Meiden ik ga vast afsluiten. Heb besloten om een trein eerder naar huis te nemen, want ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag!!! Fijne avond allemaal! Liefs!
waarom komt de glazenwasser altijd als ik geen geld in huis heb. moet zo dus ff de deur uit om geld te pinnen. wel blij dat ze er waren. heb ze beneden ook gelijk alles laten zemen dus kan weer naar buiten kijken ben ff weg
@ Nen: lekker dat je eerder naar huis gaat! fijne avond meid! @ Debby: haha leuk zo'n spetteraar hé @ Bos: Kan je je die glazenwassers hier ook ff langssturen? hier is het ook heeeeeel hard nodig!
Hey! Heb niet zoveel tijd dus even geen reacties, helaas. Net proefrit gedaan en auto is super! Yentle heeft wat meer ruimte achterin en t onderstel van de Mura kan er ook héél goed in, we hoeven de wielen er niet meer af te halen! We kopen m dus! De verkoper waar we maandag mee gesproken hadden zei dat ie zaterdag wel klaar kon zijn, maar hij was er niet vandaag en diegene van vandaag zei dat t ong. 2 weken zou duren Beetje vreemd, maar we worden er nog over gebeld! Hoop gewoon dat we m gauw kunnen hebben want we willen binnenkort een midweek weg. Ben nu meteen weer weg, moet nog even een beetje opruimen/schoonmaken. Schoonouders komen om 17.45 uur oppassen. Wij gaan met schoonbroer en -zus naar de bios vanavond! Avatar in 3D, ben benieuwd! Fijne avond allemaal
Zo moeders is weer weg..Die is aardappel anders aan het maken..En gaat ze me straks wat brengen..Lekker makkelijk zegt ze..Wel lief van haar! @bos: Nee dat was maar een grapje haha! Heb em nog niet in de auto staan..staat nog op zolder. @mum: Het maakt Chanell niks uit dat ze nog in de bak ligt..Als we aan het wandelen zijn dan slaapt ze er nog lekker in haha. dank je wel he! Hoe oud ben jij dan?
@ kristel: Gefeliciteerd met jullie aankoop! idd een beetje vreemd dat het nu ineens 2 weken moet duren voor ie klaar is! Have fun vanavond! @ Mariss: ow klein slaapkoppie is het hoe oud ik ben? haha wil je het echt weten? hahaha *oeps je had het al gezien*
@he broekies @kristel: gefeliciteerd met jullie auto. jammer dat het zo lang duurt maar wel een leuk vooruitzicht. ik bedenk me ineens dat ik de garage nog moest bellen omdat mijn auto een beurt moet...mmm dan maar morgen
@mum: Ja het kan af en toe echt een slaapkop zijn haha. Nou ik ga Chanell even eten geven en dan op bed brengen.. tot straks..Eetse allemaal!
hee meiden ben hier weer thuis. Net ff gegeten en straks nog zwangerschapsgym. Laatste keer alweer. @Bos, hoe zwaar was Lars ook alweer bij de geboorte? M'n buikje gaat nu trouwens wel wat harder en 'k heb 'm ook aardig in de breedte. 'k Weet niet wie 't vroeg, maar zie niet echt tegen de bevalling op. 'k laat het wel gebeuren (haha heb ook weinig keus he) @Leeftijd, hier nog een broekie! Hoop op de uitgerekende datum 22 te worden. @Nen, vervelend zeg dat je er zo tegen op ziet. Wow alweer op de helft! @Kristel, wat raar ja dat het nog 2 wk moet duren. Maar fijn dat de auto goed bevalt! @Ryanne... wat erg zeg! Pff... zit jullie niet bepaald mee. Sterkte en ik hoop dat het straks ook beter gaat. @Chamaro, lullig zeg van je zus!
@red: ik vroeg dat of je tegen de bevalling op zag lars woog 4460 bij de geboorte. veel plezier met zwangerschapsgym.
'k baal hier trouwens, had net voor oud&nieuw via internet een dekbedovertrekje besteld. Vandaag eindelijk binnen gekregen. Zou fuchsia met wit zijn, is die fuchsia met taupe kleurig. 'k Denk dat ik 'm maar terug stuur. manlief vindt 'm opzich wel mooi maar 'k heb alles straks in fuchsia met wit dan wil ik er niet nog een andere kleur bij.
hai meiden ff snel.. De gehoortest was idd zoals verwacht. Ze hoorde heel weinig. Was heel lief tegen iedereen en aan t lachen heel de tijd. Nu aan t koken en zit ze ff voor de tv. Zometeen in bad en dan bedtijd (voor hoelang t duurt) Weet niet wanneer ik weer tijd heb om langs te komen hier.. Fijne avond all.