven en lekker alle klusjes te doen, drukke dag dus weer, maar ja morgen weer werken, dus we moeten wel
@ Emma: netjes hoor. ik hoop dat je dit schema erin krijgt en dat je nog lang door kan gaan met bv. @ Bos: heej meid! hahaha lang leven de alcohol. hihihi @ Sterretje: druk... druk... druk... Bij mij zijn ook de weken te kort. Ik verplicht me daarom als ik vrij ben lekker met Levi te gaan wandelen of iets anders leuks te doen want anders zou ik alleen maar bezig zijn met het huishouden en werk. Balen dat je zo'n keelpijn hebt... Ik heb vastzittende hoest. Bah! M'n borst doet gewoon pijn van het hoesten.
Goeiemorgen! @Red: heb je echt zo'n waterdicht laken? Vreselijk vind ik ze Maarja, je moet wat he.. @Ukkie: Gefeliciteeeeerrrrddd!! Maak er een superdag van (zal wel goedkomen als ik t zo lees!) @Debby: Ohh balen dat de bezichtingen op niks uitgelopen zijn.. Hopelijk komt er gauw iemand langs die het wil kopen, voor de vraagprijs @Verkouden beebje's: Beterschap met all kleintjes! Wat zijn sommige kindjes overigens vaak verkouden Echt sneu! @Emma: Ohh balen dat je weer niet lekker bent en net terwijl je weer alleen bent *knuffel* Is dat niet slecht voor je productie, 3 voedings/kolfmomenten nog maar per dag? Ik weet niet beter dan dat je minstens om de 6 uur ongeveer moet voeden, toch? Dus dan zou je overdag toch 1 kolf- en of voedingsmoment moeten hebben... Ik weet t niet zeker hoor, maar van wat ik vaker op t forum ook gelezen heb is t niet zo goed om overdag zo lang niks te doen.. Zou zonde zijn als je straks daardoor zou moeten stoppen oid toch?! @Bos: Haha, lekker dat je vriend rustig was en jij daardoor kon slapen! Heeft lars niet stiekem ook een beetje gedronken? @Sterretje: Hey meid! Ja, het zal zeker heel erg wennen zijn nu je weer werkt. En helemaal als Kylian ook nog eens regelmatig wakker wordt 's nachts. Hopelijk is t sprongetje gauw voorbij zodat je ook weer even lekker kunt bijkomen. Hoe zit t met je cyclus, al een eisprong in aantocht? @All: Hier weer een lekker nachtje gehad! Had ik niet verwacht aangezien Yentle gistermiddag bijna 4 uur geslapen had tot 18.30 uur. Om 21.00 uur is ze naar bed gegaan en om 9.15 uur werd ze wakker Het gaat echt om en om hier, ene nacht slecht, volgende dag goed, dan weer slecht.. Ben dus benieuwd wat vannacht brengt Vanmiddag gaan we met Yentle een proefrit maken in de auto, eens kijken hoe dat gaat met de ruimte! Snap trouwens niks meer van mn cyclus/temp.. Had op dag 10 al een tempdip.. Als ie morgen nog steeds rond de 37 is geeft FF dus mn eisprong op dag 10 aan Beetje vreemd, heb nog nooit zo'n vroege eisprong gehad, vroegst is op dag 12.. Als ie morgen dus nog steeds hoger is zou ik dus een cyclus van 22/23 dagen hebben Ben benieuwd!
Ben ff foto's van de afgelopen tijd op de computer aan t zetten. Zou nog laten zien hoe Yentle zelf zit Bij deze:
Kristel.. |Fijn dat Yentle zo lekker geslapen heeft zeg! En jullie dus ook weer, succes met de proefrit! emma.. fijn dat je een nieuw schema hebt... hopelijk pakt J. snel de fles aan! Debby.. jammer dat het op niks is uitgelopen.. hopelijk snel beter All.. thanks voor jullie felicitaties!
@debby he jij ook al niet zo lekker, vind hoesten altijd zo vervelend! Zeker als je kan blijven hoesten maar het helemaal niet veel opschiet voor je gevoel Goed dat je echt de tijd maakt om met levi te gaan wandelen, dat doe ik ook wel hoor, zijn gister wel een stuk wezen wandelen gelukkig, anders komt het er bijna niet van @kristel wow dat zou een vroeg ei zijn, en helemaal een korte cyclus! Zijn jullie al voor het echie deze ronde? Hier vanmorgen een stijging van 0,2 maar kan me niet voorstellen dat dat mijn ei al geweest is, zit nu pas op cd15 namelijk Heb wel wat waterige afscheiding, en dat betekende de vorige ronde na ongeveer 2 weken een ei, dus wie weet, daar zou ik al blij mee zijn haha Nou ja morgen mijn temp maar afwachten, maar ik verwacht eigenlijk gewoon weer een lage temp (stiekem hoop ik natuurlijk wel op een vroeg ei hoor ) Succes met de proefrit vandaag!
