Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne; sterkte meid kun je er wel een beetje met je mannetje over praten. kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent knuffel meid

@mum: oh serieus. ga ik ff kijken ben wel benieuwd

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Arme F. gaat ze straks met de buisjes wel weer goed horen?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja hij zou eerst donderdagavond om 23.15 uur komen maar, morgen is die avond voor haiti natuurlijk, en nu zag ik net dattie vanavond om half 9 komt, is nog een betere tijd ook!

@ red: jammer zeg van de overtrekje, ik zou 'm idd ook terugsturen!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    inderdaad veel beter tijd

@red: ziet er leuk uit.

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: ja dat ga ik ook zien..Heb ook een paar voorstukjes gezien..pff ik zou echt geen 8 ling willen..
    @red: he balen dat je het in de verkeerde kleur hebt gekregen zeg..gewoon weer terug sturen hoor..
    @ryanne: Echt dikke knuffel voor jullie..Vind het zoo zielig..:(
    Sterkte!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Praat Mecha hier niet meer met ons mee ofzo??
    Ik heb haar al heel lang niet meer gezien..

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nee die praat idd niet meer mee. 'k Weet niet waarom ofzo.

'k Stuur 'm gewoon terug. Vindt 33 euro teveel geld als ik 'm niet helemaal naar m'n zin vind. Heb ze al gemaild van hoe en wat. scheelt mij misschien weer de verzendkosten.
    Heb ook nog een klamboestang erbij gekregen (naja gekocht) dus ga nog even achter een klamboe aan. 'k Denk gewoon een witte en misschien dat ik er nog fuchsia bloemetjes op ga doen.

Nog meer honden die gek zijn op fruit? Hond is hier dol op appel en druiven. Komkommer vindt ie ook heerlijk.

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @red..ik heb een keer gehoord dat druiven net zo giftig zijn als chocola voor een hond..
    Mijn hond lust hier geen fruit.;)

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,, k heb niet bijgelezen sorry sorry sorry..! was me echt een beetje teveel.. ben er ook maar ff . k ga zo met joey lekker tv kijken.. en vroeg slapen.. k meot morgen om 7 uur beginnen op t werk..

ryanne: kzag op hyves dat f geopereert moet worden.. :( dat is niet leuk zeg..

en uhm.. wie was er ook al weer jarig.. oh ja.. ukkie..:D gefeliciteerd met je verjaardag :D

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Meiden ik ga er vandoor..Ga lekker bank hangen en tv kijken!
    Fijne avond!!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @miracle, gefeliciteerd!!!

@mum, ik hoop ook dat hij de fles snel pakt maar ik vanmiddag was weer draaama;)
    rustig bij zwemmen zeg!

@kristel, leuke foto! vind der ook op jou lijken.
    Ik heb trouwens liever een nachtvoeding dan nog 1 overdag.. op die manier kan ik namelijk gewoon weg overdag en hoef ik niet tussendoor naar huis, net even wat meer vrijheid. ;)
    snachts is ook zo klaar, ik leg hem naast me, hij drinkt en ik leg hem terug :D
    ben benieuwd wanneer je weer zwanger bent.. spannend hoor! vind je het nu ook anders dan de vorige keer?
    fijn dat de auto wat is! veel plezier bij de film

@red, hallooo nesteldrang :p
    hoe was de zwgym?

@gaby, werkse morgen

@dreamer, kun je dan wel goed slapen als je hyper bent? Ik slaap dan heel slecht. Echt naar dat je je nu al zo voelt, laat staan als je zou moeten halveren! Ik vind het heel vreemd hoor dat advies, en dan ook nog de thyrax gelijk laten? kan nooit gezond zijn.. goed dat je het niet doet.
    Jij had ook al keelontsteking dus.. ik hoop dat het snel over is hier.

@nen, grappig :) vond je het leuk om bij de kruidvat te werken? Ik zoek nu iets voor parttime en als jorick wat ouder is, of pas als de tweede er is wil ik gaan (werken) leren. Ik heb maandag een gesprek bij voegele.ja hij is alweer weg;). Maar hij is de laatste tijd wel veel vrij geweest, dagjes tussendoor. Binnenkort word het weer druk, hij moet een opleiding van 7 weken doen die fysiek en mentaal erg zwaar is, word gezellig hier dus.. :p
    Het is op zich goed te doen hoor alleen, ik red me wel :) maar met rijbewijs is straks wel ideaal natuurlijk.
    je zit op de helft alweer! nog even! nu mag je aftellen ipv optellen ;)

@ryanne, jeetje wat erg! sterkte meid!... hopelijk helpt de operatie. gaat idd wel erg snel zeg!!

@yvi, beterschap voor je meisje

@suus, is niet te hopen dat ze astma heeft! hopelijk knapt je meisje snel op

@mariss, wat een gedoe met je zus, beetje flauw he? saai he avondje alleen, lief dat je moeder eten komt brengen. leuke foto! J ligt ook nog in de kinderwagenbak hoor.Is alleen maar goed, te snel in de wandelwagen is niet goed voor hun ruggetjes en zo kunnen ze ook nog lekker slapen toch. ze worden al zo snel groot:p

@Kim, gelukkig ben je weer beter! vast iets verkeerd gehad ofzo. Ik vind papierwerk juist leuk hihi, ik doe het meestal elke week even.

@bos, zo creabea weer jij :p heb je dan gewoon een afdruk van lars zn voetje gedaan?
    gelukkig gaat het goed met je arm.
    luxe hoor een glazenwasser

@debby, zooo wat een lange vergadering! leuke avond gehad met je mannetje(s)?

