hoi hoi @dreamer ja ik loop in het lange land bij mevr. davelaar een hele aardige vrouw. ik moet nu elke 3 dagen naar de gyn en dat doen ze tot de 24ste dag van mijn cyclus dus nog 12 dagen en dan gaan ze mijn ongi weer opwekken en krijd ik een hogere dosis clomid maar als dat niet werkt dan moet ik gaan spuiten. dus meiden ik denk niet dat ik deze of volgende maand in het roze kom.
@ Lynn, Al mooi buikje zeg, en dat nu al bij 7 weekjes. Dat wordt straks een hele mooie grote buik met 9 maanden. Lijkt me wel heel leuk om nu al te kunnen laten zien dat je zwanger bent. @ Allemaal, Heb net m`n vriendin gesproken en ze maakt het goed. Larissa haar dochtertje doet het op zich ook goed. De borstvoeding is niet gelukt, er komt niets uit de borsten. Nu krijgt ze netjes de fles, en ze ligt nog wel aan de zondevoeding. Toen ze geboren was woog ze 2345 gr en 45 cm lang. Nu zeg maar een goede dag verder is ze wel wat afgevallen een weegt ze nog 2200 gr. Ze mag tot 10% van haar geboorte gewicht afvallen dus ze mag max tot 2110 gr zakken aan gewicht. Het liefst moet ze natuurlijk aankomen en aansterke. Larissa begint nu ook een beetje geel te zien dus de zusters willen nog even aankijken en anders moet ze onder de lamp. M`n vriendin moet met Larissa nog tot zeker dinsdag in het ziekenhuis blijven en dat kan nog worden uitgebreid, maar ze hoop van niet. Dus al met al best oke. Donderdag ga ik weer op bezoek om de kleine meid te bewonderen. Nou dat wilde ik even kwijt.
Vervelend dat ze wat afgevallen is en wat gelig is geworden. Maar het komt vast allemaal weer goed. Ik zou ook wel een vriendin willen die ook met kinderen bezig is. Maar die van mij zijn nog niet aan kids toe nzo. Maar gelukkig is er het forum nog ! xx
Celinaa bij mij zijn er juist meerdere mensen met kidsplanning bezig Me schoonzusje en een collega en ik iig Me me schoonzusje praat ik nu ook lekker veel erover is echt leuk We zitten al als een van ons eerder is kunnen we kleertjes overnemen enz. Maar hoop gewoon dat we beide tegelijk zwanger zijn om het even eerlijk te maken. Alleen is zij net ongie geworden en moet ik dat over 2 weken pas worden nou ja hopelijk niet . Is ook voor het eerst dat ik erop zit te wachten of ik het wel of niet ga worden.
Dames, Ik ga lekker naar m`n bedje toe. Ik wens iedereen een fijne avond en voor de meiden die gaan klussen..... geniet ervan want deze cyclus worden we zwanger. Tot morgenvroeg heel even en dan weer tot morgenavond. Veel babbel plezier morgen overdag, jullie kletsen wat af op een dag.
