NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 12: Romytamara 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 13: Alexia R 1e ronde Heb t even voor je gedaan Debora
kun je mij neerzetten op 20 juni? hoe is het met iedereen? ben al een tijdje niet meer geweest, mijn vriend en ik zijn nog druk bezig met klussen. Hopen dat het deze ronde raak is! hoop dat het bij de andere ook raak is of snel raa is! groetjes nicole
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 12: Romytamara 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 20: miinicole, 3e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 13: Alexia R 1e ronde Alsjeblieft
Dank je Kristel, Ik moet morgen naar de tandarts en omdat er een kies afgebroken is zullen ze denk ik een foto moeten maken.. Weten jullie of iedere tandarts een loden schort heeft liggen?
Zolang zo'n apparaat geen foto's van je buik of daar in de buurt maakt hoeft dat voor zover ik weet niet hoor! Ik moest vorige maand een mri-scan laten maken van mn bijholtes, nouja, 'zo'n ding wordt alleen van je hoofd gemaakt dus dan hoef je geen rekening te houden met dat je zwanger bent of eventueel zwanger bent.
Ik ben zaterdag naar Derek geweest en heb het heel anders ervaren! Ik vind hem GEWELDIG! Enne, de show duurt zowieso maar 2 uur hoor. Ik vond juist de dansjes in het begin even ontspannen, relaxed en ik vind hem steengoed. Maar smaken verschillen hihi.
Ok, Aangezien ik hier ook andere dingen heb gehoord zal ik het wel gewoon aan de assistente zeggen dat er een kans is op zwangerschap. en dan zie ik wel wat ze doen..
Bij jou maar 2 uur? Wij hebben van 16.00 uur tot 19.15 binnen gezeten... Beetje vreemd dan Maargoed, we zijn allebei bij een andere show geweest dus je kan eigenlijk niks vergelijken
Wat leuk dat we hier ons eigen nod lijst hebben! Helaas ben ik gisteravond ongie geworden. En ik dacht nog zo zeker te weten dat het raak was. Echt je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik mag dus op de lijst voor 6 juli. Ronde 3 na mk. liefs mara
@Mara: Jammer dat de duiveltjes gekomen zijn. En heel stom dat je eigen lichaam je zo voor de gek kan houden he. Ik snap nog niet waar dat nou goed voor is.
@ Debora Nee echt he? Volgende keer ga ik niets meer verwachten tot ik een positieve test in handen heb. Bij jou ook spannend, nog 3 dagen...
voor allemaal dames moet ik duimen dus.. krijg het nog druk fijne avond allemaal.. vriendlief gaat zo lekker *oops* weg en heb ik het rijk helemaal voor me eigen alleen.. kan ik tenminste rustig internetten *bloos*
@Mara: ik heb mezelf ook voorgenomen om nergens meer op te hopen voor ik een posi test in handen heb. Maar met de symptomen van deze maand lukt mij dat echt niet.. en het is idd spannend. Wil graag op de 16e testen als ik dan niet ongie ben..
Hoi Kristel, gefeliciteerd, ik hoop voor je dat het goed blijft gaan! Computer is kapot gegaan gisteren.. grr.. voeding stuk. :x
Het is wel vaker zo dat je temp dan niet zo erg stijgt, het is toch niet zo dat je in het midden van je cyclus van thermometer bent veranderd? Ik denk dat FF wel gelijk heeft met je ei. Ook gezien je cycluslengte meestal. Als je nog steeds twijfelt weet je het pas als je ongesteld wordt. Je had toch ook wel eens ovulatietesten gebruikt?