Hallo meiden! Hier nog even snel een berichtje van mij. Zag een aantal pagina's terug dat bijv ryanne zich afvroeg hoe het met me ging Sorry maar hou het niet dagelijks meer bij, dus bijlezen word me echt teveel, sorry sorry sorry! Hier gaat het goed! Ik had sinds vrijdag niet meer gespuugd, en voelde me daarbij ook redelijk goed! Tot gister, toen werd mn buikie de pizza teveel. Ik heb al een keer eerder moeten spugen van pizza, dus even geen pizza meer voor mij Behalve dat ik me erg moe voel gaat het dus de goede kant op! Ben alleen nog misselijk, maar daar kan ik me best goed overheen zetten. Wat je met echt spugen dus niet kan. Ik heb alleen zoveel last van lucht! Als ik ook maar 1 slokje drink moet ik een boer laten... Alsof ik een kerel ben Alleen gaat het heel raar, de lucht zit me eerst vreselijk in de weg en dan moet ik een paar keer slikken, word ik super misselijk en dan beeegh *boer* en dan is mn misselijkheid en nare gevoel weg. hahah! Vind het erg vreemd..! Maargoed, zolang ik dus niet meer spuug ben ik allang happy! Vannacht gaan we op vakantie, 12 daagjes naar Bulgarije, dus eigenlijkj kom ik even gedag zeggen! Dus alle lieve meiden, zijn jullie zwanger als ik terug kom? Ik hoop dat het verder allemaal goed met jullie gaat en sorry dta ik dus niet persoonlijk reageer.. Tot 2 september! Een hele dikke knuf en nog heeeeeeeeeeeeel veel HCG! Liefs Romy
Hey meiden, Nou, ik kom net bij de huisarts vandaan... Hij wilde in eerste instantie meteen B12 injecties gaan geven om te kijken of mijn klachten daarvan ook weg gaan, maar dat wilde ik zelf nog even niet. Ik word nu doorgestuurd naar een internist + een mdl-arts zodat die mogen gaan uitzoeken of er misschien nog meer oorzaken zijn en/of ze kunnen vinden waar het nu precies vandaan komt dat mn lichaam de B12 niet voldoende opneemt. Het kan namelijk ook komen door mijn darmen, heb al jaren darmklachten namelijk. Ik wil dat zelf gewoon allemaal weten zodat ik weet waarom ik een tekort heb en zodat ik weet waar ik aan toe ben. Omdat ik dus doorverwezen ben heeft het even geen zin om al te beginnen met de injecties omdat als die andere artsen onderzoeken gaan doen de uitslagen afwijkend kunnen zijn en ze dus nog niks weten in principe. Dus het is wederom even afwachten allemaal maar er zit in ieder geval vooruitgang in eindelijk!
@kristel fijn dat je doorgestuurd wordt. hopelijk komt er iets uit waardoor je die injecties niet nodig hebt. xxx
@ Kristel, Sterkte! Mijn moeder heeft ziekte van Chröhn en hierdoor heeft ze ook B12 te kort. Deze word iedere maand ingespoten nu.
@Romy: Fijn dat het toch al iets beter met je gaat meid Ik hoop dat je een supervakantie hebt en dat als je terugkomt alles over is en je lekker echt kan gaan genieten van je zwangerschap! @Mac: De injecties ga ik gewoon krijgen, dat zei de huisarts ook al.. Pillen hebben gewoon geen zin Ik wacht er nu alleen even mee omdat ik precies wil weten hoe en wat. @Sammie: Ziekte van Crohn heeft mijn moeder ook... En aangezien ik ook darmklachten heb gaan ze nu toch verder kijken hoe en wat. De kans is namelijk dat ik het misschien ook heb, maar dan in een lichtere vorm. De darmklachten die ik heb komen namelijk wel in lichte mate overeen met de ziekte van Crohn volgens de dokter... Maarja, ik ben iig weer iets positiever nu! Er zit vooruitgang in
Ik heb ook regelmatig darmklachten en aangezien ze niet weten of het erfelijk is, word ik bij iedere kenmerk wat erop kan wijzen doorgestuurd. De laatste keer dat ik een onderzoek heb gehad zagen ze veel littekens in mijn darmen...