zeker erg verslavend... meestal als il moe ben denk ik toch altijd ah nog ffkese bijlezen haha als ik thuis kom g ik eerst altijd bijlezen
Hey, ben ik ook weer even snel voor het slapen gaan! @Sterretje: Ik weet dat het heel moeilijk is om positief te blijven, ben het zelf ook niet echt op het moment maar toch blijven proberen he *knuf* @Dreamer: nouja zeg :-o Kristel een gatver-naam? Bedank je man maar @Desiree: Neeee meis, dit mocht niet *Knuf* Je gaat morgen dus naar de dokter? Ik hoop echt dat ie jullie verder kan helpen en wat van de druk en stress weg kan nemen.. En het gevoel dat je iets mist in je leven... Ik ken het maar al te goed helaas... Ik wil al kinderen vanaf mn 15e maar toen kon het helaas niet Dus ik heb jaren uitgekeken naar het moment dat ik eindelijk de pil in de bak mocht gooien en dan overkomt je dit allemaal @All: Sorry als ik jullie vergeten ben.. Ben de laatste puntjes op de i aan het zetten wat betreft dat gedoe op Second Life voor het goeie doel (inclusief een website maken pffff) dus heb weer genoeg aan mn hoofd... Over de bruiloft; ik heb vandaag een offerte gekregen van een locatie waar we afgelopen zaterdag zijn wezen kijken en we denken dat we met die mensen in zee gaan :-D Even nadenken nog erover want het is AB-SO-LUUT niet goedkoop. Maar als we hiermee in zee gaan dan zal onze trouwdatum 7 November worden! Dat wordt dus heeeeeel snel uitnodigingen verturen! Whaa, nog meer stress.... :-o
Hoi meiden, Lees hier allemaal dingen van vrolijk tot behoorlijk verdrietig! @ dees:meis ik denk aan je en ik hoop echt dat je dokter wat voor je gaat doen! Als je wilt kletsen een keer dan moet je het maar zeggen....! @ de rest....het kan soms inderdaad even heel moeilijk zijn als het niet gelijk lukt of als je het allemaal weer even niet ziet zitten! Probeer positief te blijven en ga er gewoon voor...tegenwoordig zijn er 10000 manieren om zwanger te worden...dus blijf positief....we worden allemaal wel een keer zwanger! @ lynn: wijffie wat een gaaf mooi buikje heb je al! Super meis....en die 2 baarmoeders zijn ook mooi te zien...zit er in die andere niet ook een mini baby? groetjes Eva
@Lynn: jeeeeeemig wat een buik zeg Komt dat omdat je 2 bm hebt dat ie al zo snel groeit? Dat het de voorste is ofso? (geen idee hoe dat zit verder) Gaaf zeg Jij kan het nooit lang geheim houden volgens mij @Marietje: ahhh, niet leuk he *dikke knuff* Voor ons komt dat ook nog wel @Dees: en wat heeft de dokter gezegd? Krijg je een doorverwijzing? Hoop dat de dokter je kan helpen meis! @Kristel: ja erg he een gatver naam. Maar goed, dat zegt dus niks. Misschien komt ie vandaag wel aan met: Ja ik vind Kristel wel een mooie naam! Ik vind t wel een mooie naam, dus hoop dat ie van gedachte veranderd Spannend hoor! Ff denken hoor, we zitten nu op 20-8 6-8 weken vantevoren moeten de kaarten verstuurd worden. Ohh dan heb je nog even. Zou ze pas met 6 weken versturen aangezien het niet inde vakantie tijd valt. Dus heb je nog een maandje zo uit mn hoofd Ik voel hier trouwens nog niet het gemis. Maar ik ben er ook nog lang niet zolang mee bezig als jullie denk. Al weet ik niet of dat veel uitmaakt voor het gevoel. Als je het eenmaal wil is elke seconde zonder te lang natuurlijk. Vanmorgen was mn temp nog net iets hoger als gisteren, dus heb echt mn ei gehad op dag 14 We hebben dus echt super geklust (2-1-0-1) Beter kan niet! Nu maar hopen dat het klussen icm de 2 ooievaars en het vele hcg en de positieve instelling hun werk hebben gedaan Mn man moet straks naar zn oogoperatie! Ben heeeeeeel benieuwd hoe het gaat en of het goed gaat. Heb er slecht van geslapen en meneer slaapt gewoon door de wekker heen ... Tis niet eerlijk
Nou lynn mijn zusje had pas zon buik na een maand of 4 a 5 Maar mooi buikje hoor alleen ja word wel wijde kleren dragen als je het nog ff geheim wilt houden
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Pfff word gek van mijn temp hij gaat hoog, laag, hoog laag... Kijk maar eens in mijn album...
Is heel normaal hoor Sammie. Zou me er geen zorgen over maken. Heb je een thermometer met 1 of 2 cijfers achter de komma? Bij 1 wil die wel grote verschillen geven.
Je ziet duidelijk verschil tussen voor en na je ei, dus is het niks zorgelijks. Als je gewoon iedere dag rond hetzelfde tijdstip, direct als je wakker wordt rectaal tempt is het goed.
Mijn baarmoedermond stand is nu heeel diep. wat ik normaal nooit heb, kan er net mijn met vinger bij, open en heel zacht weer....