@badje, ik heb het kleine badje ook in het grote bad staan, maar j gaat maar 1 keer in de week in bad ivm zijn droge huid.

@desiree, hoe is het daar?? gaat het nu beter met jason? op de fotos ziet hij er heel ontspannen uit in elk geval!

@juffie, hoe is het bij jou?

@zijn er hier meer die ervaring hebben met een flesweigeraar?? j wil absoluut niet uit een fles drinken, was weer een heel drama vanmiddag! word er een beetje moedeloos van. Ik zit dus ook voor jan doedel te kolven:x

@all, m komt morgenavond al thuis gelukkig. We gaan vrijdag ochtend namelijk een weekend weg met m zn familie. We gaan met zn zessen op stap daar en m's ouders passen op . Heb er echt zin in! ben al zooo lang niet uit geweest, lekker hele avond dansen, heerlijk:D:D!. Moet morgen nog wel even een leuk shirtje halen haha.. hm en misschien schoenen ;):p

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; waar gaan jullie heen. ja heb gewoon zijn voet ingesmeerd met verf en een afdruk gemaakt. lekker makkelijk en iedereen vind het altijd leuk.
    glazenwasser komt altijd voor boven want daar kan ik zelf niet bij aangezien wij zelf geen grote ladder hebben. vervelend zeg :D
    1 nadeel van de glazenwasser. ik zie nu hoe 'vies' mijn ramen van binnen zijn haha

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: klinkt gezellig dat weekend van jullie :) volgens mij ben jij wel een feestbeest hé?

Zo de docu was wel heavy! en wij maar klagen met 1 huilend kind... pfffff!

ik ga lekker naar bed, morgen ook weer vroeg in touw want om 10.00 uur komt de kinderfysio hier voor Dimara haar arm(pjes) ben benieuwd!

slaap lekker allemaal!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, lekker zeg even weg!
    @Gaby, truste!
    @Bos, hier zijn de ramen volgens mij ook al minstens een jaar niet gedaan boven. Hebben ook geen ladder. manlief zou 't wel even een keer regelen.... hmmm... hoop ik toch dat ie dat van 't weekend even doet ;)

Hier weer terug van zw.gym. Was de laatste keer, wel gezellig. Straks na de bevalling hebben we nog nagym.
    Manlief ligt hier al op bed, maar ben nog niet echt moe... dus nog maar even op de laptop. Anders lig ik toch maar te draaien.

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: hier gebeurde het ook vaak maar 1x per jaar en ging me daar zo aan ergeren dat ik een glazenwasser heb geregeld. nu gebeurd het elke zes weken heerlijk...wel leuk dat je nog nagym hebt. hadden wij niet wel jammer dat je niet weet hoe het met de kleintjes gaat daarna.

ik ga de laptop uitgooien (niet letterlijk hoor :D) truste en tot morgen.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@Red: Zeker terugsturen! Je hebt iets gekregen wat je niet besteld hebt dus daar moeten ze gewoon wat aan doen.

@Ryanne: ahh nee, dat meen je niet :( Wat vreselijk! Logisch dat je t te snel vindt gaan ineens, dat gaat t ook! Pff, echt zwaar.. Heel veel sterkte voor jullie 3tjes *knuffel*

@Emma: Ja, toch liever een nachtvoeding? Hmm, nee, dan kies ik toch liever voor 1 extra overdag :p Ik hou van slapen ;)
    Ja, het zwanger worden is zeker anders dan de eerste keer! Het is wel weer net zo spannend, maar verder heb ik nu dat gevoel niet van 'ik wil NU zwanger zijn'. Ik ben er verder ook niet zo mee bezig, vind het nu niet zo erg als t nog even duurt. Verwacht ook dat t wel ff gaat duren nog!
    Maarja, misschien dat ik over een half jaar oid wel dat gevoel heb dat ik t NU per se wil, we laten t nu gewoon op zn beloop gaan :)

@All: Film was geweldig!! :D De eerste 10 minuten was wel even wennen, ging heel scheel kijken doordat t in 3D was, maar daarna was t echt super! Zag ook een voorstukje van Alice in Wonderland die in maart uit komt, ook in 3D, daar willen we dan ook heen, zag er heel leuk uit!
    Hier thuis is t een stuk slechter gegaan.. Schoonouders hebben de laatste fles gegeven en Yentle naar bed gebracht, maar t ging totaal niet :( Ze heeft 2x 15 minuten geslapen..
    Denk dat t komt doordat ze dus door hun naar bed gebracht is, normaal doen wij t natuurlijk altijd.. En zij zullen t misschien wel net even anders doen dan wij..
    Kimo is haar nu nog een fles aan t geven, hopelijk wil ze daarna gewoon lekker slapen, want ze is echt zoooo moe.. En wij ook ;)

17. gaby1986

goedemorrgen..

over een half uurtje al weer aanrijden naar t werk.. fijne dag en tot vanmiddag..

18. gaby1986

geintereseerde: met mecha is alles goed. baby zit nog lekker warm... ze word goed in de gate gehouden omdat ze weinig vruchtwater heeft. ik heb haar mijn nummer gegeven en me aangeboden als buddy. want die had ze nog niet.

nou ben er zo vandoor.. tot straks..

19. goedemorgen meiden,
    we stonden op blz 2. Is volgens mij nog nooit gebeurd haha
    Kom alleen ff zwaaien, ben aan t werk.

Deel Deze Pagina