joeppieeej me ovulatietest is bijna helemaal positief.. benieuwd hoe die morgen is denk trouwens eind van de middag dat ik er nog 1 doet... heb nog nooit me 2e lijntje zo donker gehad ben benieuwd.. nu ong een week achter elkaar genoeg vrijen @ kristel fijn dat je word doorgestuurd zeg weet je tenminste hoe en wat verder, en dan hopelijk snel zwanger meis! @ lynn ik vind je buikje niet groot maar super mooi juist, en waarschijnlijk zijn het je darmen maar vind het een super mooi buikje ... ik wil ook @ eva... lang niet gezien hier hoe is het meis? @ de rest ook hallo, weet het even niet meer... wel van iemand van wie de vriendin was bevallen en dat het goed gaat met de kleine alleen veel was afgevallen nou veel mag natuurlijk alysia was ruim anderhalve kilo afgevallen dat was teveel maar later is de oorzaak gevonden hopleijk mogen mama en dochter snel naar huis en verder zin in de feestweek heir volgende week altijd gezellig
Hee meiden, ik heb doorverwijzing gekregen voor gynaecoloog met me mannetje. Sorry dat ik ff niet zoveel op jullie reageer, maar hoop in ieder geval dat het goed gaat met jullie en duim ook dat jullie snel zwanger zijn. Natassie jij en je vriend goed klussen voor een brusje Ik wil met 2 weken lezen dat je zw test positief is
ow desiree spannend zeg wanneer hebbie een afspraak bij de gyn? hopelijk ben je dan snel weer zwanger meis! en me test is echt posi joeeppiee ik mag me banner veranderen.. wat meot ik dan doen me banner dan op vandaag ei zetten of overmorgen? of laat ik ehm staan haha ik denk nog wel even na maar desiree hopelijk gaat het nu echt lukken meis! echt waar
@Romy: fijne vakantie meis! En heel fijn dat t spugen zo goed als over is @Kristel: fijn dat je eigen dokter je wel serieus neemt! Mag je nu nog wel gewoon zwanger worden dan? Of moet je daar dan ook even mee wachten? @Dees: fijn dat je doorverwezen wordt! Hoop dat ze je kunnen helpen. @Natas: je ei zal eerder morgen komen dan vandaag. Zou je ei dus op morgen zetten als ik jou was. Fijn dat je cyclus iig een stukje korter is dan Nu 3 dagen klussen (dag voor je ei, op je ei, na je ei) @Wendy: die geelzucht is heel normaal voor 35 weken babies. Mn nichtje heeft het wel 5x gehad ofso. Komt omdat volgens mij de lever nog niet helemaal goed werkt met 35 weken. Is gelukkig niks ergs En wat is ze al groot zeg! Mn nichtje was 1965 gram en 40 cm (ja echt miniscuul ja ) Zelfs poppenkleertjes waren te groot! (ja dat weten we omdat der schoonmoeder met echte poppenkleertjes aan kwam zetten .. don't ask) Ben zo benieuwd hoe t met mn man gaat! Als t goed is zijn ze nu bezig met opereren!
haha alysia was op tijd geboren en een big baby maar heeft 2 maanden geel gezien dus dat komt altijd wel goed.. hooguit meot ze een keer onder de lamp en dan is het zo weg ik ben even bezig met foto maken van me ovutest vragen of er even mensen over willen oordelen hopelijk lukt het.. en dan zet ik me banner denk ik op ei op overmorgen of morgen even kijken wat de test mrogen doet haha
We zitten al bijna op pagina 500 ... Topic zal dus wel gesloten worden denk. Ik zet de nod-lijst even op mn computer zodat we die niet weer kwijt zijn zoals vorige keer. Natas: mijn ovu testen (vorige ronde en deze) staan in mn album. Kan je vergelijken.
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde 31: Sammie88, 3e ronde September 1: Celinaaa 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 10: Wendyvanliemde, 5e ronde
uhm wach tnog maar even met mij aanpassen.. wacht even af wat de test vanmiddag en morgen doet maar ik ga nog even door klote met foto lukt me niet zo goed maar de streepjes zijn even donker wel alle 2 licht maar ligt denk ik aan die testen... ik ga weer tobben moet me toch lukken zo