@ukkie, wat erg, heb je nog inet eens gefeliciteerd!! Bij deze dan. van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hopelijk heb je een leuke dag! @Debby, wat jammer dat de bezichtigingen niks zijn geworden! @bos, nee je borsten wennen eraan zolangzamerhand en nu voed ik om de 4 uren een borst dus 1 borst doet al 8 uren over een voeding. Nu trek ik ze alleen gelijk haha. Mooi dat je goed geslapen hebt! @sterretje, nee ik heb maandag een solicitatiegesprek. En dat van kruidvat word hem niet, ik werd gebelt en het bleek dat de uren verdeeld waren over 2 filialen.. dat vind ik niks want dan komt er veel reistijd bij.. helaas. maar ik heb geen haast dus ik zoek rustig verder. Ja wil wel geloven dat je het druk hebt! zonder baan is het soms al druk he. Jij ook al keelpijn.. beterschasp! @kristel, ja komt weer lekker uit maar jaa.. ik doe lekker rustig. Gelukkig ging de injectie goed, wel zo fijn dat het gewoon thuis kan nu! Ik voed nu om de 4 uren en dan elke voeding 1 borst. Dus er zitten al 8 uren tussen elke keer. Nu trek ik ze gelijk zeg maar, dus ik voed/kolf beide borsten nu per keer. In het begin is het wel belangrijk dat je het regelmatig doet maar zolangzamerhand word het wat stabieler en wennen je borsten eraan. Het is wel even afwachten of het goed blijft gaan natuurlijk, misschien kan ik eventueel weer een nachtvoeding inlassen als het terugloopt. Zo wat heeft Yentle lekker lang geslapen! heerlijk! Dus jullie gaan de auto even testen.. hopelijk is het wat! dag 10 is trouwens wel erg vroeg ja! @all, nou ik ben dus nog steeds inet ongesteld geworden na het stoppen met de pil, maar ik las dat dat wel normaal is met cerazette gelukkig dus ik wacht af.
Hey hey goedemorgen ! gisteren getest en ik ben VET zwanger we zijn super blij ! de streepjes konden niet eens 3 seconde wachten en het was al VET zichtbaar... gisteren wel naar ziekenhuis gegaan voor de zekerheid omdat ik heel erg krampen had en btje bloedverlies schrok me dood natuurlijk maar gelijk echo gemaakt en alles is goed 11 februari heb ik weer een echo
@ Bos: heb je afgelopen nacht een beetje kunnen bijslapen? *lees het al, heerlijk zo'n nachtje* @ Ukkie: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! je eerste verjaardag als mama @ debby: Oww kan me zoo goed voorstellen dat je LEvi mist als hij bij je schoonmoeder slaapt! voorlopig gaat Dimara echt nog niet uit logeren! balen zeg dat de bezichtigingen op niks zijn uitgelopen... @ Red: Wordt wel echt nu hé! ben benieuwd wanneer ik je smsje krijg @ Emma: Ow bah keelontsteking! Beterschap hoor! lekker schema, hoop dat hij het flesje snel accepteerd! @ Sterretje: pfoe he jij hebt het er idd maar druk mee zeg! hoe gaat het nu met K op het kdv? hmm jij ook al keelpijn, zo te lezen heerst het! beterschap hoor! @ Kristel: hahaha hier precies hetzelfde, 1 supernacht en dan een mindere nacht! gister heeft ze uitgeslapen tot kwart voor 9, vanmorgen van het 6 uur leuk dat jullie vanmiddag al een proefrit gaan maken, hoop dat het allemaal goed gaat en jullie t weekend een nieuwe auto hebben! vreemd zeg van je cyclus! Knappe Yentle, wat gaat ze ontzettend op jou lijken zeg! @ Miracle: Van harte gefeliciteerd! zo zwemmen was weer leuk, al waren er incl. Dimara maar 3 kindjes... de groep na ons is altijd heel groot 15 a 20 kindjes, maar nu ook maar 5
@ Miracle: Harsttikke gefeliciteerd meid!!! Super leuk voor jullie. @ Mum: Goed dat t zwemmen zo leuk was! Ik moet ook echt gaan zwemmen met Levi... Maar t komt er steeds niet van.